Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 184695 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #450 på: Januar 19, 2017, 15:27:59 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1 minfor 1 minutt siden
Radrizzani obviously spoke last weekend about extending Monk's deal. Monk said he sees Leeds as a long-term project for him. #lufc

 :)
Gode nyheter, dette her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #451 på: Januar 19, 2017, 16:22:32 »
Dette tar jeg med en klype salt. Han kan vel ikke si noe annet enn dette, kan han vel?

Xern

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #452 på: Januar 19, 2017, 20:13:26 »
Dette tar jeg med en klype salt. Han kan vel ikke si noe annet enn dette, kan han vel?
Det kan han absolutt. "We'll see what happens" kunne vært et utspill, feks. En annen uttalelse kunne vært "We'll see in the summer".
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #454 på: Januar 20, 2017, 13:49:21 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #455 på: Januar 23, 2017, 23:05:21 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Headcoach: Garry Monk
« Svar #456 på: Januar 26, 2017, 17:33:07 »
Digger at vi har blitt så kvasse på hjørnespark. De andre lagene må skjelve i buksene nå linjevakta peker på flagget og våre stiller seg i kø.
Dette har vi vel savnet lenge. Vi har vel hatt for vane å slippe inn mål på corner i foregående sesonger.
Her har tydeligvis Monk helt klart hatt en heldig hånd på treningsfeltet.
Tenk så mange poeng dette utgjør i.l.a. en sesong!

Josch

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #457 på: Januar 26, 2017, 18:03:16 »
Digger at vi har blitt så kvasse på hjørnespark. De andre lagene må skjelve i buksene nå linjevakta peker på flagget og våre stiller seg i kø.
Dette har vi vel savnet lenge. Vi har vel hatt for vane å slippe inn mål på corner i foregående sesonger.
Her har tydeligvis Monk helt klart hatt en heldig hånd på treningsfeltet.
Tenk så mange poeng dette utgjør i.l.a. en sesong!

Viktig poeng du har der. Siste to sesonger var vi totalt ufarlig på corner. Wood er riktignok god på hodet, men nå har vi mange gode hodespillere i feltet og bevegelser som skaper rom for Wood. Motstandere har mer enn nok å gjøre ved våre cornere nå. Det blir ofte sjanser eller ny corner!
« Siste redigering: Januar 26, 2017, 19:15:52 av Josch »

Xern

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #458 på: Januar 26, 2017, 18:32:21 »
Siste to sesonger? Når var corner mål sist? 2008?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #459 på: Januar 26, 2017, 18:55:14 »
Siste to sesonger? Når var corner mål sist? 2008?
Nei, tror vi snakker 1900-tallet. 1908? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #460 på: Januar 26, 2017, 19:12:54 »
Siste to sesonger? Når var corner mål sist? 2008?
Nei, tror vi snakker 1900-tallet. 1908? :o
;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #461 på: Januar 27, 2017, 16:18:37 »
Hvordan tolker vi dette? Truer Monk med å si opp jobben dersom nye spillere ikke kommer inn?  :o
http://www.footballinsider247.com/monk-ups-pressure-leeds-chiefs-shares-many-signings-wants-tuesday/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #462 på: Januar 27, 2017, 16:30:56 »
Hvordan tolker vi dette? Truer Monk med å si opp jobben dersom nye spillere ikke kommer inn?  :o
http://www.footballinsider247.com/monk-ups-pressure-leeds-chiefs-shares-many-signings-wants-tuesday/
Veldig vanskelig dette... hvis artikkelen er rett så synes jeg det er helt konge av Monk å sette skapet på plass. Han gir tydelige signaler om hva som kreves, og dette er langt unna Grayson som fant seg i absolutt alt papa Smurf fant på :(
På den annen side så tviler jeg litt på kilden her....de ønsker alltid å lage storm i vannglass for at flest mulig skal lese artiklene.
Hva som er sant her er etter min mening vanskelig å avgjøre ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #463 på: Januar 27, 2017, 16:40:44 »
Hvordan tolker vi dette? Truer Monk med å si opp jobben dersom nye spillere ikke kommer inn?  :o
http://www.footballinsider247.com/monk-ups-pressure-leeds-chiefs-shares-many-signings-wants-tuesday/
I så tilfelle. Der var den jeg er her for langsiktig planlegging.
Kan kanskje Monk ha et tilbud fra en Premier League klubb i bakhånda. På den måten kunne dra fra klubben omgående

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #464 på: Januar 27, 2017, 16:51:14 »
Hvordan tolker vi dette? Truer Monk med å si opp jobben dersom nye spillere ikke kommer inn?  :o
http://www.footballinsider247.com/monk-ups-pressure-leeds-chiefs-shares-many-signings-wants-tuesday/
I så tilfelle. Der var den jeg er her for langsiktig planlegging.
Kan kanskje Monk ha et tilbud fra en Premier League klubb i bakhånda. På den måten kunne dra fra klubben omgående
Ah, nå snakker vi konspirasjoner.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #465 på: Januar 27, 2017, 16:52:34 »
Deep breaths and count to 10  ;)

Jon R

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #466 på: Januar 27, 2017, 18:21:36 »
Hvordan tolker vi dette? Truer Monk med å si opp jobben dersom nye spillere ikke kommer inn?  :o
http://www.footballinsider247.com/monk-ups-pressure-leeds-chiefs-shares-many-signings-wants-tuesday/

Det har jeg ikke det minste tro på. Det matcher rett og slett ikke profilen hans, slik vi har lært han å kjenne.  Monk har fått tilført ressurser til å hente spillere som hans forgjengere siste årene bare har kunnet drømme om. Det tror jeg også han ser selv.
Jon R.

Dennis

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #467 på: Januar 27, 2017, 18:43:01 »
Hvordan tolker vi dette? Truer Monk med å si opp jobben dersom nye spillere ikke kommer inn?  :o
http://www.footballinsider247.com/monk-ups-pressure-leeds-chiefs-shares-many-signings-wants-tuesday/

Det har jeg ikke det minste tro på. Det matcher rett og slett ikke profilen hans, slik vi har lært han å kjenne.  Monk har fått tilført ressurser til å hente spillere som hans forgjengere siste årene bare har kunnet drømme om. Det tror jeg også han ser selv.

Se og hør er en bedre kilde enn Fotballinsider247.
Marching on together!

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #468 på: Januar 27, 2017, 18:48:04 »
Hvordan tolker vi dette? Truer Monk med å si opp jobben dersom nye spillere ikke kommer inn?  :o
http://www.footballinsider247.com/monk-ups-pressure-leeds-chiefs-shares-many-signings-wants-tuesday/

Det har jeg ikke det minste tro på. Det matcher rett og slett ikke profilen hans, slik vi har lært han å kjenne.  Monk har fått tilført ressurser til å hente spillere som hans forgjengere siste årene bare har kunnet drømme om. Det tror jeg også han ser selv.

Se og hør er en bedre kilde enn Fotballinsider247.
Hindrer ikke samme kilde å spinne videre med tanken på at Leeds kan miste Monk etter sesongen.http://www.footballinsider247.com/new-look-leeds-board-playing-dangerous-game-monk/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #469 på: Januar 29, 2017, 15:56:26 »



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #470 på: Januar 29, 2017, 17:04:11 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #472 på: Januar 29, 2017, 17:14:26 »
Etter å ha sett kampen i dag og enkelte andre kamper. Ja da kan jeg ikke slutte å tenke på hvorfor han fikk sparken i Swansea.
Innehar Monk den nødvendige vinnerskallen for å skape et vinnerlag. Men må innrømme at han har gjort jobben med laget bedre enn jeg forventa før sesongen. Men det er da disse enkeltkampene som irriterer meg noe i hampen, og tenker, har Monk den vinnermentaliteten som skal til for å gkøre Leeds til et playofflag.
Når man ser bilder av Monk så virker han bare så himla likegyldig enkelte ganger

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #473 på: Januar 29, 2017, 17:18:14 »
FA-cup tapet mot Sutton er en skamplett i klubbhistorien. Det skjer på Monks vakt, og er en stygg ripe i lakken til Monk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #474 på: Januar 29, 2017, 17:26:12 »
Valget med å bytte inn Wilks på 0-1 må være sesongens minst gjennomtenkte.
 

Nørgaard

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #475 på: Januar 29, 2017, 17:27:16 »
Monk out  :P

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #476 på: Januar 29, 2017, 17:28:55 »
Valget med å bytte inn Wilks på 0-1 må være sesongens minst gjennomtenkte.
Hele team selection var lite gjennomtenkt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #477 på: Januar 29, 2017, 17:30:54 »
Valget med å bytte inn Wilks på 0-1 må være sesongens minst gjennomtenkte.
Hele team selection var lite gjennomtenkt.

Helt forferdelig. Men når vi sliter, hvorfor ikke komme på med det vi har. Wood burde jo absolutt vært på benk.
 

Eriksen55

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #478 på: Januar 29, 2017, 17:31:39 »
Etter å ha sett kampen i dag og enkelte andre kamper. Ja da kan jeg ikke slutte å tenke på hvorfor han fikk sparken i Swansea.
Innehar Monk den nødvendige vinnerskallen for å skape et vinnerlag. Men må innrømme at han har gjort jobben med laget bedre enn jeg forventa før sesongen. Men det er da disse enkeltkampene som irriterer meg noe i hampen, og tenker, har Monk den vinnermentaliteten som skal til for å gkøre Leeds til et playofflag.
Når man ser bilder av Monk så virker han bare så himla likegyldig enkelte ganger

Er du seriøs nå? Alltid vært usikker på om du bare er her for å trolle! Sorry, kan ikke noe for det.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #479 på: Januar 29, 2017, 17:33:38 »
Etter å ha sett kampen i dag og enkelte andre kamper. Ja da kan jeg ikke slutte å tenke på hvorfor han fikk sparken i Swansea.
Innehar Monk den nødvendige vinnerskallen for å skape et vinnerlag. Men må innrømme at han har gjort jobben med laget bedre enn jeg forventa før sesongen. Men det er da disse enkeltkampene som irriterer meg noe i hampen, og tenker, har Monk den vinnermentaliteten som skal til for å gkøre Leeds til et playofflag.
Når man ser bilder av Monk så virker han bare så himla likegyldig enkelte ganger

Er du seriøs nå? Alltid vært usikker på om du bare er her for å trolle! Sorry, kan ikke noe for det.

Seriøs nå ja. Monk står jo stort sett med henda i lomma og gjør veldig lite på sidelinja