Skrevet av Emne: Ex-spiller: Adam Forshaw  (Lest 57968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #90 på: September 07, 2018, 17:04:40 »
Med mindre Klich eller Philips blir skadet, kan det bli mye benktilværelse for Forshaw på denne siden av nyttår.
Jon R.

Cherry

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #91 på: September 08, 2018, 15:04:39 »
Med mindre Klich eller Philips blir skadet, kan det bli mye benktilværelse for Forshaw på denne siden av nyttår.

Philips har startet glimrende, men han er ung og vil være ustabil - tror Adam ganske raskt vil være en sterk konkurrent til den plassen. Han fremsto både som taklingssterk og pasningssikker - og mer kreativ enn Kalvin i matchene jeg så han sist sesong.
Supert at vi innehar begge da, og ikke sikkert at Bielsa ser Forshaw på Philips ' plass heller..
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #92 på: Oktober 09, 2018, 18:23:06 »
Adam Forshaw hails Leeds United 'character' as Marcelo Bielsa continues to work Whites magic

Phil Hay
Published: 06:00 Tuesday 09 October 2018
It comes as no surprise that one of most bullet-proof teams in the Championship belongs to Aitor Karanka. Middlesbrough were tighter than a noose while Karanka was managing on Teesside and Nottingham Forest have his methods about them, hovering ominously inside the division’s play-off zone.


Money was thrown at Forest during the summer and Karanka is making it work in his own fashion, ploughing through 12 matches at the cost of only one defeat. In that respect there is nothing between his squad and Marcelo Bielsa’s Leeds United: to date the most robust sides, and the most difficult to beat.

 Leeds United midfielder Adam Forshaw.
Leeds United midfielder Adam Forshaw.
The perfectionist in Bielsa will find things to hammer out in this international break and there was a definite difference between the precision of his side’s attacking play during the first and second months of the season but with a quarter of the fixture list already gone, Leeds are sitting pretty. One loss in 12 matches and nine league goals conceded is, in a limited timeframe, something close to promotion form.

Attention has been drawn to Elland Road by the best of Bielsa’s football – the passing and the interplay which can cut teams apart from front to back in a matter of seconds – but his players are showing a talent for digging themselves out of a hole. Pablo Hernandez nabbed a 2-2 draw at Swansea City last month with a goal scored 10 minutes from the end.

Jack Harrison produced an equaliser at Millwall as the game edged towards injury-time. Pontus Jansson came up with the goods again on Saturday, nodding in an 88th-minute header as Brentford clung to a 1-0 advantage.

When Leeds have won under Bielsa they have generally won comfortably; no last-gasp goals or salvage jobs needed in the midst of comprehensive performances. It is in the moments when defeat comes calling that his side are finding a way to break the door down. Even against Birmingham City, the only club to beat Leeds in the Championship, Stuart Dallas went as close as he could have done to claim a point with a 95th-minute shot which goalkeeper Lee Camp tipped wide.

Leeds United midfielder Adam Forshaw.

Gaetano Berardi to step up Leeds United comeback with Marcelo Bielsa facing dilemma
Adam Forshaw, Bielsa’s experienced central midfielder, classed Saturday’s draw with Brentford as a disappointment when weighed against his pre-match confidence but it gave another demonstration of the attitude which could help Leeds hold their ground near the top of the table. Bielsa’s side sit third, behind West Brom and two behind Sheffield United. All three clubs will soon be past the point where people talk in terms of good starts.

“We’re a quarter of the way through the season and no-one wants to get carried away,” Forshaw said. “There’s so much football to be played but we’ve shown character in games which I’d probably say wasn’t quite there last season. It’s a big difference and that can carry us through.

“I’m slightly disappointed (with Saturday’s result) because with the quality we’ve got now we want to win every game, especially at home. But after going behind, we’ve shown our character again and we’ve not lost.”

Bielsa’s microscopic focus on the conditioning of his squad in pre-season – targeting the weight and body fat of players who believed they had little or none to lose – was aimed at shoring up their fitness to the point where they could cope with the expansive tactics he trusts in. A by-product of that work has been Leeds’ ability to think clearly and persist in the closing stages of games which are going wrong.

“He had the six weeks in pre-season and the long days were well documented,” Forshaw said. “We worked our socks off, got our body fat and weight down and there were big changes with a lot of the players.

Leeds United Podcast - Inside Elland Road: Fan Q&A special - Brentford, referees and any news Phil?
“You can see that it’s working. We’ve scored another late goal and the hard work’s paying off. It’s credit to the manager and his staff. They’ve really made the difference for us.”

Forshaw planned to have made a more tangible difference himself but the 27-year-old has been the victim of an unpredictable sequence of events: a broken foot bone in the summer, the emergence of Mateusz Klich as a high-calibre midfielder in place of him and consistent results which have satisfied a head coach who prefers not to rotate his starting line-up.

Forshaw is yet to start a competitive fixture but Bielsa gave him the final 27 minutes of Saturday’s draw and got a meaningful return from him, including a pass completion rate of 96 per cent. Klich has shone with four goals and a consistent influence but Forshaw – a promotion winner under Karanka at Middlesbrough – is a player who looks likely to come to the fore eventually.

“The manager wants his midfielders to play with really high intensity and that’s only going to come with games,” Forshaw said.

“I’m training as hard as I can and biding my time. Every player wants to play from the start and I’m raring to go. He’s a perfectionist and he wants everything done professionally and right but I think at times he doesn’t mind if the technical things aren’t quite there. The fundamentals – high intensity and controlled aggression – he looks for that in his team. Eventually he believes the technique comes through as well.

“We were organised at Boro (under Karanka) with slightly slower build-up play as a team. This manager wants his teams really at it and more often than not, it can be enough in this league.”

Yep
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #93 på: November 25, 2018, 12:26:15 »
Får sikkert tyn her.
4Shaw er for meg en sinke for laget, og med veldig lite kreativitet i seg. Jobber å sliter godt. men dessverre så trenger vi ikke en slik spiller til på laget. Phillips tar seg av den jobben, og 4Shaw tar egentlig plassen til Klich. Klich blir da plassert i en annen rolle en han er på sitt beste i, og Klich kommer mere til sin rett ved at Saiz spiller. Så for meg så bør 4shaw benkes fremover, og heller komme innpå når Phillips ikke har dagen. 
Får meg så utfyller Klich og Saiz hverandre bedre enn 4Shaw og Saiz vil gjøre. For 4Shaw kommer ikke på de løpene som Klich gjør, og dermed åpner forsvaret for passningene til Saiz

leedslife

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #94 på: November 25, 2018, 12:35:04 »
Får sikkert tyn her.
4Shaw er for meg en sinke for laget, og med veldig lite kreativitet i seg. Jobber å sliter godt. men dessverre så trenger vi ikke en slik spiller til på laget. Phillips tar seg av den jobben, og 4Shaw tar egentlig plassen til Klich. Klich blir da plassert i en annen rolle en han er på sitt beste i, og Klich kommer mere til sin rett ved at Saiz spiller. Så for meg så bør 4shaw benkes fremover, og heller komme innpå når Phillips ikke har dagen. 
Får meg så utfyller Klich og Saiz hverandre bedre enn 4Shaw og Saiz vil gjøre. For 4Shaw kommer ikke på de løpene som Klich gjør, og dermed åpner forsvaret for passningene til Saiz

Enig med deg her. Synes det er et hav forskjell fra de to konstelasjonene foreshaw/klich til Klich/Saiz.

Problemet sentralt i noen kamper i forhold til Phillips er at motstanderen har tatt han ut (Swansea f.eks). Han har ikke fått rom eller tid nok til å diktere spillet. Nydelig pasningsfot Phillips, men langt fra like ballsikker som Foreshaw.
Foreshaw er nok et bedre kort i de kamper vi møter lag som tar ut den avanserte Def midtbane spilleren vår.
Derfor synes jeg det er fint å ha flere kort å spille på.

Glad vi satset på Phillips/Foreshaw enn Phillips/Vieira.

RoarG

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #95 på: November 25, 2018, 13:28:34 »
Tror vi skal være glad vi har Forshaw når Phillips blir solgt, enten i januar eller til sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #96 på: November 25, 2018, 17:50:14 »
Tror vi skal være glad vi har Forshaw når Phillips blir solgt, enten i januar eller til sommeren.

Blir han solgt?

Hvem har kjøpt han? Dit Pontus og Saiz ble solgt? hvor mye får vi?

Hørt rykter om at Pontus blir solgt i fire vinduer også. Saiz i to.. Roofe skal selges også. Nitrist altså!
« Siste redigering: November 25, 2018, 17:59:43 av eriksen55 »

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #97 på: November 25, 2018, 18:19:51 »
Lufcdata

Adam Forshaw vs. Bristol City:

90.7% pass accuracy
85 touches
68/75 passes
20/27 attacking third passes
14 long passes
6 ball recoveries
3 tackles won
2 chances created
2 take-ons

Came into his own after the red card and showcased an impressive range of passing. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #98 på: November 25, 2018, 18:54:01 »
Lufcdata

Adam Forshaw vs. Bristol City:

90.7% pass accuracy
85 touches
68/75 passes
20/27 attacking third passes
14 long passes
6 ball recoveries
3 tackles won
2 chances created
2 take-ons

Came into his own after the red card and showcased an impressive range of passing. #LUFC

Kanskje det som er Forshaws største problem. For lite kreativitet, og for lite gjennombrudd i det han gjør.
 

GeirO

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #99 på: November 25, 2018, 19:19:08 »
Lufcdata

Adam Forshaw vs. Bristol City:

90.7% pass accuracy
85 touches
68/75 passes
20/27 attacking third passes
14 long passes
6 ball recoveries
3 tackles won
2 chances created
2 take-ons

Came into his own after the red card and showcased an impressive range of passing. #LUFC

Kanskje det som er Forshaws største problem. For lite kreativitet, og for lite gjennombrudd i det han gjør.
Enig. Som jeg har skrevet hundre ganger før, dette er dum statistikk. Jeg vil ha midtbanespillere med geniale pasninger og litt lav pass accuracy. Det blir det mål av.
MOT

ar9

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #100 på: November 25, 2018, 20:23:47 »
Lufcdata

Adam Forshaw vs. Bristol City:

90.7% pass accuracy
85 touches
68/75 passes
20/27 attacking third passes
14 long passes
6 ball recoveries
3 tackles won
2 chances created
2 take-ons

Came into his own after the red card and showcased an impressive range of passing. #LUFC

Kanskje det som er Forshaws største problem. For lite kreativitet, og for lite gjennombrudd i det han gjør.
Enig. Som jeg har skrevet hundre ganger før, dette er dum statistikk. Jeg vil ha midtbanespillere med geniale pasninger og litt lav pass accuracy. Det blir det mål av.

Synes Forshaw har gjordt det bra men er allikevel en helt annen type spiller enn Saiz.
Skal man ‘boksåpne’ ett forsvar som har parkert bussen trenger vi både Saiz og Pablo på banen. Ellers blir det for det meste safe,sideveis og nesten sjanser.

raggen

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #101 på: November 25, 2018, 20:39:28 »
ENIG!! 4 shaw er ikke noe boksåpner men gjør sjelden de store feilene og har god ballkontroll,men sjelden det skjer det store ut av det. viktig spiller sådan men føler det skjer mere med saiz/klich enn 4shaw/klich
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #102 på: November 25, 2018, 21:14:33 »
ENIG!! 4 shaw er ikke noe boksåpner men gjør sjelden de store feilene og har god ballkontroll,men sjelden det skjer det store ut av det. viktig spiller sådan men føler det skjer mere med saiz/klich enn 4shaw/klich
Trenger en grøftegraver på midtbanen også. Alle kan ikke være genier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #103 på: November 26, 2018, 07:39:55 »
Jeg synes Saiz skal få sjansen på bekostning av Forshaw på tirsdag. Reading kommer til å parkere bussen og da innbiller jeg meg at Saiz trengs.

Milou

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #104 på: November 26, 2018, 08:44:58 »
Får sikkert tyn her.
4Shaw er for meg en sinke for laget, og med veldig lite kreativitet i seg. Jobber å sliter godt. men dessverre så trenger vi ikke en slik spiller til på laget. Phillips tar seg av den jobben, og 4Shaw tar egentlig plassen til Klich. Klich blir da plassert i en annen rolle en han er på sitt beste i, og Klich kommer mere til sin rett ved at Saiz spiller. Så for meg så bør 4shaw benkes fremover, og heller komme innpå når Phillips ikke har dagen. 
Får meg så utfyller Klich og Saiz hverandre bedre enn 4Shaw og Saiz vil gjøre. For 4Shaw kommer ikke på de løpene som Klich gjør, og dermed åpner forsvaret for passningene til Saiz
Sjelden at eg er einig med deg h.b., men her trur eg du kan vere inne paa noko. Flyten og tempoet vi hadde i starten av sesongen er borte i dei siste kampane. Om det er Forshaw som er skuld i dette er eg usikker paa, men det er absolutt ein teori som er verdt aa undersoeke. Foroevrig maa eg seie at Forshaw er god of trygg med ballen, og det har ogsaa ein verdi.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


raggen

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #105 på: November 26, 2018, 09:17:47 »
ENIG!! 4 shaw er ikke noe boksåpner men gjør sjelden de store feilene og har god ballkontroll,men sjelden det skjer det store ut av det. viktig spiller sådan men føler det skjer mere med saiz/klich enn 4shaw/klich
Trenger en grøftegraver på midtbanen også. Alle kan ikke være genier.

Enig i det men tror og mener saiz/klich er en bedre kombo en klich/4shaw. Men mye har jo og si hvordan en kamp/motstander utarter seg og der stoler jeg på Bielsa. Men bevares. 4shaw er en Fantastisk god spiller bare han blir brukt rett
Forever Leeds United!!!!!!!!

HåvardK

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #106 på: November 26, 2018, 10:45:24 »
Får sikkert tyn her.
4Shaw er for meg en sinke for laget, og med veldig lite kreativitet i seg. Jobber å sliter godt. men dessverre så trenger vi ikke en slik spiller til på laget. Phillips tar seg av den jobben, og 4Shaw tar egentlig plassen til Klich. Klich blir da plassert i en annen rolle en han er på sitt beste i, og Klich kommer mere til sin rett ved at Saiz spiller. Så for meg så bør 4shaw benkes fremover, og heller komme innpå når Phillips ikke har dagen. 
Får meg så utfyller Klich og Saiz hverandre bedre enn 4Shaw og Saiz vil gjøre. For 4Shaw kommer ikke på de løpene som Klich gjør, og dermed åpner forsvaret for passningene til Saiz
Liker jo å gi deg tyn, h.b - men denne gangen ser jeg poenget ditt godt. Jeg vil imidlertid nyansere det en smule: Syns ikke han mangler kreativitet, men det går dessverre alt for tregt fremover med Forshaw. Det positive er innsatsen hans og evnen til å vinne dueller langs bakken, samt ikke minst svært presise pasninger ut mot kantene; først og fremst til Douglas. Disse pasningene mestrer for så vidt også Klich, og han viste innledningsvis i sesongen at også han er en svært god ballvinner på midten. 100% enig i at Klich og Saiz utfyller hverandre bedre enn Klich og Forshaw.

Eriksen55

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #107 på: November 26, 2018, 13:04:28 »
Får sikkert tyn her.
4Shaw er for meg en sinke for laget, og med veldig lite kreativitet i seg. Jobber å sliter godt. men dessverre så trenger vi ikke en slik spiller til på laget. Phillips tar seg av den jobben, og 4Shaw tar egentlig plassen til Klich. Klich blir da plassert i en annen rolle en han er på sitt beste i, og Klich kommer mere til sin rett ved at Saiz spiller. Så for meg så bør 4shaw benkes fremover, og heller komme innpå når Phillips ikke har dagen. 
Får meg så utfyller Klich og Saiz hverandre bedre enn 4Shaw og Saiz vil gjøre. For 4Shaw kommer ikke på de løpene som Klich gjør, og dermed åpner forsvaret for passningene til Saiz
Liker jo å gi deg tyn, h.b - men denne gangen ser jeg poenget ditt godt. Jeg vil imidlertid nyansere det en smule: Syns ikke han mangler kreativitet, men det går dessverre alt for tregt fremover med Forshaw. Det positive er innsatsen hans og evnen til å vinne dueller langs bakken, samt ikke minst svært presise pasninger ut mot kantene; først og fremst til Douglas. Disse pasningene mestrer for så vidt også Klich, og han viste innledningsvis i sesongen at også han er en svært god ballvinner på midten. 100% enig i at Klich og Saiz utfyller hverandre bedre enn Klich og Forshaw.

Da blir det spennende å se hvordan Saiz og Forshaw utfyller hverandre i morgen :)

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #108 på: November 26, 2018, 13:07:08 »
Får sikkert tyn her.
4Shaw er for meg en sinke for laget, og med veldig lite kreativitet i seg. Jobber å sliter godt. men dessverre så trenger vi ikke en slik spiller til på laget. Phillips tar seg av den jobben, og 4Shaw tar egentlig plassen til Klich. Klich blir da plassert i en annen rolle en han er på sitt beste i, og Klich kommer mere til sin rett ved at Saiz spiller. Så for meg så bør 4shaw benkes fremover, og heller komme innpå når Phillips ikke har dagen. 
Får meg så utfyller Klich og Saiz hverandre bedre enn 4Shaw og Saiz vil gjøre. For 4Shaw kommer ikke på de løpene som Klich gjør, og dermed åpner forsvaret for passningene til Saiz
Liker jo å gi deg tyn, h.b - men denne gangen ser jeg poenget ditt godt. Jeg vil imidlertid nyansere det en smule: Syns ikke han mangler kreativitet, men det går dessverre alt for tregt fremover med Forshaw. Det positive er innsatsen hans og evnen til å vinne dueller langs bakken, samt ikke minst svært presise pasninger ut mot kantene; først og fremst til Douglas. Disse pasningene mestrer for så vidt også Klich, og han viste innledningsvis i sesongen at også han er en svært god ballvinner på midten. 100% enig i at Klich og Saiz utfyller hverandre bedre enn Klich og Forshaw.

Da blir det spennende å se hvordan Saiz og Forshaw utfyller hverandre i morgen :)

Skal vi spille med saiz og 4Shaw. Da bør Phillips benkes, til fordel for Klich. Ellers tar bare Reading ut Saiz med to mann, og dermed har vi ingen kreative igjen på midten, bortsett fra Hernandez

PetterH

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #109 på: November 26, 2018, 13:43:22 »
Får sikkert tyn her.
4Shaw er for meg en sinke for laget, og med veldig lite kreativitet i seg. Jobber å sliter godt. men dessverre så trenger vi ikke en slik spiller til på laget. Phillips tar seg av den jobben, og 4Shaw tar egentlig plassen til Klich. Klich blir da plassert i en annen rolle en han er på sitt beste i, og Klich kommer mere til sin rett ved at Saiz spiller. Så for meg så bør 4shaw benkes fremover, og heller komme innpå når Phillips ikke har dagen. 
Får meg så utfyller Klich og Saiz hverandre bedre enn 4Shaw og Saiz vil gjøre. For 4Shaw kommer ikke på de løpene som Klich gjør, og dermed åpner forsvaret for passningene til Saiz
Liker jo å gi deg tyn, h.b - men denne gangen ser jeg poenget ditt godt. Jeg vil imidlertid nyansere det en smule: Syns ikke han mangler kreativitet, men det går dessverre alt for tregt fremover med Forshaw. Det positive er innsatsen hans og evnen til å vinne dueller langs bakken, samt ikke minst svært presise pasninger ut mot kantene; først og fremst til Douglas. Disse pasningene mestrer for så vidt også Klich, og han viste innledningsvis i sesongen at også han er en svært god ballvinner på midten. 100% enig i at Klich og Saiz utfyller hverandre bedre enn Klich og Forshaw.

Da blir det spennende å se hvordan Saiz og Forshaw utfyller hverandre i morgen :)

Skal vi spille med saiz og 4Shaw. Da bør Phillips benkes, til fordel for Klich. Ellers tar bare Reading ut Saiz med to mann, og dermed har vi ingen kreative igjen på midten, bortsett fra Hernandez

Ja men da spiller vi med en mann mer gjennom hele kampen ,ikke dumt det  ;)

Jeg synes ikke Forshaw virker god nok , rett og slett litt for "oppskrytt" her på forumet til tider.
Og ja , det går altfor tregt fremover med han.  Vi bør tilbake med Saiz og Klich sentralt. Saiz må iallefall inn fra start igjen !
Phillips blir iallefall med rette ikke satt ut , som  er en av våre beste nesten hver kamp denne sesongen.

Men nå ser jeg også en mulighet for at alle nevnte kan spille samtidig fra start av , om absolutt Forshow må benyttes fra start... ?
« Siste redigering: November 26, 2018, 15:21:27 av PetterH »
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #110 på: Desember 01, 2018, 18:20:20 »
Lufcdata

Adam Forshaw v Sheff Utd:

94.4% pass acc. (most for Leeds)
56 touches
34/36 passes (most for Leeds)
6 clearances
3 tackles won (most for Leeds)
2 interceptions
1 chance created

Deserves praise for his movement and distribution. Very tidy display in a tight derby. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #111 på: Januar 01, 2019, 20:48:07 »
Jeg har studert det første målet mot  Nottingham (tabben).
Forshaw er faktisk litt uheldig med spretten på ballen når han løper etter den i full sprint. Den spretter unormalt  rett før han skal sentre til keeper i fart. Han får ballen for nær kroppen (blir overrasket)  og pasningen bakover blir da for løs.

Men det blir selvsagt sett på som en tabbe. Han mangler også fart i duellen med motspiller.

PetterH

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #112 på: Januar 11, 2019, 22:45:52 »
Har til tider vært veldig missfornøyd med Forshaw.
Men Idag var han god !
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #113 på: Januar 11, 2019, 22:53:20 »
Har til tider vært veldig missfornøyd med Forshaw.
Men Idag var han god !

Hans beste kamp for Leeds så langt.
Super Leeds since 1968

Bromancer

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #114 på: Januar 11, 2019, 23:06:17 »
Har til tider vært veldig missfornøyd med Forshaw.
Men Idag var han god !

Hans beste kamp for Leeds så langt.

+1. Herlig å se at han eide midtbanen i dag etter etpar svake kamper!

Buddy

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #115 på: Januar 11, 2019, 23:28:34 »
Håper noen telte antall ballgjenvinninger. I første omgang var han noe av det råeste jeg har sett.

veteranen

  • Gjest
Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #116 på: Januar 11, 2019, 23:32:39 »
Håper noen telte antall ballgjenvinninger. I første omgang var han noe av det råeste jeg har sett.

Forshaw var meget god i kveld - i en veldig viktig rolle!
Han fortjener all mulig skryt, heder og ære etter denne forestillingen.

Pettersen97

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #117 på: Januar 11, 2019, 23:33:46 »
Har vært negativ til Forshaw i det siste, men i kveld må jeg bøye meg i støvet for #4! For en kamp! Enkelt at han får MOM av meg i dag. ;D
The Mighty Whites

Buddy

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #118 på: Januar 12, 2019, 00:02:30 »
I kveld var PL-kvalitet. La det fortsette!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adam Forshaw
« Svar #119 på: Januar 12, 2019, 23:56:32 »
Lufcdata

Adam Forshaw vs. Derby:

90% pass accuracy
74 touches
47/52 successful passes
15/17 attacking third passes
9 ball recoveries
6/6 long ball passes
6 tackles won
3 shots
2 chances created
2 crosses

Best performance for Leeds United. Covered every blade of grass. Superb.  #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973