Skrevet av Emne: Tidligere eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017- 17/7-2023  (Lest 366746 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #720 på: Februar 06, 2018, 20:22:26 »
Vi har vel lest om det før, men her er en reminder: :)

Ivor Lloyd 
⚡️
@GumZappersLtd

Just heard on @JimWhite that @andrearadri is paying for Peter Lorimer’s treatment. If this is true, then our boss is more than just owner and caretaker of #lufc - he’s a true gentleman. #Respect #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Larsen.

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #721 på: Februar 07, 2018, 18:33:23 »



Sent from my iPhone using Tapatalk
Pride of Yorkshire

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #722 på: Februar 07, 2018, 18:33:24 »
...dette syns eg han kunne ha spart seg:

Adam Pope
@APOPEY
 1m
1 minute ago
Andrea Radrizzani has apologised to supporters for appointing Thomas Christiansen. Speaking to Sky he says Paul Heckingbottom is someone “who knows the territory.” #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #723 på: Februar 07, 2018, 18:37:25 »
...dette syns eg han kunne ha spart seg:

Adam Pope
@APOPEY
 1m
1 minute ago
Andrea Radrizzani has apologised to supporters for appointing Thomas Christiansen. Speaking to Sky he says Paul Heckingbottom is someone “who knows the territory.” #lufc

Støttes.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #724 på: Februar 07, 2018, 18:37:47 »
...dette syns eg han kunne ha spart seg:

Adam Pope
@APOPEY
 1m
1 minute ago
Andrea Radrizzani has apologised to supporters for appointing Thomas Christiansen. Speaking to Sky he says Paul Heckingbottom is someone “who knows the territory.” #lufc
Enig. TC gjorde sitt beste han. Fortjener honnør for jobben han gjorde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #725 på: Februar 07, 2018, 18:46:12 »
Phil Hay‏
@PhilHayYEP

Went to interview Andrea Radrizzani earlier. Touched on a lot of subjects - TC, Heckingbottom, Orta, transfer policy and budget, the Under-23s strategy and the Aspire Academy. Stories online later. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #726 på: Februar 07, 2018, 18:49:00 »
...heldigvis ser det ut at 'unnskyldningen' gikk på sak og ikke person :)

mcpolar
@mcpolar1

On sky he apologised for the appointment and basically said he underestimated the league and the need for a manager with experience at this level. Not specifically TC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #727 på: Februar 07, 2018, 18:53:51 »
...heldigvis ser det ut at 'unnskyldningen' gikk på sak og ikke person :)

mcpolar
@mcpolar1

On sky he apologised for the appointment and basically said he underestimated the league and the need for a manager with experience at this level. Not specifically TC

Ingen ripe i lakken, heldigvis.  :)
Super Leeds since 1968

raggen

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #728 på: Februar 07, 2018, 19:11:15 »
voksent og ta på seg skyld for sine feil... ser frem til hele intervjuet
Forever Leeds United!!!!!!!!

Annesj

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #729 på: Februar 07, 2018, 20:12:39 »
Meget bra intervju med radr på lutv også. Helt klart en mann som tar affære. Registrerer også at han nevner en evaluering over de neste to mnd alle og hvilke spillere osm fortjener å være i leeds å hvem som ikke gjør det. Folk bør prestere nå ellers ere over å ut. Bra.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #731 på: Februar 07, 2018, 20:44:59 »
Noen liker at noen blir kalt det de er, enten om det er monster eller mislykket.

Jeg har null problem med at Radz sier at ansettelsen var en tabbe og at han unnskylder seg til fansen. TC har tjent gode penger og fått en sluttpakke så jeg synes ikke synd på han når ex-sjefen forteller sannheten.

TC har i etterpåklokskapens navn vært en helt forferdelig trener!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #732 på: Februar 07, 2018, 20:56:11 »
Noen liker at noen blir kalt det de er, enten om det er monster eller mislykket.

Jeg har null problem med at Radz sier at ansettelsen var en tabbe og at han unnskylder seg til fansen. TC har tjent gode penger og fått en sluttpakke så jeg synes ikke synd på han når ex-sjefen forteller sannheten.

TC har i etterpåklokskapens navn vært en helt forferdelig trener!
Forferdelig er vel et litt vel kvasst ord for en med over 40% winpercentage og som hadde den beste ligastarten i Leeds' historie. Christiansen kan bli god, han trenger bare mer erfaring og hakket opp på kompetanse. Men at oppgaven og/eller lærekurven muligens ble for stor/bratt kan vi nok være mer enige om.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #733 på: Februar 07, 2018, 20:57:20 »
Flott intervju. Radrizzani viser styrke.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Eriksen55

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #734 på: Februar 07, 2018, 21:03:33 »
Noen liker at noen blir kalt det de er, enten om det er monster eller mislykket.

Jeg har null problem med at Radz sier at ansettelsen var en tabbe og at han unnskylder seg til fansen. TC har tjent gode penger og fått en sluttpakke så jeg synes ikke synd på han når ex-sjefen forteller sannheten.

TC har i etterpåklokskapens navn vært en helt forferdelig trener!

Igjen så slår det meg at noe har skjedd. Noen mener at vi var gode i starten fordi vi møtte dårlige lag. Det nekter jeg på  :)

Bare se kampene i starten igjen. Se hvor mye vi løp, hvor hardt vi presset og ikke minst hvor mange vi kjørte fremover som igjen åpnet rom og ga oss flere muligheter. Phillips banka vel inn 5 mål de første 10 kampene. 4 på dype løp fra midten og et skudd fra 15 meter. Alle innenfor boksen. Siden det så har han knapt vært i nærheten av 16 meter'n. Ikke er det bevegelse, angriper 1 og 1, ytterst få er med fremover. Vi slapp knapt til sjanser. Vi jobbet hardt for å gjennvinne ballen, vi var godt organisert og slapp knapt inn mål selv om Wiedwald opptrådte usikkert. Det også tok en brå slutt. Nå i det siste har det haglet med gule og røde kort i tilegg.

Kan ikke skjønne at dette er tilfeldig. Og det har ikke noe med at motstandern har funnet ut av Leeds. Det skjedde noe og jeg håper det lekker ut noe.

Andrea fremstår som en bra sjef. Liker absolutt alt han sa i interjuvet.

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #735 på: Februar 07, 2018, 21:18:18 »
Noen liker at noen blir kalt det de er, enten om det er monster eller mislykket.

Jeg har null problem med at Radz sier at ansettelsen var en tabbe og at han unnskylder seg til fansen. TC har tjent gode penger og fått en sluttpakke så jeg synes ikke synd på han når ex-sjefen forteller sannheten.

TC har i etterpåklokskapens navn vært en helt forferdelig trener!
Forferdelig er vel et litt vel kvasst ord for en med over 40% winpercentage og som hadde den beste ligastarten i Leeds' historie. Christiansen kan bli god, han trenger bare mer erfaring og hakket opp på kompetanse. Men at oppgaven og/eller lærekurven muligens ble for stor/bratt kan vi nok være mer enige om.


Summen av alt tilsier at oppholdet hans i Leeds har vært totalt mislykket. Starten var bra, men etter dette så har det bare gått nedover, med noen få oppturer og korte oppturer.

Er det noe vi kan bygge videre på etter TC? Kan du si en ting som er verdt å fortsette med?


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #736 på: Februar 07, 2018, 21:20:40 »
Noen liker at noen blir kalt det de er, enten om det er monster eller mislykket.

Jeg har null problem med at Radz sier at ansettelsen var en tabbe og at han unnskylder seg til fansen. TC har tjent gode penger og fått en sluttpakke så jeg synes ikke synd på han når ex-sjefen forteller sannheten.

TC har i etterpåklokskapens navn vært en helt forferdelig trener!

Igjen så slår det meg at noe har skjedd. Noen mener at vi var gode i starten fordi vi møtte dårlige lag. Det nekter jeg på  :)

Bare se kampene i starten igjen. Se hvor mye vi løp, hvor hardt vi presset og ikke minst hvor mange vi kjørte fremover som igjen åpnet rom og ga oss flere muligheter. Phillips banka vel inn 5 mål de første 10 kampene. 4 på dype løp fra midten og et skudd fra 15 meter. Alle innenfor boksen. Siden det så har han knapt vært i nærheten av 16 meter'n. Ikke er det bevegelse, angriper 1 og 1, ytterst få er med fremover. Vi slapp knapt til sjanser. Vi jobbet hardt for å gjennvinne ballen, vi var godt organisert og slapp knapt inn mål selv om Wiedwald opptrådte usikkert. Det også tok en brå slutt. Nå i det siste har det haglet med gule og røde kort i tilegg.

Kan ikke skjønne at dette er tilfeldig. Og det har ikke noe med at motstandern har funnet ut av Leeds. Det skjedde noe og jeg håper det lekker ut noe.

Andrea fremstår som en bra sjef. Liker absolutt alt han sa i interjuvet.


Motstanderen fant ut av Leeds, deretter fant Leedsspillerne ut av sin egen trener. Tror ikke TC er en drittsekk, men dette ble et trykk han ikke klarte å stå imot. Ikke umulig at han blir en god trener etterhvert, mange som får et løft når de kommer seg bort fra Leeds!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #737 på: Februar 07, 2018, 21:22:16 »
Noen liker at noen blir kalt det de er, enten om det er monster eller mislykket.

Jeg har null problem med at Radz sier at ansettelsen var en tabbe og at han unnskylder seg til fansen. TC har tjent gode penger og fått en sluttpakke så jeg synes ikke synd på han når ex-sjefen forteller sannheten.

TC har i etterpåklokskapens navn vært en helt forferdelig trener!
Ikke enig at han var forferdelig, og jeg setter pris på at AR påtar seg ansvaret fremfor å plassere skylden på TC.
Jon R.

ar9

Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #738 på: Februar 07, 2018, 21:33:06 »
Jeg klarer heller ikke å se at TC har vært en forferdelig trener.
Han har fremstått utrolig diplomatisk og gentleman aktig selv når kritikken stormet.
Som trener har han gjordt så godt han kan og evner. Mer kan man egentlig ikke forlange.
Som eriksen55 nevner så spilte vi på ett helt annet nivå i starten.
Press, pasningstempo, dobling på kant, folk i boks, etc etc.

Men så kommer motgangen.
Det skjer noe med dynamikken.
Spill/motspill.
Psykologien.
Selvtillit.
De samme spillerne som hadde PL klasse gjør nå feil på feil og hadde knapt forsvart en plass i startoppstillingen til Stockport eller Shrewsbury.
Slikt skjer før eller senere.
Slik er fotballen.

DET er da, og nettopp da Dansken falt igjennom.
Det er da en trener som har det som trengs gjør de endringene som må til for å snu motgangen.
Trykke på de rette knappene hos spillerne.
Gjøre formasjonsendringer og de rette spillerbyttene. Både i startoppstillingen og underveis i kampene.

At Rad nå med fasit i hånd tar skylden for at mannen han ansatte ikke hadde det som skulle til er rett og bra.

Case closed.
Fremover.
Oppover.

MOT
« Siste redigering: Februar 07, 2018, 21:36:24 av ar9 »

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #739 på: Februar 07, 2018, 22:11:24 »
Intervjuet del 1:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/radrizzani-exclusive-pt-1-appointing-christiansen-was-a-big-mistake-admits-leeds-united-owner-1-9006915

Radrizzani Exclusive Pt 1: Appointing Christiansen was a ‘big mistake’, admits Leeds United owner Appointing Thomas Christiansen was a big mistake, says Andrea Radrizzani PHIL HAY Email Published: 18:16 Updated: 21:02 Wednesday 07 February 2018

Read more at: https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/radrizzani-exclusive-pt-1-appointing-christiansen-was-a-big-mistake-admits-leeds-united-owner-1-9006915





Dette er et defensivt og feigt intervju. Skyld på TC og skyld på Orta.

Synd Radden.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #740 på: Februar 07, 2018, 22:25:32 »
LUFCdata

Radrizzani on Christiansen: "He needs to improve in terms of communication and leadership and confidence, which is a word I used a lot with him but it didn’t improve." (Source: YEP). #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #741 på: Februar 07, 2018, 22:26:41 »
LUFCdata

Radrizzani on Paul Heckingbottom: “We want to have on board someone with a bright future but at the same time a knowledge of the territory. Someone fresh, ambitious and motivated to do well. He’s someone who could lead the group & that’s what we need now. We need a leader." #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #742 på: Februar 07, 2018, 22:39:07 »
Adam Pope

“I want to see the reaction of the players” says Radrizzani who is very critical of their discipline & performance. Asking them to prove if they are worthy of being in the squad. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #743 på: Februar 07, 2018, 22:42:55 »
Rad kan unnskylde seg så mye han vil, det er voksent. Men jeg liker rett og slett ikke denne modellen :( Det ligger i hele modellen at det kommer til å oppstå en konflikt nå treneren blir overkjørt av en sportsdirektør. Dette leddet mellom eier og trener gjør at det stiller meget høye krav til faglig kompetanse. Faglig i den forstand at man skal vurdere spillere, forventet utvikling,kjøpesum.om spillereen vil passe inn osv. Hva slags faglig kompetanse har Orta til å overkjøre PH? Eller tror dere virkelig at treneren kan overkjøre Orta? At man forholder seg til eier og økonomiske rammer er helt greit, men dette går mer på det faglige plan. Hvis det hadde vært kun Rad og PH som diskuterte spillere hadde det vært greit. Enten sier Rad ja eller nei ut ifra økonomiske grunner. Når PH kommer med et ønske om en spiller så må det altså gå igjennom Orta + Rad.....Jeg tror på TC når han sa i hvert intervju at du må spørre Orta. Og slik blir da modellen for meg slik at Orta sitter igjen med enorm makt på den sportslige utviklingen siden han i praksis bestemmer hvilke spillere som skal kjøpes og selges. Jeg klamrer meg til hårstrået om at treneren sier til Orta hvilken spiller han vil ha og at Orta bruker sitt nettverk for å forhandle frem en avtale...jeg tviler dog....Tror PH er en god trener, men da må han få lov til å sette sammen sin egen tropp ut i fra Rads økonomiske rammer ;)
Time vill sjåvv...

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #744 på: Februar 07, 2018, 22:43:29 »
Lifcdata

Radrizzani on Heckingbottom: "In my first moment I was thinking of someone more senior, someone older with more seasons behind him, but this could be compensated by Paul with his leadership. In the long run I think we could hopefully have found a good manager. Time will show.”




Minner litt om den melonen Cellino ville åpne!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


Josch

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #746 på: Februar 07, 2018, 23:13:47 »
Rad sier vel med dette at det ikke er noe feil med troppen men at TC ikke har vært en god nok leder. Og nå har de funnet en "fremtidig leder". Modellen er den samme så det blir mer "you'll have to ask Victor".

Det er taktisk lurt av Rad å legge seg flat og si at han bommet på ansettelsen av TC. Det går hjem hos noen. Men den unnskyldningen kan han bruke bare EN gang. Hvis dette også blir bom så blir det mye verre.

Sannsynligvis vil PH forbedre resultatene noe og forbli i Leeds når ny sesong starter. Sesongen ebber ut uten mer dramatikk. Og uten play off.

auren

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #747 på: Februar 07, 2018, 23:22:08 »
LUFCdata

Radrizzani on Christiansen: "He needs to improve in terms of communication and leadership and confidence, which is a word I used a lot with him but it didn’t improve." (Source: YEP). #LUFC

Synes ingenting om denne "uthengingen" av TC. Er det nødvendig å komme med slike uttalelser tre dager etter han fikk sparken?

Enig med promo at det er litt defansivt av Rad å legge seg flat og skylde på seg selv.

Jeg har dog ikke hørt intervjuet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #748 på: Februar 07, 2018, 23:26:50 »
LUFCdata

Radrizzani on Christiansen: "He needs to improve in terms of communication and leadership and confidence, which is a word I used a lot with him but it didn’t improve." (Source: YEP). #LUFC

Synes ingenting om denne "uthengingen" av TC. Er det nødvendig å komme med slike uttalelser tre dager etter han fikk sparken?

Enig med promo at det er litt defansivt av Rad å legge seg flat og skylde på seg selv.

Jeg har dog ikke hørt intervjuet.

auren
Hvis dette hadde vært Cellino så hadde det gått varmt her på forumet....med lange maleriske hatinnlegg av lojosang...Nå er det greit liksom fordi Rad er så sympatisk....synes dette var simpelt og amatørmessig gjort. Kan ikke huske å ha hørt en eier snakke slik om sin trener. Har noen andre?

auren

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #749 på: Februar 07, 2018, 23:33:14 »
LUFCdata

Radrizzani on Christiansen: "He needs to improve in terms of communication and leadership and confidence, which is a word I used a lot with him but it didn’t improve." (Source: YEP). #LUFC

Synes ingenting om denne "uthengingen" av TC. Er det nødvendig å komme med slike uttalelser tre dager etter han fikk sparken?

Enig med promo at det er litt defansivt av Rad å legge seg flat og skylde på seg selv.

Jeg har dog ikke hørt intervjuet.

auren
Hvis dette hadde vært Cellino så hadde det gått varmt her på forumet....med lange maleriske hatinnlegg av lojosang...Nå er det greit liksom fordi Rad er så sympatisk....synes dette var simpelt og amatørmessig gjort. Kan ikke huske å ha hørt en eier snakke slik om sin trener. Har noen andre?

Jo, Bates var jævlig mot Grayson da han fikk sparken. Så jævlig at jeg beskyldte den som kopierte inn intervjuet med å fare med fiktive historier.

Synes Rad bør holde seg for god for dette. Respektløst.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.