Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016 kl 18:30 Norsk tid

Started by Asbjørn, December 01, 2016, 16:12:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ibster

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ibster

Sølvreven

Jadda, der kom den vi ventet på. Snakk om å ha et godt lag med masse finspill og scoring  ;D

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Volda69

MOT

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Sølvreven

4. Plass og 8 poeng bak Newcastle  ;D og kom ikke med det jinxtullet nå. Dette drar vi i land som ingenting  8)

Volda69

MOT

Xern

Hahahha, for en kultur de har i England. 40 år gammel dame som står å gir Grealish "wanker" bevegelsen i det han løper ballen ut til utspill  ;D ;D  :-X

Sølvreven

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Kommentatoren nevnte at vi kun har avgitt poeng i kamper vi har ledet en gang så langt i sesongen. Det kan jeg venne meg til!

eros

Sacko sliter offensivt i dag, men har virkelig vunnet mange defensive dueller. Ayling begynner virkelig å bli gromgutten på ER. Positivt at Roofe får målet han trenger for selvtilliten.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Xern

Mowatt med et strakt ben og knottene først der  :o :o Bommet og ingen reaksjon heldigvis

Xern

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Xern