Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30

Started by RoarG, February 23, 2017, 10:51:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

GeirO

Utrolig viktig seier.
Utrolig at vi vinner på en så dårlig dag.
Utroli!
MOT

nord

Kickthemdown

Fantastisk seier, that´s it. Ikke vits å henge seg opp i det som var mindre bra da. Utrolig deilig å slå akkurat de.  :D YESSSS

Myhre10

Ut fra alle negative kommentarer her så skulle man tro at vi går mot et 0-4 tap og nærmer oss nedrykk. Hallo, vi vinner lokaloppgjøret mot et topplag og ligger som nr. 4 på tabellen. Veldig bra!

RoarG

Sjelden blitt så glad over å ha tippet feil resultat. Utrolig viktig seier. Tenk om vi kan få spillet til å sitte enda bedre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Håvard

Quote from: auren on February 25, 2017, 14:45:18
Uglene har trøkket på oss nå. Redd det blir 1-1 snart hvis vi ikke rir det av...

auren

:D
Helt rett det..og det gjorde vi

RoarG

Da satser vi på at Barnsley slår Hudds, at Brighton slår Reading og at Cardiff slår Fulham. Alle tre nevnte lag spiller hjemme, så det burde kunne gå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sleivind

En fantastisk deilig seier! Men urovekkende at vi igjen er såpass svake spillemessig!

Hallgeir *

Quote from: Myhre10 on February 25, 2017, 15:24:40
Ut fra alle negative kommentarer her så skulle man tro at vi går mot et 0-4 tap og nærmer oss nedrykk. Hallo, vi vinner lokaloppgjøret mot et topplag og ligger som nr. 4 på tabellen. Veldig bra!

I overkant mye negativitet hos flere. Helt enig.

Ingen stor kamp av Leeds, men vi tar tre meget viktige poeng mot en av våre største konkurrenter.
Super Leeds since 1968

kilgallon

Quote from: RoarG on February 25, 2017, 15:28:21
Da satser vi på at Barnsley slår Hudds, at Brighton slår Reading og at Cardiff slår Fulham. Alle tre nevnte lag spiller hjemme, så det burde kunne gå.
Vil heller ha at Reading slår Brighton. Vi går etter direkte opprykk 8)

Kato

Så bare fra straffen og ut. Viktig seier. Står godt mot, og det er bare å gi full kred til Green for en fantastisk strafferedning. For ikke å snakke om målmaskinen på topp. Han bærer hele greia. Basert på det jeg så synes jeg det rareste er at Doukara overlever 90 minutter. Siste 20 min så han helt ferdig ut. Merkelig.

Sølvreven

Quote from: kilgallon on February 25, 2017, 15:31:05
Quote from: RoarG on February 25, 2017, 15:28:21
Vil heller ha at Reading slår Brighton. Vi går etter direkte opprykk 8)
+1

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Håvard

Selv om alle dommerene er anti-Leeds er det ikke nødvendig å gi de mulighetene til å gi oss kort...

Det kan koste oss dyrt... Håper kortene blir slette før evt kvalliklamper (noen som vet dette ??)

Uanset blir det åpnet en rødvin i kveld

Grattis til oss alle

MOT

RoarG

Sacko får gjennomgå på Twitter. Bør ha inn folk med større spilleforståelse. Heretter bør Barrow få starte. Er ikke overbevist om at Sacko bør signeres permanent.

http://the72.co.uk/76209/leeds-united-fans-lambast-sacko-decision-making-2-0/

auren

Deilig med seier, selv om det var litt ufortjent.  :D

Mine betraktninger i dag:

- Green med matchwinner-redning på 1-0. Strålende tatt og var ellers solid.
- Bakre firer klarer å demme opp ganske godt mot Sheff Wed som stort sett står på Leeds banehalvdel i hele andre omgang.
- Svært bekymringsverdig at vi er så dårlige spillemessig mot våre tabellnaboer. Både mot Brighton og Huddersfield var vi også det klart nest beste laget.
- Vi mangler pasningskvalitet i laget. Kun Pablo som har en god fot. Resten middels til svært dårlig. Bridcutt med en håpløs pasning i dag, i tillegg til en grusom avdribling i bakre leddet som kunne straffet seg om ikke svensken hadde ryddet opp.
- Nonchalant forsvarspill. Jeg kan ikke fatte at Monk vil at gutta skal trille ball i egen bakgård. Kunne straffet seg flere ganger i dag.
- Vi er svært avhengige av Wood. I dag scoret han på 1 av 1 sjanse. Var ellers solid som oppspillspunkt og jobbet sokkene av seg. Skapte vi mer enn 1-2 sjanser i dag?

Green 7.5, Ayling 7, Bartley 7, Pontus 7.5, Berardi 7 Bridcutt 5, O`Kane 6, Sacko 5.5, Pablo 6.5, Doukara 5.5 - Wood 7.5

auren

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

En seier vi kan takke Wood, Green og godt forsvarsspill for.
- Leif Olav

Cannavaro

Quote from: RoarG on February 25, 2017, 15:37:57
Sacko får gjennomgå på Twitter. Bør ha inn folk med større spilleforståelse. Heretter bør Barrow få starte. Er ikke overbevist om at Sacko bør signeres permanent.

Kan ikke være mer enig gitt, den fyren er IKKE god nok. Hasta la vista Sacko for min del....
MFLU - Miracles For Leeds United

Frode

Quote from: Frode on February 25, 2017, 09:53:21
kl. 09.52 sier magefølelsen at vi vinner 1-0. Men den kan endre seg frem til kampstart.
Morgenstund ...

Lucas the Kop Cat

Quote from: Cannavaro on February 25, 2017, 15:43:05
Quote from: RoarG on February 25, 2017, 15:37:57

Kan ikke være mer enig gitt, den fyren er IKKE god nok. Hasta la vista Sacko for min del....
Han har noe som ingen av de andre på banen har, et rykk og en evne til på utrolig vis å komme seg forbi backen sin. Selv Pablo kommer til kort der. Dessverre mangler han resten. Men ned han ute, er det for tiden så og si null kantspill.

Cherry

Denne vant vi, og d på kontoen for og være heldige.
1. Omgang er godkjent, , men fra 60. Minutter er vi svake med ball, har dårlig bevegelse og gir bort ball hele tiden. Wednesday så sterkere ut enn oss , men bevares.... vi står igjen med 3 poeng!

At Monk ikke rullerer mer, dvs får inn friske ben tidligere er uforståelig og det koster oss nesten poeng i dag. Blir fint og få tilbake Charlie, Berardi gjør virkelig mye rart....
At Pedraza ikke blir testet isteden for Sacko som var svak forstår jeg heller ikke....
Vieira må inn igjen, O ' Kane og Bridcutt holder ikke hele kamper... d gjør Ronaldo'n vår!
k
Alt i alt: SEIER. Glad, men vi er svært sårbare.... frykter allerede neste kamp!

Sydhagen

Wednesday hadde mye ball i 2.omg, men skapte de egentlig en eneste målsjanse om man ser bort ifra en heldig straffe?
Leeds spilte ikke en stor kamp, men forsvarte seg med pondus og fikk fortjent 3 poeng.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Nok en 3 poenger hjemme på ER ! Skjønner meg ikke på mange her inne , vi spiller en grei kamp , Sheffield W skaper ikke så mye , bortsett fra straffa da  , som var utrolig dårlig satt , og Green var god !  ;D Vi spiller for svarte ikke i premier leage !

Kato

Quote from: Sydhagen on February 25, 2017, 16:00:32
Wednesday hadde mye ball i 2.omg, men skapte de egentlig en eneste målsjanse om man ser bort ifra en heldig straffe?
Leeds spilte ikke en stor kamp, men forsvarte seg med pondus og fikk fortjent 3 poeng.

Føler det egentlig bare er to forskjeller fra tidligere sesonger. 1. Vi har en Wood som avgjør. 2. Vi har et forsvar som står mye bedre mot enn det som har vært tidligere sesonger.

RoarG

Quote from: Andersen on February 25, 2017, 16:02:07
Nok en 3 poenger hjemme på ER ! Skjønner meg ikke på mange her inne , vi spiller en grei kamp , Sheffield W skaper ikke så mye , bortsett fra straffa da  , som var utrolig dårlig satt , og Green var god !  ;D Vi spiller for svarte ikke i premier leage !
Vinner 1-0 i en typisk 0-0 kamp. Godkjent det. Kan sikkert spille oss opp m.h.t. prestasjoner.

Josch

Med litt mindre flaks ville vi tapt idag. Syntes  Sheff W fortjente ett poeng. Det blir slike kamper i play off også: Jevne kamper der marginer avgjør. Merkelig at Leeds  driver med dette kortpasningsspillet (russisk rullett) på egen  16-meter når motstander presser høyt. Styrke av  Leeds å score på den ene målsjansen . Ellers pluss for kjemping og delvis bra spill. Sheff W var gode synes jeg.

Sydhagen

Quote from: Kato on February 25, 2017, 16:03:09
Quote from: Sydhagen on February 25, 2017, 16:00:32

Føler det egentlig bare er to forskjeller fra tidligere sesonger. 1. Vi har en Wood som avgjør. 2. Vi har et forsvar som står mye bedre mot enn det som har vært tidligere sesonger.
Og en fantastisk lagmoral som Monk har fått inn i laget.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Syns faktisk ikke straffa var så dårlig satt. Green lurer Rhodes med å stå godt ut i den siden Rhodes skyter. Han tar steget inn når Rhodes skal skyte, kommer tilbake igjen og henter straffa helt inne med stolperota. Det er redninga som er strålende.

Hallgeir *

Quote from: Kato on February 25, 2017, 16:05:51

Syns faktisk ikke straffa var så dårlig satt. Green lurer Rhodes med å stå godt ut i den siden Rhodes skyter. Han tar steget inn når Rhodes skal skyte, kommer tilbake igjen og henter straffa helt inne med stolperota. Det er redninga som er strålende.

Meget godt plassert, men heldigvis ikke hard nok.  :)
Super Leeds since 1968