Kamp vs Norwich City, Ligacupens 4. runde @ Elland Road 25. oktober kl 20:45

Started by Hallgeir *, October 24, 2016, 19:58:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ziganda

eros

Jadda! Glad jeg got back in... :-D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Kickthemdown

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

samadhi

Herlig seier etter en lang kveld. Utrolig sterkt å komme tilbake på 1-2 med en mann mindre.
Vi slår ut Norwich med 8 nye mann inn. Dette er seier som gir spillerne troa på at alt er mulig  :)
marching on together,
derudaf forever...

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

B_Ød

Ups & Ups!!

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

eros

Silvestri må gjerne belønnes med et par kamper etter dette...

Kontakinte

B_Ød

Ups & Ups!!

gulle

I år rykker vi opp!

roaldv

Fantastisk kveld for Leeds! Vi bygger selvtillit som vi tar med oss i de viktige kampene! Herlig :)

Kato

Silvestri er glimrende på straffer, det har han vist tidligere. Herlig å være i hatten etter denne rollercoasterkvelden.

harvey

Cannavaro

Småsjuk straffekonk det der.  Silvestri redder hos her, han er knallgod på strek.  I det hele så gjør Silvestri en svært god kamp for oss faktisk. Herlig at Vieira får avgjøre, godt for selvtillitten, for kampen hans er bare middels.  Ikke helt fornøyd med Monk denne kampen heller, Bartley litt smårotete mens stopperkollega Cooper var ok.  Herlig å komme oss til kvartfinale er det uansett.  Det er en herlig spirit i laget her, det ser vi også når de feirer med fansen etter kampslutt.  Deilig seier !!
MFLU - Miracles For Leeds United

raggen

"B" laget presterer og selv om det ikke var "sexy" fotball er vi videre til neste runde. well done lads!!! ;D ;D ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

enur

Wembley er faktisk ikke så veldig langt unna nå. Håper på Hull i neste runde.

Marching on together

baste

Jon R

Og vi bruker under en omgang på å sette forsvaret vårt. Det glipper en gang og vi blir straffet for det 10 mot 11, men vi er solide bakover (og som vanlig litt tamme fremover.)
Jon R.

Budda

Sykt digg! Manu eller Liverpool neste?

Endre

Josch

Mye rart i denne kampen. Norwich kjørte over Leeds til å begynne med. klasseforskjell de første  15 min. Litt rart at ikke Norwich ror dette i land med overtall. Sterkt av Leeds å skape noe med 10 mann. Sacko ble nøkkelen for Leeds.

Kato

Arsenal, Liverpool, Hull, Leeds, Newcastle, Man U/Man C, West Ham/Chelsea, Southampton/Sunderland.

Jeg ønsker meg Sunderland hjemme. Den vinner vi.

Kickthemdown

Quote from: Cannavaro on October 25, 2016, 23:40:36
Småsjuk straffekonk det der.  Silvestri redder hos her, han er knallgod på strek.  I det hele så gjør Silvestri en svært god kamp for oss faktisk. Herlig at Vieira får avgjøre, godt for selvtillitten, for kampen hans er bare middels.  Ikke helt fornøyd med Monk denne kampen heller, Bartley litt smårotete mens stopperkollega Cooper var ok.  Herlig å komme oss til kvartfinale er det uansett.  Det er en herlig spirit i laget her, det ser vi også når de feirer med fansen etter kampslutt.  Deilig seier !!
Her er vi så uenig som man får det men det er greit. All Leeds aren´t we? Vieira var fantastisk i kveld. For ett talent.

auren

Elendig første omgang, men absolutt en god andre omgang. Norwich med de største sjansene, men på en måte vinner vi fortjent likevel. Doukara, Vieira (etterhvert) og Berardi (defensivt) gode, mens Silvestri er vår klare MOM!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

enur

Quote from: Kato on October 25, 2016, 23:46:20
Arsenal, Liverpool, Hull, Leeds, Newcastle, Man U/Man C, West Ham/Chelsea, Southampton/Sunderland.

Jeg ønsker meg Sunderland hjemme. Den vinner vi.

Muligens, men tviler på at de slår Southampton borte.

Marching on together

JacobScreek

Utrolig deilig...villt deilig seier ;D ;D ;D

Satser på at medgangen fortsetter på lørdag...da er vi en god gjeng som er ringside!!!
Bremner-suiten here we come!!!!!!!

We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Andersen

Fått Manure eller Liverpool i neste runde hjemme hadde vært artig !  :D