Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914705 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.


auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4231 på: August 02, 2018, 18:40:44 »
Dallas ryktes til Stoke
http://the72.co.uk/112367/stoke-city-considering-move-leeds-united-winger/
Ikke selg til dem.

Litt ambivalent her. Dallas er en nyttig squadplayer og vil funke bra som back up både for Ayling og Douglas. Kan også spille ving. Men god nok for en startellever som jager opprykk er han ikke. Jeg håper likevel vi beholder ham.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4232 på: August 02, 2018, 18:43:17 »
Ser jammen ut til at Pennington kommer på lån igjen. Merkelig  :-\

@PhilHayYEP
Been otherwise engaged today but as appears to be common knowledge, Leeds United in talks with Everton over another loan deal for Matthew Pennington.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4233 på: August 02, 2018, 18:44:27 »
Dallas ryktes til Stoke
http://the72.co.uk/112367/stoke-city-considering-move-leeds-united-winger/
Ikke selg til dem.

Litt ambivalent her. Dallas er en nyttig squadplayer og vil funke bra som back up både for Ayling og Douglas. Kan også spille ving. Men god nok for en startellever som jager opprykk er han ikke. Jeg håper likevel vi beholder ham.

auren
Selg og få inn en som er bedre. Slik utvikler vi laget. Får vi inn bud på spillere som ikke er gode nok for laget, ja da bør spilleren selges, hvis da pengene brukes til å hente spillere som går rett inn på laget. På den måten blir den spilleren som holder feks Dallas på benken, selv bli benkesliter

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4234 på: August 02, 2018, 18:49:46 »
Dallas ryktes til Stoke
http://the72.co.uk/112367/stoke-city-considering-move-leeds-united-winger/
Ikke selg til dem.

Litt ambivalent her. Dallas er en nyttig squadplayer og vil funke bra som back up både for Ayling og Douglas. Kan også spille ving. Men god nok for en startellever som jager opprykk er han ikke. Jeg håper likevel vi beholder ham.

auren

Enig, beholdes som back up.  Har gode perioder, men er ikke stabilt god nok.
 

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4235 på: August 02, 2018, 19:39:08 »
Med så mange nye så er kanskje Pennington et svar på kontinuitet. På en måte klokt....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4236 på: August 02, 2018, 19:44:33 »
Med så mange nye så er kanskje Pennington et svar på kontinuitet. På en måte klokt....

Dessverre ikke god nok, med tanke på opprykk

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4237 på: August 02, 2018, 19:55:26 »
Leeds United prepare £8m bid for Man City star being closely linked with move to Turkish giants

Leeds United have stepped up their interest in Galatasaray transfer target Jason Denayer.

Galatasaray have been closely linked with Denayer this summer as they look to re-sign him on a season-long loan.

Denayer spent last season with the Istanbul giants and helped the Lions lift their 21st Turkish Super Lig title. However, the Lions are in danger of missing out on landing the versatile defender.

According to the daily Turkish newspaper Fanatik, Leeds are preparing a £8 million bid for Denayer.

See More: Turkish giants step up interest in Man City star following interest from Leeds and Celtic

The report goes onto state that Denayer is keen on a Galatasaray move to play in the UEFA Champions League. The Lions have however been unable to strike a deal with Manchester City.

Denayer established himself as a first team regular in Fatih Terim’s starting eleven last season and has two years remaining on his deal with Man City.

The Belgium defender was part of the City US pre-season tour but they are keen to sell him this summer rather than allow his contract to run into its last year.

The 23-year-old made a total of 22 appearances for Galatasaray last season.

Denayer would be set for his third loan stint with the Istanbul based side if he were to join on another temporary move.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4238 på: August 02, 2018, 20:01:25 »
Med så mange nye så er kanskje Pennington et svar på kontinuitet. På en måte klokt....

Dessverre ikke god nok, med tanke på opprykk

Helt enig. Langt unna der lista bør ligge.
 

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4239 på: August 02, 2018, 20:02:24 »
Denayer skjer jo ikke. Nå blir det Pennington i stedet.

Redd vi skyter oss i foten ved ikke å signere en klasse-stopper. Kun 2 permanente signeringer så langt og 3 på lån. Blir Pennington den fjerde?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4240 på: August 02, 2018, 20:10:28 »
Denayer skjer jo ikke. Nå blir det Pennington i stedet.

Redd vi skyter oss i foten ved ikke å signere en klasse-stopper. Kun 2 permanente signeringer så langt og 3 på lån. Blir Pennington den fjerde?

auren

Du undervurder Cooper, og husk at Berardi også er midtstopper i Bielsa sitt Leeds. Pennington er også langt langt bedre enn dei fleste tror. Dårlige managere gjør spillere dårligere, gode gjør dei gode. Tipper Jansson får problemer med å komme med på laget i år ;)

enur

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4241 på: August 02, 2018, 20:40:57 »
Ser jammen ut til at Pennington kommer på lån igjen. Merkelig  :-\

@PhilHayYEP
Been otherwise engaged today but as appears to be common knowledge, Leeds United in talks with Everton over another loan deal for Matthew Pennington.


auren

Bedre enn ingenting, men hadde håpet på litt bedre - en som kunne gått rett inn og forsterket laget. Pennington er vel neppe mer enn et alternativ til Cooper?
____________
enur

Marching on together

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4242 på: August 02, 2018, 23:07:25 »
Knapt nok. Cooper har et høyere nivå i spillet sitt enn Pennington.
Mer lik Alex Bruce, Pennington

Torpe-do

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4243 på: August 02, 2018, 23:51:02 »
Leeds United prepare £8m bid for Man City star being closely linked with move to Turkish giants

Leeds United have stepped up their interest in Galatasaray transfer target Jason Denayer.

Galatasaray have been closely linked with Denayer this summer as they look to re-sign him on a season-long loan.

Denayer spent last season with the Istanbul giants and helped the Lions lift their 21st Turkish Super Lig title. However, the Lions are in danger of missing out on landing the versatile defender.

According to the daily Turkish newspaper Fanatik, Leeds are preparing a £8 million bid for Denayer.

See More: Turkish giants step up interest in Man City star following interest from Leeds and Celtic

The report goes onto state that Denayer is keen on a Galatasaray move to play in the UEFA Champions League. The Lions have however been unable to strike a deal with Manchester City.

Denayer established himself as a first team regular in Fatih Terim’s starting eleven last season and has two years remaining on his deal with Man City.

The Belgium defender was part of the City US pre-season tour but they are keen to sell him this summer rather than allow his contract to run into its last year.

The 23-year-old made a total of 22 appearances for Galatasaray last season.

Denayer would be set for his third loan stint with the Istanbul based side if he were to join on another temporary move.

Uansett - det hadde vore kjempekos å snappe ein spela Galatasaray ønskjer, rett framfor drittnasa deira!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4244 på: August 03, 2018, 08:50:02 »
 

arneg

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4245 på: August 03, 2018, 09:45:23 »
I følge ikke alltid troverdige Wikipedia så er Kalas observert i Leeds og skal gjennom medical.
Hadde vært en kjempesignering/lån
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4246 på: August 03, 2018, 10:35:23 »
I følge ikke alltid troverdige Wikipedia så er Kalas observert i Leeds og skal gjennom medical.
Hadde vært en kjempesignering/lån

Begynne å bli nok ex-Boro spillere nå. Stort nettverk Orta har eller?

samadhi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4247 på: August 03, 2018, 10:58:28 »
Siste 4 årene har han spilt for Middlesboro og Fulham. 2 sesonger i hver klubb.
Det har endt med 2 opprykk og 2 tapte PO finaler.
I tillegg spiller han landskamper for Tsjekkia. Jeg sier løp og lån  :)
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4248 på: August 03, 2018, 11:17:19 »
Må si at jeg har glemt at vi signerte denne spilleren i fjor. Visstnok et stort talent, der han kom fra Real Madrid. Guess what? Vi har sluppet han på en permanent overgang. Hvem snakker jeg om? Ousama Siddiki, så klart. Lykke til med karrieren videre Ousama.

http://the72.co.uk/112426/young-leeds-united-striker-leaves-club-heads-permanent-deal/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4249 på: August 03, 2018, 11:33:37 »
Må si at jeg har glemt at vi signerte denne spilleren i fjor. Visstnok et stort talent, der han kom fra Real Madrid. Guess what? Vi har sluppet han på en permanent overgang. Hvem snakker jeg om? Ousama Siddiki, så klart. Lykke til med karrieren videre Ousama.

http://the72.co.uk/112426/young-leeds-united-striker-leaves-club-heads-permanent-deal/


Mange ord her. Faktum er at han har gått skadet en tid og mange av akademispillere har flydd fordi ham i utvikling.

Lykke til videre!

(Han er omtalt i Sommervinduet 2018-19 også)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973


RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4251 på: August 03, 2018, 11:47:46 »
...blir liksom aldri kvitt rykter ang Jerry......

https://www.hartlepoolmail.co.uk/sport/football/middlesbrough-fc/championship-rumours-boro-face-battle-for-15m-man-leeds-striker-deal-back-on-updates-on-aston-villa-nottingham-forest-1-9283005
Hva da, tvinge seg til Leeds? Ja, han blir nok tatt i mot med åpne armer med en slik fremgangsmåte. Bli i Carpi du, Jerry.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4252 på: August 03, 2018, 11:54:33 »
...blir liksom aldri kvitt rykter ang Jerry......

https://www.hartlepoolmail.co.uk/sport/football/middlesbrough-fc/championship-rumours-boro-face-battle-for-15m-man-leeds-striker-deal-back-on-updates-on-aston-villa-nottingham-forest-1-9283005
Hva da, tvinge seg til Leeds? Ja, han blir nok tatt i mot med åpne armer med en slik fremgangsmåte. Bli i Carpi du, Jerry.


Hartlepool Mail får litt KLIKK på dette: God business!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4253 på: August 03, 2018, 16:07:42 »
Alan Nixon

LEEDS. Late entry in the Lukas Nmecha race. Loan. Pep influence again. Other clubs waiting on developments.



SPENNENDE!!!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4254 på: August 03, 2018, 16:10:23 »
Stopper Norwood er også nevnt nå! (O’Rourke)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4255 på: August 03, 2018, 16:18:22 »
Stopper Norwood er også nevnt nå! (O’Rourke)

Er den han i Brighton?
Isåfall en meget meget god spiller. På nivå med Foreshaw om ikke hakket bedre.

Han City spilleren kjenner ikke til. Er det stopper?

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4256 på: August 03, 2018, 16:27:11 »
Stopper Norwood er også nevnt nå! (O’Rourke)

Midtbanespiller, Brighton. Utlånt til Fulham i fjorårssesongen og var en viktig bidragsyter til opprykket med 36 kamper og 5 mål. Hull har lagt inn bud som har blitt avvist.
 

Barry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4257 på: August 03, 2018, 16:30:47 »
Stopper Norwood er også nevnt nå! (O’Rourke)

Er den han i Brighton?
Isåfall en meget meget god spiller. På nivå med Foreshaw om ikke hakket bedre.

Han City spilleren kjenner ikke til. Er det stopper?
Nmecha er angrepsspiller født i 1998, engelsk landslagsspiller for aldersbestemte landslag.
 

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4258 på: August 03, 2018, 19:16:29 »
Stopper Norwood er også nevnt nå! (O’Rourke)

Er den han i Brighton?
Isåfall en meget meget god spiller. På nivå med Foreshaw om ikke hakket bedre.

Han City spilleren kjenner ikke til. Er det stopper?
Nmecha er angrepsspiller født i 1998, engelsk landslagsspiller for aldersbestemte landslag.
Dette kan vi like :).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #4259 på: August 03, 2018, 19:38:15 »
Report: Manchester City's Lukas Nmecha cleared for talks with Leeds United

Aiden Cusick30 minutes ago
Leeds United could beat a string of Championship rivals to the Manchester City player's signature.



Pep Guardiola is ready to send Lukas Nmecha on loan Leeds United from Manchester City, according to the Sun.

The newspaper claims Swansea City thought they had a deal for Nmecha, with Blackburn Rovers and West Bromwich Albion also interested in the striker.

It adds, however, that Nmecha was yesterday (Thursday) cleared for talks with Leeds, and that Guardiola's relationship with Marcelo Bielsa, his Whites counterpart, may prove decisive.


Should the 19-year-old move to Leeds, he would follow in the footsteps of Jack Harrison - the Manchester City winger who switched to Elland Road on a temporary basis last week.


It is not the first time the Sun has linked Leeds with Nmecha's services this summer.

The newspaper reported in June that the German-born England youth international was one of three players Guardiola was ready to send across the Pennines, along with Tosin Adarabioyo, the defender, and Brahim Diaz, the attacking midfielder.


Adarabioyo, however, has today signed for West Bromwich Albion on loan instead.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973