Skrevet av Emne: Kamp vs Newcastle United FC @Elland Road søndag 20/11-2016 kl 14:15 norsk tid  (Lest 33090 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Forever Whites

Herlig med fullsatte tribuner!  MOT  :)
Medlem 94237

Kickthemdown

Totalt fraværende i begynnelsen..

RoarG

Totalt fraværende i begynnelsen..
Tar dem etterhvert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Hardt kjørt første 10.
 

Kickthemdown

Totalt fraværende i begynnelsen..
Tar dem etterhvert.
Meget mulig. Bare vi prøver å holde nullen .. Nå er det bare forferdelig slapt på banen og på tribunen.

Kato

Sentralt dette Leeds-laget er svakest. Foreløpig eier Colback midtbanen. Den roen til Pontus Jansson er alene verdt 30 poeng. Ayling også meget god.
« Siste redigering: November 20, 2016, 14:38:57 av Kato »
 

Frode

Green takler ikke presset ... igjen
 

Kickthemdown

Forferdelig flaut...

Hallgeir *

Litt vanskelig å vurdere pga kampbildet, men jeg ville gjerne hatt Phillips sentralt på midten.
Super Leeds since 1968

RoarG

Det var som utgjort. Får bare krumme nakken, og stå på.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

brenaldo

Grusomt av Green :-X
Medlem nr. 850

Kato

Forferdelig keeperspill. 25 min og vi har så langt vært sjanseløse.
« Siste redigering: November 20, 2016, 14:47:14 av Kato »
 

Barba

Grusom tabbe av Green. Greit nok spillemessig, men kjipt å slippe inn slike. Får håpe det tenner laget, for så langt har det vært enveiskjøring.
Barba - MOT

Johnnyj

Helt utilgivelig.
Har ikke sett mye til den "erfaringen" til Green. Gjør faktisk flere tabber enn Silvestri og da er det like greit å bruke italieneren i mål.
Må vrakes til Rotherham-matchen  :-[

RoarG

Helt utilgivelig.
Har ikke sett mye til den "erfaringen" til Green. Gjør faktisk flere tabber enn Silvestri og da er det like greit å bruke italieneren i mål.
Må vrakes til Rotherham-matchen  :-[
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Frode

Vondt å se på. 3-4 paralyserte spillere utpå der som ikke får til noe.
 

RoarG

Monk får ta å riste litt i laget i pausen. Håper at det ikke blir verre enn 0-1 til pause.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Vi må legge om. Altfor nakne sentralt. Roofe helt usynlig.
« Siste redigering: November 20, 2016, 14:54:31 av Kato »
 

Barba

Kanskje ønsketenkning, men syns jeg ser antydning til at vi jobber oss litt og litt inn i matchen. To halvsjanser også. Litt mer ro med ballen på midten gjør underverker.
Barba - MOT

Hallgeir *

Vi må legge om. Altfor nakne sentralt.

Enig. Philips må inn der sammen med O'Kane, en O'Kane som har vært helt usynlig.
Super Leeds since 1968

eros

Vondt å se på. 3-4 paralyserte spillere utpå der som ikke får til noe.
Vedder på at de ikke har mye erfaring med å spille med 38000 på tribunen. Noen rutinerte karervi savner sårt, men vi begynner definitivt å senke skuldrene og gi litt mer faen, det er merkbart i spillet vårt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Barba

Vi er bra nå.
Barba - MOT

eros

Faen, ingen janson mot Liverpool


Sent from my iPhone using Tapatalk

eros

Ble vel 6. Gule dette..


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Faen, ingen janson mot Liverpool


Sent from my iPhone using Tapatalk
Filler'n.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Bra press nå. Typisk å bli snytt for straffe!!
Blir bare lagt til 1 minutt ettr alle disse cornerne og dødballene + den stygge feiringen til Gayle (som han burde fått gult for)
Fryktelig dommer i dag, dessverre.

RoarG

Et lite antiklimaks dette her. Håper man hever seg i 2. omgang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Pause. 0-1. Klasseforskjell de første 25 minuttene. Leeds kommet litt mer med på tampen takket være en mengde cornere på rad. Menn mot gutter foreløpig, og dessverre får vi en stygg keeperblemme av Green på 0-1. Sitter med samme følelse som etter første omgangen i cupen mot Norwich. Da kom vi ut som et helt nytt lag i andre omgang. Håper Monk gjør noe fornuftig i pausen. Sacko inn for Roofe blir nok fort å skje. Fullt mulig å hente noe fra denne kampen!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

eros

Et lite antiklimaks dette her. Håper man hever seg i 2. omgang.
Starten var veldig defensiv, men når helvete først var løs, så senker de skuldrene og tar over kampen. Hadde det skjedd i fjor? Tror ikke det...

Bartley putter en dødball i dag, så får vi se hvem av de andre som putter seiersmålet.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Grusom første halvtime. Vet ikke om det var vi som ble bedre, eller Newcastle som konsoliderte litt siste 10 min.

Syns det er noe robust over oss under press, sett bort fra sisteskansen. Newcastle har vel to sjanser utenom målet. ikke all verden med det trykket.

Føler det er Roofe og O'Kane som blir de svake punktene. Får litt juniorfølelse av Roofe. Størst problemer har vi hatt sentralt i banen. Doukara er livlig og mye involvert. Taylor mye med fremover. Ayling, Jansson og Bartley er robuste. Fireren bak er det beste vi har hatt de siste ti årene. I dag savner jeg for første gang i høst Bridcutt. Forskjellen så langt mellom lagene har vært sentral midtbane og keeper. Så må man jo gi kred til Gayle, skikkelig strikerscoring.