Skrevet av Emne: Kamp: vs Queen Park Rangers @ Lofthus Road, søndag 7/8 2016, kl 13 på Sky  (Lest 30138 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

svensken bommer på en Stoooooorr sjanse:(
« Siste redigering: August 07, 2016, 14:41:03 av raggen »
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bye

Sacko MÃ… starte neste kamp.

Edit: feil navn
« Siste redigering: August 07, 2016, 14:41:18 av Lexmark »
Trønder i Bergen!

RoarG

Trist og tristere :'(
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Mye å rette på til neste kamp tydligvis !  :-\

Ove

Sakho har vært bra. Synes også Antonsson har vært mye involvert etter at han kom inn. Vet ikke hva jeg mener om Taylor. Han roter seg inn i situasjoner istedenfor å velge det enkle.
 

ziganda

Ser ut til at vi har byttet noen middels gode spillere med noen andre middels gode spillere. I år som i alle andre år  ::)

Bye

Bortdømt også ja, bleh!
Trønder i Bergen!

DenHviteYeboah

Ser ut til at vi har byttet noen middels gode spillere med noen andre middels gode spillere. I år som i alle andre år  ::)
Altså bytteleken :(
Helt håpløst!!!!!

h.b

  • Gjest
Skremmende dårlig dette. Hvis dette er det vi kan forvente fremover, ja da er det en kamp mot nedrykk

Andersen

Alt er som vanlig med dette laget ! ...... ja , ja  :-\

Annesj

Sacko å roofe på hver sin kant takk. Dallas ut. Aldri imponert meg. Prøv han sentralt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

Det MÃ… komme inn en bedre stopper enn bamba. Ellers blir dette tungt. Bartley klart seg greit.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DOFFER

3-0 >:(
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

B_Ød

huff
Ups & Ups!!

ziganda

Here we go again

Andersen

som vanlig tøft å være Leeds supporter når vi spiller så dårlig !

DenHviteYeboah

Det er bare skammelig >:(
Jeg legger skylda på Monk. Merkelig start 11er >:(
Og dessuten fatter jeg ikke hvorfor vi skal spille med Green, Bamba og Wood. Middelmådigheter :(

Haugsland

Jeg blir så lei....er ingen glede i å følge leeds lengre.

SirOlsen

Der fikk vi en real omgang juling, gitt... Menmen, kanskje ikke annet å forvente når det er så mye nytt spillermateriale.. og ny manager.. De trenger nok litt tid på seg på å få ting til å fungere bedre. Men spørsmålet er bare hvor lenge... Synes det var fryktelig synd at Evans forsvant. Han begynte å få til en flow i laget.. skulle bare så ønske han fikk prøvd seg denne sesongen også. Men sånn ble det da ikke.. nok en ny manager, mange nye spillere... og så er vi alle håpefulle og håper på det beste, men innerst inne vet vi alle at med så mye utskifting så vil det nødvendigvis ta litt tid før ting setter seg... skuffet i alle fall.
-SirOlsen-

Andersen

Bare å glemme denne kampen ! Hvem spiller vi i mot i neste kamp ? Hjemmekamp ?

eros

Virket som om vi spilte med veldig stor avstand mellom forsvar og angrep, qpr Eide midtbanen i lange perioder. Eneste veien frem var langs venstrekanten helt til sacko kom inn. Da skjedde det noe på høyresiden og.


Sent from my iPhone using Tapatalk

willum

3-0 kanskje litt i overkant, men kampen var ellers omtrent som forventet. Som vanlige mange utskiftninger i løpet av sommeren og laget er ikke i nærheten av å være samspilt. Hadde vært fint om vi en gang kunne være klare til sesongstart.

Ronaldo Vieira var dagens lyspunkt. Lovende. Naiv på straffen, men Cook lagde vel straffe i sin debut også? Savnet av Cooks driv på midten var ellers større enn jeg håpet.

Viktig nå å la Monk få ro til å sette sitt preg på laget. Noen få preseason-kamper er langt fra nok. Helst bør han sitte hele sesongen, men historien sier jo at det neppe skjer,
« Siste redigering: August 07, 2016, 15:10:15 av willum »

Blank_File

Off. Dette ble verre enn jeg hadde fryktet... QPR Var ikke akkurat heller noe å skryte av så det sier jo en del. Det verste er egentlig tanken på hva Cellino finner på nå. Kan Monk måtte gå etter bare en kamp?

Andersen

Ja , samme leksa ved hver ny sesong , hvor lenge får treneren være i klubben etter noen kamper !  :-\

Josch

En taktisk blunder. Leeds fikset aldri det høye presset til QPR, og  Leeds var for feige i 1. omgang. Skapte ikke noe forover da, og skjønte ikke alvoret. Mye rare bakoverpasninger fra  Bamba til Green. Monk må finne en medisin mot de som presser høyt mot hans possesion fotball med oppbyggende spill. Taktisk seier til Jimmy.

Og Green gjorde ved  0-1 akkurat det han er ansatt for å IKKE gjøre, med sin rutine: Rote i feltarbeidet . Da kan jo like gjerne Silvestri stå i mål!!

Antonsson skaffet seg to  gode sjanser på 30 min (pluss et godt løp  som ble corner)  . BRA!! Sakho: BRA!. Byttene gjorde bra, men Leeds gikk ut  altfor feigt.

AndyMathie

Negativitetene først:

- Green elendig at han ikke klarer å holde ballen når den daler inn mot målet. Det skal de fleste keeperne klare og det hadde definitivt ikke blitt mål med Silvestri i mål der. Mål preger kamper og da var det enveis kjøring. Håper vi får se Silvestri tilbake i mål, men veldig lite sannsynlig dessverre.

- Taylor ser ut til å klare seg litt bedre i andre omgang etter en katastrofal første omgang, men alt i alt helt ræva og ser ikke ut som spilleren fra i fjor. Selg unna å få inn en ny venstre back!

- Wood ser ikke ut til å vinne en eneste duell, men det skal sies at jeg mener han QPR stopperen Caulker er god nok for premier league. Uansett svakt av Wood selv om han ikke akkurat fikk noe service denne kampen. Jeg har stor tro på at Wood kommer senere i sesongen selv om han denne kampen bare kan glemme den fortest mulig.

- Grimes helt usynlig bortsett fra frispark forsøket. Virker å være ekstremt svak. Taper jo alt av dueller!

Og så det positive:

+ Til Ronaldo Vieira som virker som en klassespiller. Gjør ting bra hele veien og har veldig gode valg til å bare være 18 år. Synes heller ikke det var straffespark. QPR spilleren legger seg ned før Vieira kommer inn i duellen og det rett og slett svak dømming store deler av kampen. Spesielt i 2.omgang var det dårlig dømming.

+ Lewis Coyle ser ut som om han er klar for å være fast på laget på backen. Langt bedre enn Berardi, men tror Berardi lidet litt av at han har vært skadet å ikke fått trent bra nok i preseason. Håper dog at Berardi blir flyttet over på venstrebacken og at Taylor blir vraket til neste kamp.

+ Sacko han må starte. Veldig bra innhopp og ser ut til at han kan bli en nøkkelspiller om han får tillitt. Fart, uredd og gode avslutningsferdigheter. Bring on sacko til neste match!

+ Antonsson får pluss fra meg fordi han kommer til store sjanser. Han kommer nok til å score en god del mål for oss selv om han burde ha puttet på sin giga sjanse. Uansett positivt innhopp i og med at vi så litt farligere ut når han kom innpå.

Ellers mye middelmådigheter, men syntes Bamba var bedre enn i fjor. Ikke hans skyld at vi taper 3-0. Bartley også helt grei. Tror vi er godt forspent på stopperplassen i og med at Cooper etterhvert kommer tilbake. Ikke et must med en stopper, men hadde vært kjekt med en ny mann inn.
We are Leeds and we are proud of it!

Bye

Fatter ikke at noen mener Bamba er god nok for det nivået her. Løs kanon på dekk i alle situasjoner. MÃ… inn en ny her.
Trønder i Bergen!

clarke

Ingen pangåpning på sesongen i år heller akkurat! Men med 6 debutanter og få preseason-kamper, kanskje ikke annet å forvente. Så bare slutten av kampen. Da viste Sacho glimt, og når Anton får skrudd inn siktet så kan dette bli bra. Optimisten lar seg ikke knekke etter EN kamp ... selv om det er tungt akkurat nå.
SuperLeeds

raggen

Fatter ikke at noen mener Bamba er god nok for det nivået her. Løs kanon på dekk i alle situasjoner. MÃ… inn en ny her.

skjønner heller ikke hva bamba gjør på banen..
Forever Leeds United!!!!!!!!

Josch

Jeg tror ikke vi har tapt så mye i premieren på aldri så lenge. Jeg minnes  1-3 mot  Soton i 2011 og 1-5 mot Swansea i 1981 og 1-5 mot N'castele  i 1989. (en gang ble det opprykk og en annen gang nedrykk i de sesongene).