Skrevet av Emne: Kamp vs Newcastle United FC @Elland Road søndag 20/11-2016 kl 14:15 norsk tid  (Lest 32492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
...mht Hernandez KAN det være mind games fra Monk, men tror ikke han har en historie med mind games (?). Måten det ble formulert (av Sobot) utelukkes ikke Hernandez, men "unlikely".

Det er vel Hernandez posisjon som er usikker, så lenge O'Kane kan starte så spiller han.
Eskimoen kan være aktuell, men han har trolig spilt seg ut av contention med sine opptredener i det siste. Phillips har vikariert for Hernandez mot slutten av kamper, han KAN bli flyttet opp. En del inne på waccoe 'frykter' at Monk-favoritten Grimes blir prøvd... Blir Phillips flyttet frem er det vel klart for Vieira sammen med O'Kane.

Vi vet at Roofe har spilt i posisjonen, men som det sies på waccoe så kan det være at han 'fryser' mht nærmere 40.000 på tribunen. Med tanke på starten hans i høst ser jeg ikke bort fra at de har et poeng. Det kanogså være at Doukara starter til venstre heller enn Roofe, mye av samme grunn.
Hva så med Dallas, spilleklar igjen ja, men går han rett inn på laget? På sett og vis unlikely men et tryggere valg fra start enn Roofe?

Tipper O'Kane og Vieira sentralt, Sacko og Doukara på kantene med Phillips bak Wood.
« Siste redigering: November 18, 2016, 16:42:33 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  21m
21 minutes ago
 
@JackLUFC14 the feeling amongst us journos is that Vieira will probably come in for Hernandez (poss. with Phillips at no.10)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Jeg tar uavgjort hvis jeg blir tilbudt det før kampen. N'castle holder  tett bakover og scorer jevnt og trutt. Men Leeds er blant de bedre forsvar de har møtt på lenge. Seiersrekken blir brutt en gang for Magpies snart. Det kan skje nå. Tipper 1 - 1 => begge blir fornøyd.

Hallgeir *

Klubben markerer legenden Gary Speed på flere måter. Nå kommer det et utvidet spesialprogram i forbindelse med kampen mot Newcastle på lørdag.

Programme extended to 116 pages, includes tribute to Gary Speed.
Sunday’s matchday programme with Newcastle United is a bumper edition, being a massive 116 pages.

Inside is a tribute to Gary Speed who played for both clubs and we look at him in action, in the white of Leeds United and the black and white of Newcastle United.  We are encouraging fans of both clubs to pay tribute to Gary in the 11th minute of the match with a minute’s applause.

There is also a tribute to Leeds United Academy coach Ces Ceasar, following his sudden passing at the age of 46.

Our big interview features centre-back Kyle Bartley, who talks about his career to date, how he is enjoying life at Elland Road and what it has been like to take over the captain’s armband in the absence of Liam Bridcutt.

We also take a look at some of the Elland Road classic matches between the two sides in the late 1990’s and early 2000’s.

As always you can read the thoughts of head coach Garry Monk, club captain Liam Bridcutt and chief executive Ben Mansford.

Also inside is the opinion of club legend Peter Lorimer, a look back at our 1991/92 title winning season, along with all the latest statistics.

You can purchase your copy around the ground at Elland Road and in the Leeds United Superstore for just £3.

https://www.leedsunited.com/newsmobile/team-news/21345/newcastle-united-bumper-programme-on-sunday
Super Leeds since 1968

GeirO

Leeds-Newcastle
« Svar #64 på: November 19, 2016, 18:53:44 »
Med seier her er det 4.plassen som er den brutale sannheten. Dvs. noen begynner å få opprykkstanker.....farlig.....
Men uten Hernandez vinner vi vel ikke?
MOT

RoarG

Ligger pr. nå på 7. plass. Selv med tap, ligger vi bra plassert til å utfordre plasser høyere oppe på tabellen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

många resultat går vår väg, en förlust i morgon är ingen katastrof, vinst däremot så kommer vi börja bygga för att parkera bland de 6 främsta
 

Ankerjon15

Dette ser jeg på som en vanskelig kamp å vinne men med de resultatene vi har fått i det siste så håper og tror jeg på 3.poeng her. Gleder meg veldig med fullt hus og stor stemning. :)

Allanclarke

Dette ser jeg på som en vanskelig kamp å vinne men med de resultatene vi har fått i det siste så håper og tror jeg på 3.poeng her. Gleder meg veldig med fullt hus og stor stemning. :)
+1

Frode

Formstigning, optimisme, fulle tribuner, TV-kamp. Over 40 år som lidende fan har lært meg en ting: det blir tap. Tipper vi er fullt på høyde spillemessig, men at dette er "stang ut dagen". 0-2.
 

Torpe-do

Jaggu lenge siden jeg har vært så spent i forkant av en kamp som jeg er nå!

Så mye å vinne, ikke like mye å tape!

Nørgaard

Formstigning, optimisme, fulle tribuner, TV-kamp. Over 40 år som lidende fan har lært meg en ting: det blir tap. Tipper vi er fullt på høyde spillemessig, men at dette er "stang ut dagen". 0-2.

Helt enig desværre. 0-2. Dette er et hold vi ikke kan måle os med endnu

h.b

  • Gjest
Formstigning, optimisme, fulle tribuner, TV-kamp. Over 40 år som lidende fan har lært meg en ting: det blir tap. Tipper vi er fullt på høyde spillemessig, men at dette er "stang ut dagen". 0-2.

Helt enig desværre. 0-2. Dette er et hold vi ikke kan måle os med endnu

Men forventer Leeds seier.
Blir litt som de gangene man dro på byen i ungdommen. Man prøvde seg på de fineste damene. Noen ganger ble det napp, men desverre så havna man noen ganger med de mindre fine. Så jeg forventer at Leeds går ut i stort tempo for å vinne dette

Xern

MATCHDAY!!  8) 8)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cannavaro

For en dag for fotball !!  Tusen ganger bedre enn norsk cupfinale, det blir helt sjuk stemning på Elland Road idag, fullstendig stappfullt _ Leeds chants all over....det vil tilsi kanskje PL-stemning i en Championship kamp.  Herlig.  Vi spiller mot det laget som alle har tippet opp i PL igjen.  Håper vi virkelig gir dem noe å bite i.......at Pablo ikke er med kan svekke oss litt tror jeg, men håper Monk kreerer den beste 11-eren uansett for den kampen her.  Gleder meg sykt uansett å se denne på skjermen.   Lykke til alle sammen.  MOT
MFLU - Miracles For Leeds United

leedsers

Noen som vet om de vis hele kampen på eurosport Norge ? Står de vis kun 1 omg

Kickthemdown

For en dag for fotball !!  Tusen ganger bedre enn norsk cupfinale, det blir helt sjuk stemning på Elland Road idag, fullstendig stappfullt _ Leeds chants all over....det vil tilsi kanskje PL-stemning i en Championship kamp.  Herlig.  Vi spiller mot det laget som alle har tippet opp i PL igjen.  Håper vi virkelig gir dem noe å bite i.......at Pablo ikke er med kan svekke oss litt tror jeg, men håper Monk kreerer den beste 11-eren uansett for den kampen her.  Gleder meg sykt uansett å se denne på skjermen.   Lykke til alle sammen.  MOT
Kanskje PL stemning i en championship kamp ? Så PL har bedre stemning enn Championship ? Hahahahaha  ;D

auren

Sacko på benken. Overraskende. Ellers som forventet..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Noen som vet om de vis hele kampen på eurosport Norge ? Står de vis kun 1 omg
Har du noensinne opplevd en kanal som har visst en omgang? Selvfølgelig ikke.

leedsers

Nei ikke opplevde det, men står så på kanalen, så håper det e feil

Hallgeir *

Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor, Vieira, O'Kane, Phillips, Roofe, Doukara, Wood
Super Leeds since 1968

Haugsland

Newcastle: Darlow, Anita, Lascelles, Clark, Dummett; Colback, Shelvey; Ritchie, Gouffran, Perez og Gayle

Hallgeir *

Under oppvarmingen har alle Leeds-spillerne trøyer med nr. 11 på ryggen.
Super Leeds since 1968

testo

Finner kun radioen på LUTV nå, er live bildene borte eller hvor har de gjemt den?
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

RoarG

Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor, Vieira, O'Kane, Phillips, Roofe, Doukara, Wood
Subs: Silvestri, Cooper, Sacko, Berardi, Dallas, Grimes, Antonsson.
2-1 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Sacko på benken. Overraskende. Ellers som forventet..

auren
Hvis vi greier å holde ut førsteomgangen uten å ligge under, kan vi angripe med hurtigheten til Sacko etter pause. Det blir Newcastle tvunget til å forholde seg til, og da må de ligge lenger bak i banen for å demme opp.
Litt overraskende med Phillips i en offensiv rolle. Er vel for å prøve å vinne midtbanekrigen. Viktigste i dag er tross alt å ta Shelvey ut av kampen, og tvinge han til å spille bakover.

Blir morsomt å se hvordan Doukara greier seg fra start  8)

Hallgeir *

Finner kun radioen på LUTV nå, er live bildene borte eller hvor har de gjemt den?

Scroll deg nederst på Match Centre-siden. Der finner du en stor skjerm.
« Siste redigering: November 20, 2016, 14:06:33 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
leon wobschall ‏@LeonWobYP  2m
2 minutes ago
Sight of a full Elland Road is like greeting an old friend #lufc #nufc #yplive
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sacko på benken. Overraskende. Ellers som forventet..

auren
Supersub.
Jon R.

stian

Sacko på benken. Overraskende. Ellers som forventet..

auren
Supersub.

Definitivt en spiller som kan komme inn og påvirke et kampbilde!
Leeds på TV fra et fullsatt ER og RBK på ipad fra et fullsatt Ullevaal. For en dag!!