Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26775 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ibster

Der ble vi snytt for straffe!

auren

Ikke i nærheten av straffe. Mere gult kort til Roofe

Enig. Den var pinlig. :(

Xern

For en elendig kamp  :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

ROOOOOOOFE!!!!! 1-0!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joensen

Yeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssss

Xern

RROOOOOOOFFFFEEEEE
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

testo

YESYESYES....Det var et viktig mål!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ibster

Jaddddaaa!!!!!!!!

Herlig fotball! 1-0 Roofe

Sølvreven

Jadda, der kom den vi ventet på. Snakk om å ha et godt lag med masse finspill og scoring  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Volda69

Herleg mål! MOT! :-)
MOT

RoarG

YES! ;D. Dette stopper vel alle hengehuene her på forumet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Nå skal det jobbes som aldri før.

Sølvreven

YES! ;D. Dette stopper vel alle hengehuene her på forumet?
+ 1  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Furu

73' Dallas replaces Doukara

Sølvreven

4. Plass og 8 poeng bak Newcastle  ;D og kom ikke med det jinxtullet nå. Dette drar vi i land som ingenting  8)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Volda69

Gult kort til Pontus for filming.
MOT

Lucas the Kop Cat

Gult kort til Pontus for filming.
Datt lett men var vel kontakt.

Xern

Hahahha, for en kultur de har i England. 40 år gammel dame som står å gir Grealish "wanker" bevegelsen i det han løper ballen ut til utspill  ;D ;D  :-X
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Lucas the Kop Cat

Nå ønsker jeg den farlige 2-0-ledelsen.

Sølvreven

Nå ønsker jeg den farlige 2-0-ledelsen.
Eller den livsfarlige 3-0 ledelsen  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ibster

Kommentatoren nevnte at vi kun har avgitt poeng i kamper vi har ledet en gang så langt i sesongen. Det kan jeg venne meg til!


eros

Sacko sliter offensivt i dag, men har virkelig vunnet mange defensive dueller. Ayling begynner virkelig å bli gromgutten på ER. Positivt at Roofe får målet han trenger for selvtilliten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Xern

Mowatt med et strakt ben og knottene først der  :o :o Bommet og ingen reaksjon heldigvis
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bromancer

Tillegg?

Furu

5 min. tillegg.

Xern

Tillegg?
5 minutt, verken jeg eller kommentator forstår hvor de minuttene kommer fra.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Frode

 

testo

JADAAAAAAAAAA  8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Xern

JAAAAA WOOOD SACKKKOOOO
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly