Skrevet av Emne: Kamp vs Newcastle United FC @Elland Road søndag 20/11-2016 kl 14:15 norsk tid  (Lest 32511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dylan

Har frist til 18.november med å forklare seg. Godtar han påstandene er det automatisk 5 kamper ute, forfølges saken videre av FA.

Xern

Så da er han ute  ::) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ibster

Drømte i natt at vi tok en knepen 1-0 seier. Setter en liten 50 lapp på den og satser på at jeg er sanndrømt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dylan

Så da er han ute  ::) 8)
Beklager, dårlig korrekturlesing. Det skulle stå at hvis Shelvey ikke er enig i påstandene blir saken forfulgt av FA. Shelvey kan da spille til saken er avklart sånn jeg forstår det.

Feologild

  • Gjest
Håper på seier selvsagt, men jeg tror uavgjort er mer realistisk

Torpe-do

Poeng = fornøyd
Seier = Ekstase. Kjekkeste seriekampen å vinne gjennom hele sesongen, da jeg har flere ihuga Newcastle-fans-venner ;D ;D

Xern

Håper på seier selvsagt, men jeg tror uavgjort er mer realistisk
Velkommen til forumet hos oss!  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Torpe-do

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-face-biggest-test-12169417

Newcastle ser i alle fall ut til å ta oss på alvor...

Ser ikke ut til at de norske supporterne tar oss like mye på alvor - det er i alle fall ikke laget noen kamp-tråd der enda. Hos oss blir vel en "hvilken-som-helst-kamp" gjerne opprettet en dag og to i forveien. Men Newcastle-kampen har jo vært her i to uker allerede :D

Satser på vi knabber poeng som følge av å bli undervurdert. Hadde dette vært en "storkamp" for de, skulle jeg tro en klubb med såpass følgeskare hadde laget en kamptråd allerede. Eller?

Jon R

Her møter vi kanskje den sterkeste line-upen i engelsk Championships historie. Blir vanskelig...
Jon R.

Xern

Newcastle tapte mot Wolves for 2 kamper siden. Så der er håp. Vinner vi denne, vil jeg tro at 2. plassen er en reell sjanse.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Newcastle tapte mot Wolves for 2 kamper siden. Så der er håp. Vinner vi denne, vil jeg tro at 2. plassen er en reell sjanse.

Jepp  ;D...kanskje 1ste også!
Ups & Ups!!

Blank_File

Det er voldsomt elementært om de mister Shelvey til denne kampen. Det kommer til å ramme dem hardere enn det rammer oss å miste O'Kane. Jeg har faktisk voldsomt god tro foran denne kampen. Hvis spillerne klarer å kanalisere trøkket på tribunen til noe positivt så kan dette bli årets kamp!

Feologild

  • Gjest
Newcastle tapte mot Wolves for 2 kamper siden. Så der er håp. Vinner vi denne, vil jeg tro at 2. plassen er en reell sjanse.

Jepp  ;D...kanskje 1ste også!

Tapet for Wolves skjedde for 8 runder siden. Etter det har de 1 uavgjort og 7 seire på rad.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Las på TV2 at Shelvey kan bli ute i 5 kamper pga rasisme. Har noen sett noe om det? Hadde jo vært heldig for oss.
Da har han anket og er dermed inntil videre spilleberettiget - bl.a. mot oss,


http://www.shieldsgazette.com/sport/football/newcastle-united/newcastle-man-will-face-leeds-united-after-disputing-fa-charge-of-racial-abuse-1-8242414
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Xern

Newcastle tapte mot Wolves for 2 kamper siden. Så der er håp. Vinner vi denne, vil jeg tro at 2. plassen er en reell sjanse.

Jepp  ;D...kanskje 1ste også!

Tapet for Wolves skjedde for 8 runder siden. Etter det har de 1 uavgjort og 7 seire på rad.
Google lurte meg ved å vise kampene i feil rekkefølge..  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Gleder meg så enormt til ny kamp igjen nå. To uker siden forrige kamp, med fullsatt stadion og tvkamp mot topplaget. Gleder meg enormt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Gleder meg så enormt til ny kamp igjen nå. To uker siden forrige kamp, med fullsatt stadion og tvkamp mot topplaget. Gleder meg enormt.
To enormt der altså. Bare for å ha det sagt, jeg gleder meg også enormt  :D Tror ikke vi taper..

Frode

Vi taper vel alltid etter en landskampspause? Kanskje på tide å bryte den forbannelsen ...
 

baste

Vi taper vel alltid etter en landskampspause? Kanskje på tide å bryte den forbannelsen ...

Vi har brutt mange forbannelser i det siste. Alt kan skje i denne kampen


MOT

Sydhagen

Denne tar vi 2-1. Mål av Wood og Bartley.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Gleder meg så enormt til ny kamp igjen nå. To uker siden forrige kamp, med fullsatt stadion og tvkamp mot topplaget. Gleder meg enormt.
To enormt der altså. Bare for å ha det sagt, jeg gleder meg også enormt  :D Tror ikke vi taper..
Ja, er helt enormt hvor mye man kan glede seg  ;) ::)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Nørgaard

Hvis vi også mangler O'Kane på midten ser det tyndt ud.

Sydhagen

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2 min2 minutter siden Vis oversettelse
That's a blow with Hernandez - big loss. Sounds like Eunan O'Kane has a chance though.

Hernandez bekreftet ute mot Newcastle.
Tynt i rekkene nå?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  2 min2 minutter siden Vis oversettelse
That's a blow with Hernandez - big loss. Sounds like Eunan O'Kane has a chance though.

Hernandez bekreftet ute mot Newcastle.
Tynt i rekkene nå?

Skadet på trening da eller..Pablo?
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
As per for those interested:
 
Lee Sobot:
Monk: "Liam Bridcutt is still out. Should be back out on the grass next week." 
Monk: "Pablo Hernandez injured his hamstring at Norwich and he is unlikely to play
Monk: "Newcastle are top of the league so they are the best team in this league so far."
Monk: "We are still not the team that we can be but we are making the right steps all the time.
Monk: "We are still not at our full potential. We are still at our infancy.
Monk says that other than Bridcutt and Hernandez everyone else is fit to play so a thumbs up for Eunan O'Kane
Monk on Gary Speed: "I remember that day. Everyone was stunned. It's a fitting tribute. He's a legend for both clubs.
Monk: "Newcastle are expected to win every single game. It's a big challenge but one we are looking forward to." 
Monk on Elland Road sell out: "We want to make occasions like this more regular. My young group will be ready
Monk: "We need to make Elland Road a difficult place to play and we are building that.
Monk: "We have enough in our changing room to make sure that for Newcastle it will be difficult."
Monk on int break: "It's always a good thing because you get to tweak things and work with the players." 
Monk on O'Kane and Dallas returning: "It was important. Stuey wasn't ready for a game. Now he is in contention to be selected.
Monk says there have been no problems with Chris Wood returning from international duty with New Zealand
Monk on Eunan O'Kane: "He is fit and ready for selection at the weekend.
Monk on Shelvey: "Jonjo has done fantastic this season. He is a talented player. He is a dangerous player.
Monk on Rafa winning manager of the month: "He deserved it. It was nice to be mentioned - but that's not my focus.
o Hernandez and Bridcutt out but O'Kane and Dallas fit to play. Coyle also still out
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Spille Mowatt i rollen han er best i da....men litt skeptisk ift hva vi klarer og skape uten Pablo.
 

sportcarl1

vad blir publiksiffran när det är slutsålt? jag har hört olika uppgifter
 

auren

Doukara - Roofe - Sacko på offansiv midtbane. Men vil savne Pablo...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
vad blir publiksiffran när det är slutsålt? jag har hört olika uppgifter
Ifølge den nylig oppdaterte hjemmesiden:
Established 1919
Leeds United Football Club was established in 1919 and Elland Road Stadium has been 'the only place for us' ever since. With a capacity of 37,890, it is England's 12th largest football ground and the fourth biggest outside of the Premier League.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan