Skrevet av Emne: Ex-spiller: Adam Forshaw  (Lest 57561 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #30 på: Januar 19, 2018, 08:56:31 »
Tipper han starter som innbytter på lørdag. Det er en helt vanlig start for en nysignering.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #31 på: Januar 19, 2018, 09:00:20 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.
Marching on together!

RoarG

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #32 på: Januar 19, 2018, 12:02:35 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.
Tror han starter fra avspark, gitt at han er godt nok trent.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #33 på: Januar 19, 2018, 12:15:38 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.

Er Vieira fortsatt skadet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #34 på: Januar 19, 2018, 12:23:08 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.

Er Vieira fortsatt skadet?

auren

Var ihvertfall i trening igår..
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #35 på: Januar 19, 2018, 12:36:23 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.

Er Vieira fortsatt skadet?

auren

Var ihvertfall i trening igår..

Det er godt å høre! Han trengs og jeg håper han snart rister av seg alt trøbbelet. Viktig for utviklingen hans på sikt.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #36 på: Januar 19, 2018, 12:38:54 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.

Er Vieira fortsatt skadet?

auren

Var ihvertfall i trening igår..

Det er godt å høre! Han trengs og jeg håper han snart rister av seg alt trøbbelet. Viktig for utviklingen hans på sikt.

Kjør Forshaw opp i sentrallinja, så kan Vieira ligge bak de som en variant alla Batty

Dennis

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #37 på: Januar 19, 2018, 12:45:51 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.

Er Vieira fortsatt skadet?

auren

Var ihvertfall i trening igår..

Det er godt å høre! Han trengs og jeg håper han snart rister av seg alt trøbbelet. Viktig for utviklingen hans på sikt.

Kjør Forshaw opp i sentrallinja, så kan Vieira ligge bak de som en variant alla Batty

Nå går vel sentrallinje-begrepet på alle spillerne som spiller sentralt i banen for sitt ledd og denne vil han uansett være en del av. Uansett vet jeg vet ikke nok om Foreshaw som spiller til å uttale meg om han er en som takler, passer og går på løp, eller en som tar ut rom og balanserer.  I mitt hode er ikke Vieira av den sistnevnte. Han er en stabilisator, men jeg føler at Vieira har sitt å gi litt lenger fram også. Hadde likt å se han true målet oftere, via innløp i boks. Er likevel tilbøyelig til å tenke at man av og til kunne vurdert (avhengig av forventa kampbildet) å sløyfe den tradisjonelle 10eren og heller lagt han (Pablo/Saiz) ut på den ene kanten og hatt tre mer duell- og løpsorienterte spillere sentralt. Det kan jo være at De Bock har de egenskapene som skal til for å i det minste komme i synsavstand fra dødlinja. Innoverkant/fri rolle på venstresiden og en krittsleiker på høyresida.
« Siste redigering: Januar 19, 2018, 12:50:17 av Dennis »
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #38 på: Januar 19, 2018, 12:47:26 »
Enig med auren, men med suspensjon på O'Kane, skade på Vieira, Klich på vei ut og Shaughnessy som ikke kler posisjonen overhodet, så er det kort vei til startplass.

Er Vieira fortsatt skadet?

auren

Var ihvertfall i trening igår..

Det er godt å høre! Han trengs og jeg håper han snart rister av seg alt trøbbelet. Viktig for utviklingen hans på sikt.

Kjør Forshaw opp i sentrallinja, så kan Vieira ligge bak de som en variant alla Batty

Nå går vel sentrallinje-begrepet på alle spillerne som spiller sentralt i banen for sitt ledd og denne vil han uansett være en del av. Uansett vet jeg vet ikke nok om Foreshaw som spiller til å uttale meg om han er en som takler, passer og går på løp, eller en som tar ut rom og balanserer. I mitt hode er ikke Vieira av den sistnevnte. Han er en stabilisator, men jeg føler at Vieira har sitt å gi litt lenger fram også. Hadde likt å se han true målet oftere, via innløp i boks.

Skal Vieira høyere opp på banen så må han ikke være defansiv sentral. Vi må da ha en ren femmer på midten

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #39 på: Januar 19, 2018, 14:10:13 »
Leeds United manager Thomas Christiansen has revealed the roles that his two January signings Laurens De Bock and Adam Forshaw will play at the weekend against Millwall.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #40 på: Januar 19, 2018, 14:11:10 »
Leeds United manager Thomas Christiansen has revealed the roles that his two January signings Laurens De Bock and Adam Forshaw will play at the weekend against Millwall.
Forshaw ute. En liten skade.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #41 på: Januar 20, 2018, 12:11:27 »
Leeds Sign Adam Forshaw – Boro Fan View (Graeme Bandeira)

Charlie SoppJanuary 18, 2018

For the biggest deal in the last 16 years at Leeds United it was only right we did the #PAS Fan View. It’s been rather difficult to get them this season as finding fans from clubs abroad is tricky to say the least. Graeme is a well-known Boro fan on social media and does know his football, and this will help fans get an idea of the new man who signed today.

1. Adam Forshaw, not a clinical player going forward by any means, how would you best describe his style of play when he’s at his best?

Graeme – “Great at ball retention. Very neat and tidy and not over elaborate. Best described as industrious.”

2. We’ve just had a quick chat on Twitter, I’ve explained we can’t keep hold of the ball and have no composure or control in the middle of the pitch, so is Forshaw the man for the job?

Graeme – “Definitely the man for the job if that’s the criteria that needs to be met. He’ll do that comfortably with minimum fuss.”

3. As a fan sometimes you look only with your teams colours when the goggles go on. Realistically in today’s market, is an upfront fee of £3m for Forshaw a good deal for both clubs?

Graeme –  “It’s a very good deal for Boro. If you are after creativity then he’s over-priced but in terms of knitting a side together he could be vital so maybe you are just within budget.”

4. If you could compare him to a player in the world in terms of style and taking ability out of the situation, who and why?

Graeme – “I’d compare him to Jack Wilshere. He lacks the passing range of Jack and the goal threat but in terms of keeping things ticking over and collecting from his defence he’s comparable. Occasionally looks for the forward pass which he can deliver but not often enough. I guess that depends on who you have upfront and if they make the right runs for him.”

5. Best attribute?

Graeme – “Always makes himself available for the ball and doesn’t shirk responsibility.”

6. Weaknesses?

Graeme – “Doesn’t assist goals or score which for me is a poor showing for a midfielder.”

7. I’ve seen Boro fans thanking him for his attitude and commitment, is this the general feeling with Boro fans?

Graeme – “Yes. He’s a good lad. A witty scouser who gets on with everyone and always played a committed game for Boro. We all wish him well and hope he can kick on and start adding goals to his game. If he does that his value will soar even higher.”

8. Can he improve at Leeds, or are we getting a player who’s very much found his zone?

Graeme – “He can definitely improve at Leeds but he needs to take this opportunity and cement his place as a fans favourite. He has the attitude, the desire, the skill set but to me he lacks confidence and sometimes takes a backseat role which doesn’t do him any favours because I believe he is capable of more. Advice. Shoot more! You never know….you might score a few.”

Big thanks to Graeme, he’s been in dialogue with Leeds fans throughout the day and this is much appreciated. He knows his stuff, no doubt about it.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #42 på: Januar 30, 2018, 23:21:24 »
LUFCdata

Adam Forshaw's debut vs. Hull:

84% pass acc (highest for Leeds)
64 touches (joint-2nd highest for Leeds)
37 passes
4 tackles won
3 interceptions
3 aerial duels
2 clearances

Solid debut. Classy distribution, covered plenty of ground, tracked back and recycled possession. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #43 på: Januar 30, 2018, 23:23:02 »
LUFCdata

Adam Forshaw's debut vs. Hull:

84% pass acc (highest for Leeds)
64 touches (joint-2nd highest for Leeds)
37 passes
4 tackles won
3 interceptions
3 aerial duels
2 clearances

Solid debut. Classy distribution, covered plenty of ground, tracked back and recycled possession. #LUFC

Synd ingen av lagkompisene vet hva veggspill er. Bra debut på tross av makker på midten. Avhengig av at han fortsetter dette spillet!

Jon R

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #44 på: Januar 31, 2018, 19:25:31 »
Et av få lyspunkter mot Hull. Med en bedre makker enn gårsdagens (forferdelig svake) utgave av RVieira kan han bli gull!!
Jon R.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #46 på: Februar 24, 2018, 14:17:50 »
Har han fått poeng i mom-tråden i hver kamp han har spilt til nå? Imponerende start på Leeds-karrieren.

kongsmo

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #47 på: Februar 25, 2018, 21:48:04 »
Har vært uten nett i helga, er han her skadet? Var vel ikke involvert i helgas seier?

Sent fra min E5823 via Tapatalk

"SNIFFER"

Xern

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #48 på: Februar 25, 2018, 21:50:42 »
Har vært uten nett i helga, er han her skadet? Var vel ikke involvert i helgas seier?

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Prioriterte skandaløst nok sitt barns fødsel over Leedskamp! Så ingen skade, er nok tilbake til neste kamp  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #49 på: Februar 25, 2018, 21:54:41 »
Har vært uten nett i helga, er han her skadet? Var vel ikke involvert i helgas seier?

Sent fra min E5823 via Tapatalk
Måtte følge kona til «føden.»
Jon R.

DOFFER

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #50 på: Februar 25, 2018, 23:13:14 »
 Er fødselen over, eller? ::) Bør være klar til å møte Middelsbjørg!!!
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #51 på: Mars 31, 2018, 16:12:32 »
CK

Forshaw has been arguably our best player since he arrived in January. The only two games he’s missed are the only ones we’ve won. Dead harsh. #lufc




Ute for flere kamper: DA FÃ…R VI ENDELIG NOEN SEIRE!!!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #52 på: April 01, 2018, 09:55:06 »
CK

Forshaw has been arguably our best player since he arrived in January. The only two games he’s missed are the only ones we’ve won. Dead harsh. #lufc




Ute for flere kamper: DA FÃ…R VI ENDELIG NOEN SEIRE!!!  ;)

Den nye Bale?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #53 på: Juli 01, 2018, 11:11:23 »
...rimelig stille på tråden hans i et helt halvt år nå :o

Jeg tror hans kommentarer om å trene under Bielsa er ganske representativ for de fleste spillerne (i alle fall de som får tillit):

Just read the news article on the official site with Forshaw which I'd missed the other day.
 
He said: “I can’t wait to play under him, with someone of that calibre and expericnce, I think us as players should be a sponge to him, take all of the information on board and really commit to what he wants to teach us, because I’m sure it will pay off and work for us.
“If you can’t get excited about an appointment like that, I don’t know when you will because his CV speaks for itself with what he has done and it is really exciting times for the club."
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ny spiller: Adam Forshaw
« Svar #54 på: Juli 01, 2018, 13:59:13 »
...rimelig stille på tråden hans i et helt halvt år nå :o

Jeg tror hans kommentarer om å trene under Bielsa er ganske representativ for de fleste spillerne (i alle fall de som får tillit):

Just read the news article on the official site with Forshaw which I'd missed the other day.
 
He said: “I can’t wait to play under him, with someone of that calibre and expericnce, I think us as players should be a sponge to him, take all of the information on board and really commit to what he wants to teach us, because I’m sure it will pay off and work for us.
“If you can’t get excited about an appointment like that, I don’t know when you will because his CV speaks for itself with what he has done and it is really exciting times for the club."
 
Vel, spillerne kan jo ikke starte med å kritisere treneren. Da ryker de rett ut. Så får spillertroppen og den nye treneren venne seg til hverandre. Forshaw regner jeg blir med videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #55 på: Juli 29, 2018, 12:03:30 »
Nixon i Sun

Leeds. Forshaw picked up an injury. And it’s looking like a long term blow for the chap.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #56 på: Juli 29, 2018, 12:03:53 »
Visstnok ute i lang tid i følge Nixon på Twitter

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #57 på: Juli 29, 2018, 12:10:54 »
Visstnok ute i lang tid i følge Nixon på Twitter

auren

Det er et stort slag i trynet. En av våre beste siste halvdel i fjor. Samme i pre-season.
Da må nok Baker steppe opp

ar9

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #58 på: Juli 29, 2018, 12:46:58 »
Visstnok ute i lang tid i følge Nixon på Twitter

auren

Det er et stort slag i trynet. En av våre beste siste halvdel i fjor. Samme i pre-season.
Da må nok Baker steppe opp

Betyr dette at vi stepper opp jakten på Quinoa eller Maddison tro?

Jon R

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #59 på: Juli 29, 2018, 12:50:02 »
Fæn!!!
Jon R.