Skrevet av Emne: FA-cupkamp vs Sutton United @ Gander Green Lane, 29.01.2017 kl 15:00 på TV  (Lest 39614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Farlig sport Denton driver med. Fortjent gult som belønning.
Super Leeds since 1968

RoarG

Her bør tempoet opp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Kjempesjanse for Sutton. Nå har Silvestri hatt to kjemperedninger og Sutton et mål annulert etter en hårfin offside. Leeds har vel ikke hatt en eneste sjanse. Får håpe på en Monk spesial peptalk i pausen. Dette er for dårlig.

Denne kampen går faktisk direkte på både TV Sport Premium og TV Sport Premium 3.  Feil kamp å sende i flere kanaler.
Var vel et skudd fra Dallas med god reaksjonsredning fra Suton-keeperen.

Tobbe9210

Skad keeperen!
Leksvik whites

auren

Gjelder bare å holde unna for så å sette innpå Sacko og Roofe tidlig i andre omgang. 1. omgang forløper seg som ventet...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Kampen som begynner 17:45 blir nok LITT mer spennende enn denne.
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Like utenfor fra Dallas.

Lundewhites

Antonsson er den svakeste spissen på balløya! Sån, nå er det sagt så da scorer han kanskje..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

RoarG

Denne keeperen bør presses på dødballer. Utrolig svak inngripen på corneren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Liker det jeg har sett av McKay så langt.
Hekta på Leeds siden 1974

Ove

Vi begynner å få tak i ballen nå og lar den gå mellom spillerne. Håper Sutton-spillerne nå har løpt fra seg.
 

bmoen

Vi begynner å få tak i ballen nå og lar den gå mellom spillerne. Håper Sutton-spillerne nå har løpt fra seg.

Utrolig at ikke Sutton leder.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Lucas the Kop Cat

Og så gir Doukara ballen til en Sutton-spiller. Silvestr redder oss igjen.

Ove

Svakt gjort av Doukara å gi bort ballen slik at de fikk avslutte. Resulterte i nok en fin redning av Silvestri. Bra for selvtillitten hans.
 

RoarG

Ikke nødvendig å gi Sutton sjansene, Doukara. De får skape dem selv.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Blir omkamp ved uavgjort, gjør det ikke?

Sølvreven

Er det Bill Murray som er treneren deres? Ligner fælt  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Gufrias

Vi begynner å få tak i ballen nå og lar den gå mellom spillerne. Håper Sutton-spillerne nå har løpt fra seg.

Utrolig at ikke Sutton leder.
Deilig at Leeds stiller med et lag sammensatt av reserver og juniorer, slik at det endelig blir mulig å klage litt.
Hekta på Leeds siden 1974

raggen

fetter anton virker hjelpesløs der oppe alene.. skal han/vi ha noe sjans bør han være i tospann der oppe.. skikkelig ferie fotball og vi er heldige som ikke ligger under
Forever Leeds United!!!!!!!!

GeirO

Ved å velge dette laget reduserer Monk vinnersjansene fra 80 til 40 %, og han vet det. Det kaller jeg nedprioritering av cupen. Og øker sjansene for en omkamp (ikke bra for serien). Ved å gjøre det bra i cupen har vi kanskje råd til å kjøpe en spiller.....
MOT

Trondjo

Nå må Monk se hva han har på benken. Dette er for svakt. Er ikke FA cupen prioritert lenger ? Jeg er for rullering på laget , men det er unødvendig å bytte nesten hele laget!
 

bmoen

Forferdelig! League 2 nivå dette her. Har blitt litt høye på pæra nå siden de stiller med dårlig lag. Ikke særlig taktiker han Monk ser det ut til.
« Siste redigering: Januar 29, 2017, 15:52:09 av bmoen »
BMo - Leeds-fan siden 1964

RoarG

Vi begynner å få tak i ballen nå og lar den gå mellom spillerne. Håper Sutton-spillerne nå har løpt fra seg.

Utrolig at ikke Sutton leder.
Deilig at Leeds stiller med et lag sammensatt av reserver og juniorer, slik at det endelig blir mulig å klage litt.
Nja. Som forventet, men litt slapp innstilling til tider (som Doukaras tilbakepasning rett før slutt). Få innpå Sacko i 2. omgang, slik at Sutton-forsvaret får kjørt seg litt, så tror jeg det sitter. McKay har vært bra av debutantene, mens Whitehouse kanskje kan få se 2. omgang fra benken?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Overrasket over at vi nedprioriterer facupen så kolossalt. Tror det blir Dallas vi må stole på. Ser ikke ut som noen andre spiller for en plass på alaget.
 

RoarG

Overrasket over at vi nedprioriterer facupen så kolossalt. Tror det blir Dallas vi må stole på. Ser ikke ut som noen andre spiller for en plass på alaget.
Silvestri, kanskje?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Vi har vel null spill gjennom midtbanen, stort sett lange baller på kant. Silvestri redder oss. Nesten så cupen bør prioriteres bare for at han skal få spille på seg erfaring og selvtillit.

JaJa

Er fornuftig å spare spillere. Nå spilte de kamp på onsdag som var, kamp i dag, ny kamp på onsdag og så kamp til helga.
Dvs 4 kamper på 1,5 uke. Ligaen er viktigst......

Lundewhites

Hvor mye var det vi gav for denne svensken igjen?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

bmoen

Vi begynner å få tak i ballen nå og lar den gå mellom spillerne. Håper Sutton-spillerne nå har løpt fra seg.

Utrolig at ikke Sutton leder.
Deilig at Leeds stiller med et lag sammensatt av reserver og juniorer, slik at det endelig blir mulig å klage litt.

Heia, heia, heia Leeds! Fortsett i samme stilen!
BMo - Leeds-fan siden 1964

B_Ød

litt trist dette....
Ups & Ups!!