Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26925 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Nærmer oss.

auren

Gult på Phillips..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Elendig dømming! Er på ball
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Vi mister ball defensivt gang på gang. Disse feilene må lukes vekk umiddelbart, merkelig at vi ikke har blitt straffet hardere enda.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Nå må vi for faen meg slutte med dette arrogante spillet i forsvar!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Xern

Nå må vi for faen meg slutte med dette arrogante spillet i forsvar!!

auren
Enda en stoor sjanse til Villa etter defensivt balltap  >:( >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Vi mister ball defensivt gang på gang. Disse feilene må lukes vekk umiddelbart, merkelig at vi ikke har blitt straffet hardere enda.
Latterlig omgang av oss. Ser ikke ut som et lag som vil vinne.. Pipekonsert bør komme.

TK20

Sacko har vært uvirkelig dårlig. Vil se Dallas tidlig her!

h.b

  • Gjest
Meget svak omgang

RoarG

Vi mister ball defensivt gang på gang. Disse feilene må lukes vekk umiddelbart, merkelig at vi ikke har blitt straffet hardere enda.
Latterlig omgang av oss. Ser ikke ut som et lag som vil vinne.. Pipekonsert bør komme.
Bra med pause nå. Monk kommer sikkert til å bruke den til å ta opp dette. Scorer i 2. omgang, og vinner 1-0.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Odin

Sacko har vært uvirkelig dårlig. Vil se Dallas tidlig her!
Sacko har fart - det er alt.
Trenger tid til å trene på touch, pasning og avslutning. Ikke god nok for et lag som vil være topp 6

Lucas the Kop Cat

Klarer ikke å være så negativ som mange her inne etter første omgang. Villa viser seg som hakket bedre enn oss, men vi skaper like mange sjanser. Kan slå begge veier, også i vår favør.

Sydhagen

Villa vinner midtbaneduellen pga bedre fysikk.
Begge lag har ok kontroll bakover.
Det er vel status i øyeblikket.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

En utrulig dårlig kamp av begge lag.. Og den svenske "trollmannen"..: blitt knust i 3 defensive hodedueller, en håpløs heading utenfor mål ( lukket han øynene?) og flere svake langpasninger. På pluss siden 2 fine blokker. Sacko?? Orker ikke begynne en gang.. De fleste andre generelt svake. Det positive? 2 omgang kan vel ikke bli dårligere spillemessig.. Håper Monk evner å gjøre forandringer.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

triste greier dette her....
Ups & Ups!!

Torpe-do

Må det ikke glemmes at Villa har vel en temmelig bra stall, og var hos mange spådd å nå direkte opprykk sammen med Newcastle. De har fått en dårlig start på sesongen, men er tydeligvis inn i en god periode med klatring på tabellen.
Jeg er fornøyd med uavgjort, definitivt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Må det ikke glemmes at Villa har vel en temmelig bra stall, og var hos mange spådd å nå direkte opprykk sammen med Newcastle. De har fått en dårlig start på sesongen, men er tydeligvis inn i en god periode med klatring på tabellen.
Jeg er fornøyd med uavgjort, definitivt.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Dette må vi ta med fatning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Savner en spielfuhrer sentralt som kan være spillbar. Jansson er jo så rolig og bra med ball, at vi må da kunne spille oss gjennom det leddet.

Offensivt har det vært syltynt. Ble vel litt bedre siste kvarteret. Bortsett fra det vi serverer, så skaper Villa null og niks på egen hånd.

 

Kato

Innbiller meg det blir første målet vinner.
 

Sølvreven

Innbiller meg at det blir 1-0 og at Taylor scorer....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Innbiller meg at det blir 1-0 og at Taylor scorer....
Slike innbilninger kan jeg støtte ;).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Green med matchvinnerredning 1v1!
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

auren

Nei, nå må det være skjerpings ellers står det straks 0-1

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Nei, nå må det være skjerpings ellers står det straks 0-1

auren
Bør det foretas bytter?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Taper dessverre litt for mange dueller på midtbanen.

TK20

Kommentatoren på dplay...

h.b

  • Gjest
Dette er grusomt. Doukara og Sacko bør benkes.

Sølvreven

Burde kanskje satt inn rutinerte Dallas på midten for en av ungutta?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Der ble vi snytt for straffe!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Der ble vi snytt for straffe!

auren

Ikke i nærheten av straffe. Mere gult kort til Roofe