FA-cupkamp vs Sutton United @ Gander Green Lane, 29.01.2017 kl 15:00 på TV

Started by Promotion 2010, January 28, 2017, 10:39:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RoarG

Quote from: auren on January 29, 2017, 14:26:36
Startoppstillingen er såpass svak at jeg tror vi skal få problemer med å vinne denne kampen.

auren
Tja, vet jo ikke hvordan de 2 debutantene vil klare seg. Kan hende dette går bedre enn hva lagoppstillingen viser?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Fornøyd med Monk. Ekstremt viktig at vi sparer våre viktigste menn. Omkamp i vente ?

Hallgeir *

Quote from: Alta-White on January 29, 2017, 14:34:05
Fornøyd med Monk. Ekstremt viktig at vi sparer våre viktigste menn. Omkamp i vente ?

Det vil i så fall si dobbel belastning for noen av spillerne.
Super Leeds since 1968

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Quote from: Hallgeir * on January 29, 2017, 14:37:43

For b- laget ja. Vanskelig ?

Hallgeir *

Det blir Pope og Whelan her, dersom det ikke finnes en såkalt skurkelink?
Super Leeds since 1968

Nørgaard

Hallgeir *

Quote from: Alta-White on January 29, 2017, 15:01:40
Quote from: Hallgeir * on January 29, 2017, 14:37:43

For b- laget ja. Vanskelig ?

Nei, det kan jo hende at det slutter i dag for B-laget også. Får bare håpe gamblingen betaler seg.
Super Leeds since 1968

Erik_

Fire minutter spilt før TV2 Sumo greier å sette over til riktig kamp. Imponerende.

Trondjo

RoarG

Quote from: Enrique on January 29, 2017, 15:07:21
Fire minutter spilt før TV2 Sumo greier å sette over til riktig kamp. Imponerende.
Føler du får mye igjen for abonnementet, skjønner jeg ;)?

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Erik_

Quote from: RoarG on January 29, 2017, 15:09:02
Quote from: Enrique on January 29, 2017, 15:07:21
Føler du får mye igjen for abonnementet, skjønner jeg ;)?
Verdt pengene ja.☺

Lucas the Kop Cat

bmoen

Er det Barcelona de spiller mot siden de ikke tør å gå over midten?
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sleivind

Ã... se på denne kampen er som å kjøre bil uten vindusviskere.  Kan noen skaffe en paraply til kameraet?

Lucas the Kop Cat

Kunne ønsket meg at kameramannen kunne tørke litt av linsa av og til.

Kickthemdown

Cooper er og blir ubrukelig... Samme tabben som Cambridge. Fantastisk dårlig med ball. Ikke god nok.

Barba

Quote from: Sleivind on January 29, 2017, 15:18:24
Ã... se på denne kampen er som å kjøre bil uten vindusviskere.  Kan noen skaffe en paraply til kameraet?

Slitsomt.

Korrekt gult til Cooper. Elendig oversikt forårsaker det. Ender feilplassert. Sutton skulle også hatt minst ett gult de også etter et minutt. Nesten oransje faktisk, ubegripelig at en godt plassert dommer lot den gå. Ellers er det en kjedelig start der Sutton er best. Klart best.
Barba - MOT

Cherry

Middels norsk 2. Divisjonnivå , svak fotball.
Fint og teste unggutta da, men blir tøft med seier i denne kampen slik dette ser ut :-)

RoarG

bmoen

BMo - Leeds-fan siden 1964

Ove

Kjempesjanse for Sutton. Nå har Silvestri hatt to kjemperedninger og Sutton et mål annulert etter en hårfin offside. Leeds har vel ikke hatt en eneste sjanse. Får håpe på en Monk spesial peptalk i pausen. Dette er for dårlig.

Denne kampen går faktisk direkte på både TV Sport Premium og TV Sport Premium 3.  Feil kamp å sende i flere kanaler.