Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, fredag 31/8 2018, kl 20.45 på Sky TV  (Lest 32891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Berardi med gult. Klarer vi å fullføre med 11 mann?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Har Cooper gult?

Saiz, Berardi og Douglas har gult.
Super Leeds since 1968

leedslife

eksepsjonell svak ayling. er Shackleton på benken?

Cannavaro

Mest farlig med Berra.....alltid på kanten der...
MFLU - Miracles For Leeds United

Hallgeir *

Berardi med gult. Klarer vi å fullføre med 11 mann?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Har Cooper gult?

Nå har han det.  :(
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Berardi med gult. Klarer vi å fullføre med 11 mann?

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Har Cooper gult?
Ja, nå.

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk


raggen

woody i trenerteamet til boro.. var ikke klar over den
Forever Leeds United!!!!!!!!

karaba

Dommeren er noe av det svakeste jeg har sett hittil i år

Joe Jordan

Endelig gult til svinet Ayala.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Tror ikke Cooper er så klok.....
MOT

Cannavaro

Dommeren er elendig....mer farlig spill på Friend i 1.omgang enn Ayala...og Douglas slapp unna med gult på en veldig på kanten tackling....
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Liker ikke utviklingen....
MOT

Cannavaro

Hva gjør Berra på corneren der ??  Mistet litt hodet eller ??
MFLU - Miracles For Leeds United

oddball

Nahhh, vi spiller mot Tony Pulis, vanskelig å score på.....
 

Fygle

Alldeles forferdelig dømming idag!!!
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

GeirO

Uavgjort er vel ingen krise....
MOT

Torpe-do

For ein evneveik dommar.. står berre å diskuterar og dullar... i tillegg til fullstendig inkonsekvent dømming..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

Vi vinner ikke kveldskamper i ligaen. Snart ett år siden sist.

DenHviteYeboah

Vi har møtt et av de beste lagene. Denne kampen hadde vi tapt ifjor. Ikke all verdens spill av oss, men fornøyd. Vi plukker poeng videre :)

Bromancer

Uavgjort, 1 poeng og halvfornøyd. Fornøyd slik kampen utspilte seg, men ikke fornøyd med spillet vårt i dag.

Cannavaro

Vi var best, Boro er bare et dødball-lag og spiller mye på fysikken.
Vi viser også at vi er et topplag tross alt.  Fornøyd med 1 poeng, synd vi ikke fikk inn en goal.  Boro har jo ihvertfall en usympatisk spiller. Harrison god (noen alldeles nydelige nedtak/medtak), Bailey PF god, og Klich er en fin spillertype, han løper mye offensivt og defensivt. Vi har et godt lag nå som er vanskelig å slå.  Nå er det 2 ukers pause
MFLU - Miracles For Leeds United

raggen

still top of the league... boro gjør det vanskelig for oss og for oss til og slå mye langt og da er boro overlegne. hadde en følelse at vi skulle få vinnermålet men mye "slåssing" og mye oppstykket spill ender det opp i 0-0. boro kommer til og være der oppe men kommer flere slike kamper og håper bielsa knekker koden med og variere mot ett slikt forsvar
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Puuh! har vært veldig spent på denne kampen i dag ! greit med poengdeling mellom ligaens 2 beste lag synes jeg !  :)

oddball

0-0. Følte vi var det beste laget. Sjansefattig, men vi møtte ett godt defensivt lag. Ingen hos oss gjorde det dårlig. Vi blir med hele veien inn. MOT
 

GeirO

Vi leder i alle fall serien i to uker til, det er sikkert. Men da kommer den ultimate testen, testen over alle tester: Millwall borte.....
MOT

auren

0-0 var et helt korrekt resultat i kveld. Vi hadde spillet, men Boro hadde de fleste sjansene. Dommeren var møkk elendig, men det gikk heldigvis begge veier.

Uansett: fortsatt ubeseiret og TOTL!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Happy med et poeng på en dag der mange var off - Spesielt Ayling og Saiz. 4-2-0 etter seks matcher er langt over forventningene jeg hadde før sesongen startet iallefall. Holder vi oss ubeseiret etter Millwall matchen så begynne jeg å tro...

Harrison får dagens pluss i boken hos meg, veldig imponert.

Kato

Endel viktige momenter i dag:

1. Vi gjør the dirty work meget bra. Står godt mot fysikken til Boro. I fjor hadde vi tapt denne.

2. Vi har ekstremt god bevegelse på egne innkast. Blir alltid en spillbar til slutt.

3. Bielsa skuffer på sidelinja. Det lyste bytting med kvarteret igjen da den verste trøkken vår ga seg. Kom altfor seint. Han på andre sida bytta ingenting, forferdelig manager med en forferdelig spillestil.

4. Ayling helt katastrofe med ball. Syns det så ut som han mista selvtilliten etter hvert. Det kan bli Jansson inn, og Berardi ut på back.

5. To helt ulike spillestiler. Jeg vet hvilken som vil overleve i Premier League.
« Siste redigering: August 31, 2018, 22:47:55 av Kato »
 

Myhre10

Ingen av lagene imponerte spesielt i kveld, lite målsjanser og kreativitet. Leeds hakket bedre, 2 gode forsvar. Synes Bamford burde fått sjansen tidligere, evt. med 2 mann på topp.

samadhi

Er bra fornøyd med 1 poeng. Møter ett lag som ganske sikkert er med helt inn.
Boro ligger kompakt bakover og gjør det vanskelig for å Leeds å trenge igjennom. Dessuten er de oss overlegne på alle dødballer, og til tider frustrerende at vi gir ifra oss så mange frispark på egen banehalvdel.

Synes Berardi og Cooper står bra i mot Flint & co selv om det blir farlig en del ganger.
Mot dagens motstander mangler vi en targetman på topp som kan vinne duellene mot Boro sitt forsvar. De ligger så kompakt av Saiz heller aldri får rom til sitt spill, og når han først fikk det holdt han for lenge på ballen.

Vi er fortsatt ubeseiret og er kampen sett under ett på høyde med M`boro. Synes uavgjort er fair i dag.
marching on together,
derudaf forever...

stian

Det viktigste er kanskje å ikke tape disse «sekspoengskampene», men hadde håpet at vi maktet å spille mer av vårt eget spill mot såpass bra motstand. Boro er nok meget fornøyde med bortepoeng her.