Skrevet av Emne: Spiller: Jamie Shackleton  (Lest 20260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lowfields

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #60 på: Desember 31, 2020, 11:46:43 »
Alltid likt Shack bedre på høye kant enn i midten. På kanten er det mer rom og han får brukt farten sin. I midten blir han noen ganger avslørt på fysikken. Men, men - det er vel delte meninger om dette. Noen liker mora - andre liker....faren....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

peacock

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #61 på: Desember 31, 2020, 15:36:25 »
Er redd han for alltid forblir en perifer figur. Ikke så ung og lovende lenger.

ar9

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #62 på: Desember 31, 2020, 16:22:21 »
Alltid likt Shack bedre på høye kant enn i midten. På kanten er det mer rom og han får brukt farten sin. I midten blir han noen ganger avslørt på fysikken. Men, men - det er vel delte meninger om dette. Noen liker mora - andre liker....faren....
Han har liksom ikke helt en ving sitt repertoar 1 mot 1. Ei heller fysikken til en ballvinnende midtbanespiller. Men han har som tidligere nevnt her flere andre gode sider. Det han trenger nå er vel å spille for å utvikle seg. Hvis da Leeds henter en ny midtbanemann, Cuisance 2.0 eller lignende.

Burde han da bli sendt ut på lån?
Veldig kjekt å ha han i stallen men frykter bare at han  kan stagnere.


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #63 på: Desember 31, 2020, 17:18:15 »
Er jo 8eren vår. Litt mer erfaring. Kommer jo ofte inn når vi er tomme for å gjøre en løpejobb, men bor jo mye fotball i han. Hadde noen flotte kamper på slutten av sesongen i fjor
Små spillere kan vel bruke litt lengre tid og. Er mye posisjonering og kamper under beltet som skal kompenseres for at man er mange cm og kilo lettere.

ar9

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #64 på: Januar 10, 2021, 21:48:54 »
Fortsatt usikker på at han er eller blir PL materiale.


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #65 på: Januar 10, 2021, 22:08:47 »
Fortsatt usikker på at han er eller blir PL materiale.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Både han og Davis må ut på lån neste sesong hvis de ikke har klart å komme seg nærmere førstelaget.
Potensial i begge, men blir ikke noe utvikling av å surre rundt nede på U-23 laget og være rundt a laget til du er langt oppe i 20 årene.
Sammen med Roberts bør de finne seg en midt på tabellen klubb i CC der de forhåpentligvis kan spille fast og få jevn matching i sin beste posisjon.

Hadde vi hatt noen eksepsjonelle talenter i troppen hadde de allerede spilt seg inn. Har jo slitt med skader/suspensjoner og møtt veggen i alle sesonger. Er jo helt nede på beinet til tider, men ingen klarer å gjøre plassen sin.
Når de får sjansen er de jo ofte ikke i nærheten fordi man baserer mesteparten av det man ser på U-23.
Roberts ser jo spesiell der. Harrison har jo sett ut som Messi noen ganger.

HåvardK

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #66 på: Januar 10, 2021, 22:28:00 »
Syns det virker som Shack mangler fotballklokskap - og mot. Løper jo masse opp og ned langs høyresida, men er sjelden spillbar i farlig posisjon, og evner ikke å utfordre når han får ballen. Greit å være terrier mot bedre motstandere (i PL), men mot spillere fra nivå 4 må en kunne forvente at de som er fast i troppen i PL står frem.

asbfjell

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #67 på: Januar 10, 2021, 22:28:49 »
Shackeltons største svakhet er dårlig ballkontroll. Han har en løpstyrke som passer ypperlig til vår åtterrolle, men en svak touch fører til upresise pasninger og mange balltap.

Må innrømme at eg har mistet mye av troen på Shackleton.

Kato

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #68 på: Januar 10, 2021, 22:51:13 »
Shackeltons største svakhet er dårlig ballkontroll. Han har en løpstyrke som passer ypperlig til vår åtterrolle, men en svak touch fører til upresise pasninger og mange balltap.

Må innrømme at eg har mistet mye av troen på Shackleton.

Som de aller fleste fra nr 14 og utover, så burde Shackleton vært i championship og øvd.
 

GeirO

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #69 på: Januar 10, 2021, 23:09:52 »
Må nesten le. Hver gang vi taper, er veldig mange av våre lovende spillere så dårlige. Det blir jo så svart/ hvitt.

Bielsa og jeg er enig i at den godeste Shack er meget god og spiller stort sett meget bra hver gang han spiller, det har Bielsa presisert hver gang han blir spurt om Shack.



MOT

ar9

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #70 på: Januar 10, 2021, 23:12:03 »
Shackeltons største svakhet er dårlig ballkontroll. Han har en løpstyrke som passer ypperlig til vår åtterrolle, men en svak touch fører til upresise pasninger og mange balltap.

Må innrømme at eg har mistet mye av troen på Shackleton.

Som de aller fleste fra nr 14 og utover, så burde Shackleton vært i championship og øvd.
Enig. Kanskje også sommerskole i Vågå
Generelt, veien fra Akademi/U23 til A laget bør vel være lenger nå som vi har rykket opp.
Først ett utlån eller to. Når man har bevist der er man moden for benken. Slik som MacCalmont er igang med nå. Vi har vel en vei å gå før vi har den bredden men det er kanskje dit vi må?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #71 på: Januar 11, 2021, 10:52:18 »
Må nesten le. Hver gang vi taper, er veldig mange av våre lovende spillere så dårlige. Det blir jo så svart/ hvitt.

Bielsa og jeg er enig i at den godeste Shack er meget god og spiller stort sett meget bra hver gang han spiller, det har Bielsa presisert hver gang han blir spurt om Shack.

Personlig tror jeg vi har alt for hvite briller på når vi vurderer egne unggutter. De hauses opp, en etter en. Fakta er at spillere som McCalmont og Stevens (som er av de største talentene) knapt nok merkes nedover i ligasystemet. Og da snakker vi league one og league two.

Internt er det nå først og fremst Poveda, Davis og Shackleton det etterspørres mer spilletid på a-laget. Ingen av dem er i nærheten av god nok foreløpig. Shackleton verken teknisk eller taktisk. Poveda med god teknikk, men ikke noe mer. Davis ser stort sett ganske ordinær ut. Hvorfor spiler de da? Jo det er kun fordi vi ikke har andre, stallen er supertynn. Alt for tynn. Ikke sikker på at noen av dem er god nok for en startellever på et middels lag i championship.

Så har du Greenwood, Gelhardt, Huggins, Cresswell og Casey. Nivået på U-23 ser for meg ut til å være veldig svakt, og lysår fra det som kreves i Premier League. Den arenaen sier vel ganske lite om hvor store talenter de egentlig er. Kanskje slår en eller to gjennom, men for meg ser det foreløpig ut til å være godt frem i tid.

Akkurat nå ser jeg INGEN som har Premier League i seg av alle disse. Talentene utvikler seg selvfølgelig hele tiden, men det er langt å gå.

Sorry at jeg er mer realistisk enn optimistisk når det gjelder spillerutviklingen.
« Siste redigering: Januar 11, 2021, 10:59:37 av Kato »
 

auren

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #72 på: Januar 11, 2021, 11:03:29 »
Må nesten le. Hver gang vi taper, er veldig mange av våre lovende spillere så dårlige. Det blir jo så svart/ hvitt.

Bielsa og jeg er enig i at den godeste Shack er meget god og spiller stort sett meget bra hver gang han spiller, det har Bielsa presisert hver gang han blir spurt om Shack.

Personlig tror jeg vi har alt for hvite briller på når vi vurderer egne unggutter. De hauses opp, en etter en. Fakta er at spillere som McCalmont og Stevens (som er av de største talentene) knapt nok merkes nedover i ligasystemet. Og da snakker vi league one og league two.

Internt er det nå først og fremst Poveda, Davis og Shackleton det etterspørres mer spilletid på a-laget. Ingen av dem er i nærheten av god nok foreløpig. Shackleton verken teknisk eller taktisk. Poveda med god teknikk, men ikke noe mer. Davis ser stort sett ganske ordinær ut. Hvorfor spiler de da? Jo det er kun fordi vi ikke har andre, stallen er supertynn. Alt for tynn. Ikke sikker på at noen av dem er god nok for en startellever på et middels lag i championship.

Så har du Greenwood, Gelhardt, Huggins, Cresswell og Casey. Nivået på U-23 ser for meg ut til å være veldig svakt, og lysår fra det som kreves i Premier League. Den arenaen sier vel ganske lite om hvor store talenter de egentlig er. Kanskje slår en eller to gjennom, men for meg ser det foreløpig ut til å være godt frem i tid.

Akkurat nå ser jeg INGEN som har Premier League i seg av alle disse. Talentene utvikler seg selvfølgelig hele tiden, men det er langt å gå.

Sorry at jeg er mer realistisk enn optimistisk når det gjelder spillerutviklingen.

Deler mye av din bekymring. Likevel blir det på svært tynt grunnlag å gi en vurdering av Greenwood, Huggins og Casey basert på gårsdagens kamp. Da virket Raphinha som et katta i sekken kjøp og Philips maks Championshipnivå. For ikke å snakke om den spanske nr. 9.

Men enig i at kvaliteten på stallen må opp noen knepp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #73 på: Januar 11, 2021, 11:16:47 »
Må nesten le. Hver gang vi taper, er veldig mange av våre lovende spillere så dårlige. Det blir jo så svart/ hvitt.

Bielsa og jeg er enig i at den godeste Shack er meget god og spiller stort sett meget bra hver gang han spiller, det har Bielsa presisert hver gang han blir spurt om Shack.

Personlig tror jeg vi har alt for hvite briller på når vi vurderer egne unggutter. De hauses opp, en etter en. Fakta er at spillere som McCalmont og Stevens (som er av de største talentene) knapt nok merkes nedover i ligasystemet. Og da snakker vi league one og league two.

Internt er det nå først og fremst Poveda, Davis og Shackleton det etterspørres mer spilletid på a-laget. Ingen av dem er i nærheten av god nok foreløpig. Shackleton verken teknisk eller taktisk. Poveda med god teknikk, men ikke noe mer. Davis ser stort sett ganske ordinær ut. Hvorfor spiler de da? Jo det er kun fordi vi ikke har andre, stallen er supertynn. Alt for tynn. Ikke sikker på at noen av dem er god nok for en startellever på et middels lag i championship.

Så har du Greenwood, Gelhardt, Huggins, Cresswell og Casey. Nivået på U-23 ser for meg ut til å være veldig svakt, og lysår fra det som kreves i Premier League. Den arenaen sier vel ganske lite om hvor store talenter de egentlig er. Kanskje slår en eller to gjennom, men for meg ser det foreløpig ut til å være godt frem i tid.

Akkurat nå ser jeg INGEN som har Premier League i seg av alle disse. Talentene utvikler seg selvfølgelig hele tiden, men det er langt å gå.

Sorry at jeg er mer realistisk enn optimistisk når det gjelder spillerutviklingen.

Deler mye av din bekymring. Likevel blir det på svært tynt grunnlag å gi en vurdering av Greenwood, Huggins og Casey basert på gårsdagens kamp. Da virket Raphinha som et katta i sekken kjøp og Philips maks Championshipnivå. For ikke å snakke om den spanske nr. 9.

Men enig i at kvaliteten på stallen må opp noen knepp.

auren

Jeg har sett de siste U-23 kampene også. Vanskelig å vurdere nivået, men mot Fulham var ihvertfall ikke motstanden all verden.
 

HåvardK

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #74 på: Januar 11, 2021, 15:59:11 »
Må nesten le. Hver gang vi taper, er veldig mange av våre lovende spillere så dårlige. Det blir jo så svart/ hvitt.

Bielsa og jeg er enig i at den godeste Shack er meget god og spiller stort sett meget bra hver gang han spiller, det har Bielsa presisert hver gang han blir spurt om Shack.

Personlig tror jeg vi har alt for hvite briller på når vi vurderer egne unggutter. De hauses opp, en etter en. Fakta er at spillere som McCalmont og Stevens (som er av de største talentene) knapt nok merkes nedover i ligasystemet. Og da snakker vi league one og league two.

Internt er det nå først og fremst Poveda, Davis og Shackleton det etterspørres mer spilletid på a-laget. Ingen av dem er i nærheten av god nok foreløpig. Shackleton verken teknisk eller taktisk. Poveda med god teknikk, men ikke noe mer. Davis ser stort sett ganske ordinær ut. Hvorfor spiler de da? Jo det er kun fordi vi ikke har andre, stallen er supertynn. Alt for tynn. Ikke sikker på at noen av dem er god nok for en startellever på et middels lag i championship.

Så har du Greenwood, Gelhardt, Huggins, Cresswell og Casey. Nivået på U-23 ser for meg ut til å være veldig svakt, og lysår fra det som kreves i Premier League. Den arenaen sier vel ganske lite om hvor store talenter de egentlig er. Kanskje slår en eller to gjennom, men for meg ser det foreløpig ut til å være godt frem i tid.

Akkurat nå ser jeg INGEN som har Premier League i seg av alle disse. Talentene utvikler seg selvfølgelig hele tiden, men det er langt å gå.

Sorry at jeg er mer realistisk enn optimistisk når det gjelder spillerutviklingen.

Deler mye av din bekymring. Likevel blir det på svært tynt grunnlag å gi en vurdering av Greenwood, Huggins og Casey basert på gårsdagens kamp. Da virket Raphinha som et katta i sekken kjøp og Philips maks Championshipnivå. For ikke å snakke om den spanske nr. 9.

Men enig i at kvaliteten på stallen må opp noen knepp.

auren
Kan være enig i at kampen i går er tynt grunnlag alene. Men Casey har vel fått prøvd seg før, og det gikk ikke bra. Det jeg så i går var luftstyrke, men usedvanlig lavt tempo, og begrenset teknikk.
Huggins (heter han det?) begynte jo forferdelig i går, men syns faktisk at han viste bedre tendenser utover i kampen. Gjorde seg spillbar og hadde noen fine vendinger.
Greenwood fikk vel forferdelige arbeidsforhold. Tror det bor noe i ham.
Uansett stemmer nok Katos prediksjoner om at det er LANG vei til PL-nivå. La dem nå få noen minutter mot slutten av kamper vi kontrollerer, men helst ikke mer enn to av dette kaliberet samtidig.

GeirO

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #75 på: Januar 11, 2021, 20:06:25 »
Bielsa sitt ønske er en tynn stall der han supplerer med ungdommen når det behøves. Han og Leeds har kjøpt mange ungdommer med høyt nivå det siste året, så får vi se om de holder mål. For tidlig å si ennå....
MOT

peacock

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #76 på: Februar 20, 2021, 10:15:35 »
Jeg prøver etter beste evne, men jeg kan ikke se noen framtid for denne karen i Leeds United. Hva kan han bidra med? Hvordan har egentlig utviklingen vært de siste to årene?
En "strikkmotor" med mye energi? Sikkert, men nivået i PL blir for høyt. Bare å selge unna. Kan sikkert få en OK karriere i en middels klubb i Championship.
Dette kan nok virke kynisk, det får ikke hjelpe at han er lokal.

TK20

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #77 på: Februar 20, 2021, 16:46:33 »
Synes han var god i går, jeg.

Eriksen55

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #78 på: Februar 20, 2021, 18:54:16 »
Synes han var god i går, jeg.

Han gjør få feil og løper mye. Men det stopper der. Han har ikke noe ekstra å tilføre. Hadde et hæl spark i går. Det er det mest ekstreme vi har sett han gjøre. Sammenligner vi han med andre som har spilt i 8ern, så ser vi ofte de andre på dype løp, i skudd eller inleggsposisjon. Med få unntak så skjer det aldri Shack.

Ser også de fleste u23 kamper. Han er like grå der. At han spiller HB  på alaget skjønner jeg ikke. Drameh mye bedre. Jeg blir overrasket om Shackleton er Leeds spiller neste år. Ikke skjønner jeg at han ønsker selv heller. Må spille for å utvikle seg.

Det brukes noen kroner på u23 spillere, så det er vel naturlig at de som ikke tar steget byttes ut med nye. Ytterst få som tar steget og mye handler om å få sjansen over tid, ofte pga av tilfeldigheter. Bare å se på Strujik.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #80 på: Oktober 11, 2021, 23:59:44 »
Intervju i YEP.

Klipper inn det han sier om å møte Summerville og Raphinha på trening - det er de to han nevner spesielt!
'
“It’s also coming up against better players in training. Coming up against top-class forwards and wingers that we have inside the club definitely helps. Cry Summerville, is a nightmare to mark. He’s really sharp. For his size he’s very, very strong. I do my best to keep up with him and the other wingers. We’ve got some very sharp wingers at the club.

“And Luke Ayling is a very good and a solid defender, one v one, so he’s definitely someone who I can look to learn off, particularly defensively, which is an area I’ve looked to improve.”

Shackleton’s last performance, against Watford, was one of his best in recent memory for Leeds. It earned him praise from Bielsa and former Leeds full-back Tony Dorigo.

The youngster kept things tight defensively and looked after the ball efficiently, while trying to get forward in support of Raphinha.

Having a Brazilian international playing in front of him, particularly a winger so willing to do the other side of the game so diligently, must be any full-back’s dream, although predicting what he might do next cannot be easy.

“It’s nice to have a player of his quality who can find passes and find runs in front,” said Shackleton.

“He’s someone who also works hard for the team defensively. It makes my job easier and he’s good to play with.

“I think the more time you spend with him the more you can get used to his game. Even so, there are some passes and tricks that are still a shock and surprising to me. He’s a talented player and more than capable.”

Bielsa’s use of Shackleton has at times alternated between central midfielder and full-back, trusting the academy graduate to handle the attacking and defensive responsibilities that go with either role.

The 22-year-old is thrilled to be playing, so is hardly going to quibble over a position, but in any case you have to be versatile in this team.

“I enjoy both,” he said.

“I think in midfield you have to do both anyway and even at right-back you have to be able to do both. In both positions both sides of the game are really important to me.”

One day he might be able to definitively call himself Leeds United’s central midfielder, or Leeds United’s right-back.

This season he just wants to call himself a Leeds United player, on as many occasions as possible.

“My aim is to get as many minutes as possible, 100 per cent,” he said.

“To be on the pitch and helping the team towards winning games and finishing higher in the table is the aim.”

It’s also the dream.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/jamie-shackleton-on-leeds-united-dream-his-nightmare-thorp-arch-opponent-and-raphinhas-shock-factor-3414258
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #81 på: Oktober 16, 2022, 15:31:07 »
Det går ikke akkurat på skinner for utlånte Shackleton.

Som Charlie Cresswell spilte han de første kampene for Millwall, men nå har han vært henvist til benken en god stund. Tror sannsynligheten er svært stor for at han har spilt sin siste kamp for Leeds, med tanke på at han ikke klarer å holde plassen i Millwall heller.
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #82 på: Oktober 16, 2022, 22:04:04 »
Det går ikke akkurat på skinner for utlånte Shackleton.

Som Charlie Cresswell spilte han de første kampene for Millwall, men nå har han vært henvist til benken en god stund. Tror sannsynligheten er svært stor for at han har spilt sin siste kamp for Leeds, med tanke på at han ikke klarer å holde plassen i Millwall heller.

Når han ble lånt ut så var det klink sikkert at han var ferdig i Leeds. Hadde han bedt om utlån for tre sesonger siden bare...
Han har knapt spilt kamper i CC, PL eller PL2 på flere sesonger. Ingen blir gode av det.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #83 på: August 30, 2023, 17:03:07 »
Etter et mislykket lån i Millwall forrige sesong ventet nok de fleste på en Costa/Poveda-situasjon for Shack.
Men neida, pr nå ser det ut til at både Poveda og Costa har tatt en Klich og klatret i rangstigen i løpet av pre season og innledningen av sesongen. Neppe en starter slik troppen ser ut til å bli, men den nye generasjonens Dallas kanskje...
Her fra Leeds-Live:
Shackleton settles in

The wondering about Jamie Shackleton, it seems, can finally stop now. The 23-year-old’s contract expires next June and an underwhelming loan at Millwall in the second tier had all suggested he may eventually leave in this transfer window.

However, the academy product seems to have won over Farke and secured his place in this squad for the season. The dearth of central midfielders at the start of pre-season gave Shackleton a foot in the door, but he has forced that door open and taken his chance.

On Tuesday night, he would play at right-back, but he played at left-back on Saturday, right-wing against Birmingham City and West Bromwich Albion, as well as midfield against Shrewsbury Town. Shackleton’s versatility is one appeal to Farke, but his work rate, fitness, determination, attitude and reliability have left the manager purring.

His integral role in last night’s plan was highlighted by the 99 touches he had. Nobody in the stadium had the ball more than him or made as many passes as him.

Not only touches and passes, but quality. Shackleton would create four chances and complete four dribbles, using his small size and pace to terrorise the Salford defence off the right side.

While Djed Spence was applying the finishing touches to his loan at Elland Road, Shackleton was demonstrating just why Farke will be keen to keep him around beyond Friday night. He is unlikely to start every week, but Shackleton is the kind of versatile glue that knits squads together from the bench.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/goodbyes-leeds-united-players-squad-27617456

Farke var heller ikke snau:
When you've got injury problems and you haven't quite got all your players in yet,how important as a player like Jamie Shackleton, who can play in different positions?

I really love Jamie. So I think he's sometimes really underrated because he can play all positions wherever he plays, he's always reliable, always solid, always a good teammate, gives us everything. Sometimes even a bit of his problem that he has to play so many different roles and sort of coming into rhythm on one more but I think he proved again tonight as his unbelievable piece of our squad and I'm really really happy to have him definitely
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #84 på: August 30, 2023, 17:37:14 »
Jeg Jar tenkt litt. Som back funker shack. Ihvertfall offensivt. Da kan han komme i fart bakfra, og har god oversikt over banen. Har også god motor så han kan dure opp og ned langs linjen kampen gjennom. Etter kampene han har hatt som venstre og høyre back, syntes jeg at det ser ut som en fin rolle for ham. Når han spiller på midten virker det som han ofte er litt desorientert eller bruker for lang tid på å orientere seg. Da blir det ofte veldig trygge og lite konstruktive pasninger. Ser for meg vanskelig ut med fast startplass for ham nå, med alle signeringene vi har gjort og de par som forhåpentligvis gjøres ferdig de nærmeste dagene. Men siden han kan fylle inn i flere posisjoner og alltid gir alt er han jo en fantastisk spiller å ha i stallen, som Farke og nevnte.

sportcarl1

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #85 på: August 30, 2023, 20:28:11 »
som ytterback är han bra , helt ok som backup som defensiv mittfältare, ytter kommer han däremot aldrig bli
 

Hallgeir *

Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #86 på: September 14, 2023, 18:37:20 »
Shackleton er inne i sin siste sesong i klubben, men har gjort det overraskende bra i de fem kampene han har startet i. I disse kampene har han bekledd fire forskjellige posisjoner. Pluss også for at han sjelden er skadet.

Han får mye skryt av Farke. Bør han få forlenget sin kontrakt?

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-academy-graduate-reportedly-in-line-for-co
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Jamie Shackleton
« Svar #87 på: September 14, 2023, 18:45:47 »
Shackleton er inne i sin siste sesong i klubben, men har gjort det overraskende bra i de fem kampene han har startet i. I disse kampene har han bekledd fire forskjellige posisjoner. Pluss også for at han sjelden er skadet.

Han får mye skryt av Farke. Bør han få forlenget sin kontrakt?

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-academy-graduate-reportedly-in-line-for-co

Svaret MITT er ja, men bare ett års forlengelse i denne omgang - best for alle parter tror eg. Jeg regner ikke med at han vil spille fast men tror han vil være en utmerket ‘cover-spiller’ i flere posisjoner.
Og en som ikke surmuler over ikke å spille fast.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan