Skrevet av Emne: Tidligere eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017- 17/7-2023  (Lest 367080 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1170 på: Mars 23, 2018, 00:45:47 »
Meget bra innlegg i YEP idag:
I don't blame Heckingbottom at all for this mess, the blame rests firmly upon the shoulders of Radrizanni.
Heckingbottom can only be blamed for agreeing the terms he was given at the time of his appointment, he threw away any responsibility for player recruitment by agreeing to work alongside a director of football, therefore he knew he would be undermined at every opportunity.
Heckingbottom hasn't got one single player whom he can call his own and has to work with what he he's been given by Orta.
Having said all that, the fact still remains he is way out of his depth and this has been a continuous theme since Cellino was running things and appointing relative unknowns like lambs to the slaughter.
Since we were relegated from the premiership you can count on the fingers of one hand how many decent coaches/managers we have had. Grayson brought us up from League 1, Warnock was (in theory at least) a guy with an undeniable track record of success in the championship but came unstuck with Bates undermining and over-ruling him at every opportunity, Steve Evans did a half-decent job but perhaps had too much mouth and lastly we had Garry Monk who gave us the best season we had for many a year, failing at the last hurdle.
Radrizanni should have ignored the advice he was given about appointing a Director of Football and should have stuck with the tried and tested method of a manager dealing and overseeing everything. But the problem was he had/has no knowledge of how to run a football club and whilst being a successful bsuinessman in his own particular area of business, he was used to telling people what and when to do it so identified in Monk a manager of strong personal character, but in whom Radrizanni knew would not be a 'yes' man, wanted his say in who came and went and wanted to run the first team squad without any involvement from third parties.
Therefore, Radrizanni concocted a method for dispensing with Monk's services and forced him out of Elland Road in order to appoint people he felt he could trust and could rely upon to cover his own shortcomings and virtually run the club in his absence. Basically, he wanted 'yes' men with nobody rocking the boat.
All that was needed was sensible investment of perhaps £20 million on 3-4 players as that was all we needed initially to build upon last season's near miss but no, he decided to completely re-build the entire first team squad with cheap, foreign unknowns.
No doubt, he also took advice from Cellino whilst they acted together as co-chairmen and adapted his methods to suit his own, particularly on telling the fans what they wanted to hear and operating on a limited budget over a short-term period whilst maximising the real estate potential for making a hefty profit.
At the end of the day, another huge slice of blame rests with the people who support the regime indirectly by parting with their cash every Saturday, and despite their reservations about the first team, despite their frustration and desperation about the way the club is being run, despite forcing themselves to believe it will all come good, all get what they ultimately deserve for putting up with it, those people are us, the fans!
The stagnation will continue under Radrizanni and next season we can look forward to a relegation battle. Really do hope I am wrong!!!

Meget bra? Virkelig? Jeg kaller det spekulativt negativt oppgulp, med unntak av en setning*, totalt blottet for fakta!

* At en manager som kommer inn midt i sesongen arver en stall uten «egne spillere» er vel ikke veldig spesielt, uansett modell...
Oppgulp er tydeligvis standardsvaret ditt og andres når det blir påpekt negative ting ved klubben....Hva er fakta da? i din verden?
Jeg krever et minimum av kildekritikk, fakta og logisk sammenheng før jeg kaller noe bra.

«Radrizanni should have ignored the advice he was given about appointing a Director of Football and should have stuck with the tried and tested method of a manager dealing and overseeing everything.»

Direkte ulogisk og historieløst. Den «tried and testes» modellen har vi prøvd mesteparten av tiden siden 2004. Har vi noe som helst grunnlag for å hevde at vi skulle  lykkes bedre med den? Vi bør nesten også ta med at svært mange av de store klubbene styrer etter en lignende modell som vår.

Til påstanden om at AR «forced Monk out» får jeg mest lyst til bare å sukke oppgitt over at enkelte ennå ikke har klart å ta innover seg de faktiske forhold: Fakta er at AR annonserte at han ville forlenge opsjonen og sette seg ned med Monk å diskutere en lengre og forbedret kontrakt. Det var Monk som sa nei til forlengelse. Se forøvrig Katos innlegg.

«No doubt, he also took advice from Cellino whilst they acted together as co-chairmen and adapted some of his methods,  particularly on telling the fans what they wanted to hear and operating on a limited budget over a short-term period whilst maximising the real estate potential for making a hefty profit.»
Snakker om sammenligning. Cellino kom inn med høy sigar og sa at han skulle kjøpe tilbake ER og at vi skulle rykke opp etter sesong to. AR sa han skulle kjøpe tilbake ER og bygge klubb etter en 5 års plan. At det er fundementalt større forskjeller enn likheter mellom MC og AR blir en nesten banal konklusjon i min bok. At vi opererer etter et begrenset budsjett er omtrent like spesielt som at et fotballag består av 11 spillere. Til tross for dette var vi den klubben som brukte mest penger i januarvinduet. Det er forøvrig lagt frem plenty av blodrøde tall hos klubber som driter i «handlingsregelen». Man skal være bra ignorant/uvitende for ikke å ha fått det med seg.
Konspiratoriske antydninger om at AR egentlig er her for kortsiktig profitt finner jeg ikke verdt å kommentere.

«All that was needed was sensible investment of perhaps £20 million on 3-4 players as that was all we needed initially to build upon last season's near miss but no, he decided to completely re-build the entire first team squad with cheap, foreign unknowns.»[/b]
Nok en påstand som ikke holder mål. 8 av de som startet mot Bolton i august spilte forrige sesong. At det hadde vært bedre å kjøpe 3-4 spillere med snitt på 4-5 millioner pund enn 10 spillere med snittpris på 1.5 millioner pund er sannsynligvis riktig når vi sitter med fasit i hånd. Dette får vi håpe klubben har lært av.

«The stagnation will continue under Radrizanni and next season we can look forward to a relegation battle» 
Denne typen negative prediksjoner 5 mnd før neste sesong sparkes i gang passer nok best for selvplagere og folk som liker å hovere med «hva sa jeg» hver gang nok en sesong går i dass.
Javel, jeg kan ikke se at du kommer med kilder og fakta for dine påstander om at dette ikke stemmer?
1. Monk forlenger ikke. Du sier at enkelte ikke tar innover seg de faktiske forhold. Hva er de faktiske forhold at Monk takket nei? det vet verken du eller jeg. derfor må folk få lov til å tro hva de vil.
2.Konspiratoriske antydninger om at AR egentlig er her for kortsiktig profitt finner jeg ikke verdt å kommentere. Så det er konspiratorisk at noen tror at han er her for tjene penger på kort sikt? Hva som er Rads plan vet ikke jeg eller du, men du har trukket den slutning at han er her for å skape historie som han sier. Alle andre som tror noe annet driver med konspirasjon....Tror du han er her kun for å skape historie og tape en haug med penger..?
3.All that was needed was sensible investment of perhaps £20 million on 3-4 players as that was all we needed initially to build upon last season's near miss but no, he decided to completely re-build the entire first team squad with cheap, foreign unknowns.»[[/i]/b] Hvorfor holder ikke dette mål? Det var flere bookmakere som tippet Leeds dårligere enn 6. plass foran årets sesong. Hvorfor gjorde de det? Fordi de har noe i mot Leeds? Nei fordi de mente spillerne ikke var gode nok kanskje..?
4.
«The stagnation will continue under Radrizanni and next season we can look forward to a relegation battle» Enig at dette er depressivt, og for tidlig å konkludere.
Tilslutt vil jeg si at det har blitt et mantra her på forumet at de som er negative, kritiske og ikke ser Rads plan som fornuftig, de er konspiratoriske, driver med oppgulp og har det som en slags livsvisjon at alt med Leeds er ræva. Dette er ikke tilfelle. Det som er tilfelle er at folk er skuffa over å tryne år etter år.
, og når de svulstige ordene til Rad står i stor kontrast til hva som skjer sportslig så blir folk kritiske. Jeg vet  at flere har klokkertro på Rad, men jeg og andre omtaler ikke disse som idioter, tullinger eller at de driver med oppgulp av positivitet. Det må være plass til begge deler? Hva som skjer inne på ER eller inne i hodene til Rad,Orta,Kinnear, PH eller for den saks skyld Eddie Gray vet vi ikke. Vi må på eget grunnlag danne oss en mening om hvor dette bærer. ;)
Jeg har ikke kalt noen tulling eller idiot. Jeg har kommet med motargumenter og kritiske bemerkninger til er innlegg som du fremhevet som meget bra, og som jeg oppfatter som det totalt motsatte. Jeg har forståelse for at folk er skuffet. Jeg er skuffet selv. Min strategi er å samle på små eller store tegn på at vi beveger oss i riktig retning, noe som kan bidra til å opprettholde håpet. Kritisk blikk på driften er bra og nødvendig. Systematisk, kampanjepreget nedsnakking av det meste som AR gjør og sier, synes jeg ikke er så konstruktivt.
Jon R.

Cherry

Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1171 på: Mars 23, 2018, 13:11:04 »
Begynner nå og rasle med sablene, skikkelig lojal selvsagt - etter nettopp og skrevet under på ny kontrakt:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-pontus-jansson-14446661

 ???
Takk og lov. Syns det er helt på sin plass at det stilles krav av våre beste spillere etter denne sesongen.

Det andre som er bra med det er at hvis Pontus drar så kan vi stålsette oss for en sesong med middelmådighet i beste fall. Jeg er så lei av å være full av forhåpninger. Akkurat der misunner jeg "de realistiske", hadde vært topp med en stabilt dårlig sesong.
Jeg tolker dette som Pontus sier som en bekreftelse på det veldig mange supportere etterspør: satses det egentlig seriøst på opprykk i denne klubben? Dette må vises av Rad i handling og ikke i ord. I min verden satses det ikke særlig på opprykk med et lønnstak på 15k i uka, standardspillere blir kjøpt, de beste selges og en umerritert trener med særdeles dårlig vinnratio i championship.

Engelsk presse da, dette bør jo holdes innad til man vet mer om satsingen neste sesong.
Det blir da år 2 av en 5 års plan.....lett og glemme det innimellom...
 

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1172 på: Mars 23, 2018, 13:21:57 »
Må si det er en ganske stor forskjell på å lese engelske forum hva folk mener om Rad, og hva som er av lovprisinger på dette forum.....
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/your-leeds-united-views-radrizzani-must-splash-the-cash-in-the-summer-1-9077828

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1173 på: Mars 23, 2018, 13:27:54 »
Begynner nå og rasle med sablene, skikkelig lojal selvsagt - etter nettopp og skrevet under på ny kontrakt:

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-news-pontus-jansson-14446661

 ???
Takk og lov. Syns det er helt på sin plass at det stilles krav av våre beste spillere etter denne sesongen.

Det andre som er bra med det er at hvis Pontus drar så kan vi stålsette oss for en sesong med middelmådighet i beste fall. Jeg er så lei av å være full av forhåpninger. Akkurat der misunner jeg "de realistiske", hadde vært topp med en stabilt dårlig sesong.
Jeg tolker dette som Pontus sier som en bekreftelse på det veldig mange supportere etterspør: satses det egentlig seriøst på opprykk i denne klubben? Dette må vises av Rad i handling og ikke i ord. I min verden satses det ikke særlig på opprykk med et lønnstak på 15k i uka, standardspillere blir kjøpt, de beste selges og en umerritert trener med særdeles dårlig vinnratio i championship.

Engelsk presse da, dette bør jo holdes innad til man vet mer om satsingen neste sesong.
Det blir da år 2 av en 5 års plan.....lett og glemme det innimellom...
Anbefaler å lese engelske forum og snakke med supportere i fra Leeds. Tonen er en ganske annen der en dette forums klokkertro på Rads 5 års plan.....
Her på forumet blir jo stort sett engelske Leedsfans omtalt som kunnskapsløse negative tullinger som ikke har forstått det store bildet....
« Siste redigering: Mars 23, 2018, 13:36:38 av DenHviteYeboah »

Blank_File

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1174 på: Mars 23, 2018, 14:01:27 »
Må si det er en ganske stor forskjell på å lese engelske forum hva folk mener om Rad, og hva som er av lovprisinger på dette forum.....
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/your-leeds-united-views-radrizzani-must-splash-the-cash-in-the-summer-1-9077828
Skjønner ikke hvorfor du og Alta er så opptatt av at vi her på berget må mene det samme som det du omtaler som grasrota i England. Jeg leser masse engelsk, både blogger og forum og det samme går igjen alle steder. Det kokes suppe på noe vi i bunn og grunn kan si svært lite om med sikkerhet. Det gjelder selvsagt både blant de såkalte negative og positive. Viktigste av alt er at vi er blitt så utrolig utålmodige. Jeg er også kritisk til en del valg av både Orta og Christensen, men det er så utrolig feil å kaste alt på dør ved den minste motstand. Hvis Radrizzani sier at han har en plan om at vi skal rykke opp innen fem år og at hvis det ikke går må han overlate roret til noen andre, ja, så må vi rett og slett forholde oss til det. Selv når det blir tatt noen åpenbart gale valg. At det trengs mer enn et år for i det hele tatt å få denne skuta på kjøl bør ikke overaske noen med de eierne vi har hatt.

Det viktigste nå, som en hel del andre her har påpekt i flere år, er at vi lager oss en gjennomarbeidet modell for hvordan Leeds United skal se ut og deretter kjøpe inn personell og spillere til denne modellen. På dette feltet er jeg skuffet over Radrizzani. Men det tar litt tid å sette en sånn tanke i en hel organisasjon og jeg håper bare at det blir prioritert nå. At vi ønsker Bournemouths modell er helt topp, men jeg har aldri hørt det er snakk om spillestil i den forbindelse.

Hvis vi nå skal få nok en sommer med 10 nye spillere til A-laget og tenke at vi må begynne på scratch nok en gang fordi Heckingbottom vil ha et fysisk lag, da er jeg nær ved å gi opp og jeg orker ikke bruke mer krefter på klubben før det vises et snev av langsiktighet. Akademiet er en god start, nå må vi ha fokus på førstelaget og helheten.

h.b

  • Gjest
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1175 på: Mars 23, 2018, 14:06:44 »
Tror Raddiken og Leeds vil slite stort neste sesong. All erfaring sier at vi ikke forsterker når spillere forsvinner.
Og til sommeren er det nok store sjanser for at Pontus forsvinner. Vi kan risikere at Hernandez forsvinner, og da vil garantert Saiz be om å bli solgt.
Så hva pokker gjør da klubben.
Hvis disse tre forsvinner, ja da vil nok klubben kjempe mot nedrykk i sesongen som kommer. Så hva kan egentlig gjøres.
Ikke har jeg svaret bortsett fra mye pengebruk, men fremtiden er ikke hvit, og jeg håper det er noe i ryktene om et mulig oppkjøp. Men håper på noen som har nok penger og er villig til å bruke penger på å få Leeds opp, og ikke safer med en såkalt 5 årsplan

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1176 på: Mars 23, 2018, 14:38:29 »
Bruk heller mer tid på å lese intervjuet og artikler rundt klubben og gjør deg opp en mening. Ã… sitte på waccoe Og kommentarfeltene på yep får man ingenting ut av. Er et nivå på noe av det som er hinsides. Skulle vært aldersgrense og idbekreftekse på slike steder.

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1177 på: Mars 23, 2018, 14:40:09 »
Du skal ha for engasjementet h.b. At du orker dag inn og dag ut. Vi har ikke avsluttet sesongen en gang.

Er  bare å ta av seg hatten

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1178 på: Mars 23, 2018, 14:49:07 »
Der scoret det ubrukelige u23 laget vårt og det meningsløse kjøpet darby scoret.

Lenge leve nivået på fotballhverdagen til u23

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1179 på: Mars 23, 2018, 15:46:25 »
Hvilket engelske forum referer du til yeboah?
Du kan starte med å lese alle innlegg til artikler tilknyttet Leeds United i YEP, gjerne artikler mange uker tilbake. Videre kan du titte litt på Yorkshire Post, og til slutt kan du snakke med flere enn 2 supportere i Leeds by. Da får du et litt annet inntrykk enn den klokkertrua folk på dette forum har. Waccoe tar jeg med en klype salt, så det gjelder ikke ;D

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1180 på: Mars 23, 2018, 15:50:13 »
Bruk heller mer tid på å lese intervjuet og artikler rundt klubben og gjør deg opp en mening. Ã… sitte på waccoe Og kommentarfeltene på yep får man ingenting ut av. Er et nivå på noe av det som er hinsides. Skulle vært aldersgrense og idbekreftekse på slike steder.
Ja det er jo klart...vanlige Leedsfans som går på kamp uke etter uke må man ikke høre på. De kan jo ingenting. Man må jo selvfølgelig ha langt større tiltro til dine analyser....

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1181 på: Mars 23, 2018, 16:26:19 »
Du referer jo til kommentarfeltet til yep og waccoe regner jeg med. Sier jo desverre det meste. Stakkars man. Sett deg heller litt inn i klubben og les artikler til respekterte journalister og andre dyktige meningsbærere.

Bruke tiden sin på negativ oppgulp konstruert av en stakkars tenåring er ikke veien å gå

baste

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1182 på: Mars 23, 2018, 17:02:25 »
Tror Raddiken og Leeds vil slite stort neste sesong. All erfaring sier at vi ikke forsterker når spillere forsvinner.
Og til sommeren er det nok store sjanser for at Pontus forsvinner. Vi kan risikere at Hernandez forsvinner, og da vil garantert Saiz be om å bli solgt.
Så hva pokker gjør da klubben.
Hvis disse tre forsvinner, ja da vil nok klubben kjempe mot nedrykk i sesongen som kommer. Så hva kan egentlig gjøres.
Ikke har jeg svaret bortsett fra mye pengebruk, men fremtiden er ikke hvit, og jeg håper det er noe i ryktene om et mulig oppkjøp. Men håper på noen som har nok penger og er villig til å bruke penger på å få Leeds opp, og ikke safer med en såkalt 5 årsplan

All erfaring? Mange «sannheter» ute å går her. Pontus blir nok, æ ville gjort han til capt, og med ny makker.
At Saiz og Hernandez ikke blir, det vet jo ingen pr dags dato.

Husker jehovas vitne gikk opp på rønvikfjellet i 1975, for da var det armangeddon  8)

Jehovas vitner har en rekke ganger spådd armageddon - verdens undergang. Først i 1878, så i 1914, 1918 og 1925. Den siste feilaktige meldingen om verdens undergang kom i 1975 og frem til denne datoen mobiliserte kirken til en mulig dommedag. I etterkant forklarte de at det var en regnefeil vedrørende fødselen av Adam og Eva som førte til at de tok feil om tidspunktet for vår tids endepunkt

leedslife

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1183 på: Mars 23, 2018, 18:02:57 »
Det er som å lese seg opp på start gjennom fedrelandsvennen. Nei takk!
Håper phil hay og David prutton fortsetter å trollbinde deg.

Du har ikke troa på waccoe, men kommentarfeltet til yep det sluker du rått?
God bedring!
« Siste redigering: Mars 23, 2018, 18:05:29 av leedslife »

Torpe-do

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1184 på: Mars 23, 2018, 20:35:36 »
Arrester meg om eg tek feil, men vekte det ikkje oppsikt då Murphy var fyste 6-sifra signering me gjorde sidan nedrykket? Og Woods - 3 millionar - var jo ein gigantsignering i forhold til kvardagen i dei dagar?

Gitt at det stemmer - så syns eg ikkje nivået på signeringane forrige to vindauge har vore så mykje å syte over. Har alle slått an? Nei! Har me vore bortskjemde? Nei! Men at det er investert tyngre i klubben det siste året i forhold til føregåande 12-15 år er det vel ikkje mykje å sei på. Følgande tal kjem frå transfermarkt. Korvidt dei er korrekte veit eg ikkje for sikkert, men eg vil då tru det er veiledande om ikkje anna.

Forshaw - 4,59m
Jansson - 3,60m
Saiz - 3,15m
Roberts - 2,57m
Aliaski - 2,25m
Klich - 1,53m
De Bock - 1,53m
Sacko - 1,53m
Grot - 1,44m
Cibicki - 1,44m
Ideguchi - 0,5m
Ekuban - 0,5m
Halme - 0,5m
Wiedwald - 0,45m
Dette summerar ca 25m. Så kjem vel fleire U23-spelarar i tillegg.

Som sagt - ikkje alle som har slått an. Fleire her som ikkje har fått prøvd seg eingong. I samme periode har me óg solgt spelarar for gode pengar, som på ingen måte er vorte tilfredstillande erstatta - det er det i mine augo ingen tvil om. Men eg meinar at dette tross alt er heilt andre summar enn me har vore vane med det, det siste tiåret i alle fall!

Så å framstille det som at dagens eigar har ein fullstendig mangel på investeringsvilje meiner eg fell på tynn grunn. Det er jo óg berre fyste året hans. Ingenting hadde gleda meg meir enn eit fyrverkeri av eit sommarvindu, men det er eg óg temmeleg sikker på at ikkje vil skje. Oppi det heile er det frykteleg frusterande at me ikkje har klart å bygge vidare på fjorårets sesong, som tross alt vart ganske ok. Dei beste spelarane forsvant, noko det sjølvsagt er fare for også i år. Slik er det å vere i Championship, dessverre. I ein slik verden kan eg sjå verdien av å ha gode U23-spelarar klare til å steppe inn når dei får sjansen. Eg håpar me får sjå litt avkastning av U23 i komande sesong. Det kan fort bli redninga..


http://www.transfermarkt.co.uk/leeds-united/transfers/verein/399

DenHviteYeboah

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1185 på: Mars 23, 2018, 20:38:26 »
Du referer jo til kommentarfeltet til yep og waccoe regner jeg med. Sier jo desverre det meste. Stakkars man. Sett deg heller litt inn i klubben og les artikler til respekterte journalister og andre dyktige meningsbærere.

Bruke tiden sin på negativ oppgulp konstruert av en stakkars tenåring er ikke veien å gå
Jeg kan berolige deg med at jeg leser det meste om Leeds i andre fora enn waccoe og yep, men du tydeligvis helt ser bort i fra den frustrasjonen som finnes blant veldig mange i Leeds. Fint for deg ;)

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1186 på: Mars 23, 2018, 20:42:09 »
Arrester meg om eg tek feil, men vekte det ikkje oppsikt då Murphy var fyste 6-sifra signering me gjorde sidan nedrykket? Og Woods - 3 millionar - var jo ein gigantsignering i forhold til kvardagen i dei dagar?

Gitt at det stemmer - så syns eg ikkje nivået på signeringane forrige to vindauge har vore så mykje å syte over. Har alle slått an? Nei! Har me vore bortskjemde? Nei! Men at det er investert tyngre i klubben det siste året i forhold til føregåande 12-15 år er det vel ikkje mykje å sei på. Følgande tal kjem frå transfermarkt. Korvidt dei er korrekte veit eg ikkje for sikkert, men eg vil då tru det er veiledande om ikkje anna.

Forshaw - 4,59m
Jansson - 3,60m
Saiz - 3,15m
Roberts - 2,57m
Aliaski - 2,25m
Klich - 1,53m
De Bock - 1,53m
Sacko - 1,53m
Grot - 1,44m
Cibicki - 1,44m
Ideguchi - 0,5m
Ekuban - 0,5m
Halme - 0,5m
Wiedwald - 0,45m
Dette summerar ca 25m. Så kjem vel fleire U23-spelarar i tillegg.

Som sagt - ikkje alle som har slått an. Fleire her som ikkje har fått prøvd seg eingong. I samme periode har me óg solgt spelarar for gode pengar, som på ingen måte er vorte tilfredstillande erstatta - det er det i mine augo ingen tvil om. Men eg meinar at dette tross alt er heilt andre summar enn me har vore vane med det, det siste tiåret i alle fall!

Så å framstille det som at dagens eigar har ein fullstendig mangel på investeringsvilje[/color] meiner eg fell på tynn grunn. Det er jo óg berre fyste året hans. Ingenting hadde gleda meg meir enn eit fyrverkeri av eit sommarvindu, men det er eg óg temmeleg sikker på at ikkje vil skje. Oppi det heile er det frykteleg frusterande at me ikkje har klart å bygge vidare på fjorårets sesong, som tross alt vart ganske ok. Dei beste spelarane forsvant, noko det sjølvsagt er fare for også i år. Slik er det å vere i Championship, dessverre. I ein slik verden kan eg sjå verdien av å ha gode U23-spelarar klare til å steppe inn når dei får sjansen. Eg håpar me får sjå litt avkastning av U23 i komande sesong. Det kan fort bli redninga..


http://www.transfermarkt.co.uk/leeds-united/transfers/verein/399
Hvem har hevdet dette? Det som har blitt nevnt er at det som er hentet inn har for dårlig kvalitet for å rykke opp. da må man kanskje kjøpe spillere på en hylle opp? Jeg bare registrerer at uansett hvilke spillere denne klubben kjøper så holder det oss langt unna PL   :(

leedslife

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1187 på: Mars 23, 2018, 21:21:28 »
Nei det gjør jeg ikke. Jeg har mye medlidenhet med felles supportere og dom jeg har sagt tidligere, er jeg skuffet selv og.
Men for å henvise til det innlegget du skrøyt så av her. Det er lavt lavt nivå. Er jo ikke overrasket hvis han er en storposter på waccoe. Er jo så lite innsiktsfullt og konstruktivt man kan få det

DON REVIE

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1188 på: Mars 23, 2018, 22:56:06 »
Jeg gjentar meg selv: kan de av oss som har trua på Radrizzani få lov til å ha det?? Forumet er gjennomsyret av dommedagsprofeter!! Sesongen har vært mislykket, ingen tvil om det...målsettingen var play-off...IKKE opprykk!! Og før noen sier at ``en klubb som Leeds skal alltid ha som målsetting å vinne divisjonen``....vil jeg bare minne om at Radrizzani har vært ENE-EIER i ett HELT Ã…R- 1 Ã…R!!!! Stadion er vår, ref; 200 mill.  Det klages over at lønnstaket er 15 000 pund i uka!!! Javel.....det er en eiers rett å gjøre dette. Gjør dere fortjent til 15`i uka så kan vi snakkes senere. Hvordan høres det ut?? Underprestering eller bare dårlig?? Vel.....SLUTT Ã… DRØM!!!
Vi har ingen eier som kommer til å gå bananas for å satse opprykk!! Da mener jeg 30-50`pund i uka!!!! BEVIS AT DU VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!!! I dagens stall er det veldig mange som aldri kommer til å spille for en større klubb......men de får muligens en større pay-check!!!  Leeds United er enten du liker det eller ikke, noe spesielt i England. ALLE har en mening om klubben. Traff Massimo Cellino i korridorene på Elland en gang og spurte han direkte om hvorfor Catering selskapet ikke fikk betalt!! Han svarte at de svarte ikke til hans forventinger så de fortjente ikke å få betalt!!! NÃ… HAR VI EN EIER SOM BRYR SEG!!!
DET vil ta tid...men det kommer til å skje. Be careful what u wish for. Jeg sier ikke at Heckingbottom er rette mann....men for GUDS skyld...gi mannen ETT transfervindu å la han motbevise. Vi har en stall som underpresterer deluxe....det ligger mye psykisk. Det er faktisk en 4-5-6 meget habile spillere i troppen. Hernandez, Jansson, Saiz, Ayling, Lasogga, Alioski, Forshaw. Det er håp folkens. På U-laget dukker Pearce og Jack Clarke opp........vi MÃ… være positive. Elland Road kan være ett massivt press for særlig unge spillere......bygg ett lag rundt de nevnte, lån ut de som ikke er gode nok, og hent inn 4-5 over snittet som VIL være med på prosjektet LEEDS UNITED og som nøyer seg med kun 15 000 pund i uka.
Fortsett Radrizzani, du gjør en kjempejobb. Denne sesongen har vært en massiv skuffelse, men realistisk sett så var play off max. Han har bommet denne sesongen, lærdom taes........blanke ark. STAY BEHIND THE TEAM. WE ARE LEEDS

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1189 på: Mars 23, 2018, 23:22:11 »
Jeg gjentar meg selv: kan de av oss som har trua på Radrizzani få lov til å ha det?? Forumet er gjennomsyret av dommedagsprofeter!! Sesongen har vært mislykket, ingen tvil om det...målsettingen var play-off...IKKE opprykk!! Og før noen sier at ``en klubb som Leeds skal alltid ha som målsetting å vinne divisjonen``....vil jeg bare minne om at Radrizzani har vært ENE-EIER i ett HELT Ã…R- 1 Ã…R!!!! Stadion er vår, ref; 200 mill.  Det klages over at lønnstaket er 15 000 pund i uka!!! Javel.....det er en eiers rett å gjøre dette. Gjør dere fortjent til 15`i uka så kan vi snakkes senere. Hvordan høres det ut?? Underprestering eller bare dårlig?? Vel.....SLUTT Ã… DRØM!!!
Vi har ingen eier som kommer til å gå bananas for å satse opprykk!! Da mener jeg 30-50`pund i uka!!!! BEVIS AT DU VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!!! I dagens stall er det veldig mange som aldri kommer til å spille for en større klubb......men de får muligens en større pay-check!!!  Leeds United er enten du liker det eller ikke, noe spesielt i England. ALLE har en mening om klubben. Traff Massimo Cellino i korridorene på Elland en gang og spurte han direkte om hvorfor Catering selskapet ikke fikk betalt!! Han svarte at de svarte ikke til hans forventinger så de fortjente ikke å få betalt!!! NÃ… HAR VI EN EIER SOM BRYR SEG!!!
DET vil ta tid...men det kommer til å skje. Be careful what u wish for. Jeg sier ikke at Heckingbottom er rette mann....men for GUDS skyld...gi mannen ETT transfervindu å la han motbevise. Vi har en stall som underpresterer deluxe....det ligger mye psykisk. Det er faktisk en 4-5-6 meget habile spillere i troppen. Hernandez, Jansson, Saiz, Ayling, Lasogga, Alioski, Forshaw. Det er håp folkens. På U-laget dukker Pearce og Jack Clarke opp........vi MÃ… være positive. Elland Road kan være ett massivt press for særlig unge spillere......bygg ett lag rundt de nevnte, lån ut de som ikke er gode nok, og hent inn 4-5 over snittet som VIL være med på prosjektet LEEDS UNITED og som nøyer seg med kun 15 000 pund i uka.
Fortsett Radrizzani, du gjør en kjempejobb. Denne sesongen har vært en massiv skuffelse, men realistisk sett så var play off max. Han har bommet denne sesongen, lærdom taes........blanke ark. STAY BEHIND THE TEAM. WE ARE LEEDS
Amen.
Godt å få sagt det, sant? :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

JaJa

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1190 på: Mars 23, 2018, 23:46:51 »
Jeg gjentar meg selv: kan de av oss som har trua på Radrizzani få lov til å ha det?? Forumet er gjennomsyret av dommedagsprofeter!! Sesongen har vært mislykket, ingen tvil om det...målsettingen var play-off...IKKE opprykk!! Og før noen sier at ``en klubb som Leeds skal alltid ha som målsetting å vinne divisjonen``....vil jeg bare minne om at Radrizzani har vært ENE-EIER i ett HELT Ã…R- 1 Ã…R!!!! Stadion er vår, ref; 200 mill.  Det klages over at lønnstaket er 15 000 pund i uka!!! Javel.....det er en eiers rett å gjøre dette. Gjør dere fortjent til 15`i uka så kan vi snakkes senere. Hvordan høres det ut?? Underprestering eller bare dårlig?? Vel.....SLUTT Ã… DRØM!!!
Vi har ingen eier som kommer til å gå bananas for å satse opprykk!! Da mener jeg 30-50`pund i uka!!!! BEVIS AT DU VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!!! I dagens stall er det veldig mange som aldri kommer til å spille for en større klubb......men de får muligens en større pay-check!!!  Leeds United er enten du liker det eller ikke, noe spesielt i England. ALLE har en mening om klubben. Traff Massimo Cellino i korridorene på Elland en gang og spurte han direkte om hvorfor Catering selskapet ikke fikk betalt!! Han svarte at de svarte ikke til hans forventinger så de fortjente ikke å få betalt!!! NÃ… HAR VI EN EIER SOM BRYR SEG!!!
DET vil ta tid...men det kommer til å skje. Be careful what u wish for. Jeg sier ikke at Heckingbottom er rette mann....men for GUDS skyld...gi mannen ETT transfervindu å la han motbevise. Vi har en stall som underpresterer deluxe....det ligger mye psykisk. Det er faktisk en 4-5-6 meget habile spillere i troppen. Hernandez, Jansson, Saiz, Ayling, Lasogga, Alioski, Forshaw. Det er håp folkens. På U-laget dukker Pearce og Jack Clarke opp........vi MÃ… være positive. Elland Road kan være ett massivt press for særlig unge spillere......bygg ett lag rundt de nevnte, lån ut de som ikke er gode nok, og hent inn 4-5 over snittet som VIL være med på prosjektet LEEDS UNITED og som nøyer seg med kun 15 000 pund i uka.
Fortsett Radrizzani, du gjør en kjempejobb. Denne sesongen har vært en massiv skuffelse, men realistisk sett så var play off max. Han har bommet denne sesongen, lærdom taes........blanke ark. STAY BEHIND THE TEAM. WE ARE LEEDS

Spot on. Meget godt sagt :-)

DenHviteYeboah

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1191 på: Mars 24, 2018, 08:37:04 »
No utpeikar eg forøvrig ikkje deg, DHY. Det var i alle fall ikkje meininga. Derimot så er oppfatninga av det eg les av fleire medforumistar i fleire postar at det manglar vilje, og i alle fall evne, til investeringar.
Tja...jeg bare mener at vi "negative dommedagsprofeter" her på forumet har nok ikke påstått at Rad fullstendig mangler evne tl investeringer. Det som jeg reagerer på er de sportslige avgjørelser Rad/Orta har tatt, og at man ikke har fått tak i spillere som er i nærheten av nivået til de som har forsvunnet. Videre satses det fortsatt på en umerritert trener med en særdeles dårlig vinnratio. Det som er rart er at de som tippet Leeds høyt på tabellen før sesongen, til og med opprykk, ser ut til å være like positive og tålmodige ift Rad. Vi "andre" er vel like oppgitte nå som før sesongen. Jeg tenkte ihvertfall at jeg hadde tatt grundig feil av alle mine analyser etter 6-7 kamper i fjor høst, men så kom dessverre hverdagen for oss også... Det som gjør det ekstra ille for oss er jo at formen har falt som et blylodd siden ifjor høst. Vi evner ikke å være stabile over flere kamper, og jeg tror mange hadde forventet ihvertfall at vi skulle snuse på playoff. Nå har det meste slått feil for Rad og folk blir oppgitt over at det sportslige går bakover. Noen lyspunkter er det jo med noen spillere, og at U23 ser ut til å holde god kvalitet, men jeg tror at en sesong til hvor vi ikke ser noen vesentlig sportslig fremgang, så vil de aller fleste betegne Rads prosjekt som fullstendig mislykket :( Denne sommerens transferaktiviteter og hva som skjer de første 10 kampene neste sesong er etter min mening noe av det viktigste klubben har hatt foran seg på mange år. Hvis vii ser bedring og får et håp om bedre tider, så vil det være så utrolig viktig for alle Leedssupportere. I motsatt fall så vil det ende med publikum under 20000 på ER....jeg har dessverre fortsatt sterke mistanker om at Orta og PH ikke er de rette for å føre oss fremover sportslig. Det blir spennende å se hvilke som er i troppen til seriestart. I mitt hode må ihvertfall O`Kane, Phillips,Wiedwald og Sacko ut. Frykter at Pontus, Pablo og Saiz forsvinner. Spennende tider....

« Siste redigering: Mars 24, 2018, 08:40:16 av DenHviteYeboah »

ragnar

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1192 på: Mars 24, 2018, 09:40:54 »
Rad/Orta må begynne å levere nå. Nå har de hentet masse kvantitet. I kommende sommervindu må det hentes kvalitet. Det er Rad sine penger og jeg mistenker at som den forretningsmannen han er så vil han ha mest mulig avkastning. Hvor får han det? Om han kommer frem til samme svaret som mange andre, så gir han gass i sommer.
*In El Loco we trust!*

Sydhagen

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1193 på: Mars 24, 2018, 09:51:07 »
Rad/Orta må begynne å levere nå. Nå har de hentet masse kvantitet. I kommende sommervindu må det hentes kvalitet. Det er Rad sine penger og jeg mistenker at som den forretningsmannen han er så vil han ha mest mulig avkastning. Hvor får han det? Om han kommer frem til samme svaret som mange andre, så gir han gass i sommer.

Tror mye avhenger av hva som skjer med "Wolves-metoden". Blir den straffet eller lar de den passere?
Har fått et inntrykk av at Rad gjerne bruker penger, men at han vil gjøre det innenfor reglene.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1194 på: Mars 24, 2018, 11:53:34 »
Jeg gjentar meg selv: kan de av oss som har trua på Radrizzani få lov til å ha det?? Forumet er gjennomsyret av dommedagsprofeter!! Sesongen har vært mislykket, ingen tvil om det...målsettingen var play-off...IKKE opprykk!! Og før noen sier at ``en klubb som Leeds skal alltid ha som målsetting å vinne divisjonen``....vil jeg bare minne om at Radrizzani har vært ENE-EIER i ett HELT Ã…R- 1 Ã…R!!!! Stadion er vår, ref; 200 mill.  Det klages over at lønnstaket er 15 000 pund i uka!!! Javel.....det er en eiers rett å gjøre dette. Gjør dere fortjent til 15`i uka så kan vi snakkes senere. Hvordan høres det ut?? Underprestering eller bare dårlig?? Vel.....SLUTT Ã… DRØM!!!
Vi har ingen eier som kommer til å gå bananas for å satse opprykk!! Da mener jeg 30-50`pund i uka!!!! BEVIS AT DU VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!!! I dagens stall er det veldig mange som aldri kommer til å spille for en større klubb......men de får muligens en større pay-check!!!  Leeds United er enten du liker det eller ikke, noe spesielt i England. ALLE har en mening om klubben. Traff Massimo Cellino i korridorene på Elland en gang og spurte han direkte om hvorfor Catering selskapet ikke fikk betalt!! Han svarte at de svarte ikke til hans forventinger så de fortjente ikke å få betalt!!! NÃ… HAR VI EN EIER SOM BRYR SEG!!!
DET vil ta tid...men det kommer til å skje. Be careful what u wish for. Jeg sier ikke at Heckingbottom er rette mann....men for GUDS skyld...gi mannen ETT transfervindu å la han motbevise. Vi har en stall som underpresterer deluxe....det ligger mye psykisk. Det er faktisk en 4-5-6 meget habile spillere i troppen. Hernandez, Jansson, Saiz, Ayling, Lasogga, Alioski, Forshaw. Det er håp folkens. På U-laget dukker Pearce og Jack Clarke opp........vi MÃ… være positive. Elland Road kan være ett massivt press for særlig unge spillere......bygg ett lag rundt de nevnte, lån ut de som ikke er gode nok, og hent inn 4-5 over snittet som VIL være med på prosjektet LEEDS UNITED og som nøyer seg med kun 15 000 pund i uka.
Fortsett Radrizzani, du gjør en kjempejobb. Denne sesongen har vært en massiv skuffelse, men realistisk sett så var play off max. Han har bommet denne sesongen, lærdom taes........blanke ark. STAY BEHIND THE TEAM. WE ARE LEEDS
Aldri sagt at dere ikke kan få lov til å ha trua på dette. Jeg svartmaler tydeligvis, men dere tror på julenissen  ;) ;) ;). Men skal vi satse på U-23 laget og spillere derfra for å greie opprykk. Ja da er vi i en stuasjon ved at hvis vi hadde spilt med U-23 laget, ja da hadde de ikke holdt seg i League two engang. Så stor nivåforskjell er det på U-23 og seniorfotball, og antagelig grunnen til at 99% av U-23 spillere uansett lag aldri kan leve av dette yrket over tid i en klubb på høyere nivå enn League two

Torpe-do

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1195 på: Mars 24, 2018, 12:10:55 »
No utpeikar eg forøvrig ikkje deg, DHY. Det var i alle fall ikkje meininga. Derimot så er oppfatninga av det eg les av fleire medforumistar i fleire postar at det manglar vilje, og i alle fall evne, til investeringar.
Tja...jeg bare mener at vi "negative dommedagsprofeter" her på forumet har nok ikke påstått at Rad fullstendig mangler evne tl investeringer. Det som jeg reagerer på er de sportslige avgjørelser Rad/Orta har tatt, og at man ikke har fått tak i spillere som er i nærheten av nivået til de som har forsvunnet. Videre satses det fortsatt på en umerritert trener med en særdeles dårlig vinnratio. Det som er rart er at de som tippet Leeds høyt på tabellen før sesongen, til og med opprykk, ser ut til å være like positive og tålmodige ift Rad. Vi "andre" er vel like oppgitte nå som før sesongen. Jeg tenkte ihvertfall at jeg hadde tatt grundig feil av alle mine analyser etter 6-7 kamper i fjor høst, men så kom dessverre hverdagen for oss også... Det som gjør det ekstra ille for oss er jo at formen har falt som et blylodd siden ifjor høst. Vi evner ikke å være stabile over flere kamper, og jeg tror mange hadde forventet ihvertfall at vi skulle snuse på playoff. Nå har det meste slått feil for Rad og folk blir oppgitt over at det sportslige går bakover. Noen lyspunkter er det jo med noen spillere, og at U23 ser ut til å holde god kvalitet, men jeg tror at en sesong til hvor vi ikke ser noen vesentlig sportslig fremgang, så vil de aller fleste betegne Rads prosjekt som fullstendig mislykket :( Denne sommerens transferaktiviteter og hva som skjer de første 10 kampene neste sesong er etter min mening noe av det viktigste klubben har hatt foran seg på mange år. Hvis vii ser bedring og får et håp om bedre tider, så vil det være så utrolig viktig for alle Leedssupportere. I motsatt fall så vil det ende med publikum under 20000 på ER....jeg har dessverre fortsatt sterke mistanker om at Orta og PH ikke er de rette for å føre oss fremover sportslig. Det blir spennende å se hvilke som er i troppen til seriestart. I mitt hode må ihvertfall O`Kane, Phillips,Wiedwald og Sacko ut. Frykter at Pontus, Pablo og Saiz forsvinner. Spennende tider....

Godt innlegg, og eg er langt på veg einig. Spesielt i det siste du skriv - komande transfervindu og byrjinga på komande sesong vil vere veldig viktig.

Eg trur det vil vere essensielt å behalde dei salgsobjekta me har. Ikkje fordi dei er uerstattelege, men det kan vel vere ein fornuftig måte vise eit snev av ambisjonar.

samadhi

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1196 på: Mars 24, 2018, 13:40:34 »
Jeg gjentar meg selv: kan de av oss som har trua på Radrizzani få lov til å ha det?? Forumet er gjennomsyret av dommedagsprofeter!! Sesongen har vært mislykket, ingen tvil om det...målsettingen var play-off...IKKE opprykk!! Og før noen sier at ``en klubb som Leeds skal alltid ha som målsetting å vinne divisjonen``....vil jeg bare minne om at Radrizzani har vært ENE-EIER i ett HELT Ã…R- 1 Ã…R!!!! Stadion er vår, ref; 200 mill.  Det klages over at lønnstaket er 15 000 pund i uka!!! Javel.....det er en eiers rett å gjøre dette. Gjør dere fortjent til 15`i uka så kan vi snakkes senere. Hvordan høres det ut?? Underprestering eller bare dårlig?? Vel.....SLUTT Ã… DRØM!!!
Vi har ingen eier som kommer til å gå bananas for å satse opprykk!! Da mener jeg 30-50`pund i uka!!!! BEVIS AT DU VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!!! I dagens stall er det veldig mange som aldri kommer til å spille for en større klubb......men de får muligens en større pay-check!!!  Leeds United er enten du liker det eller ikke, noe spesielt i England. ALLE har en mening om klubben. Traff Massimo Cellino i korridorene på Elland en gang og spurte han direkte om hvorfor Catering selskapet ikke fikk betalt!! Han svarte at de svarte ikke til hans forventinger så de fortjente ikke å få betalt!!! NÃ… HAR VI EN EIER SOM BRYR SEG!!!
DET vil ta tid...men det kommer til å skje. Be careful what u wish for. Jeg sier ikke at Heckingbottom er rette mann....men for GUDS skyld...gi mannen ETT transfervindu å la han motbevise. Vi har en stall som underpresterer deluxe....det ligger mye psykisk. Det er faktisk en 4-5-6 meget habile spillere i troppen. Hernandez, Jansson, Saiz, Ayling, Lasogga, Alioski, Forshaw. Det er håp folkens. På U-laget dukker Pearce og Jack Clarke opp........vi MÃ… være positive. Elland Road kan være ett massivt press for særlig unge spillere......bygg ett lag rundt de nevnte, lån ut de som ikke er gode nok, og hent inn 4-5 over snittet som VIL være med på prosjektet LEEDS UNITED og som nøyer seg med kun 15 000 pund i uka.
Fortsett Radrizzani, du gjør en kjempejobb. Denne sesongen har vært en massiv skuffelse, men realistisk sett så var play off max. Han har bommet denne sesongen, lærdom taes........blanke ark. STAY BEHIND THE TEAM. WE ARE LEEDS
Aldri sagt at dere ikke kan få lov til å ha trua på dette. Jeg svartmaler tydeligvis, men dere tror på julenissen  ;) ;) ;). Men skal vi satse på U-23 laget og spillere derfra for å greie opprykk. Ja da er vi i en stuasjon ved at hvis vi hadde spilt med U-23 laget, ja da hadde de ikke holdt seg i League two engang. Så stor nivåforskjell er det på U-23 og seniorfotball, og antagelig grunnen til at 99% av U-23 spillere uansett lag aldri kan leve av dette yrket over tid i en klubb på høyere nivå enn League two

Han sier vel strengt tatt ikke noe om at vi skal satse laget vårt på u-23 spillere. Han skriver at vi skal bruke stammen av gode spillere i førstelaget i dag + noen fra u23 laget + 4-5 solide forsterkninger. En plan jeg tror de fleste stiller seg bak uavhengig om man er blant de "de positive eller de negative".
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1197 på: Mars 24, 2018, 13:43:11 »
Jeg gjentar meg selv: kan de av oss som har trua på Radrizzani få lov til å ha det?? Forumet er gjennomsyret av dommedagsprofeter!! Sesongen har vært mislykket, ingen tvil om det...målsettingen var play-off...IKKE opprykk!! Og før noen sier at ``en klubb som Leeds skal alltid ha som målsetting å vinne divisjonen``....vil jeg bare minne om at Radrizzani har vært ENE-EIER i ett HELT Ã…R- 1 Ã…R!!!! Stadion er vår, ref; 200 mill.  Det klages over at lønnstaket er 15 000 pund i uka!!! Javel.....det er en eiers rett å gjøre dette. Gjør dere fortjent til 15`i uka så kan vi snakkes senere. Hvordan høres det ut?? Underprestering eller bare dårlig?? Vel.....SLUTT Ã… DRØM!!!
Vi har ingen eier som kommer til å gå bananas for å satse opprykk!! Da mener jeg 30-50`pund i uka!!!! BEVIS AT DU VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!!! I dagens stall er det veldig mange som aldri kommer til å spille for en større klubb......men de får muligens en større pay-check!!!  Leeds United er enten du liker det eller ikke, noe spesielt i England. ALLE har en mening om klubben. Traff Massimo Cellino i korridorene på Elland en gang og spurte han direkte om hvorfor Catering selskapet ikke fikk betalt!! Han svarte at de svarte ikke til hans forventinger så de fortjente ikke å få betalt!!! NÃ… HAR VI EN EIER SOM BRYR SEG!!!
DET vil ta tid...men det kommer til å skje. Be careful what u wish for. Jeg sier ikke at Heckingbottom er rette mann....men for GUDS skyld...gi mannen ETT transfervindu å la han motbevise. Vi har en stall som underpresterer deluxe....det ligger mye psykisk. Det er faktisk en 4-5-6 meget habile spillere i troppen. Hernandez, Jansson, Saiz, Ayling, Lasogga, Alioski, Forshaw. Det er håp folkens. På U-laget dukker Pearce og Jack Clarke opp........vi MÃ… være positive. Elland Road kan være ett massivt press for særlig unge spillere......bygg ett lag rundt de nevnte, lån ut de som ikke er gode nok, og hent inn 4-5 over snittet som VIL være med på prosjektet LEEDS UNITED og som nøyer seg med kun 15 000 pund i uka.
Fortsett Radrizzani, du gjør en kjempejobb. Denne sesongen har vært en massiv skuffelse, men realistisk sett så var play off max. Han har bommet denne sesongen, lærdom taes........blanke ark. STAY BEHIND THE TEAM. WE ARE LEEDS
Aldri sagt at dere ikke kan få lov til å ha trua på dette. Jeg svartmaler tydeligvis, men dere tror på julenissen  ;) ;) ;). Men skal vi satse på U-23 laget og spillere derfra for å greie opprykk. Ja da er vi i en stuasjon ved at hvis vi hadde spilt med U-23 laget, ja da hadde de ikke holdt seg i League two engang. Så stor nivåforskjell er det på U-23 og seniorfotball, og antagelig grunnen til at 99% av U-23 spillere uansett lag aldri kan leve av dette yrket over tid i en klubb på høyere nivå enn League two

Han sier vel strengt tatt ikke noe om at vi skal satse laget vårt på u-23 spillere. Han skriver at vi skal bruke stammen av gode spillere i førstelaget i dag + noen fra u23 laget + 4-5 solide forsterkninger. En plan jeg tror de fleste stiller seg bak uavhengig om man er blant de "de positive eller de negative".

Der kan jeg være enig. Men problemet at den stammen vi har er for elendig. Og dermed ryker planen uansett

samadhi

Sv: Eier og storaksjonær: Andrea Radrizzani - fra 23/5-2017
« Svar #1198 på: Mars 24, 2018, 15:42:34 »
Jeg gjentar meg selv: kan de av oss som har trua på Radrizzani få lov til å ha det?? Forumet er gjennomsyret av dommedagsprofeter!! Sesongen har vært mislykket, ingen tvil om det...målsettingen var play-off...IKKE opprykk!! Og før noen sier at ``en klubb som Leeds skal alltid ha som målsetting å vinne divisjonen``....vil jeg bare minne om at Radrizzani har vært ENE-EIER i ett HELT Ã…R- 1 Ã…R!!!! Stadion er vår, ref; 200 mill.  Det klages over at lønnstaket er 15 000 pund i uka!!! Javel.....det er en eiers rett å gjøre dette. Gjør dere fortjent til 15`i uka så kan vi snakkes senere. Hvordan høres det ut?? Underprestering eller bare dårlig?? Vel.....SLUTT Ã… DRØM!!!
Vi har ingen eier som kommer til å gå bananas for å satse opprykk!! Da mener jeg 30-50`pund i uka!!!! BEVIS AT DU VIL SPILLE FOR LEEDS UNITED!!! I dagens stall er det veldig mange som aldri kommer til å spille for en større klubb......men de får muligens en større pay-check!!!  Leeds United er enten du liker det eller ikke, noe spesielt i England. ALLE har en mening om klubben. Traff Massimo Cellino i korridorene på Elland en gang og spurte han direkte om hvorfor Catering selskapet ikke fikk betalt!! Han svarte at de svarte ikke til hans forventinger så de fortjente ikke å få betalt!!! NÃ… HAR VI EN EIER SOM BRYR SEG!!!
DET vil ta tid...men det kommer til å skje. Be careful what u wish for. Jeg sier ikke at Heckingbottom er rette mann....men for GUDS skyld...gi mannen ETT transfervindu å la han motbevise. Vi har en stall som underpresterer deluxe....det ligger mye psykisk. Det er faktisk en 4-5-6 meget habile spillere i troppen. Hernandez, Jansson, Saiz, Ayling, Lasogga, Alioski, Forshaw. Det er håp folkens. På U-laget dukker Pearce og Jack Clarke opp........vi MÃ… være positive. Elland Road kan være ett massivt press for særlig unge spillere......bygg ett lag rundt de nevnte, lån ut de som ikke er gode nok, og hent inn 4-5 over snittet som VIL være med på prosjektet LEEDS UNITED og som nøyer seg med kun 15 000 pund i uka.
Fortsett Radrizzani, du gjør en kjempejobb. Denne sesongen har vært en massiv skuffelse, men realistisk sett så var play off max. Han har bommet denne sesongen, lærdom taes........blanke ark. STAY BEHIND THE TEAM. WE ARE LEEDS
Aldri sagt at dere ikke kan få lov til å ha trua på dette. Jeg svartmaler tydeligvis, men dere tror på julenissen  ;) ;) ;). Men skal vi satse på U-23 laget og spillere derfra for å greie opprykk. Ja da er vi i en stuasjon ved at hvis vi hadde spilt med U-23 laget, ja da hadde de ikke holdt seg i League two engang. Så stor nivåforskjell er det på U-23 og seniorfotball, og antagelig grunnen til at 99% av U-23 spillere uansett lag aldri kan leve av dette yrket over tid i en klubb på høyere nivå enn League two

Han sier vel strengt tatt ikke noe om at vi skal satse laget vårt på u-23 spillere. Han skriver at vi skal bruke stammen av gode spillere i førstelaget i dag + noen fra u23 laget + 4-5 solide forsterkninger. En plan jeg tror de fleste stiller seg bak uavhengig om man er blant de "de positive eller de negative".

Der kan jeg være enig. Men problemet at den stammen vi har er for elendig. Og dermed ryker planen uansett

Den er grei.
marching on together,
derudaf forever...

ibster

Sv: Sv: Spiller: Pontus Jansson
« Svar #1199 på: Mars 25, 2018, 10:42:44 »
No utpeikar eg forøvrig ikkje deg, DHY. Det var i alle fall ikkje meininga. Derimot så er oppfatninga av det eg les av fleire medforumistar i fleire postar at det manglar vilje, og i alle fall evne, til investeringar.
Tja...jeg bare mener at vi "negative dommedagsprofeter" her på forumet har nok ikke påstått at Rad fullstendig mangler evne tl investeringer. Det som jeg reagerer på er de sportslige avgjørelser Rad/Orta har tatt, og at man ikke har fått tak i spillere som er i nærheten av nivået til de som har forsvunnet. Videre satses det fortsatt på en umerritert trener med en særdeles dårlig vinnratio. Det som er rart er at de som tippet Leeds høyt på tabellen før sesongen, til og med opprykk, ser ut til å være like positive og tålmodige ift Rad. Vi "andre" er vel like oppgitte nå som før sesongen. Jeg tenkte ihvertfall at jeg hadde tatt grundig feil av alle mine analyser etter 6-7 kamper i fjor høst, men så kom dessverre hverdagen for oss også... Det som gjør det ekstra ille for oss er jo at formen har falt som et blylodd siden ifjor høst. Vi evner ikke å være stabile over flere kamper, og jeg tror mange hadde forventet ihvertfall at vi skulle snuse på playoff. Nå har det meste slått feil for Rad og folk blir oppgitt over at det sportslige går bakover. Noen lyspunkter er det jo med noen spillere, og at U23 ser ut til å holde god kvalitet, men jeg tror at en sesong til hvor vi ikke ser noen vesentlig sportslig fremgang, så vil de aller fleste betegne Rads prosjekt som fullstendig mislykket :( Denne sommerens transferaktiviteter og hva som skjer de første 10 kampene neste sesong er etter min mening noe av det viktigste klubben har hatt foran seg på mange år. Hvis vii ser bedring og får et håp om bedre tider, så vil det være så utrolig viktig for alle Leedssupportere. I motsatt fall så vil det ende med publikum under 20000 på ER....jeg har dessverre fortsatt sterke mistanker om at Orta og PH ikke er de rette for å føre oss fremover sportslig. Det blir spennende å se hvilke som er i troppen til seriestart. I mitt hode må ihvertfall O`Kane, Phillips,Wiedwald og Sacko ut. Frykter at Pontus, Pablo og Saiz forsvinner. Spennende tider....

Godt innlegg dhy men her modererer du deg mye fra tidligere sjargong. Nå gir du radden en sesong til med sportslig skjærsild før prosjektet er mislykket. Man trenger bare at ting klaffer én sesong så er man der.

Når det gjelder Pontus er jeg enig med deg Leedsfan.