Kamp vs Fulham@ Craven Cottage tirsdag 07.03.17 kl. 20.45

Started by RoarG, March 05, 2017, 18:10:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jon R

Må være fornøyd med dette resultatet. Status Quo eller bedre vs Fulham var kveldens mål.
Jon R.

DenHviteYeboah

enur

Phillips for het i toppen? Andre utvisningen denne sesongen.

Marching on together

raggen

ikke for og være negativ eller noe for 1 poeng idag må en være fornøyd med men RART Fetter Anton blir sittende på benken hele kampen ettersom han er den ene rene spissen utenom wood. ikke noe tillittserklæring akkurat!!!! nå er det viktig og holde ut slik at vi klarer play off(direkte opprykk er ikke noe diskusjon i mine øyne)
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kontakinte

Quote from: RoarG on March 07, 2017, 22:45:55
Utgjort med den utlikningen, men direkte uventet var det ikke. Det røde kortet kostet oss seieren.
En treg linjedommer og godt forsvarspill ga oss 1p ;D

HåvardK

Quote from: Jon R on March 07, 2017, 22:47:41
Må være fornøyd med dette resultatet. Status Quo eller bedre vs Fulham var kveldens mål.
Hadde gladelig tatt ett poeng før kampen, men bittert å tape to så langt på overtid.

RoarG

Quote from: HåvardK on March 07, 2017, 22:47:23
Utgjort med den utlikningen, men direkte uventet var det ikke. Det røde kortet kostet oss seieren.
Vi kunne jo ha ledet med både to og tre på det tidspunktet. Dessuten hørtes det ut som om det var strengt idømt.
Man kan ikke regne med at dommeren holder seg i skinnet. Ufortjente kort har vært delt ut før. Her burde man ha vært føre var, og byttet ut en sentral midtbanespiller som hadde gult kort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Dette var jo akkurat som forventet på forhånd:

1-1
Mål første kvarteret
Pass opp for Cairney

Skuffende å få utligningen 30 sekunder før full tid og spesielt irriterende at Phillips klarer å få seg selv utvist. Seieren røk der. Men 4 poeng på disse to siste kampene må sies å være godt betalt. Nå må vi vinne på lørdag mot QPR. Kun 3 poeng godt nok!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

flynn

1-1 er et meget godt resultat. Ingen grunn til å henge med hodet, selv om vi var utrolig nære å vinne. Det nærmer seg at playoff'en blir sikret folkens! Men jeg ser gjerne at vi unngår å møte Fulham der...

flynn

TUNI

ja ja det er vel greit, snart lørdag og nye sjanser
TERRY COOPER

Asbjørn

Det var direkteopprykket som røk i kveld (og vi ville vel neppe ha havnet der anyways)  - joda, vet at vi teoretisk fortsatt kan klare det,

Men playoffplassen ble ganske så styrket i kveld. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Quote from: auren on March 07, 2017, 22:41:15
Fanken! 1-1. Selvsagt Cairney. Men klarer vi uavgjort skal vi være OK tilfreds likevel. Uansett svært bittert!

auren

Helt enig! Fornøyd med U, Fulham scorer målet vårt og er oss totalt overlegne i spill.
Veldig fornøyd med 1. Poeng faktisk.
Vi scoret vel 3 min på overtid på Elland Road

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

testo

Greit med ett poeng men surt å tape 2 laaangt ut i tilleggstiden. Spørsmålet er hvorfor han legger til 6 - 7 min. Ingen skader, 6 bytter riktig nok....men 6-7 min er mye.
Dritt dommer ;D
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

GeirO

Quote from: Asbjørn on March 07, 2017, 22:51:19
Det var direkteopprykket som røk i kveld (og vi ville vel neppe ha havnet der anyways)  - joda, vet at vi teoretisk fortsatt kan klare det,

Men playoffplassen ble ganske så styrket i kveld. :)

Tror ingenting røk i kveld, men litt verre ble det....(direkte opprykk).
MOT

HåvardK

Quote from: RoarG on March 07, 2017, 22:50:09
Quote from: HåvardK on March 07, 2017, 22:47:23
Vi kunne jo ha ledet med både to og tre på det tidspunktet. Dessuten hørtes det ut som om det var strengt idømt.
Man kan ikke regne med at dommeren holder seg i skinnet. Ufortjente kort har vært delt ut før. Her burde man ha vært føre var, og byttet ut en sentral midtbanespiller som hadde gult kort.
Vi hang vel i tauene, for å si det forsiktig. Da kan en fort bli litt for ivrig, og det skjedde med Kalvin. Er for så vidt enig i poenget ditt, men skjønner at han tar ut Roofe, som uansett ikke er noen trussel fremover, til fordel for mer defensivt orienterte Vieira.

Asbjørn

Quote from: GeirO on March 07, 2017, 22:53:12

Tror ingenting røk i kveld, men litt verre ble det....(direkte opprykk).
Håper du har rett. :)

...men Forren har ikke ankommet Brighton ennå.
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Quote from: testo on March 07, 2017, 22:52:25
Greit med ett poeng men surt å tape 2 laaangt ut i tilleggstiden. Spørsmålet er hvorfor han legger til 6 - 7 min. Ingen skader, 6 bytter riktig nok....men 6-7 min er mye.
Dritt dommer ;D
6 bytter = 3 minutter. Tilleggs-syken florerer i England.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Mente tidligere i dag at 3 poeng i denne gjør at vi rykker direkte opp. Der tror jeg det toget gikk.

Josch

Hadde sagt ja til 1-1 før kampen. Alltid surt å miste seier på overtid. Det viktigste var at Fulham ikke vant og fikk kontakt med Leeds. Takk til dere som gav referat fra kampen!!

Cherry

10 matcher igjen, 30 poeng og kjempe om.
Hver eneste kamp blir og er viktig ift og holde på PO plass.

No 3 og 4 får hjemmekamp sist.... kan være greit og spille for.
Vi dominerer ikke akkurat spillemessig om dagen, skremmende mot Brum' - men i dag møtte vi kanskje ligaens best spillende lag....
Betryggende og ha Charlie tilbake.

Berardi best i dag i følg Whelan.

Asbjørn

...og Bartley/Ayling har nå bare QPR på lørdag igjen før de slipper to kampers soning!
Tell me  Tell me

Dylan

testo

Våger meg til å legge ut tabellen nå som Rudi har gått å lagt seg :P

Form tabellen sier at vi vil møte number one formlaget QPR til lørdag, er vel på tide å få nedover for her skal de ikke være.

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

auren

Oi! QPR er i såpass god form ja. Da blir de en tøff nøtt og knekke, selv på Elland Road. Vi trenger ihvertfall Wood fra start i denne!

auren

baste

1 p borte mot Fulham, slik som de siste 3 kamper mot dem ?!

Vi må nok gjøre det via playoff, og det skal vi klare.

MOT

Synes IKKE det var rødt kort, bare så det er sagt. Møkkadommer :(

B_Ød

når vi nærmer oss noe offensivt på banen, og pasningene skal slåes, følges denne gjerne opp med et "stønn", et "oh no", "overhit" eller "awful" fra pope/whelan/gray/kirwin. Må derfor være ytterst semmert fremover. Skulle ønske vi snart fikk ting til å stemme bedre i dette leddet..er gjerne der ting må skje skal kamper vinnes.
Ups & Ups!!

HåvardK

Quote from: B_Ød on March 08, 2017, 08:00:35
når vi nærmer oss noe offensivt på banen, og pasningene skal slåes, følges denne gjerne opp med et "stønn", et "oh no", "overhit" eller "awful" fra pope/whelan/gray/kirwin. Må derfor være ytterst semmert fremover. Skulle ønske vi snart fikk ting til å stemme bedre i dette leddet..er gjerne der ting må skje skal kamper vinnes.
Har tenkt akkurat det samme. Det er vel en fem-seks personer som burde ha hatt en del ekstraøkter i avslutningstrening, og for alt jeg vet, skjer det også. Men vi kan ikke basere oss på selvmål når Wood ikke er på banen...

berlin

Vi var litt heldige mot Brum og kanskje også mot Sheff W (selv om de ikke skapte så mange sjanser),
så alt i alt greit med uavgjort mot Fulham.

Kato

auren

Quote from: HåvardK on March 08, 2017, 08:11:29
Quote from: B_Ød on March 08, 2017, 08:00:35
Har tenkt akkurat det samme. Det er vel en fem-seks personer som burde ha hatt en del ekstraøkter i avslutningstrening, og for alt jeg vet, skjer det også. Men vi kan ikke basere oss på selvmål når Wood ikke er på banen...

Statistikken sier det meste: Vellykkede pasninger for Fulham: 84 %. Vellykkede pasninger for Leeds: 69 %. Det er altfor dårlig. Tom Cairney hadde 91 pasninger i løpet av kampen. 90 % var vellykkede! Det er sterkt av en offansiv midtbanespiller!

Så er spørsmålet - er det måten vi spiller på som gjør at vi ikke får bedre uttelling på pasningsprosenten eller er det spillerne? Eller en god kombo når man også tar i betraktning motstander?

auren