Skrevet av Emne: Kamp:vs Birmingham City, Ã…rets siste@ St. Andrews lørdag 30.12.17 kl 16:00 LUTV  (Lest 22570 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trondjo

Grusomt svakt mot divisjonenes bunnlag. Få inn Saiz og ut med Alioski eller Cibicki.
 

Sleivind

Ingen midtbane, intet angreb. Kun Pablo står for det kreative. Vi står bare og forsvarer. Kom nu!!

Dessverre har Pablo stått for det kreative både fremover og bakover på banen. Mistet ballen i farlig posisjon tosifret antall ganger.

berlin

Skylder litt på midtbanen i dag. Vi sliter ofte selv om vi har de antatt beste mb på banen, så ikke så veldig rart at vi sliter i dag med Vieira og O'Kane ute.

Tar gledelig ett poeng med 45 + min igjen å spille.

Mulig Saiz kan være mannen som vrir spillet vår vei da.

Barba

Ingen midtbane, intet angreb. Kun Pablo står for det kreative. Vi står bare og forsvarer. Kom nu!!

Dessverre har Pablo stått for det kreative både fremover og bakover på banen. Mistet ballen i farlig posisjon tosifret antall ganger.

Enig. Men tar vi ut han vil det bli helt iskaldt framover. Motstander tatt i betraktning må vel dette ligne årsverste. Grusom ballbehandling og pasninger i midtbaneleddet. Bommer på 4 meterspasninger og roter teknisk på vei fram. Lukter Saiz fra start i 2. selv om vi ofte venter 10-15 før vi bytter. Men her virket Christensen frustrert.
Barba - MOT

Lucas the Kop Cat

Grusomt svakt mot divisjonenes bunnlag. Få inn Saiz og ut med Alioski eller Cibicki.
Cibicki svak i det defensive, men Philips er usynlig bortsett fra et par feilpasninger. Alioski kan fort bli avgjørende.

Sterland

Ut med Cibicki og Shaugnassey, inn med Saiz og Klich. Vi blir pissa på >:(

GeirO

Ingen midtbane, intet angreb. Kun Pablo står for det kreative. Vi står bare og forsvarer. Kom nu!!

Dessverre har Pablo stått for det kreative både fremover og bakover på banen. Mistet ballen i farlig posisjon tosifret antall ganger.
Tosifret. Husker to ganger.
Tipper Saiz kommer inn for Alioski.
« Siste redigering: Desember 30, 2017, 17:03:12 av GeirO »
MOT

Sydhagen

Skylder litt på midtbanen i dag. Vi sliter ofte selv om vi har de antatt beste mb på banen, så ikke så veldig rart at vi sliter i dag med Vieira og O'Kane ute.

Tar gledelig ett poeng med 45 + min igjen å spille.

Mulig Saiz kan være mannen som vrir spillet vår vei da.
Enig. Verdt å prøve Klich eller Anita for Shaughnessy i 2. Omg.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lucas the Kop Cat

Ingen midtbane, intet angreb. Kun Pablo står for det kreative. Vi står bare og forsvarer. Kom nu!!

Dessverre har Pablo stått for det kreative både fremover og bakover på banen. Mistet ballen i farlig posisjon tosifret antall ganger.
Tosifret. Husker to ganger.
Tipper Saiz kommer inn for Alioski.
Ut med en kant og inn med enda en sentral?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Det viktige er at vi har holdt nullen bakover. Fungerer ikke justeringene vi gjør så får vi håpe på en dødball. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

berlin

Skylder litt på midtbanen i dag. Vi sliter ofte selv om vi har de antatt beste mb på banen, så ikke så veldig rart at vi sliter i dag med Vieira og O'Kane ute.

Tar gledelig ett poeng med 45 + min igjen å spille.

Mulig Saiz kan være mannen som vrir spillet vår vei da.
Enig. Verdt å prøve Klich eller Anita for Shaughnessy i 2. Omg.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Jepp, jeg ønsker ikke Alioski ut.

GeirO

Ingen midtbane, intet angreb. Kun Pablo står for det kreative. Vi står bare og forsvarer. Kom nu!!

Dessverre har Pablo stått for det kreative både fremover og bakover på banen. Mistet ballen i farlig posisjon tosifret antall ganger.
Tosifret. Husker to ganger.
Tipper Saiz kommer inn for Alioski.
Ut med en kant og inn med enda en sentral?
Pablo ut til venstre.
MOT

berlin

Tipper at Saiz, Lasogga og Pennington kommer inn ila 2.omg

Lucas the Kop Cat

Gult på Cooper der men ikke på fellingen av Alioski .

roaldv

Trener TC aldri på en-touch?

Lucas the Kop Cat

Saiz på vei inn.


kilgallon

Som mange hadde forutset, så har vi gang i en meget vanskelig bortekamp mot et lag som er langt bedre enn tabelplaseringen tilsier. Ikke mange lag som bare har kjørt over bham til nå i år.
Men enig i at det er frustrerende at vi ikke fremstår bedre. Pontus er helt konge ut på der, men fremover ser vi syltynne ut.

Sleivind

Forferdelig mye slurv utpå der, gjør tidvis vondt å se på.

Første målet vinner!

Lucas the Kop Cat

Ser ut som det er dødballmål vi må håpe på i dag.

ØBS

Ut fra det som står her på forumet så langt i denne kampen er jeg noget bekymret...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Lucas the Kop Cat

Ut fra det som står her på forumet så langt i denne kampen er jeg noget bekymret...
Redd vi ikke har overdrevet.

ØBS

Ut fra det som står her på forumet så langt i denne kampen er jeg noget bekymret...

Tilleggsforklaring:  Sitter på pub og følger kampen kun her...

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

Lucas the Kop Cat

Klich for Phillips.

gulle

Bekrymrer meg at våre små tekniske spillere ikke klarer å holde på ballen og spille ut brum med hurtig spill.  Brum har større og tregere,men sterkere spillere
Få opp farta!!!!
Nå rykker vi opp! Jasederja

stian

For den nøytrale tilskuer har dette vært en virkelig elendig kamp...

Lundewhites

Ut med Cibicki og Shaugnassey, inn med Saiz og Klich. Vi blir pissa på >:(
+1
For the sake of Leeds United he would break himself in two

gulle

Endelig en sjanse etter godt spill!
Nå rykker vi opp! Jasederja

stian

Pontus har vært meget solid i dag.

stian