Skrevet av Emne: Kamp:vs Sunderland@"Stadium of Light" -Lørdag 19/08/17 -18:30 (Viasat Sport)  (Lest 22102 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

Cooper- KONGEN AV CHAMPIONSHIP!  ;)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Grattis!
Hekta på Leeds siden 1974

palle

Jeez, det er artig å se dette LAGET! Herlig å se hvordan de kjemper for hverandre. Men så vi litt hinking på Saiz etter kampen der?
...ooo, vi vandrar saman...

Dennis

KRUTTSTERKT!

Viktig seier i en nøkkelkamp:
- Laget står sterkt sammen og svarer på Wood-nyheten. Med murringen som har begynt om at dette ble en enkel H og tullete om at Leedslaget ser ut som guttunger i kampene, er det viktig å gi tilsvar.
- Sjanseskaperne Saiz / Alioski gode, førstnevnte med to målpoeng.
- Dønnsolide bakover. Sunderland skaper ikke veldig mye på hjemmebane.
- Tredje på rad uten baklengs, samt full pott borte.
- Mange resultater Leeds' vei i dag.

Nydelig! 8) 8)
« Siste redigering: August 19, 2017, 20:30:14 av Dennis »
Marching on together!

Lucas the Kop Cat

Jeez, det er artig å se dette LAGET! Herlig å se hvordan de kjemper for hverandre. Men så vi litt hinking på Saiz etter kampen der?
Var det ikke mest for å få inn luftstyrke og spare ham litt at han gikk ut?

raggen

FANTASTISK lagprestasjon idag...alle kjemper og jobber for hverandre MEN nå må vi ut og handle spillere.. var rimelig tynt fremover med ekuban skadet, kan konstatere at roofe ikke kan spille spiss alene i alle fall ;D ;D

Grattis til alle sammen med en solif perfomance og 3 poeng


MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Deilig med en ny seier ! men hvor mange spisser er ute med skade nå !? Hvis Wood er på vei ut svingdøra må vi vel ha en klasse spiss inn asap !

Ankerjon15

Denne seieren smakte herlig, ;D

RoarG

8 poeng og 5. plass. Godt å være med fra start.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

roaldv

Dette er vel gullskjema? 3 p borte og 1p hjemme. Eller vice versa :)

Blank_File

Dette var rett og slett knakende sterkt! Håper vi knekker hjemmekoden også så raskt som mulig. Det tror jeg vi gjør med de offensive styrkene vi har i laget. Er skeptisk til defensiv dødball nå, men 3 kamper uten å slippe inn er helt rått. Så må vi bare håpe at skadene er lite alvorlige... Nei dette var utrolig kjærkomment etter den tilsynelatende idiotiske oppførselen til Wood.

berlin

En meget godt gjennomført kamp. Vi er absolutt hvassere i siste 1/3-del enn Sunderland, og god fighting spirit.
Lover bra.

Det vil forbli en spekulasjon, men Wood under TC er ikke sikkert ville være like effektivt som under GM.
Dessuten, vi var dødsavhengige av Wood i fjor, og det kan bare være bra for lagets selvtillit at skåringer kommer fra flere.
« Siste redigering: August 19, 2017, 21:22:19 av berlin »

Kato

Strålende trepoenger, meget viktig.

For de som ser førstemålet i reprise, se posisjonen til Ekuban når vi scorer. Er helt ute på krittet når vi kaster. Laget masse rom inne der Saiz kommer. Bevegelse vi aldri hadde med Wood.
 

Sydhagen

Strålende trepoenger, meget viktig.

For de som ser førstemålet i reprise, se posisjonen til Ekuban når vi scorer. Er helt ute på krittet når vi kaster. Laget masse rom inne der Saiz kommer. Bevegelse vi aldri hadde med Wood.

Så det mot PV og. Virker som Saiz og vingene kommer mer til sin rett med en spiss ala Ekuban.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Nørgaard

Fantastisk at komme hjem til dette  :D

flynn

Strålende trepoenger, meget viktig.

For de som ser førstemålet i reprise, se posisjonen til Ekuban når vi scorer. Er helt ute på krittet når vi kaster. Laget masse rom inne der Saiz kommer. Bevegelse vi aldri hadde med Wood.

Så det mot PV og. Virker som Saiz og vingene kommer mer til sin rett med en spiss ala Ekuban.

Dessverre kan det ta noen uker til vi ser Ekuban igjen. Er det en strekk så går det fort 6 uker. Her må noko gjerast. Men ellers liker jeg også det mer dynamiske spillet vi får med en annen type spiss, og ikke minst en annen type spillere rundt den "ensomme" spissen

flynn

Nørgaard

Highlights?

Promotion 2010

KRUTTSTERKT!

Viktig seier i en nøkkelkamp:
- Laget står sterkt sammen og svarer på Wood-nyheten. Med murringen som har begynt om at dette ble en enkel H og tullete om at Leedslaget ser ut som guttunger i kampene, er det viktig å gi tilsvar.
- Sjanseskaperne Saiz / Alioski gode, førstnevnte med to målpoeng.
- Dønnsolide bakover. Sunderland skaper ikke veldig mye på hjemmebane.
- Tredje på rad uten baklengs, samt full pott borte.
- Mange resultater Leeds' vei i dag.

Nydelig! 8) 8)


Opta:

MOTM: Samuel Sáiz vs. Sunderland:

1 goal
1 assist
1 shot
47 touches
4 chances created
77% pass accuracy

Different class. #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Fygle

Wood-who  ;D
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Promotion 2010

Ezgjan Alioski vs. Sunderland:

56 touches
8 crosses
3 shots
2 take-ons
1 assist

Star man. #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Fantastisk deilig seier. Pennington får trøbbel med å spille seg inn igjen. Cooper er jo plutselig en helt annen spiller. Ser ut som at kapteinsrollen kler han utmerket  :o Det hadde jeg aldri trodd. Vanvittig sterk laginnsats. Vi er med og nå kommer det forsterkninger..

Dette er året gutter.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Fantastisk deilig seier. Pennington får trøbbel med å spille seg inn igjen. Cooper er jo plutselig en helt annen spiller. Ser ut som at kapteinsrollen kler han utmerket  :o Det hadde jeg aldri trodd. Vanvittig sterk laginnsats. Vi er med og nå kommer det forsterkninger..

Dette er året gutter.
Pennington og Cooper  ;)
For the sake of Leeds United he would break himself in two

auren

Fantastisk stemning blant Leedsfansen!

https://mobile.twitter.com/alexlicense/status/898975501691363329/video/1

"Leeds are falling apart again". Skjønner ikke helt den, men please lighten me...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trulsaren

Fantastisk stemning blant Leedsfansen!

https://mobile.twitter.com/alexlicense/status/898975501691363329/video/1

"Leeds are falling apart again". Skjønner ikke helt den, men please lighten me...

auren
Er vel ironisk ment. Mulig Sunderland-fansen sang det tidlig i kampen i dag, tilsiktet til at Wood er hele laget vårt..

Var vel også flere motstanderes fans som sang det under kollapsen får forrige sesong.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Promotion 2010

Pontus Jansson & Liam Cooper vs. Sunderland:

100% aerial duels won
21 clearances
5 blocked shots
2 interceptions
0 fouls

Brick wall #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trulsaren

Pontus Jansson & Liam Cooper vs. Sunderland:

100% aerial duels won
21 clearances
5 blocked shots
2 interceptions
0 fouls

Brick wall #LUFC
Det er faktisk ganske ekstrem statistikk..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

RoarG

Wood-who  ;D
Det skal være Chris Who.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Svever ennå etter kampen  8) 8) 8)


Ny kamp neste lørdag...og nok en gang får vi en dag ekstra med kampforberedelse enn motstanderen siden vi har cupkamp tirsdag og Forest spiller sin onsdag...

Denne uka hadde vi samme fordelen mot Sunderland...jeg er så gammaldags at jeg tror dette utgjør en forskjell!!!


Blir ekstremt spennende og se hvor vi legger lista i spissjakta...MOT  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

B_Ød

Sorry Simon....
Ups & Ups!!