0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Lurer på om Robbie Fowler i sin svært aktive rolle som Looserpool profil i det siste husker at han spilte for Leeds.
Sitat fra: Reaney på Mai 29, 2022, 00:32:05Lurer på om Robbie Fowler i sin svært aktive rolle som Looserpool profil i det siste husker at han spilte for Leeds.Selvsagt gjør han ikke det. Jeg syns det er noe snodige greier at Brian Deane også trekkes frem som en Leeds spiller, når han er born and bred hos en rival.
Nottingham Forest rykker opp til Premier League. Har alltid vært en tøff og lei motstander. Mener å huske at Forest var det eneste Championship laget som Bielsa ikke klarte å beseire?
Blir ikkje overraska om Nottingham "tar ein Brentford" og blir det beste av laga som rykka opp neste sesong, trass i at dei måtte gå gjennom playoffs. Sent from my SM-S906U using Tapatalk
Sitat fra: Milou på Mai 29, 2022, 20:12:56Blir ikkje overraska om Nottingham "tar ein Brentford" og blir det beste av laga som rykka opp neste sesong, trass i at dei måtte gå gjennom playoffs. Sent from my SM-S906U using TapatalkUtifra hva jeg har sett så langt blir jeg veldig overraska om de ikke sliter i bunnen neste sesong. Brentford var til sammenligning veldig overbevisende når de rykka opp i playoff og det var også deres andre forsøk, de fremstod veldig klare for å ta steget. Forrest har basert seg på mye lånespillere denne sesongen og med max 2 på lån i PL må de klare å konvertere noen av lånene til kjøp eller handle godt i sommer...
Sitat fra: Fantasyland på Mai 30, 2022, 12:27:43Sitat fra: Milou på Mai 29, 2022, 20:12:56Blir ikkje overraska om Nottingham "tar ein Brentford" og blir det beste av laga som rykka opp neste sesong, trass i at dei måtte gå gjennom playoffs. Sent from my SM-S906U using TapatalkUtifra hva jeg har sett så langt blir jeg veldig overraska om de ikke sliter i bunnen neste sesong. Brentford var til sammenligning veldig overbevisende når de rykka opp i playoff og det var også deres andre forsøk, de fremstod veldig klare for å ta steget. Forrest har basert seg på mye lånespillere denne sesongen og med max 2 på lån i PL må de klare å konvertere noen av lånene til kjøp eller handle godt i sommer...Ikke umulig at de starter med Djed Spence da, på lån fra Boro`. Hvordan Boro`mente at de ikke fikk bruk for ham denne sesongen er ett mysterium!