Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 915202 ganger)

0 medlemmer og 6 gjester leser dette emnet.

stian

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3720 på: Juli 22, 2018, 21:02:02 »
Utsagnet vektlegger vel at Bielsa har tro på (ikke «tillit til» som oversettelsen til engelsk tydet på). Hvis han klarer å få satt Saiz inn i et system og gjøre ham til en bedre lagspiller er han klasse i denne divisjonen (og de fleste andre divisjoner). Derfor: ikke selg!!


Han manglet vel kun noen offensive og dristige avleveringer. De kommer nok når han er tryggere.

Helt klart. Flere og ydeligere bevegelser rundt en spiller som Saiz vil være et enormt offensivt våpen. Han kan både sette fart selv og segte opp andre så på sitt beste er han en håndfull for ethvert forsvar.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3721 på: Juli 22, 2018, 21:20:10 »
Saiz er den eneste i stallen med potensiale til å bli årets spiller i Championship.
Hatt en nedgående kurve siden den fantastiske starten, men fortsatt vår beste spiller fremover på banen.

Vi har ikke klart å hente en spiller som noen jubler for ennå. Da kan vi ikke selge de beste som allerede er her.
« Siste redigering: Juli 22, 2018, 22:19:52 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3722 på: Juli 22, 2018, 21:26:06 »
Saiz er den eneste i stallen med potensiale til å bli årets spiller i Championship.
Hatt en nedgående kurve siden den fantastiske starten, men fortsatt vår beste spiller fremover på banen.

Vi har ikke klart å hente en spiller som noen jubler for ennå. Da kan vi IKKE selge de beste som allerede er her.
Fikset...

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3723 på: Juli 22, 2018, 21:42:33 »
Idioti å selge Saiz. Sammen med Pablo er det eneste kreative vi har.. Nedadgående i fjorårs sesongen, men har tro på at Bielsa kan få ut maks potensial

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3724 på: Juli 22, 2018, 21:43:44 »
Selg å kjøp noe bedre for den summen. Sytekopp. Skulle han skinne under bielsa skal jeg bøye meg ydmykt i støvet. Men tror ikke det før jeg ser det.
« Siste redigering: Juli 22, 2018, 21:49:08 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3725 på: Juli 22, 2018, 21:56:20 »
Han (Saiz) blir en viktig spiller. Virker litt ukomfortabel i den nye rollen, men regner med det vil gå seg til når han og laget blir bedre kjent med Bielsa og hva han vil.
Skal vi ut å hente en tilsvarende spiller blir det fort samme sum.
Er jo som regel nr 2 eller 3 på alt vi foretar oss av sjanser.

Vi kan ikke begynne å ønske våre beste spillere vekk etter 2-3 pre-season kamper.
At noen av de har bein å løpe på etter at de spiller samtlige 90 er jo et under. Måten vi vil spille på under Bielsa krever jo enormt med løping i utgangspunktet. Er noe helt annet enn den derre stillestående, pistrete fotballen under TC.

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3726 på: Juli 22, 2018, 22:19:33 »
Saiz er den eneste i stallen med potensiale til å bli årets spiller i Championship.
Hatt en nedgående kurve siden den fantastiske starten, men fortsatt vår beste spiller fremover på banen.

Vi har ikke klart å hente en spiller som noen jubler for ennå. Da kan vi IKKE selge de beste som allerede er her.
Fikset...

 ;D
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3727 på: Juli 22, 2018, 22:59:44 »
Phil Hay om spillere inn

I don’t have names but yes they are in for people and yes they expect to make signings. But this isn’t really news and it doesn’t answer the question of what level of quality they’ll end up with, which quite honestly is the crucial point here.



Phil Hay om medias rolle ifht LU

Bielsa hasn’t done any press at these games, with us or anyone else. His prerogative obviously but does mean that questions go unanswered


the EFL has certain post match regulations. But in general, coaches can do as much or as little as they please. Bielsa has always been very rigid with the amount he does


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3728 på: Juli 22, 2018, 23:02:45 »
Rudi G Rakner  ;)

Norwegian (Bergen) wonder boy Niklas Haugland just arrived LBA and on his way to TA after spells with AC Milan, Bayern München and Salzburg #lufc




Prøvespill kanskje?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3729 på: Juli 23, 2018, 08:13:28 »
Vet ikke hvor mye det ligger i dette ryktet om at noen klubber har bydd på Saiz
http://www.hitc.com/en-gb/2018/07/23/report-leeds-united-reject-big-money-saiz-offers/

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3730 på: Juli 23, 2018, 11:51:19 »
Bielsa venter på GO fra Pep ift Diaz og/eller Foden visstnok....begge har gode skussmål.
Hugill...er vi interessert tro?  Ings? 

Ellers : O Kane, Ekuban, Sacko , Murphy vil man ha ut...lite nytt.

Gode på å holde korta tett til brystet..D skal Orta/Bielsa ha! ;)
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3731 på: Juli 23, 2018, 12:05:22 »
Bielsa venter på GO fra Pep ift Diaz og/eller Foden visstnok....begge har gode skussmål.
Hugill...er vi interessert tro?  Ings? 

Ellers : O Kane, Ekuban, Sacko , Murphy vil man ha ut...lite nytt.

Gode på å holde korta tett til brystet..D skal Orta/Bielsa ha! ;)


West Ham har skader. Hughill avklares mye senere i lånevinduet.

Takker jo ja ti Diaz og Fofen, men de er svært unge. Holder de gjennom en fysisk Championship sesong.



Til kortene.....

Jeg tror verken Orta eller Radz har noen kort!


Begge venter fortsatt på JA fra Vydra og Hernandez - akkurat det DET er veldig naivt!


Jeg tror kanskje vi får inn noen fler spansktalende før slutten på sommeren.




Marcelo Bielsa er en stolt mann. Han tar dette steget NED til Leeds for å vise st han også klarer engelsk fotball. Dette er neppe pga pengene.

Jeg tror til og med at han mener st denne jobben kan han klare UTEN store forandringer. Borte er en drøss med middelmådigheter. Lønnsbudsjettet er slanket kraftig og det vil være rom for mer kvalitet. Jeg tror han er her for 3 sesonger. Det betyr at han ikke har dårlig tid.


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3732 på: Juli 23, 2018, 12:50:34 »
Jeg håper du har mye rett her, men frykter at Bielsa undervurderer hvor fysisk tøff denne ligaen er. En spiller som feks Modric hadde blitt sparket ned annethvert minutt i hver kamp..jeg håper vi får inn kvalitet ..med muskler

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3733 på: Juli 23, 2018, 13:23:24 »
Det er ville penger. Selg!!!
Selger vi Saiz må vi bruke minst like mye penger på å hente en som er like god!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3734 på: Juli 23, 2018, 13:52:57 »
Leeds United transfer targets: Who are Manchester City starlets Phil Foden and Brahim Diaz?


Brahim Diaz and Phil Foden
 Alex Evans

Monday 23 July 2018
Leeds United have been linked with Manchester City rising stars Brahim Diaz and Phil Foden.


The two teenage talents are being looked at by Marcelo Bielsa's Leeds United for possible loan deals, according to the latest transfer reports.

Pep Guardiola is set to assess the players during pre-season training before making a decision about what to do with his youngsters in the transfer market.


-> Why Leeds United need a big fortnight of signings after Southend draw

Here we round up everything you need to know about the transfer targets.


Who is Phil Foden?

Brahim Diaz. Photo: PA

Age: 18

Position: Midfielder


Current club: Manchester City

Previous clubs: Always at Manchester City. Has played for England U16, England U17, England U18 and England U19

Phil Foden. Photo: PA

Key Stats: 5 senior appearances. 34 England youth appearances, 14 goals

Debut: Manchester City v Feyenoord, came on in 75th minute for Yaya Toure and became the fourth youngest English player to play in the Champions League at 17 years and 177 days.


Key Honours: Premier League Winners Medal, 2017-18; Won the FIFA Under-17 World Cup Golden Ball in 2017.

What they say: “It’s dangerous to say good things about young players because they are still young, and they have to grow and learn many, many things. But we have a lot of confidence to help him because we believe he is a guy who has potential, even if he is not strong or tall, I think he has absolutely good potential to be helped, and that is what we do.” -- Pep Guardiola.

-> Leeds United Live: Reaction from Sunday's trip to Southend as new season edges closer

Who is Brahim Diaz?

Age: 18 (19 on August 3)


Position: Attacking midfielder/winger

Current club: Manchester City

Previous clubs: Malaga (Spain). Has also played for Spain U17, Spain U19 and Spain U21

Key Stats: 5 Senior Manchester City appearances, 2017-18 season, 17 youth appearances for Spain, 4 goals.

Debut: Manchester City V Swansea, EFL Cup. Came on as a sub for Iheanacho.

ngest English player to play in the Champions League at 17 years and 177 days.

Key Honours: Premier League Winners Medal 2017-18




Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3735 på: Juli 23, 2018, 14:04:06 »
Det mest bekymringsverdige: INGEN rykter om solide forsterkninger!! Kun snakk om noen unggutter fra City som kommer til å bli ødelagt i championship.

AndyMathie

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3736 på: Juli 23, 2018, 16:59:02 »
Det mest bekymringsverdige: INGEN rykter om solide forsterkninger!! Kun snakk om noen unggutter fra City som kommer til å bli ødelagt i championship.

Tull og tøys. Masse unggutter har vært på lån tidligere eller har spilt i Championship før dem kom opp. Listen er så lang at det ikke er vits å begynne å ramse opp!!!
We are Leeds and we are proud of it!

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3737 på: Juli 23, 2018, 17:40:14 »
Før de kom opp? Falt litt av pinnen..

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3738 på: Juli 23, 2018, 18:01:55 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".

Jon R

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3739 på: Juli 23, 2018, 19:02:40 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3740 på: Juli 23, 2018, 19:21:06 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???

16dager er altfor kort tid for å få samkjørt laget- Så ja. Vinduet stinker på høyoktan, og Raddikken er en lurendreier. Nesten så man tror han har gått i en Bates skole

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3741 på: Juli 23, 2018, 19:31:13 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???

16dager er altfor kort tid for å få samkjørt laget- Så ja. Vinduet stinker på høyoktan, og Raddikken er en lurendreier. Nesten så man tror han har gått i en Bates skole

Hvor er snorke-emojien når man trenger den?
Marching On! 4276

Annesj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3742 på: Juli 23, 2018, 19:51:22 »
Liten tvil om at dette vinduet er bekymringsfullt pr nå. Men vi er nok ikke de eneste som ikke har samkjørt lag første serierunde.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3743 på: Juli 23, 2018, 19:55:52 »
Graeme Bailey

Burnley lead chase for York starlet Vinnie Steels - the 16-year-old can move for nothing. But Sean Dyche's men have plenty of rivals for his signature...

https://www.teamtalk.com/news/burnley-leading-liverpool-spurs-in-race-for-non-league-wonderkid



Hvor er Leeds United?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

AndyMathie

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3744 på: Juli 23, 2018, 20:45:39 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???

Helsika har dem skifta fra 31.aug til 9.aug. Æ som har tatt det så me ro at æ har skrevet jeg deg osv istede for dialekta mi. Nu begynner æ kjenne på at det hær kan bli skummelt om vi ikke får inn noen klassespillere asap!
We are Leeds and we are proud of it!

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3745 på: Juli 23, 2018, 21:07:31 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???

16dager er altfor kort tid for å få samkjørt laget- Så ja. Vinduet stinker på høyoktan, og Raddikken er en lurendreier. Nesten så man tror han har gått i en Bates skole

Hvor er snorke-emojien når man trenger den?
Så fint at du er ubekymret da..Gratulerer!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3746 på: Juli 23, 2018, 21:09:09 »
Bielsa venter på GO fra Pep ift Diaz og/eller Foden visstnok....begge har gode skussmål.
Hugill...er vi interessert tro?  Ings? 

Ellers : O Kane, Ekuban, Sacko , Murphy vil man ha ut...lite nytt.

Gode på å holde korta tett til brystet..D skal Orta/Bielsa ha! ;)


West Ham har skader. Hughill avklares mye senere i lånevinduet.

Takker jo ja ti Diaz og Fofen, men de er svært unge. Holder de gjennom en fysisk Championship sesong.



Til kortene.....

Jeg tror verken Orta eller Radz har noen kort!


Begge venter fortsatt på JA fra Vydra og Hernandez - akkurat det DET er veldig naivt!


Jeg tror kanskje vi får inn noen fler spansktalende før slutten på sommeren.




Marcelo Bielsa er en stolt mann. Han tar dette steget NED til Leeds for å vise st han også klarer engelsk fotball. Dette er neppe pga pengene.

Jeg tror til og med at han mener st denne jobben kan han klare UTEN store forandringer. Borte er en drøss med middelmådigheter. Lønnsbudsjettet er slanket kraftig og det vil være rom for mer kvalitet. Jeg tror han er her for 3 sesonger. Det betyr at han ikke har dårlig tid.

Championship er en brutal liga.
Det vil bli skader , masse gule kort og sikkert noen intriger i troppen vår- men får vi en god start så får man inn mye selvtillit og positivitet i troppen✌️Det trenger vi.
Akkurat nå pt har vi veeeeldig tynn stall for å kunne kjempe om topp 6....
Håper virkelig på litt ketchup effekt ift inngående/ kommende spillere ... asap.
 

Bjorn

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3747 på: Juli 23, 2018, 21:21:13 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???

16dager er altfor kort tid for å få samkjørt laget- Så ja. Vinduet stinker på høyoktan, og Raddikken er en lurendreier. Nesten så man tror han har gått i en Bates skole

Hvor er snorke-emojien når man trenger den?
Så fint at du er ubekymret da..Gratulerer!

Takk!  :D Nervøs før ny sesong, garantert! Bekymret, nei. Selv om vi har kvittet oss med spillere synes jeg ikke vi er dårligere. Egentlig synes jeg vi er bedre, men sesongen får vise det evt. Men i motsetning til de som mener de fleste spillerne våre er rask, velger jeg den 'naive' linja og er stolt og glad i dem! Har få grunner til å ikke være det. Liker derfor dårlig at det blir rakket ned på dem og mitt lag.  :-*
Marching On! 4276

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3748 på: Juli 23, 2018, 21:54:22 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???

16dager er altfor kort tid for å få samkjørt laget- Så ja. Vinduet stinker på høyoktan, og Raddikken er en lurendreier. Nesten så man tror han har gått i en Bates skole

Hvor er snorke-emojien når man trenger den?
Så fint at du er ubekymret da..Gratulerer!

Takk!  :D Nervøs før ny sesong, garantert! Bekymret, nei. Selv om vi har kvittet oss med spillere synes jeg ikke vi er dårligere. Egentlig synes jeg vi er bedre, men sesongen får vise det evt. Men i motsetning til de som mener de fleste spillerne våre er rask, velger jeg den 'naive' linja og er stolt og glad i dem! Har få grunner til å ikke være det. Liker derfor dårlig at det blir rakket ned på dem og mitt lag.  :-*

1+ en god holdning.
God effekt på spillerne også. Ligger fortsatt i minnet hjemmekampen mot Bristol forrige sesong.
Viser hva som er mulig når alle drar i samme retning

AndyMathie

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #3749 på: Juli 23, 2018, 22:01:08 »
Verste transfer sommeren siden 1975 og "The Paul Beasley summer".
Og det konkluderer du med 16 dager FØR vinduet stenger? Synsk?  ???

16dager er altfor kort tid for å få samkjørt laget- Så ja. Vinduet stinker på høyoktan, og Raddikken er en lurendreier. Nesten så man tror han har gått i en Bates skole

Hvor er snorke-emojien når man trenger den?
Så fint at du er ubekymret da..Gratulerer!

Takk!  :D Nervøs før ny sesong, garantert! Bekymret, nei. Selv om vi har kvittet oss med spillere synes jeg ikke vi er dårligere. Egentlig synes jeg vi er bedre, men sesongen får vise det evt. Men i motsetning til de som mener de fleste spillerne våre er rask, velger jeg den 'naive' linja og er stolt og glad i dem! Har få grunner til å ikke være det. Liker derfor dårlig at det blir rakket ned på dem og mitt lag.  :-*

Æ e også glad i dem, men det e en tøff liga og vi trenger da mye mer firepower up front for å si det sånn. Det er en spiss som er alfa omega med skikkelig pønsj i ala Yeboah eller Hasselbaink eller noe i den duren. Om det kommer så e æ strålende fornøyd. Synes bare at det begynner å bli voldsom lite tid når vi plutselig fikk 3 uker mindre å handle på i løpet av 1 noen timer denne dagen...
We are Leeds and we are proud of it!