Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016 kl 18:30 Norsk tid

Started by Asbjørn, December 01, 2016, 16:12:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Vi mister ball defensivt gang på gang. Disse feilene må lukes vekk umiddelbart, merkelig at vi ikke har blitt straffet hardere enda.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Nå må vi for faen meg slutte med dette arrogante spillet i forsvar!!

auren

Xern

Quote from: auren on December 03, 2016, 19:15:31
Nå må vi for faen meg slutte med dette arrogante spillet i forsvar!!

auren
Enda en stoor sjanse til Villa etter defensivt balltap  >:( >:(

Kickthemdown

Quote from: Xern... on December 03, 2016, 19:14:54
Vi mister ball defensivt gang på gang. Disse feilene må lukes vekk umiddelbart, merkelig at vi ikke har blitt straffet hardere enda.
Latterlig omgang av oss. Ser ikke ut som et lag som vil vinne.. Pipekonsert bør komme.

TK20

RoarG

Quote from: Alta-White on December 03, 2016, 19:17:26
Quote from: Xern... on December 03, 2016, 19:14:54
Latterlig omgang av oss. Ser ikke ut som et lag som vil vinne.. Pipekonsert bør komme.
Bra med pause nå. Monk kommer sikkert til å bruke den til å ta opp dette. Scorer i 2. omgang, og vinner 1-0.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Odin

Quote from: TK20 on December 03, 2016, 19:21:26
Sacko har vært uvirkelig dårlig. Vil se Dallas tidlig her!
Sacko har fart - det er alt.
Trenger tid til å trene på touch, pasning og avslutning. Ikke god nok for et lag som vil være topp 6

Lucas the Kop Cat

Klarer ikke å være så negativ som mange her inne etter første omgang. Villa viser seg som hakket bedre enn oss, men vi skaper like mange sjanser. Kan slå begge veier, også i vår favør.

Sydhagen

Villa vinner midtbaneduellen pga bedre fysikk.
Begge lag har ok kontroll bakover.
Det er vel status i øyeblikket.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

En utrulig dårlig kamp av begge lag.. Og den svenske "trollmannen"..: blitt knust i 3 defensive hodedueller, en håpløs heading utenfor mål ( lukket han øynene?) og flere svake langpasninger. På pluss siden 2 fine blokker. Sacko?? Orker ikke begynne en gang.. De fleste andre generelt svake. Det positive? 2 omgang kan vel ikke bli dårligere spillemessig.. Håper Monk evner å gjøre forandringer.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Ups & Ups!!

Torpe-do

Må det ikke glemmes at Villa har vel en temmelig bra stall, og var hos mange spådd å nå direkte opprykk sammen med Newcastle. De har fått en dårlig start på sesongen, men er tydeligvis inn i en god periode med klatring på tabellen.
Jeg er fornøyd med uavgjort, definitivt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Quote from: Torpedo on December 03, 2016, 19:30:25
Må det ikke glemmes at Villa har vel en temmelig bra stall, og var hos mange spådd å nå direkte opprykk sammen med Newcastle. De har fått en dårlig start på sesongen, men er tydeligvis inn i en god periode med klatring på tabellen.
Jeg er fornøyd med uavgjort, definitivt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Dette må vi ta med fatning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Savner en spielfuhrer sentralt som kan være spillbar. Jansson er jo så rolig og bra med ball, at vi må da kunne spille oss gjennom det leddet.

Offensivt har det vært syltynt. Ble vel litt bedre siste kvarteret. Bortsett fra det vi serverer, så skaper Villa null og niks på egen hånd.

Kato

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Xern

auren

Nei, nå må det være skjerpings ellers står det straks 0-1

auren

RoarG

Lucas the Kop Cat

Sølvreven

Burde kanskje satt inn rutinerte Dallas på midten for en av ungutta?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

h.b