Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 370776 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1080 på: Desember 21, 2016, 08:59:42 »
Om Leeds rykker opp til sommeren så kan det være aktuelt. Noe senere enn det, så begynner mannen å bli gammel.
Tror aldri det kommer til å skje.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1081 på: Desember 21, 2016, 09:01:48 »
Haha, som at Milner hadde gått fra Liverpool til Leeds over natta :'(

Bruker nok lengre tid på å gå fra Liverpool til Leeds enn over natta. men i løpet av en 3 dagers tid burde han greie det. Ikke lengre enn ca 116km
Fin løpetur langs Leeds-Liverpool Canal det. Jeg har vært kilometervis oppover... :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1082 på: Desember 21, 2016, 09:03:26 »
HITC er vel noe av det mest spekulative som finnes, når det kommer til pølsevev er de på pallen oftere enn de fleste...
Men: Snodgrass er en av få ex Leeds spillere jeg faktisk kunne tenkt meg tilbake pr i dag!


Snodgrass og Milner...det stopper der!!!
We are Leeds...MOT!!!


Ps. Og Howson  ;D
Akkurat de tre er jo fortsatt i sin beste alder - og burde holde i massevis.

...men det stopper nok der. Monk og Radrizzani er nok ikke like nostalgisk innstilt som enkelte andre av oss. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1083 på: Desember 21, 2016, 13:34:46 »
David Nugent nevnes. (Dessverre)
 

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1084 på: Desember 21, 2016, 13:36:26 »
Jeg nevner julenissen.. Tror ikke han blir signert.  :o
Marching On! 4276

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1085 på: Desember 21, 2016, 13:47:25 »
Haha, som at Milner hadde gått fra Liverpool til Leeds over natta :'(

Bruker nok lengre tid på å gå fra Liverpool til Leeds enn over natta. men i løpet av en 3 dagers tid burde han greie det. Ikke lengre enn ca 116km
Fin løpetur langs Leeds-Liverpool Canal det. Jeg har vært kilometervis oppover... :)
Hold deg til tema, Asbjørn, vi snakker om gåfart. Ikke løpetur.  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lojosang

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1086 på: Desember 21, 2016, 14:39:09 »
Haha, som at Milner hadde gått fra Liverpool til Leeds over natta :'(

Bruker nok lengre tid på å gå fra Liverpool til Leeds enn over natta. men i løpet av en 3 dagers tid burde han greie det. Ikke lengre enn ca 116km
Fin løpetur langs Leeds-Liverpool Canal det. Jeg har vært kilometervis oppover... :)
Hold deg til tema, Asbjørn, vi snakker om gåfart. Ikke løpetur.  ;)
Topptrent idrettsmann må da klare tolv mil på et døgn? Kan neppe spille kamp dagen etter, rett nok.
- Leif Olav

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1087 på: Desember 21, 2016, 14:47:24 »
Haha, som at Milner hadde gått fra Liverpool til Leeds over natta :'(

Bruker nok lengre tid på å gå fra Liverpool til Leeds enn over natta. men i løpet av en 3 dagers tid burde han greie det. Ikke lengre enn ca 116km
Fin løpetur langs Leeds-Liverpool Canal det. Jeg har vært kilometervis oppover... :)
Hold deg til tema, Asbjørn, vi snakker om gåfart. Ikke løpetur.  ;)
Topptrent idrettsmann må da klare tolv mil på et døgn? Kan neppe spille kamp dagen etter, rett nok.
Hm. Så da konkluderer vi med at han er på vei inn? Eller?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lojosang

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1088 på: Desember 21, 2016, 14:50:41 »
Haha, som at Milner hadde gått fra Liverpool til Leeds over natta :'(

Bruker nok lengre tid på å gå fra Liverpool til Leeds enn over natta. men i løpet av en 3 dagers tid burde han greie det. Ikke lengre enn ca 116km
Fin løpetur langs Leeds-Liverpool Canal det. Jeg har vært kilometervis oppover... :)
Hold deg til tema, Asbjørn, vi snakker om gåfart. Ikke løpetur.  ;)
Topptrent idrettsmann må da klare tolv mil på et døgn? Kan neppe spille kamp dagen etter, rett nok.
Hm. Så da konkluderer vi med at han er på vei inn? Eller?
Hvis han kommer får Terry Venables kjøre ham. Såpass skylder han oss.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1089 på: Desember 21, 2016, 16:55:13 »
Her ble det en del off topic etterhvert ::)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Larsen.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1090 på: Desember 21, 2016, 17:10:04 »
Pride of Yorkshire

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1091 på: Desember 21, 2016, 17:12:46 »
Her ble det en del off topic etterhvert ::)
Jeg vil absolutt påstå at jeg er 100% on topic. Bare se selv  ;) ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1092 på: Desember 21, 2016, 17:27:22 »
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1093 på: Desember 21, 2016, 20:44:07 »
Vi trenger en ny angriper, men er David Nugent svaret?

https://www.clubcall.com/middlesbrough/leeds-in-hunt-for-boro-striker-1834747.html
Da vil jeg heller ha Fletcher og Rhodes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

rd1

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1094 på: Desember 21, 2016, 20:56:45 »
Rykter om Rhodes og Snodgrass. Brukbart :)
"Who needs Cantona??"

Annesj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1095 på: Desember 21, 2016, 22:13:30 »
Nugent. Nei takk! Rhodes å snoddy å vi rykker opp. Skjer neppe.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1096 på: Desember 21, 2016, 23:23:19 »
Nugent blir en billig investering (1-2 millioner pund?), og er en habil Championship-spiss. Rhodes koster fort rundt 10 millioner pund (gikk vel for 11 millioner pund forrige sesong), og er en langt mer risikabel investering, selv om han er en klassespiss i NPC. Får vi Rhodes på lån mon tro? Et billig og godt alternativ! Men Boro vil vel helst cashe inn og ikke tape for mye på kjøpet. Tror Nugent er et fornuftig kjøp.

auren
« Siste redigering: Desember 21, 2016, 23:35:44 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1097 på: Desember 22, 2016, 12:58:32 »
Joe Rawson ‏@joerawson  4 min4 minutter siden Translate from engelsk
Latest lufc transfer rumours David Nugent, Ashley Fletcher and Tendyi Darikwa. Clearly positions that need strengthened #lufc
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1098 på: Desember 22, 2016, 14:00:41 »
Gammelt nytt eller??

Craig Trapps
12 days ago

Swansea's Nathan Dyer is mulling over reuniting with Garry Monk at Leeds United , a wage cut is the stumbling block but Monk might hold the cards.

Ups & Ups!!

ibster

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1099 på: Desember 22, 2016, 14:09:58 »
Gammelt nytt eller??

Craig Trapps
12 days ago

Swansea's Nathan Dyer is mulling over reuniting with Garry Monk at Leeds United , a wage cut is the stumbling block but Monk might hold the cards.

Han ville vært klasse men det virker usannsynlig mtp. lønn og overgangssum..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28982
  • Total likes: 2665
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1100 på: Desember 25, 2016, 14:29:45 »
http://www.express.co.uk/sport/football/746374/Leeds-United-news-transfers-Garry-Monk-buy-players-striker-West-Ham-Ashley-Fletcher

Leeds United Transfer Special: £2m West Ham plan, three players could leave
LEEDS UNITED are chasing the Championship play-off places this season. Express Sport looks at what could happen at Leeds in the January transfer window.
By Joe Short    PUBLISHED: 07:01, Sun, Dec 25, 2016



Leeds United manager Garry Monk is eyeing a deal to sign Ashley Fletcher from West Ham
Leeds United are in the unfamiliar position of stability heading into a January transfer window - the first time that has happened in years.
Manager Garry Monk has reversed the club's fortunes on the pitch, with the boss seemingly immune to owner Massimo Cellino's continuous battles off it.
Monk has been in the job almost seven months now. His 27 games in charge makes him the third-longest serving manager under Cellino since the Italian arrived in April 2014.

West Ham beat Leeds to Ashley Fletcher in the summer but the striker is already available for £2m
 
Leeds sit fifth in the Championship ahead of their Boxing Day clash at Preston and spirits at Elland Road are rightly high.
But with the club still 10 points off second-place Brighton it seems unlikely that Leeds will secure automatic promotion this season.
Surely a play-off spot is a realistic goal for Monk, who will be given the opportunity to sign players in January.

Chris Wood has scored 11 Championship goals this season
- What do Leeds need?
Monk has already said he wants to sign a striker in January, which may come as a surprise to some considering he brought Kemar Roofe and Marcus Antonsson to the club in the summer.
But goals have been hard to come by at times at Elland Road. Chris Wood has bagged 11 Championship goals but after that Leeds' top scorers in the league are striker Souleymane Doukara and defender Kyle Bartley (both 3).
That isn't good enough for a team chasing promotion. They have a +4 goal difference compared to Newcastle's +28 and Brighton's +21. That shows the real gap between the two leaders and the chasing pack. 

- How much can Leeds spend?
It's hard to say with Leeds. In the summer they spent over £5million on new players, which looks like a healthy outlay. But then again, they made £7m from Lewis Cook's transfer to Bournemouth and also cashed in on Sam Byram's £4m move to West Ham in January.
Reports that Leeds are willing to offer £2m for West Ham striker Ashley Fletcher seem about right. They were unwilling to offer much more for the Manchester United academy product when they tried to sign him in the summer.
Apart from Fletcher, it's hard to see where Leeds will make permanent deals, with a couple of loan signings maybe their best bet.

- Who might Leeds sign?
Fletcher, 21, could do with a run of games and he may be available next month. Monk wants a striker and Fletcher, with his height, speed and calm first touch, fits the bill.
Monk is unlikely to drop Chris Wood any time soon so Fletcher would likely be used as the New Zealander's strike partner. Fletcher impressed on loan at Barnsley last season, helping the Tykes win promotion.
After just three starts for West Ham, the club could send him out on loan. Leeds would ideally like to make the deal permanent but a loan move could be a good compromise until the end of the season.

Ashley Fletcher (right) is reportedly valued at £2m
There are also loose reports that Monk could go in for former Leeds midfielders Max Gradel and Fabian Delph. Both are struggling for game time in the Premier League but neither option seems particularly viable at the present.
Peter Crouch, who was linked to the club last winter, supposedly remains an option for Monk, while David Nugent's name has been mentioned.
But in reality it looks like the boss won't make too many signings unless injury forces his hand.

Luke Murphy is expected to leave Leeds in January
- Who could leave Leeds?
Luke Murphy is set to leave the club after making just one appearance under Monk, in the EFL Cup back in August. Expect a lesser Championship side to snap him up, maybe on loan until the end of the season.
Monk is also likely to offload Toumani Diagouraga, who has not played since the 3-0 defeat at QPR on the opening day of the season.
Defender Gaetano Berardi has played just a handful of games and could be shifted, having lost his place to Luke Ayling.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1101 på: Desember 25, 2016, 20:06:12 »
Snodgrass ryktene liker jeg. Lønn er blokka' .
Nugent , ok.
Holding , ok.

At vi kvitter oss med Diago' og Murphy er bare logisk. De er ute av Monks' planer.
Mowatt ser jeg kun som squadplayer, han har tapt seg... Cashe' inn??
 

Smudge

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1102 på: Desember 25, 2016, 20:19:24 »
Snodgrass har skrevet ny kontrakt med Hull

stian

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1103 på: Desember 25, 2016, 20:35:13 »
Snodgrass ryktene liker jeg. Lønn er blokka' .
Nugent , ok.
Holding , ok.

At vi kvitter oss med Diago' og Murphy er bare logisk. De er ute av Monks' planer.
Mowatt ser jeg kun som squadplayer, han har tapt seg... Cashe' inn??

Murphy har ikke klart å stabilisere seg på et høyt nok nivå så han er bare å sende videre. Diagouraga er ikke så verst og kan være en ok squad player ut sesongen. Mowatt vil jeg derimot beholde. Han har stagnert under Monk, men har mye fotball i seg. På sitt beste var han meget god og brukbart målfarlig. Det er for tidlig å avskrive ham, så han må fortsette å tilpasse seg Monks spillestil. Kjøp en lovende spiss, et ungt stoppertalent og få Taylor på en ny treårskontrakt så er januarhandelen ferdig.
« Siste redigering: Desember 26, 2016, 02:21:33 av stian »

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1104 på: Desember 25, 2016, 20:50:45 »
Snodgrass ryktene liker jeg. Lønn er blokka' .
Nugent , ok.
Holding , ok.

At vi kvitter oss med Diago' og Murphy er bare logisk. De er ute av Monks' planer.
Mowatt ser jeg kun som squadplayer, han har tapt seg... Cashe' inn??

Murphy har ikke klart å stabilisere seg på et høyt nok nivå så han er bare å sende videre. Diagouraga er ikke så verst og kan være en ok squad player ut sesongen. Mowatt vil jeg derimot beholde. Han har stagnert under Monk, men har mye fotball i seg. På sitt beste var han meget god og brukbart målfarlig målfarlig. Det er for tidlig å avskrive ham, så han må fortsette å tilpasse seg Monks spillestil. Kjøp en lovende spiss, et ungt stoppertalent og få Taylor på en ny treårskontrakt så er januarhandelen ferdig.

Pluss permanente overganger for Pontus, Bartley og Fernandes.  Kanskje også Sacko.
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1105 på: Desember 26, 2016, 11:00:55 »
Snodgrass har skrevet ny kontrakt med Hull

Det har han ikkje. Hull aktiverte klausulen om et ekstra år.

stian

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1106 på: Desember 26, 2016, 13:35:04 »
Snodgrass ryktene liker jeg. Lønn er blokka' .
Nugent , ok.
Holding , ok.

At vi kvitter oss med Diago' og Murphy er bare logisk. De er ute av Monks' planer.
Mowatt ser jeg kun som squadplayer, han har tapt seg... Cashe' inn??

Murphy har ikke klart å stabilisere seg på et høyt nok nivå så han er bare å sende videre. Diagouraga er ikke så verst og kan være en ok squad player ut sesongen. Mowatt vil jeg derimot beholde. Han har stagnert under Monk, men har mye fotball i seg. På sitt beste var han meget god og brukbart målfarlig målfarlig. Det er for tidlig å avskrive ham, så han må fortsette å tilpasse seg Monks spillestil. Kjøp en lovende spiss, et ungt stoppertalent og få Taylor på en ny treårskontrakt så er januarhandelen ferdig.

Pluss permanente overganger for Pontus, Bartley og Fernandes.  Kanskje også Sacko.

Enig, det aller viktigste er faktisk at vi klarer å holde på den gode stammen vi faktisk har akkurat nå. Positiviteten rundt klubben kommer til å punktere dersom spillerstrømmen går feil vei i januar.

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1107 på: Desember 27, 2016, 17:25:36 »
Adebayor nevnes ...snart 33 år. Vet ikke helt ...
 

Barry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1108 på: Desember 27, 2016, 18:51:41 »
Adebayor nevnes ...snart 33 år. Vet ikke helt ...

Not Monks cup of tea
 

Hallgeir *

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1109 på: Desember 31, 2016, 23:08:26 »
Allardyce og hans Crystal Palace skal være ute etter Charlie Taylor i januar.
Super Leeds since 1968