Skrevet av Emne: Kampen om Play Off 2017  (Lest 49272 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #180 på: Mars 17, 2017, 09:51:39 »
Fulham. Frykter Hudders
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

B_Ød

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #181 på: Mars 17, 2017, 10:05:00 »
spiller ingen rolle...GET IN!!  8)
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #182 på: Mars 17, 2017, 18:38:56 »
Prutton i YEP i dag kommenterer pessimistene på forumet. :D

You’d have the odd bad egg too, the sort of person who can find something to moan about on the most perfect of days, and it’s amazing how you zone out from them when promotion comes into sharp focus.

Spøk til side så kommenterer han hvorfor det er behagelig å møte midt-på-tabellen-lag mot slutten av sesongen:
Needless to say, that excitement only exists if you are where Leeds are in the table. By the end of March you can split footballers into three categories: those who are fighting relegation and feeling that sense of creeping death, those who are going for promotion, and those who’ve got their flip-flops on.

Read more at: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/david-prutton-leeds-united-s-championship-promotion-rivals-will-all-be-toeing-party-line-1-8442677
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #183 på: Mars 18, 2017, 08:46:57 »
Fortsetter min løpende prosentvurdering for play-off:

Holder Brighton og Newcastle unna da jeg sender de direkte opp.

Huddersfield 90%
Reading 70%
Leeds 70%
Fulham 50%
Sheff Wed 50%
Preston 5%

Tror fremdeles 75 poeng holder.

En lang sesong tærer nå på flere lag. Ã… møte lag i bunnstriden tror jeg er ugunstig. Til slutt tror jeg lagene på playoff avgjøres av hvor stor og god stallen er.

Med seier i dag kan vi ta et kjempesteg, hvor vi legger Wednesday 7 poeng bak.

« Siste redigering: Mars 18, 2017, 08:57:46 av Kato »
 

DenHviteYeboah

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #184 på: Mars 18, 2017, 09:09:04 »
Orker bare ikke tanken å tape for Hudds i en finale. Rent objektivt tror jeg faktisk det er mer skadelig å tape for et Yorkshirelag i en finale enn et lag fra London ;)

Kontakinte

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #185 på: Mars 18, 2017, 09:53:09 »
Orker bare ikke tanken å tape for Hudds i en finale. Rent objektivt tror jeg faktisk det er mer skadelig å tape for et Yorkshirelag i en finale enn et lag fra London ;)
Enig, men værst for meg blir  SheffW laget til lillebror ???

Eriksen55

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #186 på: Mars 18, 2017, 21:06:36 »
Venter på neste prosentvurdering Kato. Tenker Brighton kanskje bør medregnes og hvordan ser det ut med direkte opprykk?

 :)

Josch

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #187 på: Mars 18, 2017, 21:33:06 »
4. Leeds 69 poeng
7. Fulham 61 poeng (best målforskjell)

8 poengs forskjell , 8 kamper  igjen. Eks : Hvis Leeds  klarer  bare 8 poeng må Fulham ha 16 poeng  for å slå oss på målforskjell ved sesongslutt.
Jeg vil si at begge disse tilfellene er lite sannsynlig hver for seg ,  og i hvert fall at det skjer  samtidig. Hvis begge tilfellene  er  10% sannsynlig (hver for seg) vil dette til sammen gi sannsynlighet:

0,1 x 0,1 = 0,01 = 1% sjans for å gå glipp av play off.

Leeds ER i play off vil jeg si!!!
« Siste redigering: Mars 18, 2017, 21:40:53 av Josch »

auren

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #188 på: Mars 18, 2017, 22:24:54 »
4. Leeds 69 poeng
7. Fulham 61 poeng (best målforskjell)

8 poengs forskjell , 8 kamper  igjen. Eks : Hvis Leeds  klarer  bare 8 poeng må Fulham ha 16 poeng  for å slå oss på målforskjell ved sesongslutt.
Jeg vil si at begge disse tilfellene er lite sannsynlig hver for seg ,  og i hvert fall at det skjer  samtidig. Hvis begge tilfellene  er  10% sannsynlig (hver for seg) vil dette til sammen gi sannsynlighet:

0,1 x 0,1 = 0,01 = 1% sjans for å gå glipp av play off.

Leeds ER i play off vil jeg si!!!

Synes du er veldig snill med prosentberegningen her. Men blir jo veldig fingen i lufta for å beregne en ca. % sum. Jeg tror Leeds har play off i bukselomma nå, men neppe mye over 80 % sjanse.
En ting vi også må ta med i beregning er at det er 7 poeng ned til Sheffield Wednesday. At både Fulham og Wednesday skal ha markant bedre avslutning enn oss er ikke så sannsynlig.

Sier 75 % sannsynlighet for play off. 15 % for opprykk. 10 % for 7. plass eller dårligere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #189 på: Mars 18, 2017, 23:50:38 »
1-2. plass  : 1% sjans
Play off: 98% sjans
7 plass: 1% sjans
 :)

De neste  8 kamper blir sjarmør etappe mot  play off. Sannsynligvis vil Monk begynne å planlegge play off ca 3-4 seriekamper før serieslutt .

Play off ble i praksis sikret i dag mot  Brighton.

Blank_File

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #190 på: Mars 19, 2017, 01:12:54 »
Ja må ikke overdrive sjansen for direkte opprykk akkurat, men det er ikke tvil om at Brighton er på en lettere nedadgående kurve. Dersom de faller utenfor i siste runde f.eks og Huddersfield går rett opp, vil antagelig det være knekken som skal til for at Brighton forblir i denne divisjonen neste år også. Formen inn mot play-off og den psykologiske nedturen for de som misser direkte opprykk mener jeg å ha lest for noen år siden at er svært avgjørende rent statistisk. Jeg har skikkelig tro på opprykk i år, selv om vi ikke klarer 2. plass. Fytti grisen for en spennende avslutning på sesongen!!
« Siste redigering: Mars 19, 2017, 01:14:45 av Blank_File »

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #191 på: Mars 19, 2017, 07:46:51 »
Helga endrer på status rundt toppen av championship. Flere lag melder seg på play-off, både fra topp og bunn.

Brighton 100%
Hudderfield 90%
Leeds 80%
Reading 65%
Fulham 50%
Sheff Wed 50%
Norwich 5%
Preston 5%

For oss drømmere legger vi inn en ny variabel.

Direkte opprykk:

Newcastle 85%
Brighton 75%
Huddersfield 20%
Leeds 5%

Anslår vi må vinne 7 av de 8 siste for å rykke direkte opp.

Med 8 kamper igjen må vi også ta et skråblikk på kampprogrammet etter pausen.

Newcastle har hjemmekamper mot Burton og Wigan i de to neste. Forventede hjemmeseire der, og de er langt avgårde mot opprykk.
Brighton har også to hjemmekamper, Blackburn og Birmingham. På papiret noe tøffere.
Huddersfield også med to hjemmekamper, Burton og Norwich. Norwich vist seg å være to forskjellige lag hjemme og borte.
Leeds med to bortekamper, Reading og Brentford. Udiskutabelt må det være 6 poeng hvis drømmen om direkte opprykk skal være realistisk.4 er helt greit.
Reading med Leeds og Blackburn hjemme. 3-4 poeng og de konsoliderer playoffplassen.
Sheff Wed med to yorkshireoppgjør borte. Barnsley og nedrykkede Rotherham. Lukter 4 poeng lang vei.
Fulham har Rotherham og Derby borte. 3-4 poeng.
Norwich har det knalltøft med Aston Villa og Huddersfield borte. Sannsynligvis ute av playoff-diskusjonen etter disse to.
Preston har Nottingham og Bristol City hjemme. Kan melde seg på.

Vi ser topplagene har på papiret relativt enkle hjemmekamper etterv pausen. Lagene under oss med langt tøffere program.
« Siste redigering: Mars 19, 2017, 21:25:45 av Kato »
 

Leedsfan

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #192 på: Mars 19, 2017, 07:48:21 »
Det eneste jeg tenker på om dagen er fly, hotell og kampbilletter til finalen.

Kommer vel til å bli en kamp om de billettene..... Hadde vært enklere og billigere om vi hadde rykka rett opp:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #193 på: Mars 19, 2017, 08:10:57 »
Det eneste jeg tenker på om dagen er fly, hotell og kampbilletter til finalen.

Kommer vel til å bli en kamp om de billettene..... Hadde vært enklere og billigere om vi hadde rykka rett opp:)

Fikk en sånn playoff-følelse over kampen i går. Da blir det marginer, det blir tett, det blir nervøst. Og da blir det så uendelig viktig å ha Chris Wood. Det er akkurat der forskjellen blir å ligge.
 

HåvardK

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #194 på: Mars 19, 2017, 10:52:06 »
Det eneste jeg tenker på om dagen er fly, hotell og kampbilletter til finalen.

Kommer vel til å bli en kamp om de billettene..... Hadde vært enklere og billigere om vi hadde rykka rett opp:)

Fikk en sånn playoff-følelse over kampen i går. Da blir det marginer, det blir tett, det blir nervøst. Og da blir det så uendelig viktig å ha Chris Wood. Det er akkurat der forskjellen blir å ligge.
Syns faktisk du kan ta med Rob Green også. Matchvinnere i begge ender.

Gufrias

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #195 på: Mars 19, 2017, 21:05:07 »
Helga endrer på status rundt toppen av championship. Flere lag melder seg på play-off, både fra topp og bunn.

Brighton 100%
Hudderfield 90%
Leeds 80%
Fulham 50%
Sheff Wed 50%
Norwich 5%
Preston 5%

For oss drømmere legger vi inn en ny variabel.

Direkte opprykk:

Newcastle 85%
Brighton 75%
Huddersfield 20%
Leeds 5%

Anslår vi må vinne 7 av de 8 siste for å rykke direkte opp.

Med 8 kamper igjen må vi også ta et skråblikk på kampprogrammet etter pausen.

Newcastle har hjemmekamper mot Burton og Wigan i de to neste. Forventede hjemmeseire der, og de er langt avgårde mot opprykk.
Brighton har også to hjemmekamper, Blackburn og Birmingham. På papiret noe tøffere.
Huddersfield også med to hjemmekamper, Burton og Norwich. Norwich vist seg å være to forskjellige lag hjemme og borte.
Leeds med to bortekamper, Reading og Brentford. Udiskutabelt må det være 6 poeng hvis drømmen om direkte opprykk skal være realistisk.4 er helt greit.
Reading med Leeds og Blackburn hjemme. 3-4 poeng og de konsoliderer playoffplassen.
Sheff Wed med to yorkshireoppgjør borte. Barnsley og nedrykkede Rotherham. Lukter 4 poeng lang vei.
Fulham har Rotherham og Derby borte. 3-4 poeng.
Norwich har det knalltøft med Aston Villa og Huddersfield borte. Sannsynligvis ute av playoff-diskusjonen etter disse to.
Preston har Nottingham og Bristol City hjemme. Kan melde seg på.

Vi ser topplagene har på papiret relativt enkle hjemmekamper etterv pausen. Lagene under oss med langt tøffere program.
Reading da? Er 60% en rimelig prognose?
Hekta på Leeds siden 1974

leedstomadness

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #196 på: Mars 19, 2017, 21:06:56 »
Play-Off Finalen er 29 mai, men er det bestemt datoer for kvalikken?

Xern

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #197 på: Mars 19, 2017, 21:21:56 »
Play-Off Finalen er 29 mai, men er det bestemt datoer for kvalikken?
De to helgene mellom 29. mai og serieslutt.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #198 på: Mars 19, 2017, 21:26:23 »
Helga endrer på status rundt toppen av championship. Flere lag melder seg på play-off, både fra topp og bunn.

Brighton 100%
Hudderfield 90%
Leeds 80%
Fulham 50%
Sheff Wed 50%
Norwich 5%
Preston 5%

For oss drømmere legger vi inn en ny variabel.

Direkte opprykk:

Newcastle 85%
Brighton 75%
Huddersfield 20%
Leeds 5%

Anslår vi må vinne 7 av de 8 siste for å rykke direkte opp.

Med 8 kamper igjen må vi også ta et skråblikk på kampprogrammet etter pausen.

Newcastle har hjemmekamper mot Burton og Wigan i de to neste. Forventede hjemmeseire der, og de er langt avgårde mot opprykk.
Brighton har også to hjemmekamper, Blackburn og Birmingham. På papiret noe tøffere.
Huddersfield også med to hjemmekamper, Burton og Norwich. Norwich vist seg å være to forskjellige lag hjemme og borte.
Leeds med to bortekamper, Reading og Brentford. Udiskutabelt må det være 6 poeng hvis drømmen om direkte opprykk skal være realistisk.4 er helt greit.
Reading med Leeds og Blackburn hjemme. 3-4 poeng og de konsoliderer playoffplassen.
Sheff Wed med to yorkshireoppgjør borte. Barnsley og nedrykkede Rotherham. Lukter 4 poeng lang vei.
Fulham har Rotherham og Derby borte. 3-4 poeng.
Norwich har det knalltøft med Aston Villa og Huddersfield borte. Sannsynligvis ute av playoff-diskusjonen etter disse to.
Preston har Nottingham og Bristol City hjemme. Kan melde seg på.

Vi ser topplagene har på papiret relativt enkle hjemmekamper etterv pausen. Lagene under oss med langt tøffere program.
Reading da? Er 60% en rimelig prognose?

Hadde glemt de ja. Tenker vi er litt høyere, 65%.
 

Blank_File

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #199 på: Mars 20, 2017, 00:07:02 »
Bare for å være litt ekkel Kato, så tror jeg du bruker ordet "konsolidere" feil. Har sett det flere steder nå, så klarte ikke å la det ligge. Ã… konsolidere er å slå sammen noe til en helhet.

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #200 på: Mars 20, 2017, 06:16:52 »
Bare for å være litt ekkel Kato, så tror jeg du bruker ordet "konsolidere" feil. Har sett det flere steder nå, så klarte ikke å la det ligge. Ã… konsolidere er å slå sammen noe til en helhet.

Ã… konsolidere betyr også å styrke/gjøre noe sterkere. Måtte inn og sjekke definisjon. I så måte tror jeg ikke at jeg bommer språklig når jeg mener Reading med en god periode vil konsolidere playoff-plassen. Er dog ikke norsklærer.
 

TK20

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #201 på: Mars 20, 2017, 06:27:10 »
Bare for å være litt ekkel Kato, så tror jeg du bruker ordet "konsolidere" feil. Har sett det flere steder nå, så klarte ikke å la det ligge. Ã… konsolidere er å slå sammen noe til en helhet.

Ã… konsolidere betyr også å styrke/gjøre noe sterkere. Måtte inn og sjekke definisjon. I så måte tror jeg ikke at jeg bommer språklig når jeg mener Reading med en god periode vil konsolidere playoff-plassen. Er dog ikke norsklærer.

Det er også kjekt å bruke for å uttrykke sympati, når f.eks. noens hund har gått bort.

auren

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #202 på: Mars 20, 2017, 07:06:32 »
Bare for å være litt ekkel Kato, så tror jeg du bruker ordet "konsolidere" feil. Har sett det flere steder nå, så klarte ikke å la det ligge. Ã… konsolidere er å slå sammen noe til en helhet.

Ã… konsolidere betyr også å styrke/gjøre noe sterkere. Måtte inn og sjekke definisjon. I så måte tror jeg ikke at jeg bommer språklig når jeg mener Reading med en god periode vil konsolidere playoff-plassen. Er dog ikke norsklærer.

Det er også kjekt å bruke for å uttrykke sympati, når f.eks. noens hund har gått bort.

Hahaha! Dagens!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #203 på: Mars 20, 2017, 07:37:36 »
Helga endrer på status rundt toppen av championship. Flere lag melder seg på play-off, både fra topp og bunn.

Brighton 100%
Hudderfield 90%
Leeds 80%
Fulham 50%
Sheff Wed 50%
Norwich 5%
Preston 5%

For oss drømmere legger vi inn en ny variabel.

Direkte opprykk:

Newcastle 85%
Brighton 75%
Huddersfield 20%
Leeds 5%

Anslår vi må vinne 7 av de 8 siste for å rykke direkte opp.

Med 8 kamper igjen må vi også ta et skråblikk på kampprogrammet etter pausen.

Newcastle har hjemmekamper mot Burton og Wigan i de to neste. Forventede hjemmeseire der, og de er langt avgårde mot opprykk.
Brighton har også to hjemmekamper, Blackburn og Birmingham. På papiret noe tøffere.
Huddersfield også med to hjemmekamper, Burton og Norwich. Norwich vist seg å være to forskjellige lag hjemme og borte.
Leeds med to bortekamper, Reading og Brentford. Udiskutabelt må det være 6 poeng hvis drømmen om direkte opprykk skal være realistisk.4 er helt greit.
Reading med Leeds og Blackburn hjemme. 3-4 poeng og de konsoliderer playoffplassen.
Sheff Wed med to yorkshireoppgjør borte. Barnsley og nedrykkede Rotherham. Lukter 4 poeng lang vei.
Fulham har Rotherham og Derby borte. 3-4 poeng.
Norwich har det knalltøft med Aston Villa og Huddersfield borte. Sannsynligvis ute av playoff-diskusjonen etter disse to.
Preston har Nottingham og Bristol City hjemme. Kan melde seg på.

Vi ser topplagene har på papiret relativt enkle hjemmekamper etterv pausen. Lagene under oss med langt tøffere program.
Reading da? Er 60% en rimelig prognose?

Hadde glemt de ja. Tenker vi er litt høyere, 65%.

Hvert år dette. Vi griper etter et halmstrå som ikke er der. Vi snakker om 8 poeng. Men se på målforskjellen. Da er vi faktisk 9 poeng etter realistisk sett. Det er altså 8 kamper og 24 poeng igjen å kjempe om.
Vi må da regne med at Brighton ikke greier mere enn 15 poeng på 8 kamper, for at Leeds skal rykke direkte opp. Og da må Leeds vinne alle sine siste kamper. Totalt urealistiskt. Faktisk større sjans for at Messi sier han vil spiller for Leeds neste sesong gratis.
Leeds tapte kampen om direkte opprykk de første kampene i sesongen, men det ble da påpekt her inne at de første kampene ikke betød så veldig mye.
Men neste sesong er det pån igjen. Vi snakker da om urealistiske ting når det gjennestår under 15 kamper igjen av sesongen

berlin

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #204 på: Mars 20, 2017, 07:48:22 »
Det ser unektelig lyst ut mhp PO-plass for Leeds etter Brighton-kampen.

Kampprogrammet til de forskjellige PO-/opprykkskandidatene vier jeg ikke særlig oppmerksomhet til.
Det kan være lettere å møte middelhavsfarere enn topp og bunn, men gang på gang, år etter år,
så har jeg merket meg at overraskelser skjer hele tiden, også mot lagene som har flip-flops på.

Vi virker vanskelige å slå for tiden og brorparten av tapene våre kom tidlig på høsten.

Selvsagt er jeg spent foran hver kamp, også den neste mot Reading. En 50-50 kamp vil jeg tro,
og da mener jeg ikke antall mål til hvert av lagene.

berlin

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #205 på: Mars 20, 2017, 07:56:45 »
Helga endrer på status rundt toppen av championship. Flere lag melder seg på play-off, både fra topp og bunn.

Brighton 100%
Hudderfield 90%
Leeds 80%
Fulham 50%
Sheff Wed 50%
Norwich 5%
Preston 5%

For oss drømmere legger vi inn en ny variabel.

Direkte opprykk:

Newcastle 85%
Brighton 75%
Huddersfield 20%
Leeds 5%

Anslår vi må vinne 7 av de 8 siste for å rykke direkte opp.

Med 8 kamper igjen må vi også ta et skråblikk på kampprogrammet etter pausen.

Newcastle har hjemmekamper mot Burton og Wigan i de to neste. Forventede hjemmeseire der, og de er langt avgårde mot opprykk.
Brighton har også to hjemmekamper, Blackburn og Birmingham. På papiret noe tøffere.
Huddersfield også med to hjemmekamper, Burton og Norwich. Norwich vist seg å være to forskjellige lag hjemme og borte.
Leeds med to bortekamper, Reading og Brentford. Udiskutabelt må det være 6 poeng hvis drømmen om direkte opprykk skal være realistisk.4 er helt greit.
Reading med Leeds og Blackburn hjemme. 3-4 poeng og de konsoliderer playoffplassen.
Sheff Wed med to yorkshireoppgjør borte. Barnsley og nedrykkede Rotherham. Lukter 4 poeng lang vei.
Fulham har Rotherham og Derby borte. 3-4 poeng.
Norwich har det knalltøft med Aston Villa og Huddersfield borte. Sannsynligvis ute av playoff-diskusjonen etter disse to.
Preston har Nottingham og Bristol City hjemme. Kan melde seg på.

Vi ser topplagene har på papiret relativt enkle hjemmekamper etterv pausen. Lagene under oss med langt tøffere program.
Reading da? Er 60% en rimelig prognose?

Hadde glemt de ja. Tenker vi er litt høyere, 65%.

Hvert år dette. Vi griper etter et halmstrå som ikke er der. Vi snakker om 8 poeng. Men se på målforskjellen. Da er vi faktisk 9 poeng etter realistisk sett. Det er altså 8 kamper og 24 poeng igjen å kjempe om.
Vi må da regne med at Brighton ikke greier mere enn 15 poeng på 8 kamper, for at Leeds skal rykke direkte opp. Og da må Leeds vinne alle sine siste kamper. Totalt urealistiskt. Faktisk større sjans for at Messi sier han vil spiller for Leeds neste sesong gratis.
Leeds tapte kampen om direkte opprykk de første kampene i sesongen, men det ble da påpekt her inne at de første kampene ikke betød så veldig mye.
Men neste sesong er det pån igjen. Vi snakker da om urealistiske ting når det gjennestår under 15 kamper igjen av sesongen

Først og fremst en tråd om PO dette, og ikke direkte opprykk.
Brighton er tatt med av Kato nå, mest fordi de kan bli forbigått av Huddersfield og ikke av Norwich, og dermed havne på PO.
Slik sett burde Newcastle også være med, også med 100%, fordi de kan havne bak Brighton og Huddersfield.

Ja, det er nok større sjanse at Messi spiller for oss gratis, faktisk ganske trolig i flg mine nære kilder innad i Barcelona.  8)

Kato

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #206 på: Mars 20, 2017, 08:46:37 »
Som sagt er det for drømmerne jeg har satt opp direkte opprykk. Litt spesielt det der at vi ikke kan få drømme litt om opprykk. Skjønner ikke helt Håkon at du må være så rask å knuse de drømmene. Urealistisk at vi går direkte opp, ja sikkert. Men hvorfor er det så viktig å ta fra oss det håpet?

 

B_Ød

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #207 på: Mars 20, 2017, 09:16:25 »
Som sagt er det for drømmerne jeg har satt opp direkte opprykk. Litt spesielt det der at vi ikke kan få drømme litt om opprykk. Skjønner ikke helt Håkon at du må være så rask å knuse de drømmene. Urealistisk at vi går direkte opp, ja sikkert. Men hvorfor er det så viktig å ta fra oss det håpet?

...og jeg er en av dem  :D
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #208 på: Mars 20, 2017, 12:43:18 »
Som sagt er det for drømmerne jeg har satt opp direkte opprykk. Litt spesielt det der at vi ikke kan få drømme litt om opprykk. Skjønner ikke helt Håkon at du må være så rask å knuse de drømmene. Urealistisk at vi går direkte opp, ja sikkert. Men hvorfor er det så viktig å ta fra oss det håpet?
Knuse drømmer om direkte opprykk? Har aldri hatt dem denne sesongen. Hvorfor? Vi har ikke på noe tidspunkt ligget på topp 2, eller ligget så nær at det har vært en realistisk målsetting. Play off derimot, er svært realistisk, så her drømmer jeg ikke engang. Jeg regner med det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Kampen om Play Off 2017
« Svar #209 på: Mars 20, 2017, 16:17:32 »
Som sagt er det for drømmerne jeg har satt opp direkte opprykk. Litt spesielt det der at vi ikke kan få drømme litt om opprykk. Skjønner ikke helt Håkon at du må være så rask å knuse de drømmene. Urealistisk at vi går direkte opp, ja sikkert. Men hvorfor er det så viktig å ta fra oss det håpet?

Sier til og med at det blir den samme story'en neste år, bare å legge inn årene da..:)

Rhodes var en signering som er h.b approved, hva har skjedd med Wednesday etter denne 100-millioners signeringen?

Jeg synes egentlig det er litt synd at du ikke kjenner på den samme go'følelelsen som vi andre kjenner på om dagen h.b. Har sett Wood headinga om og om igjen gjennom helga og i dag, får ståpels når jeg hører Whelan og Pope.

https://twitter.com/WALM0T33/status/843430571741237248

Se på Wood, se på publikum OMG!
« Siste redigering: Mars 20, 2017, 16:21:01 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.