Kamp: vs Birmingham City @ Elland Road, lørdag 13/8 2016, kl 16.00

Started by Promotion 2010, August 12, 2016, 22:49:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Svært skuffende dette. Kan ikke huske at vi har tapt de to første serierundene så lenge jeg har fulgt klubben i 25 år..

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Nesten 1-3 der. Heading over.

Nå trenger vi en solid sluttspurt for å ta poeng.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

auren

GeirO

Da taper vi i dag...
Men det positive er at vi avanserer en plass på tabellen og har like mange poeng som Mighty Newcastle.
MOT

eros

GeirO

MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Cannavaro

Dette var skuffende. Vi må være bedre på ER enn dette.
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Ups & Ups!!

GeirO

Quote from: Hallgeir * on August 13, 2016, 17:56:15
Utrolig stille på tribunen. Ingen støtte å få der.
På BBC er det masse lyd fra fansen.
MOT

auren

Buuuuu! Faens klubb :(

auren

Hallgeir *

Dårlig andre omgang og tap.

Det kommer ikke i nærheten av 27000 på neste kamp.
Super Leeds since 1968

eros

Quote from: Flottdet on August 13, 2016, 17:46:00
Quote from: Hallgeir * on August 13, 2016, 17:41:15
Det er så få poster nå at jeg begynner å lure på om jeg har gått glipp av en tv-stream i dag.

Tror ikke det er noe Stream. Er vel bare Apatien som har slått inn på folket  :'(
En lettere apatisk stemning her ja... Faen og, håper vi snart får orden på defensiv midt og samkjørt Forsvaret.

RoarG

Leeds...laget som er mestere i å drepe optimisme og entusiasme hos supporterne sine.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Quote from: Hallgeir * on August 13, 2016, 17:56:15
Utrolig stille på tribunen. Ingen støtte å få der.

Du vet, optimismen man har oppbygd- gleder seg til sesongen/ første hjemmekamp... Ã...sså går man på trynet, og innsats og spill er .... Ikke bra.

Opplevd d før, oppgitthet - håp som blir knust.... = Leeds supporter

Kato

Monk under press umiddelbart. Men han har bedt om det selv så lenge han går i akkurat samme fella som forgjengerne. Du vinner ikke mange fotballkampene der motstanderne scorer to.

Eriksen55

Unner ikke Monk det her. Nok engang hadde jeg trua på at vi skal ta det neste steget....

I fjor ga jeg opp 10-15 runder før slutt, så ikke TV kamper, sjekket ikke engang resultatene. Holder ikke ut så lenge i år, kjenner jeg er fryktelig nære allerede.

Cellino har drept all glede med å følge Leeds.

GeirO

Det blir tøffere motstand på tirsdag når vi møter ligalederen!!
MOT

raggen

unødvendig press for seg selv dette Monk men slik er d når du trener klubben Leeds!!! dette er for dårlig >:( >:( >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

Square Ball

man kan da ikke gå helt i kjellern etter 2 seriekamper.132 poeng forsatt og spille om.
Med 8 nye spillere inn sier det seg sjøl at ting tar tid.Regner med Bridcutt og en ny
stopper kommer før deadline og styrker oss

Kato

Quote from: Square Ball on August 13, 2016, 18:10:03
man kan da ikke gå helt i kjellern etter 2 seriekamper.132 poeng forsatt og spille om.
Med 8 nye spillere inn sier det seg sjøl at ting tar tid.Regner med Bridcutt og en ny

Det er trøsten. Nå de få opp øynene og se at noe må gjøres.

Allanclarke

Vi klarer playoff og vi rykker opp!!! Hahaha, Narr meg til å le

morten1966

Godt smellen kommer nå, det er fortsatt  mulig å gjøre noen justeringer på laget! Bamba er ikke god nok på dette nivået! Hernandez er noe rusten. Har trua jeg. MOT

ziganda

Quote from: Kato on August 13, 2016, 18:15:55
Quote from: Square Ball on August 13, 2016, 18:10:03

Det er trøsten. Nå de få opp øynene og se at noe må gjøres.

Det blir som å gå i godteributikken og kjøpe papiret på karamellene, som er det eneste italieneren har råd til.

Kickthemdown

Quote from: nicolainilsen on August 13, 2016, 16:28:27
Kan vi slutte sutringen snart?!
Ja for de som synes dette er fett så er det bare å være helt stille. Selvsagt ikke spesielt overraskende at vi sliter med forsvaret. For en forferdelig "jobb" som er gjort for å forbedre stallen fra i fjor.

J-R

Seier på Tirsdag , så får vi troa igjen!
Men jeg er redd dette blir som tidligere sesonger... Vi får ett håp nå og da, men havner midt på tabellen... I beste fall !

auren

Som i fjor så sliter vi med å gjennomføre to gode omganger. Galskap å ha Vieira og Mowatt sentralt på midten. Treneren til Bham mer taktisk klok enn Monk:

Rowett says he deliberately packed the midfield to counter Leeds and force mistakes. Said his approach was the same as at ER last season.

auren