Skrevet av Emne: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza  (Lest 14420 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File


Kato

Sv: Ny lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #61 på: Mai 17, 2017, 21:40:05 »
Aldri verdt 7-8 mill pumd.
 

Hallgeir *

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #62 på: Juni 24, 2017, 22:28:38 »
CONFIRMED: PEDRAZA AGREES TO CONTRACT EXTENSION

24th June, 2017, 7:21 PM
By Harvey Byrne

Last season’s Leeds loanee Alfonso Pedraza has signed a new contract at Spanish club Villarreal, it was confirmed on Friday.

The La Liga announced via both their official website and Twitter account that the 21-year-old had extended his deal to 2021.

Football Insider
Super Leeds since 1968

Ove

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #63 på: Juni 25, 2017, 21:45:22 »
 

Sydhagen

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #64 på: Desember 30, 2017, 14:47:26 »
Ryktes å være på vei til Barca nå for 20 mill pund etter å ha overbevist for Villareal.
(fra lufcfanzone på instagram)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #65 på: Januar 28, 2018, 22:17:55 »
Ryktes å være på vei til Barca nå for 20 mill pund etter å ha overbevist for Villareal.
(fra lufcfanzone på instagram)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Byttet inn mot Barca i dag.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #66 på: April 29, 2021, 21:22:04 »
Ryktes å være på vei til Barca nå for 20 mill pund etter å ha overbevist for Villareal.
(fra lufcfanzone på instagram)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Byttet inn mot Barca i dag.
Spiller nå mot Arsenal i EL.

Cherry

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #67 på: April 29, 2021, 21:43:45 »
Omskolert til VB ;)
 

Reaney

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #68 på: April 30, 2021, 10:12:12 »
Enda en som forsvinner, og får være med på større ting enn i Leeds, i betydningen å spille en Europa Cup semifinale.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #69 på: April 30, 2021, 10:14:08 »
Enda en som forsvinner, og får være med på større ting enn i Leeds, i betydningen å spille en Europa Cup semifinale.
Han var vel bare på utlån en kort stund?

Blank_File

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #70 på: April 30, 2021, 10:57:57 »
Enda en som forsvinner, og får være med på større ting enn i Leeds, i betydningen å spille en Europa Cup semifinale.
En spiller som ble lånt ut til oss et halvt år for å få litt mer spilletid slik at han kunne ta det neste steget? Selv om han ikke spilte hver kamp, så ser det jo da ut som vi har gjort jobben vår gitt.

Jeg lurer litt på om du bare kommer med sånne utspill fordi du syns det er humor og alltid være kålsvart i sinnet? Jeg blir ikke sur av det og syns egentlig bare det er kos, men jeg lurer oppriktig, for jeg blir stadig forskrekka over hvordan du klarer å vri enkelte saker til noe negativt.
« Siste redigering: April 30, 2021, 11:00:48 av Blank_File »

Reaney

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #71 på: April 30, 2021, 15:44:34 »
He, he, morsom bemerkning Blank_file.
Kan hende du er inne på noe, men som her, er mye av det som omverden oppfatter som negativt fra min del basert på rene fakta når det gjelder Leeds. Vi kunne jo skrevet en hel bok om dette ironiske fenomenet. Pedraza nær europacupfinale i 2021. Det er jo ikke klokt.

Kickthemdown

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #72 på: April 30, 2021, 15:45:51 »
Enda en som forsvinner, og får være med på større ting enn i Leeds, i betydningen å spille en Europa Cup semifinale.
En spiller som ble lånt ut til oss et halvt år for å få litt mer spilletid slik at han kunne ta det neste steget? Selv om han ikke spilte hver kamp, så ser det jo da ut som vi har gjort jobben vår gitt.

Jeg lurer litt på om du bare kommer med sånne utspill fordi du syns det er humor og alltid være kålsvart i sinnet? Jeg blir ikke sur av det og syns egentlig bare det er kos, men jeg lurer oppriktig, for jeg blir stadig forskrekka over hvordan du klarer å vri enkelte saker til noe negativt.
som Smallfry, Kilgallon1981, Bluejam og PATEL på waccoe. Sor humor og folk klikker i vinkler..

GeirO

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #73 på: Mai 26, 2021, 21:20:57 »
Da spiller vår ex- lånespiller EL-finale mot Man Utd. Som venstre back........er det ikke en slik vi mangler?
MOT

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #74 på: Mai 26, 2021, 22:44:00 »
Da spiller vår ex- lånespiller EL-finale mot Man Utd. Som venstre back........er det ikke en slik vi mangler?
Ex-Leeds i helgult mot Scum. Ikke vanskelig å vite hvem en skal hele på.

Lucas the Kop Cat

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #75 på: Mai 26, 2021, 23:57:02 »
Gratulerer, Alfonso, med EL-pokalen!

Reaney

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #76 på: Mai 27, 2021, 00:23:51 »
Og nå "blør" supporterblekkene Dagbladet og VG og supporterkanalen TV2. Gratulerer til Pedraza. 

GaryMac

Sv: Ex lånespiller: Alfonso Pedraza
« Svar #77 på: August 30, 2023, 12:28:28 »
Scum var ute etter vår tidligere lånespillervenstreback?

http://sportwitness.co.uk/manchester-united-inquired-player-club-resisted-offer-proposed-moved-elsewhere/

Manchester United ‘inquired’ about a move, with the Villarreal man ‘among the first targets’ they went for in their search for a new left-back.

However, Villarreal ‘did not want to negotiate’ for a player they consider one of the pillars of their team, particularly as Manchester United were only considering signing him on loan
.