FA-cupkamp vs Sutton United @ Gander Green Lane, 29.01.2017 kl 15:00 på TV

Started by Promotion 2010, January 28, 2017, 10:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hallgeir *

Dristig satset av Monk.

Scorer vi først, kan mye være gjort. Kommer vi under, kan dette fort ende i et gedigent feilskjær.

Jeg har tro på at rutine og stamina kan bli avgjørende til slutt, men veien er kort fra geni til slakt.
Super Leeds since 1968

RoarG

Quote from: Hallgeir * on January 29, 2017, 16:01:53
Dristig satset av Monk.

Scorer vi først, kan mye være gjort. Kommer vi under, kan dette fort ende i et gedigent feilskjær.

Jeg har tro på at rutine og stamina kan bli avgjørende til slutt, men veien er kort fra geni til slakt.
Tror vi høyner tempoet i 2. omgang, og at Dallas kommer fri med keeper. Antonsson har vært direkte svak, og bør byttes ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

bmoen

BMo - Leeds-fan siden 1964

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Buddy

GeirO

MOT

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Superfan

auren

Quote from: bmoen on January 29, 2017, 16:11:08
Så fortjent så fortjent!

Så koselig at du er tilbake nå som det går dårlig for Leeds for en gangs skyld. Du har vært merkverdig stille denne sesongen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trondjo

Quote from: Superfan on January 29, 2017, 16:12:51
Ser ut som en superblemme av Monk dette. Unødvendig.
Så mange lag som har forsøkt seg med B laget  uten å lykkes.

Kato

Hvem i all verden skal score mål utpå der? Utover Dallas ser jeg ingen.

Sleivind

Flott keeper og forsvarsspill!

Hva er der egentlig med Doukara? Han går jo fra PL-klasse til norsk 5.divisjonsnivå fra kamp til kamp. Mye dårlig utpå der, men Philips mister ballen oftere enn han greier å gi den til en lagkamerat. Forferdelig dårlig...

Hallgeir *

Sacko inn for Dallas. Da får Sutton noe å bite i, håper jeg.
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Nei, er ingen blemme. Om ikke b-laget kan ta dette så har de ingenting å gjøre i klubben. Greit å se at denton, Coyle, Cooper , Silvestri, Phillips osv ikke har noe som helst å gjøre i klubben om vi skulle finne på å rykke opp.  ;)

berlin

Vil Monk ut av cupen?
Stille med et sånt lag, og tro man kan vinne, når en drøss PL-lag faller som paddehatter mot både League 1 og 2 lag.
Galskap, og en fornærmelse mot både FA-cupen og supportere.

GeirO

Quote from: JaJa on January 29, 2017, 15:57:23
Er fornuftig å spare spillere. Nå spilte de kamp på onsdag som var, kamp i dag, ny kamp på onsdag og så kamp til helga.
Dvs 4 kamper på 1,5 uke. Ligaen er viktigst......

Totalt uenig. Greit å spare 3-4 spillere HVIS de er slitne, men å spare 10 spillere betyr som oftest tap.
MOT

Hallgeir *

Quote from: Sleivind on January 29, 2017, 16:15:21
Flott keeper og forsvarsspill!

Hva er der egentlig med Doukara? Han går jo fra PL-klasse til norsk 5.divisjonsnivå fra kamp til kamp. Mye dårlig utpå der, men Philips mister ballen oftere enn han greier å gi den til en lagkamerat. Forferdelig dårlig...

Kanskje Doukara trenger kvalitet rundt seg. Det har han ikke i dag.
Super Leeds since 1968

Superfan

Quote from: Alta-White on January 29, 2017, 16:15:54
Nei, er ingen blemme. Om ikke b-laget kan ta dette så har de ingenting å gjøre i klubben. Greit å se at denton, Coyle, Cooper , Silvestri, Phillips osv ikke har noe som helst å gjøre i klubben om vi skulle finne på å rykke opp.  ;)
Er vel mer et c-lag dette. Unødvendig å la krumtappene i laget sitte hjemme.

Kato

Sølvreven

Skremmende å se at Sutton er mer presis i pasningene enn Leeds. Det skal da ikke være mulig?

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Cherry

Mange som skuffer i dag, oss fans er nok taperne- MEN la de få de minuttene som er igjen.
Sier jo mest om stallen dette da, men hviler muligens litt for mange.

Må opp i tempo da.

testo

Forstår Monk godt når han velger et juniorlag og sparer A stallen når vi definitivt er med å kriger om opprykk. Hva f.... betyr en cup triumf fremfor en stor mulighet for et opprykk? riktig prioritering spør du meg.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Superfan

Quote from: testo on January 29, 2017, 16:21:34
Forstår Monk godt når han velger et juniorlag og sparer A stallen når vi definitivt er med å kriger om opprykk. Hva f.... betyr en cup triumf fremfor en stor mulighet for et opprykk? riktig prioritering spør du meg.
110% uenig. Helt unødvendig å tape denne.

Kickthemdown

Quote from: Kato on January 29, 2017, 16:17:50
Få av Philips og på med Roofe.
Lurer på hvem som forsvarer Phillips etter dette. Klarer ikke å ta tak mot non-league.  :-\

GeirO

Quote from: testo on January 29, 2017, 16:21:34

Det er ikke enten eller, spør du meg...
MOT

RoarG

Kan ikke legge for mye i denne kampen. Spennende å se akademispillerne i funksjon.

Hallgeir *

Tenk om Wilks hadde scoret i dag?

Gjennomsnittsalderen er såvidt over 22 år på de 11 som er på banen nå, sies det.
Super Leeds since 1968