Skrevet av Emne: Ex-headcoach: Garry Monk  (Lest 182462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #540 på: Februar 06, 2017, 01:25:36 »
LUFC Fans share group: "If Wagner ran into Steve Evans like that he'd have ended up in Wakefield"
Hahaha! Made my day!

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #541 på: Februar 07, 2017, 18:08:17 »
Phil Hay
FA confirms two charges of misconduct against Wagner - entering the pitch and the brawl. Monk  - one charge of misconduct for the brawl.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #542 på: Februar 07, 2017, 18:08:51 »
Phil Hay
Both Leeds and Huddersfield charged by the FA with failing to control their players/staff. All parties have until 6pm on Feb 10 to respond.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #543 på: Februar 07, 2017, 18:10:45 »
Joe Rawson

Garry Monk breached FA Rule E3 improper conduct.
All parties have until 6pm on 10 February 2017 to respond to the charges. #lufc #htafc



Tweet

@joerawson touchline ban 1 game each £10k fine usual for a few handbags

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #544 på: Februar 07, 2017, 18:18:38 »
Adam Pope

Looking at the sanctions if the clubs admit charges & accept standard penalty they will receive fines of £5k. #htafc #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #545 på: Februar 07, 2017, 18:20:06 »
Adam Pope

If Monk & Warner admit charge & accept standard penalty then it's £2k fine & 1 match touchline ban. Wagner has 2 charges. #htafc #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #546 på: Februar 07, 2017, 18:21:15 »
Phil Hay

Leeds/Huddersfield looking at fines of £5k if they plead guilty, £7.5k if they deny the charge and are found guilty. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #547 på: Februar 07, 2017, 18:23:14 »
Phil Hay

All charges v Monk/Wagner/Leeds/Hudds are non-standard which means they'll go before a commission. No set penalties in those circumstances
« Siste redigering: Februar 07, 2017, 20:38:27 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #548 på: Februar 07, 2017, 20:27:23 »

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #549 på: Februar 07, 2017, 20:38:04 »
Fint å booste antallet litt Promo. :)

Offisiell sak hos FA:
http://www.thefa.com/news/2017/feb/07/huddersfield-town-leeds-united-david-wagner-garry-monk-charged

Takk!

Det er sånt som ødelegger en god statistikk!!  :D ;) :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

 

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #552 på: Februar 09, 2017, 14:46:08 »
Lee Sobot

Monk said a couple of months ago that his #lufc were at 1 on a scale of 1-10 of potential/development "we are at one and a half now."

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #553 på: Februar 09, 2017, 17:37:02 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-ex-whites-skipper-bamba-s-back-with-no-hard-feelings-1-8378785/amp

Ærlig og godt sagt av Bamba.

Solid kred til Garry Monk.

Sitat Bamba: "I loved being at Leeds, honestly loved it, but there was a lot of politics in my time there. I didn’t like the politics. But last summer (when Monk was appointed) felt different and looking in from a distance, you can tell that it’s not been a problem this season. It’s all about the football."

Man får tolke det som man vil, men dette oppsummerer vel den viktigste endringen som har skjedd denne sesongen, kontra de 2 foregående.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #554 på: Februar 11, 2017, 13:08:12 »
"One and a half" - There's so much more to come from Leeds United, insists Garry Monk

Garry Monk.

LEE SOBOT 22:30 Friday 10 February 2017
08:08Saturday 11 February 2017 8
HAVE YOUR SAY

GARRY MONK says his Leeds United side remain at a very early stage of their development, insisting his Whites are “one and a half” out of ten on a scale of where they would wish to be. Leeds will look to bounce back from last Sunday’s 2-1 loss at Huddersfield Town with tomorrow’s Championship hosting of Cardiff City – managed by former Whites boss Neil Warnock. But even in spite of last weekend’s derby defeat to the Terriers, Monk’s men still sit fifth in the table and with a seven-point gap back to seventh-placed Norwich City and eight points clear of eighth-placed Derby County who have a game in hand.

Leeds are enjoying their best season since relegation from the Premier League in 2004 and even second-placed Brighton and leaders Newcastle United are potentially within touching distance with the Whites seven points behind Brighton and eight behind Newcastle – who both have a game in hand. But Monk insists there is still immeasurable potential within his side, with the head coach still only eight months into tenure as he approaches his 31st game in charge. Monk said at the back end of last year that his Leeds team were only “one out of ten” en route to their long term development and quipped: “We are on one and a half now. “It’s very hard to put time-scales on these things because potential, for me, is immeasurable. It’s down to the desire of the player, the desire of his work on and off the pitch and obviously the information and the training that is given to them to help them do it. “Players can go as far as they want – it’s down to the individual and obviously the coaching that they are getting.
This group, for sure, has a long way to go. “This squad is still in transition if you look at it in that way but what they have done they have done incredibly well. They have worked extremely hard to this point to give themselves the performance levels they have been reaching and they have shown themselves that they can be a good player. “But right now it’s more of a could be. There’s still more to come so the fight and desire to do that is going to be key to the future of these players and the future of this club. “It’s my job to maintain that and keep improving that and my staff every day.”

Leeds have finished in the Championship play-offs just once since their relegation from the Premier League – when finishing fifth under Kevin Blackwell in 2006 before losing to Watford in the play-off final. But United are now 4-11 to finish in this season’s top six and those odds will be considerably shorter if the Whites net back-to-back wins at Elland Road against 17th-placed Cardiff tomorrow and versus fifth-bottom Bristol City on Tuesday night.
Asked how many more points he thought it would take to seal a play-off place, Monk laughed: “We haven’t got the calculator out yet. “We need to focus game by game and I’m sure with six or seven games to go we can all start getting the calculator out and sit together and work out what maths that we need to do to secure it. “But until we reach that point we have to really focus on the next game and that’s Cardiff. “We have to put all our effort and quality into that game to make sure that we we can come out with the result that we want.”

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/one-and-a-half-there-s-so-much-more-to-come-from-leeds-united-insists-garry-monk-1-8383414
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #556 på: Februar 11, 2017, 18:00:00 »
Ikke bra det han får laget til å prestere. Minner mye om Swansea dette. Da han hadde en bra start, men kollapsa og dermed fikk sparken etterhvert

kjella

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #557 på: Februar 11, 2017, 18:22:08 »
For en helt grensesprengende latterlig kommentar.

Første gang siden Howard Wilkinson at vi har en virkelig god manager (har ikke glemt David O Leary, men han var ikke helt ekte vare slik som Monk er etter min mening) og noen skal prøve å trykke han ned etter et (enig - fryktelig skuffende) tap.

Helt ufattelig patetisk.

Men kommentaren er dessverre SVÆRT typisk i forhold til hva jeg har opplevd - med de som jeg prøver å leve et liv med av Leeds supportere - siden jeg ble forelsket i klubben i 1967.

Stå sammen da !

Manageren bommer noen ganger og idag bommet Monk på uttaket av begge kantspillerne + at Cooper dessverre er alt for dårlig. Men alternativet finnes ikke når super J er sykt.

Og Vieira er 18 - og varierer voldsomt i prestasjoner. Men laget er i positiv utvikling - gi gutta tillit i stedet for å alltid lete etter det negative. Dårlig kamp - men 71/29 i ball innehav sier i hvertfall meg at det ikke er helmørkt. Nå tror jeg det blir en skap en....

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #558 på: Februar 11, 2017, 20:09:17 »
Veldig skuffet i dag!


At Dallas og Pedraza går foran Roofe er uforståelig! At Pedraza går foran Barrow er uforståelig! Gruppen spillere er allerede i ubalanse!!


Omar Bogle burde vært kjøpt inn som et alternativ til Wood. Ikke som en erstatter!



Frykter nå at sjansene til playoff er mediokre!



Tidligere levde vi på troen!



I dag var den borte!!!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #559 på: Februar 11, 2017, 20:24:29 »
Veldig skuffet i dag!


At Dallas og Pedraza går foran Roofe er uforståelig! At Pedraza går foran Barrow er uforståelig! Gruppen spillere er allerede i ubalanse!!


Omar Bogle burde vært kjøpt inn som et alternativ til Wood. Ikke som en erstatter!



Frykter nå at sjansene til playoff er mediokre!



Tidligere levde vi på troen!



I dag var den borte!!!  >:(

Edruelig sett, så underpresterte laget veldig i dag- og det var en u- balanse i start 11'ver fra start.
Warnock hadde satt en glimrende game plan, dra ned tempo og angripe med mange spillere når muligheten bød seg. I tillegg låste de ned vingene våre.
Monk fant ikke mottrekk, og etter det jeg kunne se så endret vi ikke formasjon ved innbyttene heller.

Lærekurven er bratt og tøff for vår tropp og manager/ coach.
2-3 svake kamper nå, men mister ikke trua' av den grunn... vi vil heve oss igjen!

MOT
 

Feologild

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #560 på: Februar 11, 2017, 20:28:46 »
Ikke bra det han får laget til å prestere. Minner mye om Swansea dette. Da han hadde en bra start, men kollapsa og dermed fikk sparken etterhvert

Ok dette blir for dumt. Greit nok at de 2 siste kampene har vært dårlige. Men la oss ikke dømme han helt enda.

Det er ikke noen katastrofe enda.

Det blir litt for dumt synes jeg når man snakker som at helle sesongen har vært dårlig basert på de 2 siste kampene.

Dette er egentlig et problem jeg har med noen fotballsupportere det at de har ingen hukommelse som går lenger en den siste kampen.

Feologild

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #561 på: Februar 11, 2017, 20:30:15 »
For en helt grensesprengende latterlig kommentar.

Første gang siden Howard Wilkinson at vi har en virkelig god manager (har ikke glemt David O Leary, men han var ikke helt ekte vare slik som Monk er etter min mening) og noen skal prøve å trykke han ned etter et (enig - fryktelig skuffende) tap.


David O`Leary var den siste virkelige gode treneren Leeds hadde. 

kjella

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #562 på: Februar 11, 2017, 20:31:23 »
Jeg tar sikkert feil - men har faktisk troa på at det blir play off- men da tror jeg vi må vinne på tirsdag....

Prøver å glede meg intenst i nuet over det som jeg oppfatter som udiskutabel fremgang.

Vil til og med ha Cooper foran Belluschi (under tvil)...

GeirO

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #563 på: Februar 11, 2017, 21:01:16 »
For en helt grensesprengende latterlig kommentar.

Første gang siden Howard Wilkinson at vi har en virkelig god manager (har ikke glemt David O Leary, men han var ikke helt ekte vare slik som Monk er etter min mening) og noen skal prøve å trykke han ned etter et (enig - fryktelig skuffende) tap.


David O`Leary var den siste virkelige gode treneren Leeds hadde.
Ganske grensesprengende latterlig å si at O'Leary ikke var en ekte manager.
MOT

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #564 på: Februar 11, 2017, 21:31:16 »
Brentford spilte faktisk som Cardiff:

Den gangen presterte vi! Nå feilet vi!



Februar og ut vårsesongen er den tiden da Leeds United går på en kollaps! I år som alle andre år!


Jeg kan faktisk ikke se at Monk klarer å stoppe dette nå!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kjella

  • Gjest
Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #565 på: Februar 11, 2017, 22:51:26 »
Det var ikke det jeg sa om O`Leary om det er det er meg du peker på - les igjen "ekte vare"..

Du kan jo feks spørre deg selv hvorfor han har vært arbeidsledig i mer enn 10 år. Var etter min mening en sjelden samling gode spillere. Wilkinson fikk etter min mening mer ut dårligere spillere.

Men du kan mene hva du vil om det !

Men det var ikke mitt hovedpoeng. Mitt poeng er at jeg har tro på Monk. Selv om det var trist som F idag.

enur

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #566 på: Februar 11, 2017, 22:54:34 »
Brentford spilte faktisk som Cardiff:

Den gangen presterte vi! Nå feilet vi!



Februar og ut vårsesongen er den tiden da Leeds United går på en kollaps! I år som alle andre år!


Jeg kan faktisk ikke se at Monk klarer å stoppe dette nå!!!

Er også litt skeptisk, men det er nok litt tidlig å dømme oss nord og ned allerede nå. Tipper Newcastle, Brighton, Huddersfield, Sheffield Wednesday og Norwich topp-5, og at den siste po-plassen vil stå mellom oss, Reading og Derby.
____________
enur

Marching on together

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #567 på: Februar 11, 2017, 23:11:33 »
Brentford spilte faktisk som Cardiff:

Den gangen presterte vi! Nå feilet vi!



Februar og ut vårsesongen er den tiden da Leeds United går på en kollaps! I år som alle andre år!


Jeg kan faktisk ikke se at Monk klarer å stoppe dette nå!!!

Er også litt skeptisk, men det er nok litt tidlig å dømme oss nord og ned allerede nå. Tipper Newcastle, Brighton, Huddersfield, Sheffield Wednesday og Norwich topp-5, og at den siste po-plassen vil stå mellom oss, Reading og Derby.

Bunnivået er utrolig lavt dessverre!

Har vært noen kamper som beviser det nå, dessverre!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Johrnino

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #568 på: Februar 12, 2017, 01:27:47 »
Gi Monk 3 til 4 år, så er jeg sikker på suksess. Fremgang bygges ikke over 8 måneder. Det trengs tid for å bygge organisasjon og klubb.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk
« Siste redigering: Februar 12, 2017, 01:29:50 av Johrnino »
 

RoarG

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #569 på: Februar 12, 2017, 12:17:12 »
Brentford spilte faktisk som Cardiff:

Den gangen presterte vi! Nå feilet vi!



Februar og ut vårsesongen er den tiden da Leeds United går på en kollaps! I år som alle andre år!


Jeg kan faktisk ikke se at Monk klarer å stoppe dette nå!!!
Enig. Januarvinduet brakte ikke klubben framover. Viste ikke at vi nå går vi for opprykk. Monk har fått maksimalt ut av den spillergruppa han har til rådighet. Championship er som maraton, det er den siste biten som er den seigeste, og det er ren vilje som avgjør. Så lenge vi ligger innenfor topp 6, får vi håpe at vi holder stillingen. Kampene siden Derby har vist at det nå begynner å butte i mot. Vi klarer sikkert å dra i land noen anstendige kamper på slutten av sesongen, men det blir nok færre av dem. Sommervinduet skriker etter betydelige forsterkninger i alle ledd. Har tro på at Monk allerede nå signaliserer til eierne og styret hva som kreves for å rykke opp. Når kalenderen skriver august 2017 bør stallen ha en slik kvalitet at direkte opprykk er en realistisk målsetting, ikke kun en feberfantasi hos fansen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020