Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Jack Harrison  (Lest 69056 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #90 på: April 15, 2019, 12:41:20 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.

Jeg vil tro muligheten definitivt er der, det hadde den ikke vært hvis Harrison hadde vært en MEGAHIT i Leeds,
eller han hadde blitt priset for høyt.
Jeg tviler på om moderklubben har han i sine planer for neste sesong.

Kan bli en bargain, uansett CS eller PL.
Godt poeng. Legg 5 mil pund på bordet og vi har et godt utgangspunkt for en avtale tipper jeg.
Jon R.

Buddy

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #91 på: April 15, 2019, 22:58:42 »
Gull verdt å få med videre dem som har gått Bielsaskolen ett år. Harrison vil bare bli bedre og bedre.

Eriksen55

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #92 på: April 19, 2019, 19:25:10 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.

Jeg vil tro muligheten definitivt er der, det hadde den ikke vært hvis Harrison hadde vært en MEGAHIT i Leeds,
eller han hadde blitt priset for høyt.
Jeg tviler på om moderklubben har han i sine planer for neste sesong.

Kan bli en bargain, uansett CS eller PL.
Godt poeng. Legg 5 mil pund på bordet og vi har et godt utgangspunkt for en avtale tipper jeg.

Håper for guds skyld vi har noe annet å bruke 5 mill pund på. Han har aldri imponert meg. En og annen ok prestasjon, men usedvanlig ustabil.

Når han først lykkes med en dribling så misser han i neste trekk. Han har usedvanlig mange ballmiss.Rett og slett ikke god nok. Er i mine øyne soleklart dårligst av de som spiller! Ving med så mye spilletid skal levere mer enn 3 mål og 2 assist!! Uansett divisjon neste år så håper jeg virkelig han aldri får lov til å spille med Leeds drskt igjen!

lojosang

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #93 på: April 19, 2019, 19:36:08 »
Rimelig rævva i dag sammen med Alioski offansivt.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

berlin

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #94 på: April 19, 2019, 19:51:17 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.

Jeg vil tro muligheten definitivt er der, det hadde den ikke vært hvis Harrison hadde vært en MEGAHIT i Leeds,
eller han hadde blitt priset for høyt.
Jeg tviler på om moderklubben har han i sine planer for neste sesong.

Kan bli en bargain, uansett CS eller PL.
Godt poeng. Legg 5 mil pund på bordet og vi har et godt utgangspunkt for en avtale tipper jeg.

Håper for guds skyld vi har noe annet å bruke 5 mill pund på. Han har aldri imponert meg. En og annen ok prestasjon, men usedvanlig ustabil.

Når han først lykkes med en dribling så misser han i neste trekk. Han har usedvanlig mange ballmiss.Rett og slett ikke god nok. Er i mine øyne soleklart dårligst av de som spiller! Ving med så mye spilletid skal levere mer enn 3 mål og 2 assist!! Uansett divisjon neste år så håper jeg virkelig han aldri får lov til å spille med Leeds drskt igjen!

Du får gjerne mene det. Jeg ser en spiller med potensiale. Hans største svakhet vil i PL være teknikken, den må jobbes med (hvis mulig). Han er f.eks ikke i nærheten av Roberts, men Roberts vil aldri være noen flankespiller.

asbfjell

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #95 på: April 19, 2019, 19:52:25 »
I forhold til forventninger før sesongen er Jack Harrison den enkeltspillere som har skuffet meg mest.
Blir svært overrasket hvis Bielsa skulle finne på å hente den karen på permanent basis til sommeren.

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #96 på: April 19, 2019, 21:30:00 »
I forhold til forventninger før sesongen er Jack Harrison den enkeltspillere som har skuffet meg mest.
Blir svært overrasket hvis Bielsa skulle finne på å hente den karen på permanent basis til sommeren.
Tja. Det ville vel ikke vært veldig overraskende med tanke på at vi snakker om en av Bielsas mest betrodde spillere denne sesongen.  ???
Jeg håper vi henter Jack, forutsatt at vi får han til en grei pris.
Jon R.

Eriksen55

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #97 på: April 19, 2019, 21:39:21 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.

Jeg vil tro muligheten definitivt er der, det hadde den ikke vært hvis Harrison hadde vært en MEGAHIT i Leeds,
eller han hadde blitt priset for høyt.
Jeg tviler på om moderklubben har han i sine planer for neste sesong.

Kan bli en bargain, uansett CS eller PL.
Godt poeng. Legg 5 mil pund på bordet og vi har et godt utgangspunkt for en avtale tipper jeg.

Håper for guds skyld vi har noe annet å bruke 5 mill pund på. Han har aldri imponert meg. En og annen ok prestasjon, men usedvanlig ustabil.

Når han først lykkes med en dribling så misser han i neste trekk. Han har usedvanlig mange ballmiss.Rett og slett ikke god nok. Er i mine øyne soleklart dårligst av de som spiller! Ving med så mye spilletid skal levere mer enn 3 mål og 2 assist!! Uansett divisjon neste år så håper jeg virkelig han aldri får lov til å spille med Leeds drskt igjen!

Du får gjerne mene det. Jeg ser en spiller med potensiale. Hans største svakhet vil i PL være teknikken, den må jobbes med (hvis mulig). Han er f.eks ikke i nærheten av Roberts, men Roberts vil aldri være noen flankespiller.

Det er teknikken som liksom skal være hans styrke..

Mulig han har potensiale. Det har Clarke  Stevens, Odour og andre på u-23 også! Skal vi hente spillere så bør dem gå rett inn i ellevern. Der føler jeg ikke Harrison er i nærheten av.


RoarG

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #98 på: April 19, 2019, 21:47:13 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.

Jeg vil tro muligheten definitivt er der, det hadde den ikke vært hvis Harrison hadde vært en MEGAHIT i Leeds,
eller han hadde blitt priset for høyt.
Jeg tviler på om moderklubben har han i sine planer for neste sesong.

Kan bli en bargain, uansett CS eller PL.
Godt poeng. Legg 5 mil pund på bordet og vi har et godt utgangspunkt for en avtale tipper jeg.

Håper for guds skyld vi har noe annet å bruke 5 mill pund på. Han har aldri imponert meg. En og annen ok prestasjon, men usedvanlig ustabil.

Når han først lykkes med en dribling så misser han i neste trekk. Han har usedvanlig mange ballmiss.Rett og slett ikke god nok. Er i mine øyne soleklart dårligst av de som spiller! Ving med så mye spilletid skal levere mer enn 3 mål og 2 assist!! Uansett divisjon neste år så håper jeg virkelig han aldri får lov til å spille med Leeds drskt igjen!

Du får gjerne mene det. Jeg ser en spiller med potensiale. Hans største svakhet vil i PL være teknikken, den må jobbes med (hvis mulig). Han er f.eks ikke i nærheten av Roberts, men Roberts vil aldri være noen flankespiller.

Det er teknikken som liksom skal være hans styrke..

Mulig han har potensiale. Det har Clarke  Stevens, Odour og andre på u-23 også! Skal vi hente spillere så bør dem gå rett inn i ellevern. Der føler jeg ikke Harrison er i nærheten av.
Hadde store forventninger til Harrison da han kom, jeg. Har vel vært av dem som har mant til tålmodighet da prestasjonene hans var heller mediokre i høstes. Har visstnok bedret seg noe, og blitt matchvinner også. Men fremstår som nok en "Sacko", og jeg ønsker ikke at vi kjøper han permanent til sommeren. Vi har egne unge spillere som kan bekle den rollen (Stevens, Clarke). Spar pengene på noen bedre. F.eks. han som glapp for oss januar.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #99 på: April 19, 2019, 22:23:20 »
Jeg ønsker Jack med videre om vi kan! Han har virkelig vokst seg inn i laget og innehar ferdigheter som er knallbra. Veldig god arbeidsmoral!
Harrison er god og har ferdigheter og potensiale til å ta PL nivået, det er jeg sikker på. Håper vi signer han permanent til sommeren.

Jeg vil tro muligheten definitivt er der, det hadde den ikke vært hvis Harrison hadde vært en MEGAHIT i Leeds,
eller han hadde blitt priset for høyt.
Jeg tviler på om moderklubben har han i sine planer for neste sesong.

Kan bli en bargain, uansett CS eller PL.
Godt poeng. Legg 5 mil pund på bordet og vi har et godt utgangspunkt for en avtale tipper jeg.

Håper for guds skyld vi har noe annet å bruke 5 mill pund på. Han har aldri imponert meg. En og annen ok prestasjon, men usedvanlig ustabil.

Når han først lykkes med en dribling så misser han i neste trekk. Han har usedvanlig mange ballmiss.Rett og slett ikke god nok. Er i mine øyne soleklart dårligst av de som spiller! Ving med så mye spilletid skal levere mer enn 3 mål og 2 assist!! Uansett divisjon neste år så håper jeg virkelig han aldri får lov til å spille med Leeds drskt igjen!

Du får gjerne mene det. Jeg ser en spiller med potensiale. Hans største svakhet vil i PL være teknikken, den må jobbes med (hvis mulig). Han er f.eks ikke i nærheten av Roberts, men Roberts vil aldri være noen flankespiller.

Det er teknikken som liksom skal være hans styrke..

Mulig han har potensiale. Det har Clarke  Stevens, Odour og andre på u-23 også! Skal vi hente spillere så bør dem gå rett inn i ellevern. Der føler jeg ikke Harrison er i nærheten av.
Du kan "føle" hva du vil. Jack Harrison har ikke bare vært "i nærheten av", men nærmest fast på et lag som har ligget på topp 2 i nærmere 40 runder sesongen 18-19. DER fikk du fakta.  :D
Jon R.

asbfjell

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #100 på: April 19, 2019, 22:31:18 »
I forhold til forventninger før sesongen er Jack Harrison den enkeltspillere som har skuffet meg mest.
Blir svært overrasket hvis Bielsa skulle finne på å hente den karen på permanent basis til sommeren.
Tja. Det ville vel ikke vært veldig overraskende med tanke på at vi snakker om en av Bielsas mest betrodde spillere denne sesongen.  ???
Jeg håper vi henter Jack, forutsatt at vi får han til en grei pris.

Det stemmer at Harrison har spilt mye denne vinteren/våren, men skyldes nok i stor grad at Bielsa ikke fikk fatt i spilleren han ville ha (Daniel James), samt at Jack Clarke ble rammet sykdom og formsvikt.

Men la det nå også være sagt at Harrison har ikke vært dårligere enn de fleste andre på et lag som kjemper om direkte opprykk (!).
Hovedgrunnen til at jeg har vært spesielt skuffet over Harrisons prestasjoner var forventningene jeg hadde på forhånd, som igjen var basert på ting jeg visste om gutten før han kom til oss . I fjorårssesongen var han jo også til og med aktuell for et sterkt engelsk U21 landslag. I denne sesongen har han ikke vært i nærheten - og han er garantert helt sjanseløs på en plass i den troppen England sender til EM-sluttspillet i Italia i juni.

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #101 på: April 19, 2019, 23:21:59 »
I forhold til forventninger før sesongen er Jack Harrison den enkeltspillere som har skuffet meg mest.
Blir svært overrasket hvis Bielsa skulle finne på å hente den karen på permanent basis til sommeren.
Tja. Det ville vel ikke vært veldig overraskende med tanke på at vi snakker om en av Bielsas mest betrodde spillere denne sesongen.  ???
Jeg håper vi henter Jack, forutsatt at vi får han til en grei pris.

Det stemmer at Harrison har spilt mye denne vinteren/våren, men skyldes nok i stor grad at Bielsa ikke fikk fatt i spilleren han ville ha (Daniel James), samt at Jack Clarke ble rammet sykdom og formsvikt.

Men la det nå også være sagt at Harrison har ikke vært dårligere enn de fleste andre på et lag som kjemper om direkte opprykk (!).
Hovedgrunnen til at jeg har vært spesielt skuffet over Harrisons prestasjoner var forventningene jeg hadde på forhånd, som igjen var basert på ting jeg visste om gutten før han kom til oss . I fjorårssesongen var han jo også til og med aktuell for et sterkt engelsk U21 landslag. I denne sesongen har han ikke vært i nærheten - og han er garantert helt sjanseløs på en plass i den troppen England sender til EM-sluttspillet i Italia i juni.
Enig i at Harrison har manglet konkurranse i mye av sesongen. Når det gjelder James har jeg fulgt han ganske tett siden januar. Han har hatt noen fantastiske YouTube øyeblikk men faktum er at han ikke har klart å sette fyr på et middelmådig Swansea. Faktisk vil jeg hevde at det nokså ordinære nivået han viste mot oss i vinter har vært mer representativt for sesongen hans enn de wonderstrikene som har gått viralt. Mot lag som parkerer bussen, som alle de 5 lagene vi har tapt mot denne våren, er jeg ikke så sikker på om han ville vært en gamechanger. Det er mot lag som tør å angripe med mange folk han har sin største styrke. Kampen i dag ville definitivt ikke vært hans type kamp, like lite som det ble det for Jack Clarke. Trur eg.
« Siste redigering: April 19, 2019, 23:26:53 av Jon R »
Jon R.

lojosang

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #102 på: April 20, 2019, 00:51:09 »
Hvis han spiller som i dag er «rett pris» gratisbuten sign-on fee. Men han har vel gjort det hakket bedre tidligere i sesongen.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

HåvardK

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #103 på: April 20, 2019, 11:36:12 »
Hvis han spiller som i dag er «rett pris» gratisbuten sign-on fee. Men han har vel gjort det hakket bedre tidligere i sesongen.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Hadde vel et ikke helt ubetydelig mål mot uglene. Men det er jo ufattelig lenge siden.

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #104 på: April 20, 2019, 13:01:19 »
Hvis han spiller som i dag er «rett pris» gratisbuten sign-on fee. Men han har vel gjort det hakket bedre tidligere i sesongen.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Hadde vel et ikke helt ubetydelig mål mot uglene. Men det er jo ufattelig lenge siden.
Time flies, akkurat som minnene om gode prestasjoner gjør, hver gang vi taper.
Jon R.

lojosang

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #105 på: April 20, 2019, 13:27:25 »
Hvis han spiller som i dag er «rett pris» gratisbuten sign-on fee. Men han har vel gjort det hakket bedre tidligere i sesongen.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Hadde vel et ikke helt ubetydelig mål mot uglene. Men det er jo ufattelig lenge siden.
Time flies, akkurat som minnene om gode prestasjoner gjør, hver gang vi taper.
Kortere enn som så. Det skal bare et dårlig mottak i angrepet etter scoring til.

Men vi har vel grei historie på spillere med en middels første sesong som har blitt supermenn i sesongen etter.

Sent from my A3-A40 using Tapatalk

- Leif Olav

HåvardK

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #106 på: April 20, 2019, 15:55:44 »
For meg er det helt ufattelig at Harrison får mer slakt enn f eks Baker og Brown. Jovisst mangler han til dels end product, men innsatsen, løpskapasiteten og lojaliteten er det toppklasse over. Aldri tendenser til sutring/klaging, løpet på enhver ball og duellerer til krampa tar ham. En spiller av Bielsas hjerte, dette.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #107 på: April 20, 2019, 16:24:23 »
Leo

Find this stat tricky to justify... Jack Harrison has the same number of assists as Jamie Shackleton and one more than Pontus Jansson. (2).

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #108 på: April 20, 2019, 16:33:14 »
Leo

Find this stat tricky to justify... Jack Harrison has the same number of assists as Jamie Shackleton and one more than Pontus Jansson. (2).

 :o
Spilt adskillig mer enn Shackleton. La Jack til sommeren. Sats på Jamie i stedet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #109 på: April 20, 2019, 18:22:51 »
Leo

Find this stat tricky to justify... Jack Harrison has the same number of assists as Jamie Shackleton and one more than Pontus Jansson. (2).

 :o

Jack Harrison  4 mål, 2 assist = 6 målpoeng.  Ikke veldig imponerende.

Daniel James: 4 mål, 6 assists = 10 målpoeng. Ikke fantastisk det heller.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #110 på: Mai 12, 2019, 09:29:22 »
Harrison er ikke en av mine favoritter, han er min syndebukk, men jeg elsker når han spiller som han gjorde i går (begynte litt som den vanlige ubestemmelige Harrison) og ler sist og best!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lucas the Kop Cat

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #111 på: Mai 12, 2019, 11:19:13 »
Harrison er ikke en av mine favoritter, han er min syndebukk, men jeg elsker når han spiller som han gjorde i går (begynte litt som den vanlige ubestemmelige Harrison) og ler sist og best!
Han er vel best til å ta seg forbi motspiller i fart, når han stopper og så forsøker seg, går han seg som oftest fast.

Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #112 på: Mai 12, 2019, 13:14:17 »
Leverte varene når vi trengte det som mest, etter en tung periode med svake prestasjoner. Ã…rets mest strøkne assist!!!
Jon R.

Xern

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #113 på: Mai 12, 2019, 13:17:30 »
Leverte varene når vi trengte det som mest, etter en tung periode med svake prestasjoner. Ã…rets mest strøkne assist!!!
+1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #114 på: Mai 13, 2019, 08:25:26 »
OK, jeg har vært kritisk til Harrisons prestasjoner, og kalt han en flopp. Det skyldes nok de enorme forventningene jeg hadde på forhånd. Skal vi allikevel finne noen argumenter for at Harrison handles inn til sommeren?

1). Hans unge alder. Med sine 22 år har han mange år foran seg.

2). Kjenner klubben. Etter en sesong i Leeds kjenner han både spillere, trenere og klubbens "infrasturktur". Trenger ingen tilpasningsperiode nå.

3). Spillestilen er innarbeidet. Harrison har (til manges ergrelse) fått mye spilletid. Trenger ikke tilpasse han Bielsaball. Ã… få være med på hele preseason vil hjelpe på samhandlingene ytterligere fremfor å bli handlet inn relativt sent i sommervinduet.

4). Mangel på vinger. Hernandez' karriere varer ikke evig. Gir seg allerede etter neste sesong? James glapp. De som pr. nå kan bekle kantrollen er Hernandez, Harrison, Roberts, Clarke og Shackleton. Roberts er vel best som spiss. Hvis Harrison ikke blir førstevalget til neste sesong, vil Clarke måtte ta den rollen. Clarke er jo talentfull, men å legge byrden som førstevalg på han allerede nå er kanskje vel optimistisk. Og Shackleton er vel for mye av en "potet" til at vi ønsker å spesialisere han som ving. Personlig ser jeg heller Shackleton som cover sentralt på midten for Forshaw og Klich, eller som cover for Ayling på høyre back. Dersom Harrison ikke handles inn må det handles inn en ny ving. De utlånte spillerne Cibicki og Sacko vil vi vel ikke ha tilbake?

Egentlig er jeg ganske bekymret for dekningen på vingen. Alioski kan brukes, men løper mye i offside. Best som venstre back. Da står valget mellom en 34-åring og noen ung-gutter. Savner en etablert ving i alderen 25-31 år.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #115 på: Mai 13, 2019, 08:38:14 »
Harrison og Roberts kan bytte plass. Roberts har mye bedre «drive» og bedre å utfordre. Harrison viste gode tankter i 10 rollen. Kanskje han komme til sin rett der.
Hvis Bielsa vil ha han med videre, så er det garantert en grunn til det.

In Bielsa we trust

ibster

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #116 på: Mai 13, 2019, 11:05:35 »
Harrison har noen styrker også. Han jobber utrettelig og er veldig god på å holde ballen i spill ved linja. Kjemper som f***! Han har hvertfall én assist / key pass denne sesongen hvor mange spillere ville akspetert at ballen gikk ut men hvor han viste arbeidskapasitet og teknikk for å jobbe den inn.

Jeg er ikke helt solgt jeg heller men som Roar sier:
1. Han er ung.
2. Han kjenner klubben og Bielsastilen.

Han virker fortsatt uferdig. Ingen sammenlikning forøvrig men er det noen som husker hvor evneveik Ronaldo virket i United da han driblet og hele tiden mistet ballen og aldri produserte noe "end product"?

Vil fortsette lånet med option to buy heller enn å kjøpe han, med mindre prisen er <3MP.

Bromancer

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #117 på: Mai 13, 2019, 13:02:31 »
Jeg synes ikke Harrison er god nok nå, men han har jo potensial for all del. Skal vi handle ønsker jeg meg en som er god NÃ…. Jeg begynner å bli utålmodig  :D


Jon R

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #118 på: Mai 13, 2019, 13:46:12 »
Jeg synes ikke Harrison er god nok nå, men han har jo potensial for all del. Skal vi handle ønsker jeg meg en som er god NÃ…. Jeg begynner å bli utålmodig  :D
Jeg vet ikke hvor god han er akkurat NÃ…, men han var god nok på lørdag!
Jon R.

Bjorn

Sv: Lånespiller: Jack Harrison
« Svar #119 på: Mai 13, 2019, 17:32:20 »
Jeg synes ikke Harrison er god nok nå, men han har jo potensial for all del. Skal vi handle ønsker jeg meg en som er god NÃ…. Jeg begynner å bli utålmodig  :D
Jeg vet ikke hvor god han er akkurat NÃ…, men han var god nok på lørdag!

Jeg håper han blir med videre! Uten tvil. Han har spilt seg inn i laget og funnet god nok av Bielsa. Ikke bare fordi det har vært skader på andre. Han ble hentet for han er et uromoment og innehar kvaliteter som trengs i laget av fart og teknikk. Det var helt sikkert forventet at han scoret litt mer og, men dette har jeg tro på kommer. Vi må ikke undervurdere styrken av å ha med spillere videre som kjenner laget og spillestilen. Om Bielsa vil ha han med videre, får vi jo se om noen uker.  ;)
Marching On! 4276