Skrevet av Emne: Kamp:vs Sunderland@"Stadium of Light" -Lørdag 19/08/17 -18:30 (Viasat Sport)  (Lest 21731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Borgegb


Bjorn

Eller "gratis" på Viasat sport.   ;)
Marching On! 4276


Lucas the Kop Cat

Blå bortedrakter i dag!

DOFFER

Come on LEEDS!!! MOT!!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Cherry

Kan i vært fall slå fast at The Duke ikke er tenkt med videre.... I dag burde han ha vært alternativ på benken. Ikke gode nyheter for Bridcutt heller...
 

RoarG

Ligge bakpå, og kontre inn et par mål med Alioski og Roofe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Kan i vært fall slå fast at The Duke ikke er tenkt med videre.... I dag burde han ha vært alternativ på benken. Ikke gode nyheter for Bridcutt heller...

Eller at han ikke var med troppen opp. Det med Wood eskalerte kjapt.
Marching On! 4276

Lucas the Kop Cat

Litt slurv fra Anita. 

TallyHo

Victory !!!!!
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Sleivind

O'Kane har mistet ballen tre ganger på vei fremover og nå takler han Hernandez i tillegg. På tide å våkne nå!

Lucas the Kop Cat

Ikke mye frispark som blir gitt i dag.

roaldv

Alioski må bare lære seg hvor lista for frispark ligger i Championship, så kan dette bli bra!

Lucas the Kop Cat

Alioski må bare lære seg hvor lista for frispark ligger i Championship, så kan dette bli bra!
Ser ut til å ha lært det nå. To frispark fått nå.

Fygle

Utrolig passivt av Janson, men der leder vi jammen!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

berlin

nydelig spill og nydelig av saiz  :)

Lucas the Kop Cat

Cooper redder oss.

roaldv

0-1Saiz :)

Sleivind

Yes! Og jeg som  akkurat skulle til å slakte oss!

Per-Stian

Jaaaaaaaaa

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TallyHo

Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Sleivind

Hernandez ut og Roofe inn. Han ble nok skadet av taklingen til O'Kane!

RoarG

Skade på Hernandez?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Torpe-do

Var ikke forrige gang vi spilte ufrivillig uten Wood, nettopp mot Preston, som da hadde Grayson ved roret, og vant vi ikke den 1-4? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Flottdet

Bra start. Vi ser farlig ut fremover, men litt shaky bakover. Nerver :)

Pasningsspillet blir bedre og bedre...

roaldv

Ekuban ikke skapt noe særlig ennå, men han virker bra på gjenvinning. Har potensiale!

Fygle

Skummelt med så dårlig press på ballfører som vi har.
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Lucas the Kop Cat

Mangler en venstreback som kommer på løp. Anita tør ikke gå hele veien.

roaldv

Leeds er det klart beste laget på Stadium of light :)