Skrevet av Emne: Kamp vs Rotherham @ New York Stadium - Lørdag 26/11-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26341 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

J-R

Vi har oss selv å takke!

Latterlig dårlig kamp..

Får bare håpe det holder:-(

Kickthemdown

Deilig å spare så mye krefter som vi gjør her.. Helt strålende med tanke på tirsdag  :D
Ikke så strålende....
Magisk JINX  :o ;D

h.b

  • Gjest
Helt på tryne. Skammelig rett å slett

eros

Streaming på etterskudd her... faen og. Nå må vi skru opp nivået et hakk


Sent from my iPhone using Tapatalk

roaldv

Akkurat nå kjenner jeg at jeg er veldig skuffa over 2.omgangen her. Vi har ikke skapt en dritt siste 40 min.  Det er jo altfor dårlig mot bånnlaget som spiller med 10 mann !!   Her var det en fantastisk mulighet til å spille posession orientert, med smarte bevegelser og balltempo, men det skjer jo IKKE.  Så dette er litt foruroligende.  Vi burde vært mye mer dominerende og kontrollerende i 2.omgang.  Mange skryter av O`Kane her, men jeg mener han er ustabil.  Bridcutt er et mye bedre valg.

Så scorer Rotherham ja.....erre mulig ???
Enig. Ikke imponert over O'Kane

Sleivind

Skandaløst at vi slipper de inn i igjen i kampen. Jeg slutter med fotball om vi roter vekk det her...

DenHviteYeboah

Hva faen er dette? latterlig!

Eriksen55

dette er sjukt!!

SOL

Fy f, no er me heldige. Må kjempe dei siste fem her ...
 

J-R

Dritt heldige viss vi får med oss 3p nå!

Dette skulle vært over for lengst!!


Cannavaro

HERREJEMINI.....VI HAR FLAKS og noe offervilje såklart MOT 10 MANN.....faen, finner ikke nervepillene mine.....
MFLU - Miracles For Leeds United

Dennis

(All) Leeds aren't we er meget passende. Dette er så typisk!

Herrefred sjansen rundt 89 minutter! Er det mulig at det ikke blir 2-2?!?

Mangel på profesjonalitet. Hatt full kontroll i 87 minutter.
Marching on together!

SOL

For mange dårlige pasningar i denne kampen, særleg O'Kane. Me kan ikkje GÃ… oss til seier!!!!!
 

Kickthemdown

Jeg trekker alt tilbake... Dette er helt evneveikt svakt.  :-X Mangler lederen Pontus så jævli..

baste

Blås av kampen takk

Sleivind

For mange dårlige pasningar i denne kampen, særleg O'Kane. Me kan ikkje GÃ… oss til seier!!!!!

Han har hatt forferdelig mange svake pasninger! Hver gang han har prøvd et gjennomspill har han slått den vekk..

Cannavaro

Kun de 3 poengene som gleder idag, såvidt båten bærer....hjælpes....
anyway ; WE ARE LEEDS og grattis med heldig seier :)
MFLU - Miracles For Leeds United

Dennis

Etter at jeg skrøyt av O'Kane har han ikke gjort en eneste ting riktig. :o
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Slutt. Griseheldige i denne kampen. Vi må ha inn ledere i laget, eller blir det mange poengtap fremover

J-R

Dette var ille!! Virkelig!!

Vi tar med oss 3 poeng og glemmer resten..,

MOT

DenHviteYeboah

Denne kampen var alarmerende ræva >:(

SOL

Oops, det var såvidt. Skjerping må til i neste kamp .....
 

auren

Jadda!! Fantastisk med 3 poeng og 5. plass! Grattis gutter! Nå skal det feires! Leeds are going up!! MOT!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leif Egil

Puhhh - det man kalle seier med bismak...! Men 3 poeng på en dårlig dag - er ikke det kjennetegn p topplag
 

Sleivind

Fantastisk deilig med tre poeng i en fantastisk dårlig fotballkamp!

Dennis

Slutt. Griseheldige i denne kampen. Vi må ha inn ledere i laget, eller blir det mange poengtap fremover

Det stemmer ikke. Kampen er avgjort i 86-87 minutter, til uprofesjonelle Leeds-spillere inviterer hjemmelaget.

Dårlig kvalitet, mye tull og feilpasninger, men fortjent seier likeså. Derimot synd at det må avsluttes på den måten og at ikke annen omgang ble en transportetappe.

Uansett er det vel en stund siden vi kan feire den tredje borteseieren på rad! At vi ikke er fornøyd med hvordan det gjøres, får heller være. Tre poeng er viktigst.


« Siste redigering: November 26, 2016, 20:38:12 av Mr Kaizer »
Marching on together!

B_Ød

Puhhh - det man kalle seier med bismak...! Men 3 poeng på en dårlig dag - er ikke det kjennetegn p topplag

du sa det...lenge siden jeg har vært så eitrende forbanna gjennom en hel omgang...forbanna dritt!!...og med en mann mer...utrolig.


grattis med 3p folkens..
Ups & Ups!!

eros

Puh... prett osv. MOT. Sier ikke mer


Sent from my iPhone using Tapatalk

raggen

sjelden jeg er forbanna etter seier men det er jeg idag.Vi er rett og slett ræva i 2 omg. har muligheter til og spille ball kontrollert i avgjørende situasjoner men så skyter phillips som en full sjømann gang på gang. litt ro i spillet, er en mann mere leder 0-2 og er like før vi kommer fra det med 3 poeng.

Forever Leeds United!!!!!!!!

GeirO

Dette er Leeds dårlige på. Og alt skyldes at spillerne slutta å jobbe. De trodde faktisk seieren var sikret. Uproft.
MOT