Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga  (Lest 60083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #120 på: Oktober 23, 2017, 12:12:33 »
Leverer denne karen.4 mål og enda flere(?) assist på 7 kamper,har kanskje ikke
toppformen inne engang

Til nå har han vel vært mer en tilrettelegger enn en målscorer, men vi får håpe at han begynner å score mer også. Han vet hvor målet står, men virker litt rusten fortsatt. Men for all del, assists er bra og.  :)
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #121 på: Oktober 23, 2017, 13:38:39 »
Leverer denne karen.4 mål og enda flere(?) assist på 7 kamper,har kanskje ikke
toppformen inne engang

Til nå har han vel vært mer en tilrettelegger enn en målscorer, men vi får håpe at han begynner å score mer også. Han vet hvor målet står, men virker litt rusten fortsatt. Men for all del, assists er bra og.  :)

4 mål på 7 kamper og du kaller han mer en tilrettelegger enn målscorer:) WOW!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #122 på: Oktober 23, 2017, 15:49:09 »
Leverer denne karen.4 mål og enda flere(?) assist på 7 kamper,har kanskje ikke
toppformen inne engang

Til nå har han vel vært mer en tilrettelegger enn en målscorer, men vi får håpe at han begynner å score mer også. Han vet hvor målet står, men virker litt rusten fortsatt. Men for all del, assists er bra og.  :)

4 mål på 7 kamper og du kaller han mer en tilrettelegger enn målscorer:) WOW!

Bortsett fra knallstarten med 2 mål, vil jeg ærlig si jeg jeg forventet litt mer til nå. Han har grunnlaget for å klare mer, men har virket tung og sidrumpa. Løsner helt sikkert snart. Hvor mange mål har han vært nest sist på eller 3'sist på siden han kom forresten? Antok det nesten litt mer enn jeg visste.  ;)
Marching On! 4276

ragnar

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #123 på: Oktober 23, 2017, 16:40:36 »
Forventer mer av Lasogga i Cship med tanke på at han har spilt i bundesliga de siste sesongene. Ser av statistikken at han ikke puttet mer en to mål (22 kamper) i fjor. 

Tror han vil vise seg å bli en god Cship spiller utover sesongen.
*In El Loco we trust!*

raggen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #124 på: Oktober 23, 2017, 17:24:57 »
satse på han får samme utviklingen som wood.. treg og gidda laus til tider men fjorårets utgave av wood var kanon bra. gjennom trent og løpte som en duracell kanin. Lasogga kjemper allerede bra men virker ikke helt på g når det gjelder trening,men tror og satser på det kommer
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28807
  • Total likes: 2613
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #125 på: Oktober 23, 2017, 18:57:40 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #126 på: Oktober 23, 2017, 19:19:10 »
satse på han får samme utviklingen som wood.. treg og gidda laus til tider men fjorårets utgave av wood var kanon bra. gjennom trent og løpte som en duracell kanin. Lasogga kjemper allerede bra men virker ikke helt på g når det gjelder trening,men tror og satser på det kommer
Fatter ikke hva folk har å klage på. Lasogga har levert fra første kamp. I noen kamper har han knapt nok fått en anstendig pasning å jobbe med, allikevel står han med 4 mål og 3 assist på 7 kamper. Dette er rett og slett strålende for en ny spiller. Dessuten er han svært involvert og viktig i det oppbyggende spillet. Flott med høye forventninger men det får da være grenser.  :(
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #127 på: Oktober 23, 2017, 22:53:07 »
Leverer denne karen.4 mål og enda flere(?) assist på 7 kamper,har kanskje ikke
toppformen inne engang

Til nå har han vel vært mer en tilrettelegger enn en målscorer, men vi får håpe at han begynner å score mer også. Han vet hvor målet står, men virker litt rusten fortsatt. Men for all del, assists er bra og.  :)

4 mål på 7 kamper og du kaller han mer en tilrettelegger enn målscorer:) WOW!

Bortsett fra knallstarten med 2 mål, vil jeg ærlig si jeg jeg forventet litt mer til nå. Han har grunnlaget for å klare mer, men har virket tung og sidrumpa. Løsner helt sikkert snart. Hvor mange mål har han vært nest sist på eller 3'sist på siden han kom forresten? Antok det nesten litt mer enn jeg visste.  ;)


Enig i at han virker litt tung. Håper han spiller seg i form. Man ser jo at han har kvaliteter!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #128 på: Oktober 23, 2017, 22:58:43 »
satse på han får samme utviklingen som wood.. treg og gidda laus til tider men fjorårets utgave av wood var kanon bra. gjennom trent og løpte som en duracell kanin. Lasogga kjemper allerede bra men virker ikke helt på g når det gjelder trening,men tror og satser på det kommer
Fatter ikke hva folk har å klage på. Lasogga har levert fra første kamp. I noen kamper har han knapt nok fått en anstendig pasning å jobbe med, allikevel står han med 4 mål og 3 assist på 7 kamper. Dette er rett og slett strålende for en ny spiller. Dessuten er han svært involvert og viktig i det oppbyggende spillet. Flott med høye forventninger men det får da være grenser.  :(
Helt enig.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

berlin

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #129 på: Oktober 24, 2017, 06:04:25 »
Leverer denne karen.4 mål og enda flere(?) assist på 7 kamper,har kanskje ikke
toppformen inne engang

Til nå har han vel vært mer en tilrettelegger enn en målscorer, men vi får håpe at han begynner å score mer også. Han vet hvor målet står, men virker litt rusten fortsatt. Men for all del, assists er bra og.  :)

4 mål på 7 kamper og du kaller han mer en tilrettelegger enn målscorer:) WOW!

Bortsett fra knallstarten med 2 mål, vil jeg ærlig si jeg jeg forventet litt mer til nå. Han har grunnlaget for å klare mer, men har virket tung og sidrumpa. Løsner helt sikkert snart. Hvor mange mål har han vært nest sist på eller 3'sist på siden han kom forresten? Antok det nesten litt mer enn jeg visste.  ;)


Enig i at han virker litt tung. Håper han spiller seg i form. Man ser jo at han har kvaliteter!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan det være at synet bedrar litt, og at han ikke er særlig dårlig form. At han ser tung ut, og at vendingene ser tregere ut.
For ja, det ser ikke akkurat elegant ut, men han får jo grei uttelling.

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #130 på: Oktober 24, 2017, 08:27:27 »
Leverer denne karen.4 mål og enda flere(?) assist på 7 kamper,har kanskje ikke
toppformen inne engang

Til nå har han vel vært mer en tilrettelegger enn en målscorer, men vi får håpe at han begynner å score mer også. Han vet hvor målet står, men virker litt rusten fortsatt. Men for all del, assists er bra og.  :)

4 mål på 7 kamper og du kaller han mer en tilrettelegger enn målscorer:) WOW!

Bortsett fra knallstarten med 2 mål, vil jeg ærlig si jeg jeg forventet litt mer til nå. Han har grunnlaget for å klare mer, men har virket tung og sidrumpa. Løsner helt sikkert snart. Hvor mange mål har han vært nest sist på eller 3'sist på siden han kom forresten? Antok det nesten litt mer enn jeg visste.  ;)


Enig i at han virker litt tung. Håper han spiller seg i form. Man ser jo at han har kvaliteter!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kan det være at synet bedrar litt, og at han ikke er særlig dårlig form. At han ser tung ut, og at vendingene ser tregere ut.
For ja, det ser ikke akkurat elegant ut, men han får jo grei uttelling.

Nei elegant får Saiz og Hernandez ta seg av...  ;D Lasogga minner meg til tider om Viduka i steget. Men det er noen store støvler å fylle.
Marching On! 4276

Killa

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #131 på: Oktober 24, 2017, 08:46:15 »
Muligens en litt sær sammenligning - men Niklas Bendtner var også hakkekylling første halvdel av sesongen i Rosenborg. Se hva han har stelt i stand etterhvert - toppscorer i Norge nå (uten sammenligning med CC). Bendtner ser også tung og treg ut innimellom - og noen ganger direkte uinteressert - men leverer varene likevel. Håper på en slik utvikling for Lasogga også!! Tror dessuten Lasogga har gode holdninger og god arbeidsmoral - og vil komme bli en meget verdifull spiller for oss framover.

berlin

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #132 på: Oktober 24, 2017, 10:32:12 »
Hehe, ja det er store støvler å fylle. Og Viduka vendte på en fem-øring (det ene målet mot L'pool i Viduka 4 - L'pool 3).
men Lasogga nok trenger en middagstallerken på det.  8)

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #133 på: Oktober 27, 2017, 22:52:44 »
Er det faktisk ingen som reagerer på det utrolig rare løpesettet? Han ser veldig treg ut på de første metrene, men når han har fått opp dampen så kliner han til.


På plussiden spillemessig er kombinasjonsspillet og presisjonen. Han virker kvikk i hodet og bruker begge bein, bryst og hode til å styre ballen til medspiller.

I tillegg har vi endelig en spiss med vilje og et meget bra tilslag!

 :)


Tar med meg denne igjen - fra Burton-kampen! Han løper som dn kløne og virker treg både på de første 5 og de neste 20 metrene!

Når laget ikke klarer en å sende eneste ball til ham før det er spilt 25 minutter så blir vi svake!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #134 på: Oktober 28, 2017, 10:13:12 »
synes han var direkte svak igår og burde blitt tatt av banen til fordel for roofe. han var ikke på i det hele tatt og så det i duellene. gikk opp i duellen for og gå i duellen,ikke mere. får da juling så d holder og utgjorde ingen trussel igår... han har mere inne men mannen og resten av laget må få intensiteten tilbake og jobbe og krige.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #135 på: Oktober 28, 2017, 10:32:25 »
En pusekatt av en fyr. Så svær og så veltepetter. Helt ubrukelig i går igjen.  >:(

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #136 på: Oktober 28, 2017, 11:37:50 »
synes han var direkte svak igår og burde blitt tatt av banen til fordel for roofe. han var ikke på i det hele tatt og så det i duellene. gikk opp i duellen for og gå i duellen,ikke mere. får da juling så d holder og utgjorde ingen trussel igår... han har mere inne men mannen og resten av laget må få intensiteten tilbake og jobbe og krige.

Roofe spilte jo spiss i noen kamper tidlig, med bravur! Helt annen bevegelighet, noe som gjorde at vi angrep fra flere kanter med Pablo, Saiz og også Alioski kom til sin rett.
Det er en slik endring av formasjon som må prøves mener nå jeg.... Kemar er en klok spiller med masse ferdigheter som kan brukes i spann med våre teknikere!
 

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #137 på: Oktober 28, 2017, 12:03:45 »
Drit i løpesettet, det betyr ingenting. Nok en gang tungt involvert i forspillet til et Leeds mål. Fikk ellers lite baller å jobbe med. Tapte uvant mange dueller men jobbet og slet kampen igjennom, blir helt feil å ta han på innsats. Allikevel hans klart svakeste kamp til nå.
Jon R.

Kontakinte

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #138 på: Oktober 28, 2017, 14:28:03 »
synes han var direkte svak igår og burde blitt tatt av banen til fordel for roofe. han var ikke på i det hele tatt og så det i duellene. gikk opp i duellen for og gå i duellen,ikke mere. får da juling så d holder og utgjorde ingen trussel igår... han har mere inne men mannen og resten av laget må få intensiteten tilbake og jobbe og krige.

Roofe spilte jo spiss i noen kamper tidlig, med bravur! Helt annen bevegelighet, noe som gjorde at vi angrep fra flere kanter med Pablo, Saiz og også Alioski kom til sin rett.
Det er en slik endring av formasjon som må prøves mener nå jeg.... Kemar er en klok spiller med masse ferdigheter som kan brukes i spann med våre teknikere!
Helt enig, mer kreativitet fremme. Husker siste kampen vi hadde med den oppstillingen, borte mot forrest. Også en av Alioskis beste kamper synes jeg.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #139 på: Oktober 28, 2017, 16:54:38 »
Denne karen er jo en storvokst målgjører, ikke en muskeltargetman.

Han vil trives bedre i et Leeds som dominerer og har flere offensive løp/strenger å spille på enn nå.

For en utakknemlig oppgave han har foran der. Husker hvordan Wood hadde det da vi spilte på samme måte og han måte tåle buing fra fansen.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #140 på: Oktober 28, 2017, 18:06:42 »
Enda flere idiotiske Leeds-fans som henger ut egne spillere på Twitter >:(.
https://www.footballfancast.com/social-media/twitter/leeds-fans-slam-pierre-michel-lasogga-after-sheffield-united-defeat
Wood. Ringer det en bjelle angående fansens "kompetanse" og behandling av egne spillere? Hva en idiot-fan mener i SoMe er stort sett bare å drite en lang marsj i, da dennes fotballfaglige kompetanse er nærmest ikke-eksisterende.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #141 på: Oktober 28, 2017, 19:25:05 »
Denne karen er jo en storvokst målgjører, ikke en muskeltargetman.

Han vil trives bedre i et Leeds som dominerer og har flere offensive løp/strenger å spille på enn nå.

For en utakknemlig oppgave han har foran der. Husker hvordan Wood hadde det da vi spilte på samme måte og han måte tåle buing fra fansen.
+1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #142 på: November 19, 2017, 14:34:36 »
Syk eller noe annet?

TV reporteren sa noe??
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #143 på: November 19, 2017, 16:44:14 »
Lasogga sjuk,Dallas skadad
 

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #144 på: November 19, 2017, 17:37:18 »
Lasogga sjuk,Dallas skadad


Han sa: Different Kind of stories coming out of Elland Road!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #145 på: November 19, 2017, 17:39:42 »
Lasogga sjuk,Dallas skadad


Han sa: Different Kind of stories coming out of Elland Road!  :o

Hvem sa dette?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #146 på: November 19, 2017, 21:30:24 »
Lasogga sjuk,Dallas skadad


Han sa: Different Kind of stories coming out of Elland Road!  :o

Hvem sa dette?

auren

På sky i løpet av de første minuttene!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #147 på: November 19, 2017, 22:06:51 »
Lasogga sjuk,Dallas skadad


Han sa: Different Kind of stories coming out of Elland Road!  :o

Hvem sa dette?

auren
Hay bland annat
 

Trålern1975

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #148 på: Desember 12, 2017, 19:16:35 »
Dean Moore(adm i the Leeds United group) uttalte på videoblogg i går det var tvilsomt om Lasogga kom tilbake i Leedsdrakt, angivelig på flaska...

Sydhagen

Sv: Lånespiller: Pierre-Michel Lasogga
« Svar #149 på: Desember 12, 2017, 20:15:05 »
Dean Moore(adm i the Leeds United group) uttalte på videoblogg i går det var tvilsomt om Lasogga kom tilbake i Leedsdrakt, angivelig på flaska...
What?
Tragisk om så er tilfelle.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."