Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1770 på: Januar 31, 2017, 22:04:11 »
Det ble Barrow, ja.
http://www.swanseacity.net/news/article/2016-17/transfer-deadline-day-modou-barrow-leeds-swansea-loan-3548493.aspx

Et transfervindu til meh..

Hmmm, kom fra Østersunds IF til Swansea. Håper på litt mer stabilitet enn Antonsson da ;D
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1771 på: Januar 31, 2017, 22:04:18 »
Da kan vi kanskje legge oss?

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 4 min4 minutter siden

Think it's safe to say that Leeds are done for today. Barrow and Pedraza the deadline-day signings. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1772 på: Januar 31, 2017, 22:05:18 »
Bekreftet offisielt at det ikke blir flere nå


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1773 på: Januar 31, 2017, 22:07:23 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5 min5 minutter siden
Mer
 Barrow's more of a winger than a forward but he has played up front before. Another attacking option. #lufc

Beroligene!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1774 på: Januar 31, 2017, 22:08:09 »
Jepp:

 Leeds United ‏@LUFC 2 min2 minutter siden

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1775 på: Januar 31, 2017, 22:08:58 »
Jeg og trudde han var spiss. Ja, da er det litt merkelig prioritering. Godt skodd på kanten da.
Tror han var spiss i Sverige før Monk hentet ham. 23 mål på 19 kamper i 2011 - da kan han ikke vært ving...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1776 på: Januar 31, 2017, 22:10:00 »
Leed United

That's all folks! #TransferDeadlineDay


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1777 på: Januar 31, 2017, 22:10:24 »
Barrow ja:

https://www.leedsunited.com/news/team-news/21563/barrow-second-deadline-day-signing

Sinnsykt skuffende...

auren

Hva baserer du det på? Egne forventninger, stats eller å ha sett han spille?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kun stats. Trodde opprinnelig han var spiss, og da var 2 mål på 60 kamper en fryktelig statistikk.

Men også skuffet fordi vi får enda en vingspiller. Ville heller hatt først en ny spiss og så en ny midtstopper. Rar prioritering.

auren

Jeg forstår vingtankene til Monk, ingen av de vi har har vel direkte imponert så dette er bra, men enig skulle gjerne hatt en midtstopper og en spiss, der regner jeg med Monk bruker Doukara som cover, Roofe som cover for Hernandez, Sacko får det ikke helt til og Dallas har fått litt Mowattsyndrom, så vinger som kommer seg rundt og i tillegg putter tar jeg i mot med takk.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1778 på: Januar 31, 2017, 22:10:40 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5 min5 minutter siden
Mer
 Barrow's more of a winger than a forward but he has played up front before. Another attacking option. #lufc

Beroligene!

Ikke med 2 mål på 60 kamper. Tydeligvis en ny Sacko, så han er nok best å bruke på vingen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1779 på: Januar 31, 2017, 22:11:44 »
Håper jeg ikke konkluderer for tidlig for det er ennå en tid igjen av vinduet. Synes summa summarum at dette er det beste vinduet vi har hatt på lang tid. Vi har beholdt våre beste spillere, noen i avgang som ikke var i førstelagsoppstillingen. Og vi har fått på plass Pablo og Pontus, Pedraza og Barrow.

Synes det er bra.
« Siste redigering: Januar 31, 2017, 22:14:50 av Ove »
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1780 på: Januar 31, 2017, 22:12:50 »
Jeg og trudde han var spiss. Ja, da er det litt merkelig prioritering. Godt skodd på kanten da.
Tror han var spiss i Sverige før Monk hentet ham. 23 mål på 19 kamper i 2011 - da kan han ikke vært ving...

Stemmer nok. Men dette var i ligaen Östergötland Västra. Dette er visstnok svensk 4. divisjon. 10 mål på 19 kamper i Superettan. Ellers er det begredelig statistikk. Håper for all del han er kjøpt inn som ving.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Ove

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1781 på: Januar 31, 2017, 22:17:11 »
Men han har 20 kamper for Swansea i PL i år. Riktignok for et bunnlag, men det borger for en viss kvalitet.
 

Runar

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1782 på: Januar 31, 2017, 22:22:28 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5 min5 minutter siden
Mer
 Barrow's more of a winger than a forward but he has played up front before. Another attacking option. #lufc

Beroligene!



Han er 1.10 høy han skal aldri spille spiss i et fravær av Wood.
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1783 på: Januar 31, 2017, 22:28:15 »
Begge inn i dag hadde drakt nr 17 i klubbene de kom i fra, sier dette oss noe? :)

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1784 på: Januar 31, 2017, 22:33:03 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5 min5 minutter siden
Mer
 Barrow's more of a winger than a forward but he has played up front before. Another attacking option. #lufc

Beroligene!



Han er 1.10 høy han skal aldri spille spiss i et fravær av Wood.
Noen sier 176cm, andre sier 178cm...
MOT

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1785 på: Januar 31, 2017, 22:43:41 »
Berbatov er uten klubb og har flydd til England for å finne en klubb. Noe for oss?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

dansale

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1786 på: Januar 31, 2017, 22:46:31 »
No skriv klubben at det var det og god natt. Så ingen fleire inn i dag. Men det kjem sikkert nokon inn på lån som kan vara på bakhånd om Wood ikkje kunne spela.
Forza Leeds!

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1787 på: Januar 31, 2017, 22:55:41 »
No skriv klubben at det var det og god natt. Så ingen fleire inn i dag. Men det kjem sikkert nokon inn på lån som kan vara på bakhånd om Wood ikkje kunne spela.

Ikke noe lånevindu lenger! Den muligheten ble avsluttet i høst!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1788 på: Januar 31, 2017, 23:10:40 »
I bunn og grunn har vi et bra lag, det er bevist og tabellen ljuger ikke.  Pedraza og Barrow gir sikkert mer offensive muligheter og det er jo det som skal vippe kampene i vår favør når det er tett mot slutten.  Monk får alternativer.  Grimes er lenger ned i valgene med flere lånespillere inn, det er bra.  Villa og Reading big spenders i dette vinduet.  Tror vi er status quo i forhold til PO materiale v/sesongslutt.  Mye kan også fortsatt skje i denne ligaen og både Brighton og Newcastle kan få en formsvak periode.  Ser ingen vits i å henge med huet etter dette vinduet.
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1789 på: Januar 31, 2017, 23:17:08 »
De som er skuffet over dette vinduet, må ha vært utenlands i de siste ti vinduene før dette.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1790 på: Januar 31, 2017, 23:33:18 »
Skal ikke akkurat prate opp min kjennskap til disse spillerne (den har jeg gained i ettermiddag/kveld), men syns han karen her formulerer ting bra  - og edruelig:

What we've done is actually try to improve the starting eleven. It's a high risk strategy, but I'm quite pleasantly surprised. People can say 'we should have signed cover for Wood and the CBs' until they're blue in the face, and they'd be right - but surely signing two really rated attacking players is far more exciting and more potential to actually improve the team isn't it? I mean we're really banking on Wood and Jansson staying fit now, but if they do......
 
We don't know how Pedraza will do. He looks really good, he sounds really good. In the videos he looks quite big and strong, and seems to be playing up front. He has real pedigree, but he's a kid from Spain coming over to a new country and he might do well or sink without a trace. Remember when everyone was masturbating furiously over Fulham signing Jozabed, he did nowt. So it's a risk, but knowing how Clotet has gone about things do far, a very calculated one.
 
and he looks like he might be superb. Remember when we last had 'proper' wingers in Snodgrass and Gradel? I'm excited. Let's just hope Wood doesn't get crocked any time soon.
-waccoe
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1791 på: Januar 31, 2017, 23:37:15 »
Stor fornøyd me vinduet
Pontus ❤

Johnnyj

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1792 på: Februar 01, 2017, 05:22:10 »
Kjempefornøyd!!  8)
Barrow har jeg veldig sansen for. Har sett noen Swansea-matcher og jeg ønsket han hit i sommer. Nå er jeg positivt overrasket. Vi får en lynrask kantspiller med høy eksplosivitet, som også er god med ballen i beina. I svakheter vil jeg påstå at han mangler litt på Sluttprodukt og overblikk. Sånn sett har vi fått en (nesten) blåkopi av Sacko. Han er fortsatt ung, så forhåpentligvis vil han ta det siste steget til å bli en klassespiller her i Leeds.

 Selvom Barrow tidvis har blitt brukt i en spiss/hengende spiss-rolle i Wales, er det på kanten han trives best, der han kan utfordre med farten sin og komme seg rundt motstanderens forsvar.

Kjenner ikke til Pedraza, men av det jeg har lest virker han lovende. Én som også kan være Backup for Wood?

Eneste skuffelsen er at vi ikke fikk signert en talentfull stopper, men kanskje vi har en up and coming fra egne rekker? ::)

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1793 på: Februar 01, 2017, 07:20:34 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1794 på: Februar 01, 2017, 11:23:22 »
Skal ikke akkurat prate opp min kjennskap til disse spillerne (den har jeg gained i ettermiddag/kveld), men syns han karen her formulerer ting bra  - og edruelig:

What we've done is actually try to improve the starting eleven. It's a high risk strategy, but I'm quite pleasantly surprised. People can say 'we should have signed cover for Wood and the CBs' until they're blue in the face, and they'd be right - but surely signing two really rated attacking players is far more exciting and more potential to actually improve the team isn't it? I mean we're really banking on Wood and Jansson staying fit now, but if they do......
 
We don't know how Pedraza will do. He looks really good, he sounds really good. In the videos he looks quite big and strong, and seems to be playing up front. He has real pedigree, but he's a kid from Spain coming over to a new country and he might do well or sink without a trace. Remember when everyone was masturbating furiously over Fulham signing Jozabed, he did nowt. So it's a risk, but knowing how Clotet has gone about things do far, a very calculated one.
 
and he looks like he might be superb. Remember when we last had 'proper' wingers in Snodgrass and Gradel? I'm excited. Let's just hope Wood doesn't get crocked any time soon.
-waccoe

Bra klipt innlegg  ;)  Magefølelsen er ganske god i dag, og tenk hvis 3 poeng i kveld ....så har vi disse + Taylor i bakhånd også! ;)
Kunsten blir og holde Wood og stopperne våre skadefrie fremover....
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1795 på: Februar 01, 2017, 11:47:23 »
Skal ikke akkurat prate opp min kjennskap til disse spillerne (den har jeg gained i ettermiddag/kveld), men syns han karen her formulerer ting bra  - og edruelig:

What we've done is actually try to improve the starting eleven. It's a high risk strategy, but I'm quite pleasantly surprised. People can say 'we should have signed cover for Wood and the CBs' until they're blue in the face, and they'd be right - but surely signing two really rated attacking players is far more exciting and more potential to actually improve the team isn't it? I mean we're really banking on Wood and Jansson staying fit now, but if they do......
 
We don't know how Pedraza will do. He looks really good, he sounds really good. In the videos he looks quite big and strong, and seems to be playing up front. He has real pedigree, but he's a kid from Spain coming over to a new country and he might do well or sink without a trace. Remember when everyone was masturbating furiously over Fulham signing Jozabed, he did nowt. So it's a risk, but knowing how Clotet has gone about things do far, a very calculated one.
 
and he looks like he might be superb. Remember when we last had 'proper' wingers in Snodgrass and Gradel? I'm excited. Let's just hope Wood doesn't get crocked any time soon.
-waccoe

Bra klipt innlegg  ;)  Magefølelsen er ganske god i dag, og tenk hvis 3 poeng i kveld ....så har vi disse + Taylor i bakhånd også! ;)
Kunsten blir og holde Wood og stopperne våre skadefrie fremover....
Ikke bare dem. Ikke så lenge siden Bridcutt, O'Kane og Hernandez var ute med skader.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1796 på: Februar 01, 2017, 11:55:44 »
Etter de siste årene med salg av viktige spillere og nå endelig holder vi de pluss vi henter inn . at det finns folk her inne som er skuffet sier bare hvor lite som skal til. " Vi må hente spillere fra premier league bla bla" det blir gjort , fortsatt skuffelse. Hva skal til for og gjøre folk fornøyd?
Hva trodde folk skulle komme? Kan være  jeg tråkker på noen tær her og brklager det
Pontus ❤

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1797 på: Februar 01, 2017, 11:57:33 »
Etter de siste årene med salg av viktige spillere og nå endelig holder vi de pluss vi henter inn . at det finns folk her inne som er skuffet sier bare hvor lite som skal til. " Vi må hente spillere fra premier league bla bla" det blir gjort , fortsatt skuffelse. Hva skal til for og gjøre folk fornøyd?
Hva trodde folk skulle komme? Kan være  jeg tråkker på noen tær her og brklager det
En spiss. Det var det som var lovet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1798 på: Februar 01, 2017, 12:21:58 »
Skal ikke akkurat prate opp min kjennskap til disse spillerne (den har jeg gained i ettermiddag/kveld), men syns han karen her formulerer ting bra  - og edruelig:

What we've done is actually try to improve the starting eleven. It's a high risk strategy, but I'm quite pleasantly surprised. People can say 'we should have signed cover for Wood and the CBs' until they're blue in the face, and they'd be right - but surely signing two really rated attacking players is far more exciting and more potential to actually improve the team isn't it? I mean we're really banking on Wood and Jansson staying fit now, but if they do......
 
We don't know how Pedraza will do. He looks really good, he sounds really good. In the videos he looks quite big and strong, and seems to be playing up front. He has real pedigree, but he's a kid from Spain coming over to a new country and he might do well or sink without a trace. Remember when everyone was masturbating furiously over Fulham signing Jozabed, he did nowt. So it's a risk, but knowing how Clotet has gone about things do far, a very calculated one.
 
and he looks like he might be superb. Remember when we last had 'proper' wingers in Snodgrass and Gradel? I'm excited. Let's just hope Wood doesn't get crocked any time soon.
-waccoe

Bra klipt innlegg  ;)  Magefølelsen er ganske god i dag, og tenk hvis 3 poeng i kveld ....så har vi disse + Taylor i bakhånd også! ;)
Kunsten blir og holde Wood og stopperne våre skadefrie fremover....
Ikke bare dem. Ikke så lenge siden Bridcutt, O'Kane og Hernandez var ute med skader.

Joda, flest mulig skadefrie selvsagt - men på plassene jeg nevner er vi svært sårbare.
Ser jo nå av klippet at denne Lampard- linken var med også.......spennende tanke- og hvorfor ikke. Dele sin kunnskap med unggutta`
og trå til/komme inn i trøblete kamper for og løse floke...
 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1799 på: Februar 01, 2017, 12:44:03 »
Etter de siste årene med salg av viktige spillere og nå endelig holder vi de pluss vi henter inn . at det finns folk her inne som er skuffet sier bare hvor lite som skal til. " Vi må hente spillere fra premier league bla bla" det blir gjort , fortsatt skuffelse. Hva skal til for og gjøre folk fornøyd?
Hva trodde folk skulle komme? Kan være  jeg tråkker på noen tær her og brklager det
En spiss. Det var det som var lovet.

Kan ikke huske å ha sett noe sted at det har vært lovet en spiss.
Monk har sagt 1-2 spillere i hele januar.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."