Skrevet av Emne: EX-Spiller: Felix Wiedwald  (Lest 43940 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #150 på: Desember 10, 2017, 17:28:46 »
Wiedwal bør stå inntil vi har er bedre alternativ. Per idag har vi ikke det.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #151 på: Desember 10, 2017, 19:43:57 »
Det ser dumt ut når keepere gjør tabber, og det er klart at de må ha en tabbekvote uten at supporterne skal vende seg mot dem. Men den feilen Wiedwald gjør mot QPR er så grov at man begynner å lure på basisferdighetene. Han er OK med beina, men heller ikke mer. Bra på strek, men heller ikke mer. Feltarbeidet er svært variabelt - Den store svakheten ligger i vurderingsevnen. En keeper man ikke stoler på gjør fort forsvaret mer shaky.

Jeg er meget skeptisk til Lonergan og mener Wiedwald har vært en skuffelse. Det må en keeper inn i januar for at jeg skal ha troen på playoff/opprykk.

GeirO

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #152 på: Desember 10, 2017, 20:04:51 »
Hva med å kjøpe Green? Han får vi billig...
MOT

Hallgeir *

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #153 på: Desember 10, 2017, 20:41:16 »
Hva med å kjøpe Green? Han får vi billig...

Han har garantert høyere lønn i Huddersfield, så han kommer neppe tilbake.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #154 på: Desember 10, 2017, 23:40:52 »
Hva med å kjøpe Green? Han får vi billig...

Han har garantert høyere lønn i Huddersfield, så han kommer neppe tilbake.


Han ville jo ikke sitte på benken!!!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #155 på: Desember 11, 2017, 08:47:46 »
Hva med å kjøpe Green? Han får vi billig...

Han har garantert høyere lønn i Huddersfield, så han kommer neppe tilbake.


Han ville jo ikke sitte på benken!!!  :o

Ikke for lønnen i Leeds, men i PL derimot.. Skjønner det valget.

Dennis

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #156 på: Desember 11, 2017, 18:50:38 »
Hva med å kjøpe Green? Han får vi billig...

Han har garantert høyere lønn i Huddersfield, så han kommer neppe tilbake.


Han ville jo ikke sitte på benken!!!  :o

Ikke for lønnen i Leeds, men i PL derimot.. Skjønner det valget.

100% forståelig med Greens avgjørelse. Han ble fortalt at klubben ikke ønsket å satse på han og fikk muligheten til en siste kontrakt i Premier League. Jeg vet ikke om han bodde i Leeds, men om han gjorde er det ikke engang nødvendig å dra på flyttefot.

Leeds bomma stygt i vurderingen, dessverre, men det er også lett å være etterpåklok. Klubben hentet tross alt en førstekeeper (dog avskiltet som dette i sommer) fra Bundesliga.
Marching on together!

auren

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #157 på: Desember 15, 2017, 14:01:23 »
Det var da voldsom til oppbacking fra sjefen  :o

@PhilHayYEP
More backing for Wiedwald from TC. Called him “one of the best goalkeepers in the league” and said he’s happy with his choice of keepers. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #158 på: Desember 15, 2017, 14:20:50 »
Det var da voldsom til oppbacking fra sjefen  :o

@PhilHayYEP
More backing for Wiedwald from TC. Called him “one of the best goalkeepers in the league” and said he’s happy with his choice of keepers. #lufc


auren

Helt naturlig kommentar dette, vel?

Alle, inkludert Wiedwald, forstår at feilene må lukes vekk. Alt tyder på at denne karen er veldig avhengig av selvtillit. Da er det opp til treneren hvordan man uttaler seg i media. Legger man press på spilleren for å prestere eller viser man at man støtter han 100%? Det er forskjell på Wiedwald og feks Vincent Kompany, som jeg vil anta hadde tålt å "henges ut" som det svake leddet om han var i dårlig form over en periode. Man management 101 er blant trenernes viktigste oppgaver.

At FW ikke har spilt til merknaden TC gir han, er vel sikkert inneforstått hos begge. Jeg syns også helt klart at keepers fomletendenser til tider har overskygget svakt kollektivt. Det har vært ett av problemene, men ikke hele.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #159 på: Desember 15, 2017, 14:46:25 »
Det var da voldsom til oppbacking fra sjefen  :o

@PhilHayYEP
More backing for Wiedwald from TC. Called him “one of the best goalkeepers in the league” and said he’s happy with his choice of keepers. #lufc


auren

Helt naturlig kommentar dette, vel?

Alle, inkludert Wiedwald, forstår at feilene må lukes vekk. Alt tyder på at denne karen er veldig avhengig av selvtillit. Da er det opp til treneren hvordan man uttaler seg i media. Legger man press på spilleren for å prestere eller viser man at man støtter han 100%? Det er forskjell på Wiedwald og feks Vincent Kompany, som jeg vil anta hadde tålt å "henges ut" som det svake leddet om han var i dårlig form over en periode. Man management 101 er blant trenernes viktigste oppgaver.

At FW ikke har spilt til merknaden TC gir han, er vel sikkert inneforstått hos begge. Jeg syns også helt klart at keepers fomletendenser til tider har overskygget svakt kollektivt. Det har vært ett av problemene, men ikke hele.
Enig.
Back han offentlig og prøv å forbedre han på feltet. De er nok veldig klar over det begge to hva som bør bedres.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sølvreven

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #160 på: Desember 15, 2017, 20:20:45 »
Selv om Wiedewald gjør tabber og dårlig feltarbeid, så slipper vi inn mye mindre mål med han enn med Lonergan. Nei, la han spille på seg selvtillitt så tror jeg at han vil bli en god sisteskanse. Mot
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Promotion 2010

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #161 på: Desember 16, 2017, 18:50:52 »
LUFCdata

Felix Wiedwald has now kept eight clean sheets in 17 matches, the same amount Rob Green kept at this stage after 23 matches last season (all comps). #LUFC

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Torpe-do

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #162 på: Desember 16, 2017, 18:58:46 »
LUFCdata

Felix Wiedwald has now kept eight clean sheets in 17 matches, the same amount Rob Green kept at this stage after 23 matches last season (all comps). #LUFC

 8)

Når forrige sesong begynte egentlig Green å "ta seg sammen"? Var det oktober-ish? November-ish?

Jon R

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #163 på: Desember 16, 2017, 21:49:20 »
LUFCdata

Felix Wiedwald has now kept eight clean sheets in 17 matches, the same amount Rob Green kept at this stage after 23 matches last season (all comps). #LUFC

 8)

Når forrige sesong begynte egentlig Green å "ta seg sammen"? Var det oktober-ish? November-ish?
Hadde vel jevnlige blemmer frem til nyttår.
Jon R.

roaldv

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #164 på: Desember 16, 2017, 23:04:21 »
Meget bra kamp i dag. Kun en litt skummel utboksing i farlig sone. Det er tøft å være keeper, og Roofe sin feilvurdering da han avsluttet fra 25m er strengt tatt like ille som en keepertabbe som fører til mål i mot, men får aldri like mye oppmerksomhet.

ar9

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #165 på: Desember 17, 2017, 00:07:41 »
Meget bra kamp i dag. Kun en litt skummel utboksing i farlig sone. Det er tøft å være keeper, og Roofe sin feilvurdering da han avsluttet fra 25m er strengt tatt like ille som en keepertabbe som fører til mål i mot, men får aldri like mye oppmerksomhet.
+1

Kontakinte

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #166 på: Desember 17, 2017, 10:47:37 »
Meget bra kamp i dag. Kun en litt skummel utboksing i farlig sone. Det er tøft å være keeper, og Roofe sin feilvurdering da han avsluttet fra 25m er strengt tatt like ille som en keepertabbe som fører til mål i mot, men får aldri like mye oppmerksomhet.
+1

HåvardK

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #167 på: Desember 17, 2017, 12:29:48 »
Har helt klart en stigende kurve, selv om det fortsatt er noe smårusk. Matchvinnende redning en mot en i går.

Jon R

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #168 på: Desember 17, 2017, 12:40:14 »
Har helt klart en stigende kurve, selv om det fortsatt er noe smårusk. Matchvinnende redning en mot en i går.
Liker måten han kommanderer og diriger forsvaret på.
Jon R.

HåvardK

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #169 på: Desember 17, 2017, 13:27:42 »
Har helt klart en stigende kurve, selv om det fortsatt er noe smårusk. Matchvinnende redning en mot en i går.
Liker måten han kommanderer og diriger forsvaret på.
På plettfri høytysk?

Jon R

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #170 på: Desember 17, 2017, 16:02:01 »
Har helt klart en stigende kurve, selv om det fortsatt er noe smårusk. Matchvinnende redning en mot en i går.
Liker måten han kommanderer og diriger forsvaret på.
På plettfri høytysk?
Vil tro det, Håvard, han ropte ihvertfall noe i retning av "LOS, LOS, MENSCH!!! SCHNELL, SCHNELL!!!!
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #171 på: Desember 17, 2017, 21:07:54 »
var i mitt tycke hans bästa match för Leeds United, gjorde 2 kvalificerade räddningar i andra halvlek som kunde släppt in Norwich i matchen, dock sitterjag forfarande med hjärtat i halsgropen när det kommer bakåtpassningar till honom
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #172 på: Desember 23, 2017, 22:10:02 »
Kommer seg:

MOM mot Hull i dag!

Nine clean sheets in 18 games this season for Wiedwald  #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #173 på: Desember 23, 2017, 22:21:17 »
Jeg konkluderer med at vi ikke har et keeperproblem. Regner med TC gjør det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

stian

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #174 på: Desember 24, 2017, 00:00:37 »
Er ikke helt der at jeg friskmelder Wiedwald. Han er for usikker med beina og har for høy feilprosent. Men for all del - kurven peker i riktig retning og med tillit og rutine kommer forhåpentligvis en trygghet som luker ut feilene.

Lundewhites

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #175 på: Desember 24, 2017, 01:00:32 »
MOM
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #176 på: Desember 24, 2017, 08:17:26 »
Jeg konkluderer med at vi ikke har et keeperproblem. Regner med TC gjør det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi har et keeperproblem i den forstand at å kaste innpå Lonergan når vi må, er å be om baklengs....

Sydhagen

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #177 på: Desember 24, 2017, 08:54:08 »
Jeg konkluderer med at vi ikke har et keeperproblem. Regner med TC gjør det samme.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Vi har et keeperproblem i den forstand at å kaste innpå Lonergan når vi må, er å be om baklengs....

Ja, det har du et poeng i.
Om Bailey er et så stort talent som det sies, burde ikke han kunne inneha rollen som reservekeeper...?

Han bør enten være reservekeeper eller lånes ut til L2/L1.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #178 på: Desember 24, 2017, 21:11:01 »
Cockney White

Our up-to-date league form since #Wiedwald was recalled to the side;

P 5  W 4  D 1  L 0  GF 8  GA 2  GD +6

Felix’s 9th clean sheet of the season.

#LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller: Felix Wiedwald
« Svar #179 på: Januar 01, 2018, 18:12:55 »
Solid kamp i dag. Fin redning på et hardt skudd, to gode involveringer i feltet og resolutte valg når han fanger ballen og setter i gang spillet. Ã…rsbeste. OG sesongbeste, for den del.