Skrevet av Emne: Kamp vs Birmingham City @StAndrewsStadium fredag 3.3.17 kl. 20.45 TV-kamp  (Lest 33936 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Buddy

Hernandez er helt katastrofe
Tabbe å selge Mowatt.

Og vi benytter nå anledningen til å dele ut gullmedaljen til kveldens mest patetiske kommentar. Ingen lett beslutning. Konkurransen var hard.

Eirik

3 poeng nærmere opprykk. En vidunderlig touch fra Wood. Pedraza viser at det (forhåpentligvis) bor flere mål i han enn i de øvrige vingene våre. Og dett var dett..

*Bridcutt/O'Kane var skrekkelige sammen. Er skeptisk til Phillips for et lag med opprykksambisjoner, men 2-1-målet viser hva vi har manglet fra midtbanen i det siste. Når Pablo er såpass stasjonær som har er, må vi ha sentrale midtbanespillere som av og til utforsker mellomrom og bakrom. Her har Monk en jobb å gjøre.

*Det er nesten utrolig at vi ikke klarer å lage mer trøbbel for et Birmingham-lag som ikke henger sammen. En god del av skylden må Dallas/Doukara ta, vi klarer altfor sjelden å utnytte flystripene bak Nsue og Keita. Skulle gjerne sett Barrow på en av kantene i løpet av kampen.

*Pablo Hernandez. Jeg kunne giftet meg med mannen etter Derby-kampen for en stund siden, men i dag var han et sørgelig skue. Greit nok, han får ikke de beste arbeidsbetingelsene i dag, men angrepsspillet vårt er avhengig av at han finner fram spillegleden og fløyelstouchen igjen. Roofe burde fått sjansen tidligere i dag.
 

Buddy

Spilt snart en time og vi har enda ikke hatt en corner...

auren

Ok, vi deler også ut sølvmedalje i konkurransen om å være mest patetisk. Heller tre mål enn tre kårnere.

Nok bør være sagt. Men siste ord: Enhver fotballkamp handler om trua på å vinne og støtte hverandre på banen. Uavhengig av uperfekte laguttak. Det bør også gjelde fansen.  Neste kamp er det mer enn en håndfull kommentatorer her som bør ha trent på å rapportere det positive som kan observeres, enn det som er gæernt om enkeltspillere eller laget. Takk og pris for at vi sannsynligvis har en manager som tar maks ut av mannskapet han har. Fordi han inspirerer.

Xern

Skal ærlig innrømme at jeg ikke fikk med meg at O'Kane var på banen før han ble byttet ut  ;D Ikke dagen hans idag, det gjelder også Hernandez. Men vi vet de har det i seg, så det utgjør ikke noe krisetilstand her.  :) Gratulerer med en fantastisk deilig og ufortjent seier alle sammen!  ;D ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Andersen

Enig med deg Buddy ! Er visst noen her inne som mener vi skal spille fest fotball samtlige kamper gjennom sesongen !? Ser man sjansene til begge lag under ett i kveld , hadde Bham 1 heading på mål , redning på strek , noen skudd på mål , 1 . mål , mens Leeds hadde 4 gode sjanser hvorav 3 gikk i mål ! Sjansestatestikken tilsier vel da at Leeds var veldig effektive !? At Bham ikke fikk flere mål , vil jeg tilskrive Leeds laget ! At mange her inne til stadighet skal snakke ned Leeds laget når de spiller , ja faktisk vinner  blir for meg bare dumt ! Vi er ikke Barcelona , eller Real Madrid , eller spiller i Premier Leage , vi har ikke de beste spillerene heller , men vi vinner på en dag da vi faktisk er veldig effektive ! Det er for meg veldig greit, en fin spill og champagne fotball, ! tross alt målene som teller ! men jeg begynner virkelig å lure noen ganger på de negative kommentarene her inne hvis Leeds vinner , og folk ikke er fornøyd med det !?

Xern

Enig med deg Buddy ! Er visst noen her inne som mener vi skal spille fest fotball samtlige kamper gjennom sesongen !? Ser man sjansene til begge lag under ett i kveld , hadde Bham 1 heading på mål , redning på strek , noen skudd på mål , 1 . mål , mens Leeds hadde 4 gode sjanser hvorav 3 gikk i mål ! Sjansestatestikken tilsier vel da at Leeds var veldig effektive !? At Bham ikke fikk flere mål , vil jeg tilskrive Leeds laget ! At mange her inne til stadighet skal snakke ned Leeds laget når de spiller , ja faktisk vinner  blir for meg bare dumt ! Vi er ikke Barcelona , eller Real Madrid , eller spiller i Premier Leage , vi har ikke de beste spillerene heller , men vi vinner på en dag da vi faktisk er veldig effektive ! Det er for meg veldig greit, en fin spill og champagne fotball, ! tross alt målene som teller ! men jeg begynner virkelig å lure noen ganger på de negative kommentarene her inne hvis Leeds vinner , og folk ikke er fornøyd med det !?
Nå er ikke jeg den som klikker mest på hvordan vi spiller på de dagene vi vinner, men min bekymring ligger i stor grad i det at om vi kommer til playoff, så frykter jeg at vi ryker på grunn av at vi ikke kan holde et høyt nok nivå. Jeg tror ikke vi kunne vunnet en playoffinale mot Hudders eller Brighton på måten vi gjorde idag. Samtidig er det i bakhodet at vi KAN å spille bedre, men vi er "ute av form" om dagen. Men jeg er svææært fornøyd med at det faktisk er SPENNENDE å følge Leeds, har hjertet i halsen hver kamp! Veldig deilig
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lojosang

Enig med deg Buddy ! Er visst noen her inne som mener vi skal spille fest fotball samtlige kamper gjennom sesongen !? Ser man sjansene til begge lag under ett i kveld , hadde Bham 1 heading på mål , redning på strek , noen skudd på mål , 1 . mål , mens Leeds hadde 4 gode sjanser hvorav 3 gikk i mål ! Sjansestatestikken tilsier vel da at Leeds var veldig effektive !? At Bham ikke fikk flere mål , vil jeg tilskrive Leeds laget ! At mange her inne til stadighet skal snakke ned Leeds laget når de spiller , ja faktisk vinner  blir for meg bare dumt ! Vi er ikke Barcelona , eller Real Madrid , eller spiller i Premier Leage , vi har ikke de beste spillerene heller , men vi vinner på en dag da vi faktisk er veldig effektive ! Det er for meg veldig greit, en fin spill og champagne fotball, ! tross alt målene som teller ! men jeg begynner virkelig å lure noen ganger på de negative kommentarene her inne hvis Leeds vinner , og folk ikke er fornøyd med det !?
Det er altså festfotball som kun Barcelona får til hvis en sentral midtbanespiller treffer medspiller med en pasning mer enn en gang i løpet av tre omganger.

Kamptråd skal kun brukes til "jaaaaa!" og "faen!"
- Leif Olav

Torpe-do

3 poeng nærmere opprykk. En vidunderlig touch fra Wood. Pedraza viser at det (forhåpentligvis) bor flere mål i han enn i de øvrige vingene våre. Og dett var dett..

*Bridcutt/O'Kane var skrekkelige sammen. Er skeptisk til Phillips for et lag med opprykksambisjoner, men 2-1-målet viser hva vi har manglet fra midtbanen i det siste. Når Pablo er såpass stasjonær som har er, må vi ha sentrale midtbanespillere som av og til utforsker mellomrom og bakrom. Her har Monk en jobb å gjøre.

*Det er nesten utrolig at vi ikke klarer å lage mer trøbbel for et Birmingham-lag som ikke henger sammen. En god del av skylden må Dallas/Doukara ta, vi klarer altfor sjelden å utnytte flystripene bak Nsue og Keita. Skulle gjerne sett Barrow på en av kantene i løpet av kampen.

*Pablo Hernandez. Jeg kunne giftet meg med mannen etter Derby-kampen for en stund siden, men i dag var han et sørgelig skue. Greit nok, han får ikke de beste arbeidsbetingelsene i dag, men angrepsspillet vårt er avhengig av at han finner fram spillegleden og fløyelstouchen igjen. Roofe burde fått sjansen tidligere i dag.

Hernandez har etter mitt skjønn vert av de bedre i hele den gode formkurven vår. I dag hadde han bare ikke dagen. Må ha lov til det han også.

Akkurat det du sier med midtbanespillere "som utforsker mellomrom og bakrom" mener jeg han vanligvis er veldig god!

Johnnyj

Ingen grunn til å slakte Hernandez.
Mista ballen mange ganger og bomma på noen pasninger,  men jeg må personlig skylde på gressmatta som f*** ikke ligna grisen.

Pablo liker å ha ballen limt inntil føttene, og når matta er såpass humpete blir det vanskelige arbeidsforhold for vår lille magiker.
Så også at Doukara mista ballen da han skulle drible og da var det helt åpenbart at ballen hoppet og spratt feil vei for eksempel.

Var skuffet over O'Kane som tydelig også var misfornøyd over innsatsen, men han kommer sterkere tilbake og til samme form som han var i høst da han kunne strø lissepasninger i blinde og være den gode playmakeren han faktisk er.

Woody er som alltid der han skal være, årets spiller.
Deilig med 3 poeng, og vi får håpe at vi fortsetter å ha marginene på vår side fremover, det kan komme godt med i sluttspurten.

Dommeren var overraskende flink i dag og kald i huet. Men hvorfor... hvorfor delte han ikke ut gult kort til Bham-spillerne som helt åpenbart prøvde å jukse seg til straffespark? Che Adams filmet 2 ganger, og burde vel derfor vært utvist? Det er I tillegg til den duellen med Ayling der han faller som en potetsekk i en skulder mot skulder-duell. Ikke hadde han baller til å respektere dommerens avgjørelser heller, løp opp i ansiktet på dommeren og prøvde å påvirke sammen med sytepaven Gardner ( HVER gang det skjedde noe i boksen). Ingen av dem fikk hverken gule kort eller advarsel. Ingen tvil om at Che Adams burde vært utvist tidlig i matchen for oppførselen sin. Ble derfor provosert når Eurosport-kommentatoren skrøyt av hvor god han hadde vært gjennom hele kampen. Hvis ikke dommerne gjør noe må i hvert fall FA gi spillerne bøter/straffer i ettertid. Vi skal være glade for at vi ikke har såpass ufyselige og elendige spillere på laget vårt at de må ty til juks for å få resultater ;D

God helg folkens!
« Siste redigering: Mars 04, 2017, 02:25:51 av Johnnyj »

Kato

1. Ser hersketeknikkene florerer her inne. Er man misfornøyd med Doukara så er det "hakkekylling", "negativitet"osv. Greia er at det må være lov å ha en objektiv mening om en spillers prestajon. Og jeg synes han har vært forferdelig de siste kampene. Et glimrende fremspill i går, kred for det. Utover det svak bakover og svak fremover. Må jo være lov å mene det.

2. Vi bør ikke la oss lure. Prestasjonene har vært langt svakere enn resultatene siste tiden. I går var vi elendige i lange perioder, kanskje det svakeste vi har gjort hele sesongen. At vi ender opp med seier er heldig. Slike prestasjoner gir 0 poeng 8 av 10 gangee i championship.

3. Vi evnet ikke i det hele tatt å utnytte alt rommet  bak Nsue. Vi klarte heller ikke å løse de defensive problemene rundt Berardi. Dog var byttene med å snu kampen. Men jeg mener fremdeles laguttaket var feil i kantposisjonene. Og jeg kan ikke skjønne annet enn at klippekortet til Doukara er oppbrukt.
 

Lundewhites


Green 7
Berardi 6
Bartley 7
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 4
O'Kane 4
Doukara 5
Hernandez 2
Dallas 5
Wood 8

Philips 7
Pedraza 7
Roofe 6
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kato


Green 7
Berardi 6
Bartley 7
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 4
O'Kane 4
Doukara 5
Hernandez 2
Dallas 5
Wood 8

Philips 7
Pedraza 7
Roofe 6

Mener du straffer Bridcutt altfor hardt. Etter 1-1 er han en av våre beste. Løper mye, vinner dueller og bidrar til at kampen snur.
 

haak-d

Vi vinner på en dårlig da, det har ikke skjedde ofte de siste årene. Vi har spillere på benken som kommer inn og bidrar til at vi vinner kampen, heller ikke ofte vi har hatt de siste årene. Slike seire som bygger moral og et fellesskap. Gi Monk ny kontrakt!
 

gulle

Likte laget og spillet mye bedre da vi silte med Sakho og Roofe, med høyere press og mere fart
Sånn som laget fungerer med Dallas og Douk , kommer vi ikke fort nok opp i ballfører og vinner ballen lengre ned i banen. Bevegelsene går for sakte og Det blir isteden motstanderen som snapper opp pasningene høyt opp og fører kampen.Gidder ikke hive meg på klagemuren mot enkeltspillere, det er måten vi fungerer sammen på som gjør produktet.

Sakho og Roofe fikk mye tyn her inne for dårlig "end product" , kanskje med rette men heller det enn dagens trege lagoppstilling. kanskje Pedraza kan tilføre noe.?

Trodde også vi skulle tape etter 1-1 men heldigvis hadde vi flaks og målene etterpå var gode prestasjoner.
PS: Leicester vant PL i fjor med gjennomsnitt 39% ballinnehav, som vi hadde i går.
Nå rykker vi opp! Jasederja

h.b

  • Gjest
En natts tenking før jeg så kampen på nytt i dag tidlig.
Vi var grusomt dårlige, mn vant fordi vi hadde 3 kliniske avslutninger. Ellers skapte vi absolutt null. Dette var regelrett skremmende dårlig, og vi kan takke Zeus for at Birmingham var elendige i sine avslutninger, eller at flaksen sto på vår side.
Men tre poeng er tre poeng, og takk å lov for at det omtrent ikke går ann å spille like dårlig i neste kamp. For i går burde Birmingham leda 4, eller 5-1 til pause

Kontakinte


Green 7
Berardi 6
Bartley 7
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 4
O'Kane 4
Doukara 5
Hernandez 2
Dallas 5
Wood 8

Philips 7
Pedraza 7
Roofe 6

Mener du straffer Bridcutt altfor hardt. Etter 1-1 er han en av våre beste. Løper mye, vinner dueller og bidrar til at kampen snur.
Enig med karaktersetter, mulig Bridcutt fortjener 5 i 2 omg. men hvis du følger løpene hans så er de stort sett i de åpne rom å langt fra motspillere. Mye gestikulering med armer usikker om det blir sakt noe??. Han fikk huden full av Bartley på 1-1, som er min klare KAPTEIN i dette laget.

h.b

  • Gjest
Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker

Kato

Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker

Du bruker skalaen, det skal du ha :)
 

Feologild

  • Gjest
Ser ut som jeg må begynne og følge bedre med. Var ikke klar over at Leeds spilte i går

uansett bra at de vant.


Lundewhites


Green 7
Berardi 6
Bartley 7
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 4
O'Kane 4
Doukara 5
Hernandez 2
Dallas 5
Wood 8

Philips 7
Pedraza 7
Roofe 6

Mener du straffer Bridcutt altfor hardt. Etter 1-1 er han en av våre beste. Løper mye, vinner dueller og bidrar til at kampen snur.
Helt enig i din argumentasjon, men når jeg tar med innsatsen før 1-1 som var sjokkerende dårlig..da landet jeg på den totalen.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Square Ball

Tar med meg det positive og det eneste viktige 3poeng på en dårlig dag.
Flere plusser
-Bartley/Ayling uten gule,kun holde seg i skinnet to kamper til nå
-Wood fantastiske form,kan gå på vannet,blir 30+
-Bra for selvtilliten for Pedraza,ser ut som han er bra rustet for championship
-Alltid noen andre som frem når noen ikke har dagen(spesielt Green og to gode innbyttere)

Nyter sesongen,endelig skjer det positive ting.Hvor ofte har vi ikke vært i Birminghams
situasjon tidligere år.Prestert våre beste kamper mot topplaga og sitter tomhendt igjen.
På de norske forumsidene til topplaga i PL er det mangedoblet med innlegg etter tap og dommedags-
profetier.Og alltid mange analyser hva som skal gjøres bedre når det blir 3 p på endårlig dag.
Sånn er det bare

Killa

Wood for president!! Green for England!!!

Leedsfan

Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker

Hay YEP

Leeds United
Rob Green - It didn’t look like much of a save but his block to deny Adams in the attack before Wood broke the deadlock was as valuable as Wood’s goal itself. 8/10

Luke Ayling - Gave little away, despite the balance of the match, and his pass led to Wood’s opener. Another should have been buried by Hernandez late on. 8/10

Kyle Bartley - Bartley has had better games but he’s also had few games where Leeds were so under the cosh. Refused to fold and produced a goalline clearance. 7/10

Pontus Jansson - Not perfect, and Green redeemed one error by him early on, but his workrate was superb as City piled forward. 7/10

Gaetano Berardi - Robust and tackled hard but Birmingham were able to pick holes in that side of Leeds defence. Fortunately they lacked a fox in the box. 6/10

Eunan O’Kane - Spent most of the time he was on the field chasing possession and chasing City players. Leeds needed a change and they needed Phillips. 4/10

Liam Bridcutt - He and Davis went toe-to-toe in the centre of midfield and Bridcutt would not deny that he came off second best in the main. The last half-hour was better. 6/10

Stuart Dallas - Not his night and was never likely to be with Birmingham controlling so much of the game. Of the two, Pedraza looks like the out-and-out winger. 5/10

Pablo Hernandez - There’s an old phrase about class being permanent. Fairly awful in the main but at the death, came close to a goal and teed up Pedraza’s finish with good vision. 6/10

Souleymane Doukara - Nowhere for an hour, save for a speculative shot, and nowhere until his clever pass started the attack which created Wood’s second goal. 6/10

Chris Wood - His finishing has gone up another level and his all-round play in the face of heavy Birmingham pressure was superb. Is there a better striker in the league? 9/10

Substitutes:
Kalvin Phillips (for O’Kane, 58) - Couldn’t stop City levelling but he gambled on a pass from Doukara and gave Wood a tap-in. That move settled the game. 8/10
Alfonso Pedraza (for Dallas, 72) - This is what Leeds will get from him: penetration on the left and superb strike to boot. Great finish. 7/10
Kemar Roofe (for Hernandez, 82) - Birmingham had nothing left to offer after Pedraza’s strike and the closing stages did not ask much of Roofe. 5/10

* Personlig er jeg ganske enig med Hay!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker
Gir denne oppsummeringen 2. Ã… gi spillere karakteren 1 er direkte usaklig. Hva gjorde de for å fortjene dette? Spille uten støvler? Melde overgang til B'ham under kampens gang? Sentre direkte til motspiller som scorer? Skjerpings!
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker
Hadde forsvaret vært på bærtur hver gang hadde vi tapt 20-0! Grunnen til at de kun fikk ett mål i går var fordi vi var gode å forsvare oss. Enig i O'Kane 3, men Bridcutt fortjener 6, Doukara 4 og Hernandez 5. Bartley og Jansson 7, Green 8 og Wood 9
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker
Gir denne oppsummeringen 2. Ã… gi spillere karakteren 1 er direkte usaklig. Hva gjorde de for å fortjene dette? Spille uten støvler? Melde overgang til B'ham under kampens gang? Sentre direkte til motspiller som scorer? Skjerpings!

1'eren hadde assisten til 3-1 målet også. Enig i at Hernandez hadde en dårlig dag i går, men 1??


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker
Gir denne oppsummeringen 2. Ã… gi spillere karakteren 1 er direkte usaklig. Hva gjorde de for å fortjene dette? Spille uten støvler? Melde overgang til B'ham under kampens gang? Sentre direkte til motspiller som scorer? Skjerpings!

1'eren hadde assisten til 3-1 målet også. Enig i at Hernandez hadde en dårlig dag i går, men 1??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kalles brannfakkel, godtfolk. Trenger sikkert ikke få hakeslepp _hver_ gang.

Xern

Green 8
Berardi 5
Bartley 5
Jansson 5
Ayling 6
Bridcutt 3
O'Kane 3
Doukara 1
Hernandez 1
Dallas 3
Wood 8

Philips 6
Pedraza 7
Roofe 5

Vi mister totalt hele midtbanen og forsvaregt er på bærtur gang etter gang. De defansive midt fungerer ikke. Mye rart bakover. De som vinner kampen for laget er Green og Wood. Ellers er det bedregelige saker
Gir denne oppsummeringen 2. Ã… gi spillere karakteren 1 er direkte usaklig. Hva gjorde de for å fortjene dette? Spille uten støvler? Melde overgang til B'ham under kampens gang? Sentre direkte til motspiller som scorer? Skjerpings!

1'eren hadde assisten til 3-1 målet også. Enig i at Hernandez hadde en dårlig dag i går, men 1??


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kalles brannfakkel, godtfolk. Trenger sikkert ikke få hakeslepp _hver_ gang.
Vi må jo slukke fakkelen, og ikke ved hjelp av et brannslukningsapparat, men med et par brannbiler  :) #Forumlivet
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly