Skrevet av Emne: Kamp vs Aston Villa @Elland Road Stadium - Lørdag 3/12-2016 kl 18:30 Norsk tid  (Lest 26462 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Har en ekkel følelse i dag. Tipper vi blir liggende under 0-2 etter å ha sløst med sjansene i 1.omgang, og får ikke mer enn en redusering mot slutten.

nei nei nei...på ingen måte!!
Så kun 3p er godt nok i dag?

ja, det vil jeg si :-)
Ups & Ups!!

Xern

Hadde håpet å se kampen, men jeg gidder ikke abonnere på Dplay altså... jeg betaler nok for å ha Eurosport i hus... fordømt at de ikke kan sende den der...dritviktig at de sender Grundigligaen mellom Haslum og ØIF Arendal i stedet for Leeds/Villa... den skjønner jeg ikke helt altså..

For ikke å snakke om opptak av VM i Skiskyting på hovedkanalen.. ergrer meg litt det der, merker jeg
Hva med å avbryte abonnementet på eurosport og heller gå for dplay? Så har du begge deler
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Alle resultater går i mot Leeds. 4 lag er i ferd med å klatre forbi oss på tabellen, og pr. nå ligger Leeds som nr. 9. Denne kampen vinnes. Ingen bønn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

noen som sitter på fet skurke-link idag eller??
Ups & Ups!!

HåvardK

Alle resultater går i mot Leeds. 4 lag er i ferd med å klatre forbi oss på tabellen, og pr. nå ligger Leeds som nr. 9. Denne kampen vinnes. Ingen bønn.
Tror vi venter til kampslutt før vi konkluderer på denne. Akkurat nå er det flere gode resultat for oss, selv om ikke alle går vår vei. Men hvem kan forvente det hver runde?

auren

Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Phillips, Vieira - Doukara, Roofe, Sacko - Wood

Toppet lag, foruten O`Kane som fortsatt er litt skadet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Phillips, Vieira - Doukara, Roofe, Sacko - Wood

Toppet lag, foruten O`Kane som fortsatt er litt skadet.

auren

Ser bra ut.
Denne vinner vi 2-0 (Roofe, Wood)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Phillips, Vieira - Doukara, Roofe, Sacko - Wood

Toppet lag, foruten O`Kane som fortsatt er litt skadet.

auren

Samt Hernandez.
 

auren

Green, Ayling, Bartley, Jansson, Taylor - Phillips, Vieira - Doukara, Roofe, Sacko - Wood

Toppet lag, foruten O`Kane som fortsatt er litt skadet.

auren

Samt Hernandez.
Nå tenkte jeg på de som i utganspunktet var friskmeldt foran kampen. O'Kane må ha hatt et setback det siste døgnet, for han ble klarert for spill. Slik sett burde også Bridcutt vært aktuell her..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

4. plass, 7 poeng bak direkte opprykk om vi vinner denne.

Av de fire foran oss taper 3, og 1 spiller uavgjort.

Samlet målforskjell for topp 4 denne helgen er 1-10.
 

h.b

  • Gjest
Noen med en god link på kampen, utenom betaling eller booking kanaler

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
4. plass, 7 poeng bak direkte opprykk om vi vinner denne.

Av de fire foran oss taper 3, og 1 spiller uavgjort.

Samlet målforskjell for topp 4 denne helgen er 1-10.

Så da blir dette 'vår' helg med seier...hva er oddsen egentlig??  ;D ;D



Det er det som er så deilig med 'nye'-Leeds...vi kommer til å vinne i dag og skape videre entusiasme til nok en toppkamp neste helg!!!
I love Leeds!!! MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

baste

Utrolig spennende, er sterk i trua. Syns vi har en sterk benk.
Men noen walkover, finnes ikke i denne ligaen

MOT

RoarG

4. plass, 7 poeng bak direkte opprykk om vi vinner denne.

Av de fire foran oss taper 3, og 1 spiller uavgjort.

Samlet målforskjell for topp 4 denne helgen er 1-10.
Av de som lå rett bak oss vant 3 og 1 uavgjort. Dermed nede på 9. plass nå. Spiller vi uavgjort havner vi på 7. plass.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Dags att cementera oss i toppen i och med att Newcastle, Birmingham  och Reading  förlorade och Brighton bara fick oavgjort mot Cardiff. Har positiva  vibbar inför matchen och tippar vi vinner med 2-1.;Och vilket läge för Sacko,Phillip,Viera och Doukara att stiga fram och visa att de vill vara ordinarie  plus läge för Roofe att göra sitt första mål
 

sportcarl1

Men vi måste  verkligen vara på tårna.Aston  Villa känns som ligans formstarkaste  lag sedan Steve  Bruce tog över.
 

B_Ød

vel kara...da er oppkjøringa igang..det prettes på Gjøvik!!
Ups & Ups!!

Ankerjon15

Denne vinner vi. Come On Leeds ;D ;D ;D

SirOlsen

Hadde håpet å se kampen, men jeg gidder ikke abonnere på Dplay altså... jeg betaler nok for å ha Eurosport i hus... fordømt at de ikke kan sende den der...dritviktig at de sender Grundigligaen mellom Haslum og ØIF Arendal i stedet for Leeds/Villa... den skjønner jeg ikke helt altså..

For ikke å snakke om opptak av VM i Skiskyting på hovedkanalen.. ergrer meg litt det der, merker jeg
Hva med å avbryte abonnementet på eurosport og heller gå for dplay? Så har du begge deler
Er ikke så enkelt når det er i Get pakken
-SirOlsen-

Sølvreven

Er det ingen som vet om en link?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

baste


Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sleivind

Lenge siden det har vært så gøy å følge Leeds som det er nå om dagen! Ungt lag, ung manager, taus eier, gode resultater og masse folk på tribunen!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".




ar9

Finner ikke kampen på DPLAY appen. Er det jeg som er rar?