Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914748 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3600 på: Juli 19, 2018, 12:14:31 »
Phil Hay Retweetet Tom Barclay
Sun reporting that Jozefzoon is to undergo a medical at Derby:

marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3601 på: Juli 19, 2018, 12:15:59 »
Nå kan det tenkes at Josefzoon er mer kjent med Frank Lampard enn Bielsa og derfor har respekt for han direkte kontra en Hockaday

Medical i Derby nå meldes det!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3602 på: Juli 19, 2018, 12:21:47 »
Kommer til å koke over fra fansen snart

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3603 på: Juli 19, 2018, 12:29:13 »
Brentford har også akseptert et bud fra Sheff U på John Egan. Vi har vel blitt linket en del til han... og vips så er han også vekk

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3604 på: Juli 19, 2018, 12:30:19 »
Nå kan det tenkes at Josefzoon er mer kjent med Frank Lampard enn Bielsa og derfor har respekt for han direkte kontra en Hockaday

Medical i Derby nå meldes det!

Ross
Sky sports saying that one of their sources suggests that Jozefzoon would rather join Leeds #lufc

Sky sports disagreeing with what other reporters saying. Sky saying he prefers Leeds. The sun saying he’s going derby. I know who I’d believe #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3605 på: Juli 19, 2018, 13:05:58 »
Er noe som skurrer her. Virker ikke veldig lovende dette.
Enten så har vi fortsatt tro på at vi kan lande Vydra/Abel/Bryan type spillere som står øverst på lista. Eller så er det noe som ikke stemmer ifht finansene.
Vi taper ikke en kamp med Derby. De sliter jo ganske kraftig under et tight budsjett.
Klarer vi ikke å melde oss på i kamper for slike spillere er jeg redd vi sitter igjen med svarteper når vinduet stenger.

Synes også det tok ekstremt lang tid å lande Bielsa/Barker og Blackman.
Virker som vi ikke rokker på oss under forhandlinger eller er budsjettet ekstremt tight?

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3606 på: Juli 19, 2018, 13:13:36 »
Er noe som skurrer her. Virker ikke veldig lovende dette.
Enten så har vi fortsatt tro på at vi kan lande Vydra/Abel/Bryan type spillere som står øverst på lista. Eller så er det noe som ikke stemmer ifht finansene.
Vi taper ikke en kamp med Derby. De sliter jo ganske kraftig under et tight budsjett.
Klarer vi ikke å melde oss på i kamper for slike spillere er jeg redd vi sitter igjen med svarteper når vinduet stenger.

Synes også det tok ekstremt lang tid å lande Bielsa/Barker og Blackman.
Virker som vi ikke rokker på oss under forhandlinger eller er budsjettet ekstremt tight?

De har sagt at det ikke nødvendigvis handler om prisen på enkeltspillere men at de kun gjør avtaler som de syns har bra verdi i totalpakka (lønn, sign on fee  og overgangssum). Virker jo som at det er derfor Vydra røyk og Abel er i limbo.

Så vil tiden vise om dette er genialt eller for naivt. Håper fortsatt vi får en stopper, ving og spiss inn. Stoler ikke på Cooper.

lojosang

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3607 på: Juli 19, 2018, 13:35:17 »
Er noe som skurrer her. Virker ikke veldig lovende dette.
Enten så har vi fortsatt tro på at vi kan lande Vydra/Abel/Bryan type spillere som står øverst på lista. Eller så er det noe som ikke stemmer ifht finansene.
Vi taper ikke en kamp med Derby. De sliter jo ganske kraftig under et tight budsjett.
Klarer vi ikke å melde oss på i kamper for slike spillere er jeg redd vi sitter igjen med svarteper når vinduet stenger.

Synes også det tok ekstremt lang tid å lande Bielsa/Barker og Blackman.
Virker som vi ikke rokker på oss under forhandlinger eller er budsjettet ekstremt tight?

Er Svarte-Per spiss eller midtstopper? Eller back? Han holder i hvert fall en viss bredde.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3608 på: Juli 19, 2018, 13:38:30 »
Talksport

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Eisa

Cheltenhamspilleren med 25 mål på 45 kamper Ryktes....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3609 på: Juli 19, 2018, 13:41:10 »
Muligens der vi er for naive ja. Lever klubben og fansen i fortiden. Vil ikke øke lønninger og vil ikke betale overpris etc. Dette er en nobel tanke med tanke på å leve som klubb. Men skal klubben opp og vil klubben på sikt kjempe om en plass i europa. Ja da er vi nødt til å føle etter og betale mer enn vi føler for, og ja lønninger må økes betraktelig.
Så det handler egentlig om to ting. Vil klubben noe sportslig, ja da kosterndet massepenger. Vil, klubben kun være happy for å være til og dermed tenke at vi ikke skal overbetale. Ja da står vi på stedet vil.
Så naivitet betyr Championship.
Satse betyr hvis det satses riktig Premier League

Sydhagen

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3610 på: Juli 19, 2018, 13:42:17 »
Talksport

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mohamed_Eisa

Cheltenhamspilleren med 25 mål på 45 kamper Ryktes....
Paul Grimley:

I’m getting trigger finger and it’s @lufc in my sights.

Woosa woosa woosa (For Now)


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3611 på: Juli 19, 2018, 13:46:27 »
Lønner seg nok ikke å skru opp forventningene i hvert bidige transfervindu. Jeg for min del er glad for de spillerne vi har blitt kvitt til nå. Må flere følge etter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3612 på: Juli 19, 2018, 13:56:14 »
Hugill visstnok på vei til QPR...

auren
« Siste redigering: Juli 19, 2018, 13:59:56 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3613 på: Juli 19, 2018, 14:31:55 »
Er noe som skurrer her. Virker ikke veldig lovende dette.
Enten så har vi fortsatt tro på at vi kan lande Vydra/Abel/Bryan type spillere som står øverst på lista. Eller så er det noe som ikke stemmer ifht finansene.
Vi taper ikke en kamp med Derby. De sliter jo ganske kraftig under et tight budsjett.
Klarer vi ikke å melde oss på i kamper for slike spillere er jeg redd vi sitter igjen med svarteper når vinduet stenger.

Synes også det tok ekstremt lang tid å lande Bielsa/Barker og Blackman.
Virker som vi ikke rokker på oss under forhandlinger eller er budsjettet ekstremt tight?

De har sagt at det ikke nødvendigvis handler om prisen på enkeltspillere men at de kun gjør avtaler som de syns har bra verdi i totalpakka (lønn, sign on fee  og overgangssum). Virker jo som at det er derfor Vydra røyk og Abel er i limbo.

Så vil tiden vise om dette er genialt eller for naivt. Håper fortsatt vi får en stopper, ving og spiss inn. Stoler ikke på Cooper.
Kanskje man skulle vært litt mer offensive? Jo lengre tid som går nå større sjanse vil det være for å gjøre en dårlig handel.

Kanskje ting vil endre seg hvis vi klarer å hale Vydra/Abel over.
Jeg kan jo forsåvidt skjønne Vydra/Abel også. At Bielsa er trener er nok et stort pluss, men stallen slik den er idag lukter ikke akkurat PL spill av.
Regner jo med de fleste fotballspillere har det i bakhodet.

Får satse på Anita, OKane og Sacko. Kan være de har tatt rev i seilene

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3614 på: Juli 19, 2018, 14:50:24 »
Leeds United are battling several Premier League clubs for Oldham’s teenage defender Tom Hamer, Football Insider sources understand.

Leeds, Everton, Burnley and Brighton have all been keeping tabs on Hamer since he came into the Oldham team as they see him as a potential star in the making.

https://www.footballinsider247.com/exclusive-bid-ready-as-leeds-work-on-signing-defender-from-north-west-club/

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3615 på: Juli 19, 2018, 14:57:04 »
Er noe som skurrer her. Virker ikke veldig lovende dette.
Enten så har vi fortsatt tro på at vi kan lande Vydra/Abel/Bryan type spillere som står øverst på lista. Eller så er det noe som ikke stemmer ifht finansene.
Vi taper ikke en kamp med Derby. De sliter jo ganske kraftig under et tight budsjett.
Klarer vi ikke å melde oss på i kamper for slike spillere er jeg redd vi sitter igjen med svarteper når vinduet stenger.

Synes også det tok ekstremt lang tid å lande Bielsa/Barker og Blackman.
Virker som vi ikke rokker på oss under forhandlinger eller er budsjettet ekstremt tight?

De har sagt at det ikke nødvendigvis handler om prisen på enkeltspillere men at de kun gjør avtaler som de syns har bra verdi i totalpakka (lønn, sign on fee  og overgangssum). Virker jo som at det er derfor Vydra røyk og Abel er i limbo.

Så vil tiden vise om dette er genialt eller for naivt. Håper fortsatt vi får en stopper, ving og spiss inn. Stoler ikke på Cooper.
Kanskje man skulle vært litt mer offensive? Jo lengre tid som går nå større sjanse vil det være for å gjøre en dårlig handel.

Kanskje ting vil endre seg hvis vi klarer å hale Vydra/Abel over.
Jeg kan jo forsåvidt skjønne Vydra/Abel også. At Bielsa er trener er nok et stort pluss, men stallen slik den er idag lukter ikke akkurat PL spill av.
Regner jo med de fleste fotballspillere har det i bakhodet.

Får satse på Anita, OKane og Sacko. Kan være de har tatt rev i seilene

Anita og O’Kane er spillere som det er greit nok å ha i stallen, så fremt de ikke har skyhøy lønn. Anita kan bekle mange roller og O’Kane har et bra toppnivå som gjør ham til en ok plan C i tilfelle skader/suspensjoner. Vil helst selge dem, men det finnes verre spillere å ha som stallfyll. Sacko har jeg derimot ingen som helst tro på.

Så til trådens tema: Tiden går og går, og det er omtrent de samme spillerne som nevnes nå som for tre uker siden. Det MÃ… komme to-tre signeringer som styrker førstelaget innen utløpet av neste uke!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3616 på: Juli 19, 2018, 15:06:23 »
Kan tenkes Bielsa er her for mange mange år nå. Utvikle det vi har!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3617 på: Juli 19, 2018, 15:08:32 »
Warnock avviser interessen for Vieira:

"We've been linked quite a few times with him and from about four different agents I think, so I don't know which one of them put it in the press!

"When I read a couple of things in the papers, I think 'have I not said no about this player before?'"

https://www.walesonline.co.uk/sport/football/transfer-news/warnock-grujic-vieira-leeds-cardiff-14926063

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3618 på: Juli 19, 2018, 15:29:01 »
Er noe som skurrer her. Virker ikke veldig lovende dette.
Enten så har vi fortsatt tro på at vi kan lande Vydra/Abel/Bryan type spillere som står øverst på lista. Eller så er det noe som ikke stemmer ifht finansene.
Vi taper ikke en kamp med Derby. De sliter jo ganske kraftig under et tight budsjett.
Klarer vi ikke å melde oss på i kamper for slike spillere er jeg redd vi sitter igjen med svarteper når vinduet stenger.

Synes også det tok ekstremt lang tid å lande Bielsa/Barker og Blackman.
Virker som vi ikke rokker på oss under forhandlinger eller er budsjettet ekstremt tight?

De har sagt at det ikke nødvendigvis handler om prisen på enkeltspillere men at de kun gjør avtaler som de syns har bra verdi i totalpakka (lønn, sign on fee  og overgangssum). Virker jo som at det er derfor Vydra røyk og Abel er i limbo.

Så vil tiden vise om dette er genialt eller for naivt. Håper fortsatt vi får en stopper, ving og spiss inn. Stoler ikke på Cooper.
Kanskje man skulle vært litt mer offensive? Jo lengre tid som går nå større sjanse vil det være for å gjøre en dårlig handel.

Kanskje ting vil endre seg hvis vi klarer å hale Vydra/Abel over.
Jeg kan jo forsåvidt skjønne Vydra/Abel også. At Bielsa er trener er nok et stort pluss, men stallen slik den er idag lukter ikke akkurat PL spill av.
Regner jo med de fleste fotballspillere har det i bakhodet.

Får satse på Anita, OKane og Sacko. Kan være de har tatt rev i seilene

Anita og O’Kane er spillere som det er greit nok å ha i stallen, så fremt de ikke har skyhøy lønn. Anita kan bekle mange roller og O’Kane har et bra toppnivå som gjør ham til en ok plan C i tilfelle skader/suspensjoner. Vil helst selge dem, men det finnes verre spillere å ha som stallfyll. Sacko har jeg derimot ingen som helst tro på.

Så til trådens tema: Tiden går og går, og det er omtrent de samme spillerne som nevnes nå som for tre uker siden. Det MÃ… komme to-tre signeringer som styrker førstelaget innen utløpet av neste uke!
Helt uenig!
O`Kane og Anita er ikke gode nok. Få dem bort!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3619 på: Juli 19, 2018, 15:49:47 »
Leeds United approach for Diego Polenta detailed, club have ‘tried to bet heavily’ on the player

Sport Witness Team19th July 2018
It’s not often we find a Leeds United story in Uruguay, but one has popped up in Ovacion, the sport section of El Pais, today.

Diego Polenta is a free agent, having seen his contract with Nacional expire. Ovacion explains he’s been much wanted this summer and they’ve got some heavy detail on the clubs who have been chasing him.

On May 4th, Club Atlas in Mexico sent a proposal, on June 1st they were followed by Saudi Arabia’s Al-Ittihad. Then on June 4th came Leeds United.

The Championship club are said to have made an approach over a potential move and have ‘tried to bet heavily’ on the defender.

Despite of all that, the 26 year old still hasn’t decided what he wants to do. He’s free to choose who he wishes to play for and has kept his options open and offers on the table.

Ovacion reports there’s a chance he could even sign up again with Nacional.

It’s not the first time Leeds have been linked with a Nacional player this summer, with Agustín Rogel’s agent claiming earlier this year he’d had a detailed proposal from the club which would have included a stay in the US before an EU passport was obtained.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3620 på: Juli 19, 2018, 16:07:01 »
Hernandez og Vydra i vasken etter uker med spekulasjoner. Nå mister vi Hugill til QPR, og Josefzzon velger Derby.

Pengevekta er sannsynligvis tyngre enn allverdens trenernavn.

Vi har hastverk, og er langt ute av kurs to-tre uker før seriestart.
 

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3621 på: Juli 19, 2018, 16:07:34 »
Blir litt nedstemt, alle velger bort Leeds.
MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3622 på: Juli 19, 2018, 16:09:25 »
Leeds vil ikke gi markedslønn, derfor blir vi i denne divisjonen i lang lang tid fremover

Buddy

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3623 på: Juli 19, 2018, 16:21:45 »
Blir litt nedstemt, alle velger bort Leeds.

IKKE JEG!
Dette kommer til å ordne seg så fint, så.

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3624 på: Juli 19, 2018, 16:24:53 »
Blir litt nedstemt, alle velger bort Leeds.

IKKE JEG!
Dette kommer til å ordne seg så fint, så.
Tja, vi rykker vel ikke ned....men denne troppen vi har nå kan da umulig være god nok for opprykk? Det er jo nå som gjelder. vi må rykke opp fortest mulig!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3625 på: Juli 19, 2018, 16:50:51 »
Hernandez og Vydra i vasken etter uker med spekulasjoner. Nå mister vi Hugill til QPR, og Josefzzon velger Derby.

Pengevekta er sannsynligvis tyngre enn allverdens trenernavn.

Vi har hastverk, og er langt ute av kurs to-tre uker før seriestart.

Hva gjør deg så sikker på dette? Spekulasjoner skriver du, er ikkje alle disse navnene stort sett basert på akkurat det?

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3626 på: Juli 19, 2018, 16:53:25 »
Blir litt nedstemt, alle velger bort Leeds.

IKKE JEG!
Dette kommer til å ordne seg så fint, så.
Tja, vi rykker vel ikke ned....men denne troppen vi har nå kan da umulig være god nok for opprykk? Det er jo nå som gjelder. vi må rykke opp fortest mulig!

Vel, vi starter snart på år to av fem årsplanen. MÃ… ikke rykke opp i år.

Du sier du har klokketro på Bielsa. Da må du stole på de avgjørelsene han tar da. Hentes det ikke en stopper så har nok han sagt vi ikke trenger.

Jeg vil ha inn nye folk ASAP, lei av å vente. Men jeg er 100 % sikker på at minst en spiss, ving og venstre back blir hentet før ligaåpningen.

Angående venstreback..vi har Pearce og De Bock. Dallas, Berardi og Anita som alternativer.. ikke at de 3 sistnevnte er all verdens til spillere. Men det må jo bety at han ikke stoler på at Pearce kan gjøre jobben enda og at De Bock bør gå på vannet i pre season hvis han skal være med videre..

Hay har sagt at vi kan forvente 4-5 til inn. Da stoler jeg på at det skjer. :)

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3627 på: Juli 19, 2018, 16:57:55 »
Blir litt nedstemt, alle velger bort Leeds.

IKKE JEG!
Dette kommer til å ordne seg så fint, så.
Tja, vi rykker vel ikke ned....men denne troppen vi har nå kan da umulig være god nok for opprykk? Det er jo nå som gjelder. vi må rykke opp fortest mulig!

Vel, vi starter snart på år to av fem årsplanen. MÃ… ikke rykke opp i år.

Du sier du har klokketro på Bielsa. Da må du stole på de avgjørelsene han tar da. Hentes det ikke en stopper så har nok han sagt vi ikke trenger.

Jeg vil ha inn nye folk ASAP, lei av å vente. Men jeg er 100 % sikker på at minst en spiss, ving og venstre back blir hentet før ligaåpningen.

Angående venstreback..vi har Pearce og De Bock. Dallas, Berardi og Anita som alternativer.. ikke at de 3 sistnevnte er all verdens til spillere. Men det må jo bety at han ikke stoler på at Pearce kan gjøre jobben enda og at De Bock bør gå på vannet i pre season hvis han skal være med videre..

Hay har sagt at vi kan forvente 4-5 til inn. Da stoler jeg på at det skjer. :)

5 årsplan my ass. Kun for å roe ned og ha noe å skylde på, når vi ikke satser økonomisk med nye spillere. I verste fall står vi uten coach/manager om en ukes tid. Bielse har nok blitt lovet satsing på gode spillere, men kommer det ingen så forsvinner han. Og han er ihvertfall ikke i klubben i disse 5 årene i Championship

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3628 på: Juli 19, 2018, 17:04:07 »
Fornuftig av Rad:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3629 på: Juli 19, 2018, 17:16:47 »
Blir litt nedstemt, alle velger bort Leeds.

IKKE JEG!
Dette kommer til å ordne seg så fint, så.
Tja, vi rykker vel ikke ned....men denne troppen vi har nå kan da umulig være god nok for opprykk? Det er jo nå som gjelder. vi må rykke opp fortest mulig!

Vel, vi starter snart på år to av fem årsplanen. MÃ… ikke rykke opp i år.

Du sier du har klokketro på Bielsa. Da må du stole på de avgjørelsene han tar da. Hentes det ikke en stopper så har nok han sagt vi ikke trenger.

Jeg vil ha inn nye folk ASAP, lei av å vente. Men jeg er 100 % sikker på at minst en spiss, ving og venstre back blir hentet før ligaåpningen.

Angående venstreback..vi har Pearce og De Bock. Dallas, Berardi og Anita som alternativer.. ikke at de 3 sistnevnte er all verdens til spillere. Men det må jo bety at han ikke stoler på at Pearce kan gjøre jobben enda og at De Bock bør gå på vannet i pre season hvis han skal være med videre..

Hay har sagt at vi kan forvente 4-5 til inn. Da stoler jeg på at det skjer. :)

5 årsplan my ass. Kun for å roe ned og ha noe å skylde på, når vi ikke satser økonomisk med nye spillere. I verste fall står vi uten coach/manager om en ukes tid. Bielse har nok blitt lovet satsing på gode spillere, men kommer det ingen så forsvinner han. Og han er ihvertfall ikke i klubben i disse 5 årene i Championship

Det blir jo vanvittig svartmaling av situasjonen.
Bielsa har jo ikke gjort et intervju etter pressekonferansen og klubben er tight ifht hva som lekkes til media.

Ref til pressekonferansen:Bielsa har sagt han synes stallen er OK og det er potensiale.
Han vil han en mindre tropp å jobbe med og vi trenger forsterkninger på 4 posisjoner. Eller 4-5 spillere som andre har tolket det som.
2 er hentet inn til nå.
God keeper i Blackman
En god midtbanespiller i Baker - Midtbanen synes jeg virker bra og har en god balanse hvis Baker lever opp til forventningene.

Vi trenger en spiss. En kraftig spiss god offensivt og defensivt. Vi trenger en stopper spør du meg og vi trenger en vingback/ev ving.
Tiden begynner å renne litt ut, men å svartmale situasjonen så til de grader er jo ingenvits.
Bielsa har jo jobbet med kjernen av laget i en måned vel(?) og man ser jo tydelig i første treningskamp hva han vil og hvordan spillerene oppfører seg.

På slutten av forrige sesong var det juniorspillerne som stod fram. Mot Forest Green stod Cooper, Foreshaw, Phillips, Ayling, Roofe og til dels Dallas frem. Bare det er en stor forskjell fra i fjor. Alt håp er ikke ute enda. En boost med 2-3 gode spillere inn neste 10 dagene å vi vil fortsatt ha mulighet til å være konkurransedyktige spør du meg.

Synd at Hugill glapp. Tror han ville fungert meget bra i dette laget. Får håpe man over helgen klarer å fange en spiss som glir inn i filosofien til Bielsa. For det er det vi mangler mest.
« Siste redigering: Juli 19, 2018, 17:19:17 av leedslife »