Skrevet av Emne: EX-Spiller: Felix Wiedwald  (Lest 43990 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Tom S

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #90 på: Oktober 01, 2017, 16:19:59 »
Enig i at han verken ser god eller trygg ut. Når det er sagt bør vi også ta med at han har minst to glimrende redninger i 2 omgang som redder oss fra den komplette ydmykelsen.
Altså.. Noe bør da han ta. Han er ikke komplett ubrukelig, men poenget her er vel at han ikke er i nærheten av å være god nok.

Meiner vi det er keeperen sin feil at vi blir utspilt etter alle fotballkunstens regler over heile bana?
Meiner vi det er keeperern sin feil at motstanderen gang på gang får spilt ballen inn i boksen vår?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi lager unødvendige frispark rund eigen boks?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi gir assist til motstander på eigen 16?
« Siste redigering: Oktober 01, 2017, 16:22:58 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

GeirO

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #91 på: Oktober 01, 2017, 16:26:46 »
Ingen klare tabber fra Wiedwald i dag, men et par gråsonesituasjoner. Alt i alt bedre enn de fleste utespillerne pga. redningene i andre omgang.
MOT

flynn

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #92 på: Oktober 01, 2017, 16:37:41 »
Ankepunkt 1: har er ikke tilstede i feltarbeidet
Ankepunkt 2: han gir svært farlige returer på skudd han ikke klarer å holde
Ankepunkt 3: han skaper skumle situasjoner med lite veloverveide korte igangsettinger
Ankepunkt 4: når han må slå langt blir det tydelig at han ikke har teknikk/kraft nok, slår knapt over midtbanen

I sum: meget usikker på han, som jeg har vært fra dag en. Men er villig til å gi han 2-3 kamper til. Om vi satser på Lonergan nå er det antagelig bare å avskrive investeringen. Alder og mangel på rutine i England kan tilsi at det er forbedringsmuligheter.

flynn

GeirO

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #93 på: Oktober 01, 2017, 16:52:40 »
En liten kommentar til ankepunkt 2: Synes han er flink til å "skyve" returene til ufarlig område. Så et par eksempler på dette, bl.a. skuddet som skiftet retning. Er et viktig punkt på keeperskolen.

En liten kommentar til ankepunkt 4: Synes ofte keepere klarerer/spiller ut for langt slik at det blir lett match for midtstopperne til motstanderen. Bedre å la ballen lande litt nærmere midtbanen, da kan våre spillere lettere få tak I ballen.
« Siste redigering: Oktober 01, 2017, 16:55:26 av GeirO »
MOT

RoarG

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #94 på: Oktober 01, 2017, 17:04:15 »
Leeds-fansen verdens beste fans? Jeg betviler det med denne slaktingen av enkeltspillere. Totalt forkastelig,
 tatt i betraktning av det er hele laget som feiler. Denne "lete etter syndebukk mentaliteten" må opphøre ASAP.
https://thisisfutbol.com/2017/10/blogs/championship/leeds-fans-react-to-wiedwald-display-against-sheffield-wednesday/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #95 på: Oktober 01, 2017, 17:49:27 »
Enig i at han verken ser god eller trygg ut. Når det er sagt bør vi også ta med at han har minst to glimrende redninger i 2 omgang som redder oss fra den komplette ydmykelsen.
Altså.. Noe bør da han ta. Han er ikke komplett ubrukelig, men poenget her er vel at han ikke er i nærheten av å være god nok.

Meiner vi det er keeperen sin feil at vi blir utspilt etter alle fotballkunstens regler over heile bana?
Meiner vi det er keeperern sin feil at motstanderen gang på gang får spilt ballen inn i boksen vår?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi lager unødvendige frispark rund eigen boks?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi gir assist til motstander på eigen 16?
Veldig
Gode refleksjoner Tom. Wiedwald har blitt lagets nye skyteskive, på en dag da laget sviktet. Ikke overraskende dog, da mange var kritiske også når forvaret vårt rulet.
Jon R.

HåvardK

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #96 på: Oktober 01, 2017, 18:00:19 »
Enig i at han verken ser god eller trygg ut. Når det er sagt bør vi også ta med at han har minst to glimrende redninger i 2 omgang som redder oss fra den komplette ydmykelsen.
Altså.. Noe bør da han ta. Han er ikke komplett ubrukelig, men poenget her er vel at han ikke er i nærheten av å være god nok.

Meiner vi det er keeperen sin feil at vi blir utspilt etter alle fotballkunstens regler over heile bana?
Meiner vi det er keeperern sin feil at motstanderen gang på gang får spilt ballen inn i boksen vår?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi lager unødvendige frispark rund eigen boks?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi gir assist til motstander på eigen 16?
Veldig
Gode refleksjoner Tom. Wiedwald har blitt lagets nye skyteskive, på en dag da laget sviktet. Ikke overraskende dog, da mange var kritiske også når forvaret vårt rulet.
Mange var kritiske til vurderinger, opptredener og ferdigheter lik de som nevnes ovenfor, men vi fikk til svar at dette var bare tullprat siden feilene ikke førte til mål i mot.
Det må faktisk gå an å være kritisk til keeperen UTEN å bli beskyldt for å mene at han ene og alene er skyld i at laget leverer en elendig kamp, slik som i dag. Men jeg kan ikke fri meg fra å tenke at ting kunne ha sett annerledes ut hvis han hadde vært tøffere og plukket ballen før SW setter inn 1-0. På det tidspunktet eide vi kampen.

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #97 på: Oktober 01, 2017, 18:20:37 »
Enig i at han verken ser god eller trygg ut. Når det er sagt bør vi også ta med at han har minst to glimrende redninger i 2 omgang som redder oss fra den komplette ydmykelsen.
Altså.. Noe bør da han ta. Han er ikke komplett ubrukelig, men poenget her er vel at han ikke er i nærheten av å være god nok.

Meiner vi det er keeperen sin feil at vi blir utspilt etter alle fotballkunstens regler over heile bana?
Meiner vi det er keeperern sin feil at motstanderen gang på gang får spilt ballen inn i boksen vår?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi lager unødvendige frispark rund eigen boks?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi gir assist til motstander på eigen 16?
Veldig
Gode refleksjoner Tom. Wiedwald har blitt lagets nye skyteskive, på en dag da laget sviktet. Ikke overraskende dog, da mange var kritiske også når forvaret vårt rulet.
Mange var kritiske til vurderinger, opptredener og ferdigheter lik de som nevnes ovenfor, men vi fikk til svar at dette var bare tullprat siden feilene ikke førte til mål i mot.
Det må faktisk gå an å være kritisk til keeperen UTEN å bli beskyldt for å mene at han ene og alene er skyld i at laget leverer en elendig kamp, slik som i dag. Men jeg kan ikke fri meg fra å tenke at ting kunne ha sett annerledes ut hvis han hadde vært tøffere og plukket ballen før SW setter inn 1-0. På det tidspunktet eide vi kampen.

Ikke uenig i det. Men feilene Wiedwald gjør blir blåst kraftig opp. Ingen har nevnt at det er dårlig av Ayling/Pennington å tape duellen i forkant. Ei heller at Phillips bare står 1 meter siden av Hopper og ser på. Det er spillere i feltet og Wiedwald må ta en rask avgjørelse.

Samme med mål nummer 2. Tapt duell, ekstrem ball watching av Pontus og Pennington. Disse feilene er større en Wiedwald sin, men ingen/få nevner det.

Grunnen til det er at Pontus er yndling, mens Wiedwald er skyteskive.

Enig i at han ikke virker så trygg vi ønsket. Men såå dårlig er han ikke.

Kato

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #98 på: Oktober 01, 2017, 19:26:50 »
Vet ikke hva som er mest trist i dag, lagets prestasjoner eller norske/engelske supporteres evner til å slakte alt og alle.

 

RoarG

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #99 på: Oktober 01, 2017, 19:31:17 »
Vet ikke hva som er mest trist i dag, lagets prestasjoner eller norske/engelske supporteres evner til å slakte alt og alle.
Det siste. Gutta hadde en tung dag på jobben, og vi bygger ikke opp selvtillitten deres ved å slakte dem.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #100 på: Oktober 01, 2017, 19:33:49 »
Vet ikke hva som er mest trist i dag, lagets prestasjoner eller norske/engelske supporteres evner til å slakte alt og alle.
Det siste. Gutta hadde en tung dag på jobben, og vi bygger ikke opp selvtillitten deres ved å slakte dem.
Ja vi bør ytre oss forsiktig....Når de leser alt vi skriver på dette forum etter kampene, så mister de helt selvtilliten stakkars....

RoarG

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #101 på: Oktober 01, 2017, 19:37:04 »
Vet ikke hva som er mest trist i dag, lagets prestasjoner eller norske/engelske supporteres evner til å slakte alt og alle.
Det siste. Gutta hadde en tung dag på jobben, og vi bygger ikke opp selvtillitten deres ved å slakte dem.
Ja vi bør ytre oss forsiktig....Når de leser alt vi skriver på dette forum etter kampene, så mister de helt selvtilliten stakkars....
Kanskje ikke her på et norsk forum, men all søpla som postes på Twitter er ikke "fans" verdige. Alle kan stå å gi trampeklapp når Burton slaktes 5-0, men hvor er støtten når det går elendig? Ikke eksisterende. En skam.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #102 på: Oktober 01, 2017, 19:50:15 »
Vet ikke hva som er mest trist i dag, lagets prestasjoner eller norske/engelske supporteres evner til å slakte alt og alle.
Det siste. Gutta hadde en tung dag på jobben, og vi bygger ikke opp selvtillitten deres ved å slakte dem.
Ja vi bør ytre oss forsiktig....Når de leser alt vi skriver på dette forum etter kampene, så mister de helt selvtilliten stakkars....
Kanskje ikke her på et norsk forum, men all søpla som postes på Twitter er ikke "fans" verdige. Alle kan stå å gi trampeklapp når Burton slaktes 5-0, men hvor er støtten når det går elendig? Ikke eksisterende. En skam.

Presterer man en like dårlig opptreden på en scene eller et kjøkken så blir man slaktet på samme måte.

Når man i tillegg tjener like mye på et par tre uker som vanlige folk tjener på ett år, så skjønner jeg all dritten som kommer frem!!!!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ragnar

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #103 på: Oktober 01, 2017, 19:56:43 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!
*In El Loco we trust!*

Kato

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #104 på: Oktober 01, 2017, 20:04:09 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!

Vi har tapt borte mot to lag vi alltid sliter mot, Cardiff og Millwall. Samt et lokaloppgjør hvor vi vet de andre yorkshirelagene alltid gir ekstra jern.

Ingen katastrofe. Det fremstilles omtrent som samtlige spillere er klare for slaktebenken.

Hvor blir støtten av?
 

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #105 på: Oktober 01, 2017, 20:19:20 »
Andrew Dalton
Lufcstats

We've got a huge problem in goal, could see it at Bolton, has to play Lonergan v Reading.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #106 på: Oktober 01, 2017, 20:19:41 »
Jeg støtter spillerne selv om jeg sier de fleste spiller dårlig i dag. Spillerne selv sier også dette, så det er vel ikke noe genistrek å se dette.

Vet ikke helt hvordan støtten skal uttrykkes, men jeg prøver:

Kom igjen Leeds, mot Reading spiller dere sikkert mye bedre! Og vi snur motgangen!
MOT

Xern

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #107 på: Oktober 01, 2017, 20:25:52 »
Enig i at han verken ser god eller trygg ut. Når det er sagt bør vi også ta med at han har minst to glimrende redninger i 2 omgang som redder oss fra den komplette ydmykelsen.
Altså.. Noe bør da han ta. Han er ikke komplett ubrukelig, men poenget her er vel at han ikke er i nærheten av å være god nok.

Meiner vi det er keeperen sin feil at vi blir utspilt etter alle fotballkunstens regler over heile bana?
Meiner vi det er keeperern sin feil at motstanderen gang på gang får spilt ballen inn i boksen vår?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi lager unødvendige frispark rund eigen boks?
Meiner vi det er keeperen sin feil at vi gir assist til motstander på eigen 16?
1. Jeg mener ihvertfall ikke det
2. Jeg mener ihvertfall ikke det
3. Jeg mener ihvertfall ikke det
4. Jeg mener ihvertfall ikke det

Men det jeg faktisk mener, er at når forsvaret foran svikter skal keeper stå frem. Om laget defensivt hadde vært feilfritt hadde man jo nesten ikke trengt en keeper. Wiedwald har ikke gjort noen enorme redninger i alle kampene jeg har sett ham ihvertfall, og jeg har en følelse på at dette sprer usikkerhet i forsvaret som ikke klarer å slappe helt av. Så kan man diskutere frem og tilbake om hvor tagbare de forskjellige målene er, men det er gjerne der forskjellen er, på forståelsen for hvor ballen kommer til å bli skutt, posisjonering og så videre. Det er en grunn til at enkelte keepere er der, og andre ikke. På toppen av alt dette kommer et ikke-eksisterende feltarbeid.

Ps. Wiedwald er så klart ikke den eneste skyldige når hele laget spiller dårlig, men så skjønner jeg heller ikke hvor det har kommet ifra at jeg i det hele tatt har sagt noe angående det.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #108 på: Oktober 01, 2017, 21:26:25 »
Nå har jeg sett på dagens mål, mange ganger.

1-0. Lees vinner i hodeduell med Ayling og Pennington. Pontus blir dratt mot duellen, ser kun på ball og ender opp med å stå 1 meter fra duellen å se på. Totalt feil plassert. Lees header inn i feltet. Wiedwald kunne gått ut og prøvd å angripe ball, men det hadde vært risikabelt det også.. 50/50. Aldri feil å gå for det sikre. Vi er 2 Leeds spillere som sover når ballen lander hos Hooper. Drøyt å skylde på keeper. Mener at Pontus plasserer seg helt feil og Phillips sover.

2-0 Ayling taper ny duell. Pontus ser kun på ball i stedet for å gå i duell med Hooper. Høy ball inn, umulig for Wiedwald å plukke. Veldig bra heading av Hooper. Pennington gjør det samme som Pontus, fokuserer kun på ball. Gjør en 360 mens han kun fokuserer på hvor ballen ender. Han bør her gå inn på strek. Wiedwald sjanseløs.

3-0. Tabbe av O'Kane og et vanvittig bra skudd. Wiedwald sjanseløs.

Kato kommer nok med analysen i morgen.  :)
« Siste redigering: Oktober 01, 2017, 21:42:44 av eriksen55 »

lojosang

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #109 på: Oktober 01, 2017, 22:13:46 »
Vet ikke hva som er mest trist i dag, lagets prestasjoner eller norske/engelske supporteres evner til å slakte alt og alle.
Det siste. Gutta hadde en tung dag på jobben, og vi bygger ikke opp selvtillitten deres ved å slakte dem.
Ja vi bør ytre oss forsiktig....Når de leser alt vi skriver på dette forum etter kampene, så mister de helt selvtilliten stakkars....
Hvis vi derimot kommer med konstruktiv kritikk suger de den til seg.
« Siste redigering: Oktober 01, 2017, 22:16:29 av lojosang »
- Leif Olav

lojosang

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #110 på: Oktober 01, 2017, 22:15:59 »
Nå har jeg sett på dagens mål, mange ganger.

1-0. Lees vinner i hodeduell med Ayling og Pennington. Pontus blir dratt mot duellen, ser kun på ball og ender opp med å stå 1 meter fra duellen å se på. Totalt feil plassert. Lees header inn i feltet. Wiedwald kunne gått ut og prøvd å angripe ball, men det hadde vært risikabelt det også.. 50/50. Aldri feil å gå for det sikre. Vi er 2 Leeds spillere som sover når ballen lander hos Hooper. Drøyt å skylde på keeper. Mener at Pontus plasserer seg helt feil og Phillips sover.

2-0 Ayling taper ny duell. Pontus ser kun på ball i stedet for å gå i duell med Hooper. Høy ball inn, umulig for Wiedwald å plukke. Veldig bra heading av Hooper. Pennington gjør det samme som Pontus, fokuserer kun på ball. Gjør en 360 mens han kun fokuserer på hvor ballen ender. Han bør her gå inn på strek. Wiedwald sjanseløs.

3-0. Tabbe av O'Kane og et vanvittig bra skudd. Wiedwald sjanseløs.

Kato kommer nok med analysen i morgen.  :)
Blame Lees igjen, altså? :)
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #111 på: Oktober 01, 2017, 22:44:15 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!

Vi har tapt borte mot to lag vi alltid sliter mot, Cardiff og Millwall. Samt et lokaloppgjør hvor vi vet de andre yorkshirelagene alltid gir ekstra jern.

Ingen katastrofe. Det fremstilles omtrent som samtlige spillere er klare for slaktebenken.

Hvor blir støtten av?
Ærlig talt, Kato. Vi må vel kunne fastslå at måten vi har tapt disse tre kampene på er kilde til bekymring og skuffelse. Ã… snakke bort dette blir for dumt.
Og hvis du etterlyser støtten fra supporterne, var den der i 2 x 90 minutter fra tribunen i dag, som alltid.

Kato

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #112 på: Oktober 02, 2017, 14:55:56 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!

Vi har tapt borte mot to lag vi alltid sliter mot, Cardiff og Millwall. Samt et lokaloppgjør hvor vi vet de andre yorkshirelagene alltid gir ekstra jern.

Ingen katastrofe. Det fremstilles omtrent som samtlige spillere er klare for slaktebenken.

Hvor blir støtten av?
Ærlig talt, Kato. Vi må vel kunne fastslå at måten vi har tapt disse tre kampene på er kilde til bekymring og skuffelse. Ã… snakke bort dette blir for dumt.
Og hvis du etterlyser støtten fra supporterne, var den der i 2 x 90 minutter fra tribunen i dag, som alltid.

Nå har jeg ikke hatt anledning til å se de to siste. Men basert på det jeg leser her inne, og den flommen av dritt jeg ser i facebook-feeden min fra engelske fans, så skulle jeg tro vi har rykket ned. Det er jo ei svartmaling uten sidestykke. La oss nå få en pause, en hjemmekamp og så puste litt med nesen. Det er sikkert ikke slik at vi er så gode som tabellen viste de 7-8 første kampene. Men sikkert ikke så dårlig som disse tapene heller viser.

Kato
 

Dennis

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #113 på: Oktober 02, 2017, 15:02:55 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!

Vi har tapt borte mot to lag vi alltid sliter mot, Cardiff og Millwall. Samt et lokaloppgjør hvor vi vet de andre yorkshirelagene alltid gir ekstra jern.

Ingen katastrofe. Det fremstilles omtrent som samtlige spillere er klare for slaktebenken.

Hvor blir støtten av?
Ærlig talt, Kato. Vi må vel kunne fastslå at måten vi har tapt disse tre kampene på er kilde til bekymring og skuffelse. Ã… snakke bort dette blir for dumt.
Og hvis du etterlyser støtten fra supporterne, var den der i 2 x 90 minutter fra tribunen i dag, som alltid.

Nå har jeg ikke hatt anledning til å se de to siste. Men basert på det jeg leser her inne, og den flommen av dritt jeg ser i facebook-feeden min fra engelske fans, så skulle jeg tro vi har rykket ned. Det er jo ei svartmaling uten sidestykke. La oss nå få en pause, en hjemmekamp og så puste litt med nesen. Det er sikkert ikke slik at vi er så gode som tabellen viste de 7-8 første kampene. Men sikkert ikke så dårlig som disse tapene heller viser.

Kato

Det er en klar mellomting mellom å påpeke slett innsats over flere kamper som nå ser ut som en tendens, og det å konkludere med nedrykk. Se nettopp de to siste kampene, så kan du jo da uttalte deg om det er svartmaling eller valide bekymringsmeldinger.
Marching on together!

B_Ød

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #114 på: Oktober 02, 2017, 15:18:19 »
...jeg er ihvertfall litt bekymret kjenner jeg.. :-\
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #115 på: Oktober 02, 2017, 15:47:03 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!

Vi har tapt borte mot to lag vi alltid sliter mot, Cardiff og Millwall. Samt et lokaloppgjør hvor vi vet de andre yorkshirelagene alltid gir ekstra jern.

Ingen katastrofe. Det fremstilles omtrent som samtlige spillere er klare for slaktebenken.

Hvor blir støtten av?
Ærlig talt, Kato. Vi må vel kunne fastslå at måten vi har tapt disse tre kampene på er kilde til bekymring og skuffelse. Ã… snakke bort dette blir for dumt.
Og hvis du etterlyser støtten fra supporterne, var den der i 2 x 90 minutter fra tribunen i dag, som alltid.

Med så lange kamper er det ikke rart Championship blir regnet som en knallhard liga.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #116 på: Oktober 02, 2017, 15:53:34 »
...jeg er ihvertfall litt bekymret kjenner jeg.. :-\
Enig. å slippe inn 6 mål på 2 kamper og i tillegg blir rundspilt gir grunn til bekymring....uansett synes jeg det ser bedre ut enn i fjor, men alle slår alle i denne divisjonen....

HåvardK

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #117 på: Oktober 02, 2017, 16:01:14 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!

Vi har tapt borte mot to lag vi alltid sliter mot, Cardiff og Millwall. Samt et lokaloppgjør hvor vi vet de andre yorkshirelagene alltid gir ekstra jern.

Ingen katastrofe. Det fremstilles omtrent som samtlige spillere er klare for slaktebenken.

Hvor blir støtten av?
Ærlig talt, Kato. Vi må vel kunne fastslå at måten vi har tapt disse tre kampene på er kilde til bekymring og skuffelse. Ã… snakke bort dette blir for dumt.
Og hvis du etterlyser støtten fra supporterne, var den der i 2 x 90 minutter fra tribunen i dag, som alltid.

Med så lange kamper er det ikke rart Championship blir regnet som en knallhard liga.
Jeg regnet med støtten de hadde også før og etter kamp, lojo. Skjønner at jeg burde ha presisert det.

Jon R

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #118 på: Oktober 02, 2017, 16:05:47 »
Innsats og atter innsats! Det er det minste man kan forvente av spillerene. En sånn total kollaps som vi har sett de to siste kampene er kritikkverdig. Leeds må brette opp ermene!

Vi har tapt borte mot to lag vi alltid sliter mot, Cardiff og Millwall. Samt et lokaloppgjør hvor vi vet de andre yorkshirelagene alltid gir ekstra jern.

Ingen katastrofe. Det fremstilles omtrent som samtlige spillere er klare for slaktebenken.

Hvor blir støtten av?
Ærlig talt, Kato. Vi må vel kunne fastslå at måten vi har tapt disse tre kampene på er kilde til bekymring og skuffelse. Ã… snakke bort dette blir for dumt.
Og hvis du etterlyser støtten fra supporterne, var den der i 2 x 90 minutter fra tribunen i dag, som alltid.

Nå har jeg ikke hatt anledning til å se de to siste. Men basert på det jeg leser her inne, og den flommen av dritt jeg ser i facebook-feeden min fra engelske fans, så skulle jeg tro vi har rykket ned. Det er jo ei svartmaling uten sidestykke. La oss nå få en pause, en hjemmekamp og så puste litt med nesen. Det er sikkert ikke slik at vi er så gode som tabellen viste de 7-8 første kampene. Men sikkert ikke så dårlig som disse tapene heller viser.

Kato
Vil anbefale deg å se kampene før du "slakter" folk som nok er like opptatt av å støtte klubben og laget som deg, kato. Jeg mener  forøvrig å ha lest verre "slakt" fra din penn, i mindre dårlige kamper enn denne, både når det det gjelder enkeltspillere, laget og kampledelse. Med en hjemmedommer som mot Cardiff, og litt mer marginer i favør hjemmelaget, kunne vi fått 7-8 baklengs i sekken i går. Det mot et lag som ble utspilt på eget gress mot byrivalen for en uke siden. Vil tro det det var minst like viktig for SW "å gi jernet" i den kampen, som mot oss. "Horrorshow" er knapt nok dekkende og det er lite grunn til å applaudere det som ble vist i går fra 25. minutt og ut kampen. .
« Siste redigering: Oktober 02, 2017, 18:20:29 av Jon R »
Jon R.

HåvardK

Sv: Ny spiller: Felix Wiedwald
« Svar #119 på: Oktober 02, 2017, 16:05:51 »
...jeg er ihvertfall litt bekymret kjenner jeg.. :-\
Enig. å slippe inn 6 mål på 2 kamper og i tillegg blir rundspilt gir grunn til bekymring....uansett synes jeg det ser bedre ut enn i fjor, men alle slår alle i denne divisjonen....
Her er du inne på et kjempepoeng, DHY. Vi slipper inn for mange mål, men jeg reagerer mest på at vi blir så til de grader overspilt. Angrepsmessig er vi langt bedre enn i hele fjor når vi er i flyten. HELDIGVIS ser det ut til at alle slår alle. Tviler på at Cardiff er der oppe sår vi når mai 2018.
Og bare så det er helt klart: Jeg har tro på at TC er mannen som kan snu dette. Intervjuet etter kampen i går kan tyde på at det vil bli gjort endringer til Reading-kampen.