Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 183909 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Josch

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #480 på: Januar 29, 2017, 17:34:57 »
Jeg tror flere coacher tenker som  Monk: Neste seriekamp om 3 dager er viktigere. Det er oppsatt serierunde i kommende midtuke som er galt , ikke noe feil  med Monk .

FA-cupen er nå bare en stor vits. En gang var det en tradisjon. Nå gidder ikke lagene å ta den seriøst mer. Lagene stiller med  B-lag og juniorspillere.

 Det sier alt.

Eriksen55

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #481 på: Januar 29, 2017, 17:35:17 »
Valget med å bytte inn Wilks på 0-1 må være sesongens minst gjennomtenkte.
Hele team selection var lite gjennomtenkt.

Helt forferdelig. Men når vi sliter, hvorfor ikke komme på med det vi har. Wood burde jo absolutt vært på benk.

Hvis han er sliten, har føling med hamstringen eller andre skavanker... Selv da?

Klarer ikke bry meg om dette tapet. Vi hadde nok ikke vunnet cupen uansett.  Rykker vi opp så er det ingen som bryr seg om dette tapet!

Dessuten har vi ingen stor stall, så helt riktig å gamble litt og prioritere hvile når man kan.

Mange cupbomber, spesielt nå i helgen. Sånne ting skjer fra tid og stunder!
« Siste redigering: Januar 29, 2017, 17:37:51 av eriksen55 »

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #482 på: Januar 29, 2017, 17:41:43 »
Mike Thomas

Showing the new owner how #LUFC are in depth?
Master stroke by Garry Monk #TBF


 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #483 på: Januar 29, 2017, 17:44:30 »
Phil Hay

Hard not to feel that Monk was making a point about the depth of his squad with that line-up. Didn't create a chance in the second half.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #484 på: Januar 29, 2017, 17:45:49 »
Kallum Long

why would we be bothered about progressing in the cup when all nearest promotion rivals are out?!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #485 på: Januar 29, 2017, 17:47:18 »
Phil Hay

Hard not to feel that Monk was making a point about the depth of his squad with that line-up. Didn't create a chance in the second half.
Skal ikke bruke kamper til dette. Sett opp de 11 beste. Klarer de ikke 2 kamper i uka en gang i mellom, har man ingenting i PL å gjøre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #486 på: Januar 29, 2017, 17:49:59 »
Kallum Long

why would we be bothered about progressing in the cup when all nearest promotion rivals are out?!

Utrolig mange dårlige unnskyldninger som kommer.  ::)
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #487 på: Januar 29, 2017, 17:57:04 »
Kallum Long

why would we be bothered about progressing in the cup when all nearest promotion rivals are out?!

Utrolig mange dårlige unnskyldninger som kommer.  ::)
Mange snusfornuftige etter-rasjonaliseringer for å dekke over flauheten og la være å slakte managerens laguttak, ja. Etterpåklokskapen er som kjent den mest presise vitenskap.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #488 på: Januar 29, 2017, 17:58:25 »
Phil Hay

Monk on transfers: "I've said it all along we need players. Maybe the club are best to answer when and where that's going to happen." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #489 på: Januar 29, 2017, 17:59:52 »
Phil Hay
A rather telling quote that last one. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #490 på: Januar 29, 2017, 18:01:34 »
Phil Hay

Monk on transfers: "I've said it all along we need players. Maybe the club are best to answer when and where that's going to happen." #lufc
Synes det er patetisk å mase etter nye spillere, all den tid han tross alt selger fra en allerede tynn stall.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #491 på: Januar 29, 2017, 18:02:07 »
GM not shirking it. Says with lots of games he made the decision to make changes & stands by it. "I'm not a good loser." #lufc


Ser bedre ut da:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #492 på: Januar 29, 2017, 18:05:21 »
Phil Hay

Monk on transfers: "I've said it all along we need players. Maybe the club are best to answer when and where that's going to happen." #lufc
Synes det er patetisk å mase etter nye spillere, all den tid han tross alt selger fra en allerede tynn stall.
Ut ifra det som er sagt tror jeg ikke Monk ønsket å selge Mowatt. Han forventer erstattere.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #493 på: Januar 29, 2017, 18:07:42 »
Phil Hay

Monk on transfers: "I've said it all along we need players. Maybe the club are best to answer when and where that's going to happen." #lufc
Synes det er patetisk å mase etter nye spillere, all den tid han tross alt selger fra en allerede tynn stall.
Ut ifra det som er sagt tror jeg ikke Monk ønsket å selge Mowatt. Han forventer erstattere.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Selg når erstatterne er der. Vi hadde alltids hatt råd til å ha Mowatt i klubben i 5 mnd. til, og latt han gå på free transfer ved sesongslutt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #494 på: Januar 29, 2017, 18:10:10 »
Phil Hay

Monk on transfers: "I've said it all along we need players. Maybe the club are best to answer when and where that's going to happen." #lufc
Synes det er patetisk å mase etter nye spillere, all den tid han tross alt selger fra en allerede tynn stall.
Ut ifra det som er sagt tror jeg ikke Monk ønsket å selge Mowatt. Han forventer erstattere.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Selg når erstatterne er der. Vi hadde alltids hatt råd til å ha Mowatt i klubben i 5 mnd. til, og latt han gå på free transfer ved sesongslutt.
Enig, men her er det ikke Monk som har skylden. MC/AR må være sikre på at det kommer inn noen, ellers er det driting på draget.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #495 på: Januar 29, 2017, 18:17:06 »
Aner vi en liiiten kime til konflikt mellom Monk og sine overordnede? Liker det ikke helt...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #496 på: Januar 29, 2017, 18:23:20 »
Aner vi en liiiten kime til konflikt mellom Monk og sine overordnede? Liker det ikke helt...

auren
Tror Monk har litt selvtillit nå og tør å stille krav.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #497 på: Januar 29, 2017, 18:33:25 »
Gary Monk

Not the performance or result we wanted. I take full responsibility. Apologies to our travelling fans. Looking to make amends on Wed. #MOT

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #498 på: Januar 29, 2017, 18:57:17 »
En allright tweet fra Monk. 3 poeng mot Rovers kreves nå!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #499 på: Januar 29, 2017, 18:59:36 »
En allright tweet fra Monk. 3 poeng mot Rovers kreves nå!!

auren
Det krever jeg uansett.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #500 på: Februar 05, 2017, 15:44:31 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #501 på: Februar 05, 2017, 15:48:14 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"


Jepp. Utrolig hyklersk for å si det rett ut. Men sånn blir man vel når man er sur og adrenalinet ikke har roet seg.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #502 på: Februar 05, 2017, 15:48:20 »
Lee Sobot

Garry Monk: "My technical area is my technical area, whether I'm home or away. You behave properly in those situations." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #503 på: Februar 05, 2017, 15:55:21 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"


Jepp. Utrolig hyklersk for å si det rett ut. Men sånn blir man vel når man er sur og adrenalinet ikke har roet seg.

Skjønner ikke problemet her. Han refererer vel bare til måten Wagner oppførte seg på..?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #504 på: Februar 05, 2017, 15:58:10 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"
Nei det sier vel ikke alt om Monk. Heldigvis. Men det sier mye om at i dag kokte det i toppen på vår unge manager og at han fortsatt har mye å lære!  :(
Jon R.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #505 på: Februar 05, 2017, 15:58:16 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"


Jepp. Utrolig hyklersk for å si det rett ut. Men sånn blir man vel når man er sur og adrenalinet ikke har roet seg.

Skjønner ikke problemet her. Han refererer vel bare til måten Wagner oppførte seg på..?

auren

Ja, Monk gjorde vel ikkje nokke gale? Wagner derimot

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #506 på: Februar 05, 2017, 16:02:14 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"
Nei det sier vel ikke alt om Monk. Heldigvis. Men det sier mye om at i dag kokte det i toppen på vår unge manager og at han fortsatt har mye å lære!  :(

Du så kanskje ikke på!

Det var vel helst Wagner det kokte for i dag!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #507 på: Februar 05, 2017, 16:04:31 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"


Jepp. Utrolig hyklersk for å si det rett ut. Men sånn blir man vel når man er sur og adrenalinet ikke har roet seg.

Skjønner ikke problemet her. Han refererer vel bare til måten Wagner oppførte seg på..?

auren

Ja, Monk gjorde vel ikkje nokke gale? Wagner derimot

Det var Monk og bare Monk som gjorde at det ble leven. Om han hadde latt være å skubbe Wagner på vei tilbake så hadde han hatt rett til å snakke om klasse. De viste  dette en haug av ganger på Sky og det må ikke være tvil om at begge fortjente å bli utvist.

Jon R

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #508 på: Februar 05, 2017, 16:05:54 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"
Nei det sier vel ikke alt om Monk. Heldigvis. Men det sier mye om at i dag kokte det i toppen på vår unge manager og at han fortsatt har mye å lære!  :(

Du så kanskje ikke på!

Det var vel helst Wagner det kokte for i dag!
Ja det kokte for Wagner men ut fra TV bildene ser det for meg ikke ut som om Monk er et passivt offer! Kanskje jeg tar feil, håper jo det.
Jon R.

Jon R

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #509 på: Februar 05, 2017, 16:08:46 »
Dette sier vel alt om Monk:


Leeds United

 @GarryMonk "I have been brought up to have humility, respect and class, others haven't"


Jepp. Utrolig hyklersk for å si det rett ut. Men sånn blir man vel når man er sur og adrenalinet ikke har roet seg.

Skjønner ikke problemet her. Han refererer vel bare til måten Wagner oppførte seg på..?

auren

Ja, Monk gjorde vel ikkje nokke gale? Wagner derimot

Det var Monk og bare Monk som gjorde at det ble leven. Om han hadde latt være å skubbe Wagner på vei tilbake så hadde han hatt rett til å snakke om klasse. De viste  dette en haug av ganger på Sky og det må ikke være tvil om at begge fortjente å bli utvist.
Ja det var mitt inntrykk og. Henda i lomma javel, men den armen/albuen til Monk er ikke passiv når Wagner passerer han.
« Siste redigering: Februar 05, 2017, 16:16:29 av Jon R »
Jon R.