Breaking news i engelsk fotball

Started by Kato, March 16, 2017, 12:56:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 7 Guests are viewing this topic.

Kato

Bristol City solgte Adam Webster dagen før seriestart til Brighton for 20 mill pund.

RoarG

Quote from: Kato on August 04, 2019, 08:37:48
Bristol City solgte Adam Webster dagen før seriestart til Brighton for 20 mill pund.
Klubber kvitter seg med nøkkelspillere bare prisen er god nok, er lærdommen man kan trekke av dette.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Quote from: RoarG on August 04, 2019, 09:27:47
Quote from: Kato on August 04, 2019, 08:37:48
Klubber kvitter seg med nøkkelspillere bare prisen er god nok, er lærdommen man kan trekke av dette.

Og at et tregt marked kanskje åpner seg siste uken.

Kato

Neal Maupay solgt fra Brentford til Brighton, visstnok 20 mill pund.

GeirO

For noen priser på b-spillere. Da er jeg verdt 5 mill. pund, og jeg er far, far, far over the hill...
MOT

leedslife

Dybala til Spurs er interessant

leedslife

Mooy fikk ny kontrakt i Huddersfield får så å bli lånt ut til Brighton.

Tungt tap for Huddersfield. De var ekstremt avhengig av han forrige gang i CC og ikke minst i kampen mot Derby sist

Johnnyj

Danny Rose skal snart være klar for Watford.

Hvis det er en permanent overgang, så drypper det en del penger på oss i tillegg.

Kunne vært det vi trengte for å fullføre Kent-overgangen. Nå er det vel dessverre for seint :'(

Lucas the Kop Cat

Quote from: Johnnyj on August 08, 2019, 17:06:36
Danny Rose skal snart være klar for Watford.

Hvis det er en permanent overgang, så drypper det en del penger på oss i tillegg.

Kunne vært det vi trengte for å fullføre Kent-overgangen. Nå er det vel dessverre for seint :'(
Budet til Watford ble avslått, sier SkySports.

Eriksen55

Kato

Jan Siewert sparket i:Huddersfield. Elendig start på sesongen. Skapte null og niks mot Fulham, og tapte for Lincoln i midtuken. Svake prestasjoner hele veien.

Jon R

Quote from: Kato on August 17, 2019, 07:21:24
Jan Siewert sparket i:Huddersfield. Elendig start på sesongen. Skapte null og niks mot Fulham, og tapte for Lincoln i midtuken. Svake prestasjoner hele veien.
Tålmodighet er en dyd i den klubben der altså.  ::)
Jon R.

HåvardK

Quote from: Jon R on August 17, 2019, 10:53:12
Forferdelig med klubber som sparker managere hele tida.

RoarG

Hmm. *Kremt*, *Host*
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Quote from: HåvardK on August 17, 2019, 12:01:29
Glad jeg ikke holder med en sånn klubb.
Jon R.

HåvardK

Quote from: Jon R on August 17, 2019, 15:18:10
Quote from: HåvardK on August 17, 2019, 12:01:29
Glad jeg ikke holder med en sånn klubb.

ar9

Lukter det nedrykk av Huddersfield og Stoke allerede? Snakk om antiklimaks.

Fra å spille på Emirates til å spille på Crown Ground i.l.a ett par sesonger.

Da blir det nok brått slutt på høye smørbrød i kantina ja.

RoarG

Quote from: ar9 on August 18, 2019, 10:42:51

Litt tidlig å snakke om nedrykk nå. Men starten for begge klubbene har vært elendig. Hudds sparket manageren, og har dermed tatt grep umiddelbart. Men at sesongen deres kan bli noe annet enn det de har håpet på, tror jeg de må belage seg på.

Kato

Huddersfield har sett utrolig svake ut. Stoke noe annet. Skapte mye mot Derby i går, og må være det laget som treffer metallet mest. Tror de kommer utover.

Cherry

Quote from: Kato on August 18, 2019, 11:38:20

Huddersfield har sett utrolig svake ut. Stoke noe annet. Skapte mye mot Derby i går, og må være det laget som treffer metallet mest. Tror de kommer utover.

WBA, Fulham og Stoke....med QPR som dark horse.... ::) :)

Cherry

Litt off topic, men må bare nevne det:

Massimo Cellino og klubben hans`Brescia signerte Mario Ballotelli i dag.... :o :D

Bromancer

RoarG

Quote from: Bromancer on August 27, 2019, 20:38:29
Bolton Wanderers og Bury kan være historie  :'(

https://www.bbc.com/sport/49474177
Bolton var en av Ligaens grunnleggere. Trist.

Josch

Quote from: RoarG on August 27, 2019, 20:39:56

Bolton sørget for at Leeds rykket ned fra PL den 2. mai 2004. Res: 4-1.

Eriksen55

Quote from: Josch on August 27, 2019, 21:01:32
Quote from: RoarG on August 27, 2019, 20:39:56

Bolton sørget for at Leeds rykket ned fra PL den 2. mai 2004. Res: 4-1.

Det sørget vel Leeds for selv  ;)

Synd det som skjer med Bury og Bolton.

RoarG

Storbråk i Liverpool. Her hagler beskyldningene mellom spillerens agent og klubben. Tror denne agenten utfordrer skjebnen, hvis han får et rykte på seg at han er en intrigemaker. Håper aldri at noe liknende oppstår i Leeds.

https://www.nettavisen.no/sport/agenten-til-liverpool-stortalent-langer-ut---han-har-ikke-forlatt-rommet-sitt-pa-fire-dager/3423836693.html

Cannavaro

Interessant også dette, engelsk milliardær , Jim Ratcliffe(som eier selskapet Ineos, samt sykkel laget med samme navn).
Han skal nå satse på fotball, og vil investere i fotball klubben Nice.  Leser at han har bosted i Monaco.  Ønsker å konkurrere med de beste i Frankrike og vil med i CL.  Altså en engelskmann som investerer i utenlandsk klubb, samme uke vi får dårlige nyheter om Bury og mulig Bolton.
https://www.vg.no/sport/fotball/i/3JzwJX/naa-satser-sykkelmilliardaeren-paa-fotball
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Vet ikke hvor breaking news dette er, men Aston Villa etterforskes av PL på brudd på FFP-relene. Aston Villa var jo en av de klubbene som solgte sin egen stadion til sin egen eier, som leaset den tilbake til klubben. Dette for å pynte på svært røde tall. EFL etterforsket det, og fant at de var "helt greit" (Hva ellers? Amøbene i Ligaen har jo selv laget dette smutthullet i regelverket. Selvsagt blir det utnyttet av kyniske klubbeiere for det det er verdt). Tror ikke vi skal vente oss den helt store straffen.

https://thisisfutbol.com/2019/09/blogs/source-claims-efl-approved-villa-park-sale/