Skrevet av Emne: Tidligere eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017- 17/7-2023  (Lest 366918 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

Xern

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1020 på: Mars 12, 2018, 23:27:40 »
Hva skal man håpe på her da? At Wolves blir trekt i poeng som følge av sitt dirty play, eller at de blir frikjent og at vi kopierer taktikken minst like bra neste år?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1021 på: Mars 12, 2018, 23:45:42 »
Hva skal man håpe på her da? At Wolves blir trekt i poeng som følge av sitt dirty play, eller at de blir frikjent og at vi kopierer taktikken minst like bra neste år?
Det siste ettersom vi nå vet hva som var Radrizzanis motivasjon for å konsultere EFL i denne saken. Han hadde neppe tatt seg bryet hvis han ikke har en oppfølgingsplan klar dersom EFL sier GO!!! :)

Neida, jeg er litt ambivalent til dette faktisk!
Jon R.

ar9

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1022 på: Mars 12, 2018, 23:52:41 »
Hva skal man håpe på her da? At Wolves blir trekt i poeng som følge av sitt dirty play, eller at de blir frikjent og at vi kopierer taktikken minst like bra neste år?
Det siste ettersom vi nå vet hva som var Radrizzanis motivasjon for å konsultere EFL i denne saken. Han hadde neppe tatt seg bryet hvis han ikke har en oppfølgingsplan klar dersom EFL sier GO!!! :)

Neida, jeg er litt ambivalent til dette faktisk!

Håper at EFL setter lista klart og tydelig for hvordan reglene skal praktiseres.
Og da praktiseres konsekvent.
Minst mulig vingling, tåkelegging og uklarheter.
Men det er vel for mye å håpe på fra sHarvey & Co?

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1023 på: Mars 13, 2018, 00:00:06 »
Hva skal man håpe på her da? At Wolves blir trekt i poeng som følge av sitt dirty play, eller at de blir frikjent og at vi kopierer taktikken minst like bra neste år?
Det siste ettersom vi nå vet hva som var Radrizzanis motivasjon for å konsultere EFL i denne saken. Han hadde neppe tatt seg bryet hvis han ikke har en oppfølgingsplan klar dersom EFL sier GO!!! :)

Neida, jeg er litt ambivalent til dette faktisk!

Håper at EFL setter lista klart og tydelig for hvordan reglene skal praktiseres.
Og da praktiseres konsekvent.
Minst mulig vingling, tåkelegging og uklarheter.
Men det er vel for mye å håpe på fra sHarvey & Co?
Problemet er at kreative klubber finner smutthull uansett.  :(

Dette Shaun Harvey konspirasjonstøvet bør vi vel snart komme oss over?  :-[
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1024 på: Mars 13, 2018, 07:24:23 »
Hva skal man håpe på her da? At Wolves blir trekt i poeng som følge av sitt dirty play, eller at de blir frikjent og at vi kopierer taktikken minst like bra neste år?
Det siste ettersom vi nå vet hva som var Radrizzanis motivasjon for å konsultere EFL i denne saken. Han hadde neppe tatt seg bryet hvis han ikke har en oppfølgingsplan klar dersom EFL sier GO!!! :)

Neida, jeg er litt ambivalent til dette faktisk!

Håper at EFL setter lista klart og tydelig for hvordan reglene skal praktiseres.
Og da praktiseres konsekvent.
Minst mulig vingling, tåkelegging og uklarheter.
Men det er vel for mye å håpe på fra sHarvey & Co?
Problemet er at kreative klubber finner smutthull uansett.  :(

Dette Shaun Harvey konspirasjonstøvet bør vi vel snart komme oss over?  :-[
Hvorfor det? fordi du sier det?
Da tipper jeg du mener at kun Lee Harvey Oswald skjøt Kennedy..... ;)

Sydhagen

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1025 på: Mars 13, 2018, 07:52:40 »
Rad har her tvunget FL til å gjøre noe. Enten får Wolves straff eller så blir Wolves-metoden lovlig. Genialt!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Torpe-do

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1026 på: Mars 13, 2018, 09:01:00 »
Rad har her tvunget FL til å gjøre noe. Enten får Wolves straff eller så blir Wolves-metoden lovlig. Genialt!


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Får håpe dette er eit eksempel på Radrizzanis' bruk av media til eigen fordel, og ikkje berre sutring. Har intervjuet etter oppsigelsen av TC friskt i minne. Det var ikkje hans beste dag, etter mi meining.

Det kan jo funke då. Han seier jo sjølv han har kontaktar i store klubbar og agent-selskap.

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1027 på: Mars 13, 2018, 12:27:15 »
Mye tolkninger ute å går.
Tror dette kan være en liten genistrek av radrizanni.
Nå er det bare å la oljepengene rulle inn 8)

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1028 på: Mars 13, 2018, 14:09:02 »
Phil Hay

Radrizzani on @talkSPORT, talking about the players at Leeds: "As a club we support them with eveything. We did everything they wanted but we didn't get back the commitment, the passion and the spirit. I don't want players in my team with this behaviour. I hope they can learn."


"I hope they can be here with me next year, playing better and with more commitment." #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1029 på: Mars 13, 2018, 14:09:22 »
Simon O'Rouke

Radrizzani owned Football Capital until October 2016. At that time (and still) the rules stated he could not own that agency + Leeds because it violates the conflict of interest section. Seeing as that's not being enforced, it'd be interesting to see if he takes back @FootCap.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1030 på: Mars 13, 2018, 14:10:18 »
Phil Hay

Radrizzani on Heckingbottom: "I'm pleased with his leadership and communication skills and his motivation. He needs to prove himself but I'm convinced he can be a good coach for the club. Hopefully he will get better results." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1032 på: Mars 13, 2018, 14:17:26 »
Loven:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1033 på: Mars 13, 2018, 14:20:41 »
Phil Hay

Radrizzani on @talksport: "I'm happy to meet the players face to face and tell them the same because they need to know the situation and what the club think about the season." #lufc


 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1034 på: Mars 13, 2018, 14:22:54 »
Daryl

"I might not even need an agent because I have good relations with many football teams in Europe personally."

For example here is Radz with Nasser Al-Khelaif (President of PSG).

Let the rumours commence  #lufc







Hvorfor blir vi gira av et turistbilde av Radden og noen rikinger??  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1035 på: Mars 13, 2018, 14:30:26 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1036 på: Mars 13, 2018, 14:32:13 »
Begynner å vokse på meg igjen Radrizianni.
Destod større blir skuffelsen neste sesong når vi ender på 7 plass med et stjernegalleri av offensive spillere 8) 8)

nei spøk til side. Har vi litt flaks nå og ting går som det skal tror jeg vi går inn mot en sesong med større sjans enn noengang til endelig å komme oss opp. Dette er mitt personlige håp og mening

auren

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1037 på: Mars 13, 2018, 14:49:49 »
Ganske kraftig kost fra Rad her. Jeg liker i grunnen ikke at eieren "skjeller" ut sine spillere på denne måten. Han bør heller ta skittentøyoppvasken internt, og heller si noe diplomatisk utad. Men jeg er jo enig at prestasjonsmessig så har det vært fryktelig svakt etter en lovende start. Hva som er årsaken her vites ikke, men dette håper jeg han adresserer så fort som mulig.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1038 på: Mars 13, 2018, 15:08:13 »
Han har nok følt seg litt frem i starten og nå er han tydelig misfornøyd med det som har skjedd så langt denne sesongen.
Det er ikke akkurat slik at han henger ut enkeltpersoner her, men han sier tydelig ifra at det som er prestert så langt i sesongen er langt ifra bra nok. Synes det er på sin plass.
Helt klart tøffere toner fra Radrizzani nå.

En sjef skal sette krav til sine ansatte.

« Siste redigering: Mars 13, 2018, 15:11:49 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1039 på: Mars 13, 2018, 15:18:24 »
forsåvidt enig med deg auren. men synes det er på sin tid at de blir satt på plass. stilles jo krav for første gang på mange mange år. greit for supportere, sponsorer og folk rundt klubben også at standarden blir satt nå.
Har jo blitt snakket høyt om å danne en vinnerkultur i klubben og det man har opplevd de siste månedene henger jo ikke på greip. Er ganske sikker på at disse tingene har blitt diskutert innad i klubben en rekke ganger ila siste halvåret.
Rutinerte spillere som rett og slett ikke gidder kamp inn og kamp ut. Greit at presset kanskje er større i å spille for Leeds enn Burton, men så stor forskjell er det ikke.
Vekk med alle unnskyldninger om press og fanskare og alt dette her. Nå er det på tide at spillere og trenere tar ansvar.
Er jo tross alt Radrzianni som drifter dette her. Feil spillerkjøp, feil formasjon, feil ditt feil datt. Alt for mange spillere underpresterer og bør levere mange hakk opp hvis de ikke skal ta følge med Murphy og ende i Burton og annet rask.

Kickthemdown

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1040 på: Mars 13, 2018, 16:39:50 »
Phil Hay

Radrizzani on @talkSPORT, talking about the players at Leeds: "As a club we support them with eveything. We did everything they wanted but we didn't get back the commitment, the passion and the spirit. I don't want players in my team with this behaviour. I hope they can learn."


"I hope they can be here with me next year, playing better and with more commitment." #lufc
Utrolig bra sagt og veldig forfriskende lesning. Aldeles nydelig å ha en eier som har store ambisjoner og ikke godtar søppelprestasjoner. Vi kan vel neppe få et sterkere hint om storopprydning til sommeren.  :-*

HERLIG RAD !!

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1041 på: Mars 13, 2018, 16:45:33 »
Phil Hay

Radrizzani on @talkSPORT, talking about the players at Leeds: "As a club we support them with eveything. We did everything they wanted but we didn't get back the commitment, the passion and the spirit. I don't want players in my team with this behaviour. I hope they can learn."


"I hope they can be here with me next year, playing better and with more commitment." #lufc
Utrolig bra sagt og veldig forfriskende lesning. Aldeles nydelig å ha en eier som har store ambisjoner og ikke godtar søppelprestasjoner. Vi kan vel neppe få et sterkere hint om storopprydning til sommeren.  :-*

HERLIG RAD !!
Dette er jo en innrømmelse av at man har kjøpt spillere med feil holdninger og som varierer stort i kvalitet. Så får vi se om det følger konsekvenser etter slike utsagn....

Annesj

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1042 på: Mars 13, 2018, 17:02:33 »
Kanskje orta blir en del av opprydddingen
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

GeirO

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1043 på: Mars 13, 2018, 17:27:44 »
Rad har gitt oss everything. Det inkluderer en manager fra Barnsley........
MOT

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1044 på: Mars 13, 2018, 17:59:26 »
Kanskje orta blir en del av opprydddingen
Det trur ikke jeg, men håper du har rett ;)

Kickthemdown

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1045 på: Mars 13, 2018, 18:33:54 »
Rad har gitt oss everything. Det inkluderer en manager fra Barnsley........
Vel.. Han ble vel ikke akkurat fredet i dag han heller.. Kan fort ende opp med å starte den nye sesongen med enda en ny manager..  ;)

Cannavaro

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1046 på: Mars 13, 2018, 18:35:35 »
Her er intervjuet Andrea hadde med Talksport :

https://www.youtube.com/watch?v=2AKVeXWX8hM
MFLU - Miracles For Leeds United

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1047 på: Mars 13, 2018, 20:48:36 »
Ganske kraftig kost fra Rad her. Jeg liker i grunnen ikke at eieren "skjeller" ut sine spillere på denne måten. Han bør heller ta skittentøyoppvasken internt, og heller si noe diplomatisk utad. Men jeg er jo enig at prestasjonsmessig så har det vært fryktelig svakt etter en lovende start. Hva som er årsaken her vites ikke, men dette håper jeg han adresserer så fort som mulig.

auren
Ingen navngitte spillere nevnt, ingen glemt. Helt OK det, betyr at hver spiller må se seg selv i speilet.
Jon R.

Josch

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1048 på: Mars 13, 2018, 20:51:43 »
forsåvidt enig med deg auren. men synes det er på sin tid at de blir satt på plass. stilles jo krav for første gang på mange mange år. greit for supportere, sponsorer og folk rundt klubben også at standarden blir satt nå.
Har jo blitt snakket høyt om å danne en vinnerkultur i klubben og det man har opplevd de siste månedene henger jo ikke på greip. Er ganske sikker på at disse tingene har blitt diskutert innad i klubben en rekke ganger ila siste halvåret.
Rutinerte spillere som rett og slett ikke gidder kamp inn og kamp ut. Greit at presset kanskje er større i å spille for Leeds enn Burton, men så stor forskjell er det ikke.
Vekk med alle unnskyldninger om press og fanskare og alt dette her. Nå er det på tide at spillere og trenere tar ansvar.
Er jo tross alt Radrzianni som drifter dette her. Feil spillerkjøp, feil formasjon, feil ditt feil datt. Alt for mange spillere underpresterer og bør levere mange hakk opp hvis de ikke skal ta følge med Murphy og ende i Burton og annet rask.

Du er inne på mange viktige poeng her, men til syvende og sist så er spillerne ansatt av Radrizzani. Han har vurdert dem nøye og gitt dem kontrakt, selv om Orta står for det sportslige. Men kjøpene har ikke vært gode nok. Det så vi for lenge siden. Kan hende faller motivasjonen hos spillere 3% når man ikke kan nå play off lenger, men man må prøve likevel.  Dette er ikke spillernes feil.. De er bare ikke gode nok.

Nå har Rad kritisert spillerne, seg selv og TC, men ennå ikke  PH. Og i hvert fall ikke  Orta!!
Det beste vi kan håpe på av dette er at dette er en vekkerklokke for Rad og at tiden blir brukt godt de neste 5 månder før sesongstart. Vi kan ikke rykke ned så vi har ikke  DET presset i hvertfall.

Det vi trenger er:
1. En tydelig fastsatt spillestil over tid (eieren må bli enig med Orta)
2. Coacher (kan byttes)  som passer vår definerte spillestil
3. Spillere som hentes inn tilpasset vår spillestil

altså: Spillestil / spillere består , mens coacher kommer og går.

Det blir litt rart når dødballtreneren står for soneforssvar (på corner) og ny coach sverger til markeringsforvar. Og   så har vi ikke spillere (fysisk) til å spille markeringsforvar! Hvorfor ble da  PH hentet inn? Vi kan ikke bli gode av sånn blanding!! Det må jo være Orta som trekker i alle disse løse trådene!!

Jeg er litt redd for at Rad mangler fotballerfaring (som eier) og at "veien blir til mens han går."
Strukturen rundt klubben ser jo veldig bra ut, men på banen er vi dårlige.

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1049 på: Mars 13, 2018, 20:59:37 »
Hva skal man håpe på her da? At Wolves blir trekt i poeng som følge av sitt dirty play, eller at de blir frikjent og at vi kopierer taktikken minst like bra neste år?
Det siste ettersom vi nå vet hva som var Radrizzanis motivasjon for å konsultere EFL i denne saken. Han hadde neppe tatt seg bryet hvis han ikke har en oppfølgingsplan klar dersom EFL sier GO!!! :)

Neida, jeg er litt ambivalent til dette faktisk!

Håper at EFL setter lista klart og tydelig for hvordan reglene skal praktiseres.
Og da praktiseres konsekvent.
Minst mulig vingling, tåkelegging og uklarheter.
Men det er vel for mye å håpe på fra sHarvey & Co?
Problemet er at kreative klubber finner smutthull uansett.  :(

Dette Shaun Harvey konspirasjonstøvet bør vi vel snart komme oss over?  :-[
Hvorfor det? fordi du sier det?
Da tipper jeg du mener at kun Lee Harvey Oswald skjøt Kennedy..... ;)
Det er vel heller slik at de som jevnlig påstår at SH hater Leeds United, som sitter med bevisbyrden her.
Jon R.