Skrevet av Emne: Breaking news i engelsk fotball  (Lest 330035 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #330 på: Mai 03, 2018, 20:36:41 »
Footy Accumulators

A Swedish Tranmere Rovers fan has bought 70 season tickets for the 2018/19 season for disadvantaged kids who can't afford to attend their games at Prenton Park.

What a wonderful gesture







Utrolig!!!!

Rørende...
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #331 på: Mai 03, 2018, 20:37:52 »
Footy Accumelators

A Swedish Tranmere Rovers fan has bought 70 season tickets for the 2018/19 season for disadvantaged kids who can't afford to attend their games at Prenton Park.

What a wonderful gesture







Utrolig!!!!

Another Roger??  ;)

auren

Fader, savner AR... Hadde mye fantastiske innlegg her :-D
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #332 på: Mai 04, 2018, 16:40:53 »
Tenker denne tråden går tilbake til sin opprinnelse, og blir det den skal være.

Steven Gerrard nettopp presentert som ny manager i Glasgow Rangers.

Gary McAllister assistent.
 

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #333 på: Mai 04, 2018, 16:42:40 »
Gratulerer til begge to.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #334 på: Mai 05, 2018, 15:28:59 »
Stoke City rykker i praksis ned i championship i dag etter 1-2 hjemme mot Crystal Palace.

Kan komme ajour med Swansea på 33 poeng, men har 9 mål dårligere målforskjell. Mye rart skal skje med Swansea de siste tre kampene for at Stoke skal klare seg.
 

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #335 på: Mai 05, 2018, 15:51:32 »
Tok ledelsen 1-0. Vel, jeg tror Swansea går ned også. De må slå B'mouth i dag. Soton lurer rett bak.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #336 på: Mai 05, 2018, 17:03:44 »
Tok ledelsen 1-0. Vel, jeg tror Swansea går ned også. De må slå B'mouth i dag. Soton lurer rett bak.

Har skjebnen i egne hender. Avslutter mot Soton og Stoke hjemme. Holder seg nok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #337 på: Mai 05, 2018, 18:05:40 »
Soton slår Swansea, som spiller uavgjort mot Stoke. Swansea var utrolig tafatte mot B'mouth, og tapte helt fortjent. Ser ikke som om marginene går Svanenes vei på slutten. Nå vant forsyne meg WBA mot Spurs også. Bikkjeslagsmål helt til slutt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #338 på: Mai 05, 2018, 21:42:22 »
Soton slår Swansea, som spiller uavgjort mot Stoke. Swansea var utrolig tafatte mot B'mouth, og tapte helt fortjent. Ser ikke som om marginene går Svanenes vei på slutten. Nå vant forsyne meg WBA mot Spurs også. Bikkjeslagsmål helt til slutt.


Huddersfield er ferdigspilt: Manch C, Arsenal og Chelsea igjen = 3 tap!

De går ned sammen med Stoke og WBA (dessverre). WBA går rett opp, mens Hudds og Stoke vil slite.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #339 på: Mai 05, 2018, 21:48:54 »
Tror denne er innafor. Vi viser storsinn overfor en stor manager og ønsker han det beste akkurat nå.

VG skriver:

Sir Alex Ferguson operert etter hjerneblødning.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/WL1lWK/sir-alex-fergusn-operert-etter-hjernebloedningo
« Siste redigering: Mai 05, 2018, 21:55:13 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

auren

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #340 på: Mai 05, 2018, 23:08:08 »
Tror denne er innafor. Vi viser storsinn overfor en stor manager og ønsker han det beste akkurat nå.

VG skriver:

Sir Alex Ferguson operert etter hjerneblødning.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/WL1lWK/sir-alex-fergusn-operert-etter-hjernebloedningo

Så absolutt! Jeg stokk til da jeg leste meldingen. Håper han er tilbake på beina om ikke alt for lenge.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #341 på: Mai 06, 2018, 11:18:21 »
Leeds offisielle Twitter-konto:Everyone at #LUFC sends our best wishes to Sir Alex Ferguson and wish him a speedy recovery following his surgery today #FootballFamily https://t.co/Qu5G16X9ZI

Synes dette er en selvfølge, som de fleste som responderer på tweeten. Så er det jo alltids noen idioter som ikke klarer å se mennesket bak ManU-logoen ::)

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #342 på: Mai 06, 2018, 11:49:13 »
Leeds offisielle Twitter-konto:Everyone at #LUFC sends our best wishes to Sir Alex Ferguson and wish him a speedy recovery following his surgery today #FootballFamily https://t.co/Qu5G16X9ZI

Synes dette er en selvfølge, som de fleste som responderer på tweeten. Så er det jo alltids noen idioter som ikke klarer å se mennesket bak ManU-logoen ::)
Alltids noen som skal være mer katolske enn paven, ja. En hjerneblødning i hans alder er ikke noe å ta lett på. Håper han kommer seg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #343 på: Mai 10, 2018, 17:34:17 »
QPR sack Ian Holloway.

Steve McLaren favorite to take ovee.
 

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #344 på: Mai 10, 2018, 21:32:56 »
QPR sack Ian Holloway.

Steve McLaren favorite to take ovee.

Gudskjelov at vi slipper McLaren foreløpig..... Holloway derimot ::) :)
 

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #345 på: Mai 10, 2018, 21:44:58 »
Simon Grayson har fått fyken i Bradford, for et par dager siden visstnok.
« Siste redigering: Mai 10, 2018, 21:50:11 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #346 på: Mai 10, 2018, 21:53:54 »
Simon Grayson har fått fyken i Bradford, for et par dager siden visstnok.
Oppfattet det slik at han takket nei til å bli med videre.
Eller har jeg mikset litt her..?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #347 på: Mai 10, 2018, 22:01:19 »
Simon Grayson har fått fyken i Bradford, for et par dager siden visstnok.
Oppfattet det slik at han takket nei til å bli med videre.
Eller har jeg mikset litt her..?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Stemmer d, og han er ryktet til Barnsley...
 

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #348 på: Mai 10, 2018, 22:02:29 »
Simon Grayson har fått fyken i Bradford, for et par dager siden visstnok.
Oppfattet det slik at han takket nei til å bli med videre.
Eller har jeg mikset litt her..?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Godt mulig.

Jeg leste det på LU Supporters Club 1919 - den offisielle siden, som en kommentar fra en av medlemmene.

Detaljene rundt temaet kjenner jeg ikke.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #349 på: Mai 10, 2018, 22:06:56 »
Simon Grayson har fått fyken i Bradford, for et par dager siden visstnok.
Oppfattet det slik at han takket nei til å bli med videre.
Eller har jeg mikset litt her..?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Stemmer d, og han er ryktet til Barnsley...

Har deres nye manager sluttet allerede?
Super Leeds since 1968

B_Ød

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #350 på: Mai 11, 2018, 08:02:28 »
ikkno "fyk" der i gården nei.
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #351 på: Mai 11, 2018, 08:41:52 »
Soton slår Swansea, som spiller uavgjort mot Stoke. Swansea var utrolig tafatte mot B'mouth, og tapte helt fortjent. Ser ikke som om marginene går Svanenes vei på slutten. Nå vant forsyne meg WBA mot Spurs også. Bikkjeslagsmål helt til slutt.


Huddersfield er ferdigspilt: Manch C, Arsenal og Chelsea igjen = 3 tap!

De går ned sammen med Stoke og WBA (dessverre). WBA går rett opp, mens Hudds og Stoke vil slite.
Hødds overrasket oss vel med en sterk sesong avslutning :-[
Ollan

RoarG

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #352 på: Mai 11, 2018, 10:37:36 »
Soton slår Swansea, som spiller uavgjort mot Stoke. Swansea var utrolig tafatte mot B'mouth, og tapte helt fortjent. Ser ikke som om marginene går Svanenes vei på slutten. Nå vant forsyne meg WBA mot Spurs også. Bikkjeslagsmål helt til slutt.


Huddersfield er ferdigspilt: Manch C, Arsenal og Chelsea igjen = 3 tap!

De går ned sammen med Stoke og WBA (dessverre). WBA går rett opp, mens Hudds og Stoke vil slite.
Hødds overrasket oss vel med en sterk sesong avslutning :-[
Ja, de kriget til seg 2 poeng mot City og Chelsea. En innstilling Leeds kan lære av.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #353 på: Mai 11, 2018, 10:39:01 »
Soton slår Swansea, som spiller uavgjort mot Stoke. Swansea var utrolig tafatte mot B'mouth, og tapte helt fortjent. Ser ikke som om marginene går Svanenes vei på slutten. Nå vant forsyne meg WBA mot Spurs også. Bikkjeslagsmål helt til slutt.


Huddersfield er ferdigspilt: Manch C, Arsenal og Chelsea igjen = 3 tap!

De går ned sammen med Stoke og WBA (dessverre). WBA går rett opp, mens Hudds og Stoke vil slite.
Hødds overrasket oss vel med en sterk sesong avslutning :-[

To sterke U der. Hadde en håpløs rekke med tap midt i sesongen. MEN eierne beholdt treneren. Kanskje skulle vi gjort det samme....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #354 på: Mai 14, 2018, 16:40:22 »
Ikke engelsk, men ærre mulig:


Israeli club rename themselves Beitar Trump Jerusalem after 'courageous' president

By Amitai Winehouse For Mailonline 08:33 14 May 2018, updated 10:31 14 May 2018
Beitar Jerusalem have announced they will rename their club after US president .

The city of Jerusalem is preparing to inaugurate the new US embassy on Monday after Trump announced it would move there from Tel Aviv in December, defying global outcry.

It was considered a politically questionable move as it angered Palestinians and Muslims around the world, many of whom would view the city as part of a future state.

Beitar Jerusalem have announced they will rename the club after US president Donald Trump
But Beitar have made the controversial announcement ahead of that switch.

'For 70 years Jerusalem has been awaiting international recognition, until president Donald Trump, in a courageous move, recognised Jerusalem as the eternal capital of Israel,' read an official statement from Beitar.

'President Trump has shown courage, and true love of the Israeli people and their capital, and these days other countries are following his lead in giving Jerusalem its rightful status.

'The football club Beitar Jerusalem, one of the most prominent symbols of the city, are happy to honour the president for his love and support with a gesture of our own.

Beitar Jerusalem's hierarchy praised Trump for his 'courage' in a statement about the change
'The chairmen of the club, the owner Eli Tabib and the executive manager Eli Ohana have decided to add to the club's title the name of the American president who made history, and from now on will be called Beitar Trump Jerusalem.'

The Israeli top flight club have not announced if the name change will be permanent.

It is no shock that Beitar support Trump for his decision.

Beitar, who have won six Premier League titles, are the only club in that division to never have signed an Arab player.

In 2013 two Chechen Muslims signed by the club were verbally abused and spat at by fans. And the club's offices were later set on fire by fans.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #355 på: Mai 16, 2018, 23:05:39 »
To managere i Premier League forsvant ut porten i dag, Sam Allardyce og David Moyes.

Marco Silva, ifølge noen på en hylle vi bør være, en av favorittene til å overta Everton.
 

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #356 på: Mai 16, 2018, 23:16:27 »
To managere i Premier League forsvant ut porten i dag, Sam Allardyce og David Moyes.

Marco Silva, ifølge noen på en hylle vi bør være, en av favorittene til å overta Everton.
David Moyes er en meget bra mann!

GeirO

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #357 på: Mai 16, 2018, 23:42:15 »
To managere i Premier League forsvant ut porten i dag, Sam Allardyce og David Moyes.

Marco Silva, ifølge noen på en hylle vi bør være, en av favorittene til å overta Everton.
David Moyes er en meget bra mann!
Det kan godt være, men noen god fotballmanager er han ikke.
MOT

ibster

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #358 på: Mai 17, 2018, 00:23:48 »
Ikke engelsk, men ærre mulig:


Israeli club rename themselves Beitar Trump Jerusalem after 'courageous' president

By Amitai Winehouse For Mailonline 08:33 14 May 2018, updated 10:31 14 May 2018
Beitar Jerusalem have announced they will rename their club after US president .

The city of Jerusalem is preparing to inaugurate the new US embassy on Monday after Trump announced it would move there from Tel Aviv in December, defying global outcry.

It was considered a politically questionable move as it angered Palestinians and Muslims around the world, many of whom would view the city as part of a future state.

Beitar Jerusalem have announced they will rename the club after US president Donald Trump
But Beitar have made the controversial announcement ahead of that switch.

'For 70 years Jerusalem has been awaiting international recognition, until president Donald Trump, in a courageous move, recognised Jerusalem as the eternal capital of Israel,' read an official statement from Beitar.

'President Trump has shown courage, and true love of the Israeli people and their capital, and these days other countries are following his lead in giving Jerusalem its rightful status.

'The football club Beitar Jerusalem, one of the most prominent symbols of the city, are happy to honour the president for his love and support with a gesture of our own.

Beitar Jerusalem's hierarchy praised Trump for his 'courage' in a statement about the change
'The chairmen of the club, the owner Eli Tabib and the executive manager Eli Ohana have decided to add to the club's title the name of the American president who made history, and from now on will be called Beitar Trump Jerusalem.'

The Israeli top flight club have not announced if the name change will be permanent.

It is no shock that Beitar support Trump for his decision.

Beitar, who have won six Premier League titles, are the only club in that division to never have signed an Arab player.

In 2013 two Chechen Muslims signed by the club were verbally abused and spat at by fans. And the club's offices were later set on fire by fans.

https://www.vgtv.no/video/132153

Dette er en god dokumentar om Beitar Trump Jerusalem og den forferdelige mottakelsen av de to nevnte spillerne.

DenHviteYeboah

Sv: Breaking news i engelsk fotball
« Svar #359 på: Mai 17, 2018, 07:14:33 »
To managere i Premier League forsvant ut porten i dag, Sam Allardyce og David Moyes.

Marco Silva, ifølge noen på en hylle vi bør være, en av favorittene til å overta Everton.
David Moyes er en meget bra mann!
Det kan godt være, men noen god fotballmanager er han ikke.
Jo, det er han! Han er oseaner over han middelmådigheten vi har nå....