Skrevet av Emne: Januarvinduet 2019  (Lest 36432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #180 på: Januar 27, 2019, 20:51:10 »
Ryktes om Stefan Johansen....vet ikke helt hva jeg syns om det
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/27/should-celtic-rival-leeds-united-for-midfielder-stefan-johansen/
Jeg vet. Nei, takk.
Før denne sesongen hadde jeg jublet for Stefan. Men med prestasjonene til våre midtbanespillere denne sesongen, skulle han ha fått kjempe hardt for en plass i førsteelleveren. Mangler det lille ekstra som trengs i PL.

Kickthemdown

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #181 på: Januar 27, 2019, 21:03:30 »
Ryktes om Stefan Johansen....vet ikke helt hva jeg syns om det
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/27/should-celtic-rival-leeds-united-for-midfielder-stefan-johansen/
Jeg vet. Nei, takk.
Før denne sesongen hadde jeg jublet for Stefan. Men med prestasjonene til våre midtbanespillere denne sesongen, skulle han ha fått kjempe hardt for en plass i førsteelleveren. Mangler det lille ekstra som trengs i PL.
Vi trenger virkelig back-up i den posisjonen også, men Stefan johansen hopper jeg lett over.

stian

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #182 på: Januar 27, 2019, 21:05:17 »
Fristende med en spiller som Johansen på lån. Han har bevist at han duger i Championship, selv om han nok er kamprusten. Tipper han passer bra i Bielsa-stilen også. Det er nok mer tvilsomt om han er en langsiktig investering som kan utvikle seg til en fast spiller i Premier League. På defensiv midt har Foreshaw stort sett vært solid som backup for Phillips, som bør være førstevalg.

Johansen er billig i innkjøp og har neppe avskrekkende lønn (?), men skal vi signe en defensiv midt permanent bør det heller være et ungt talent som kan bli noe stort.

Jon R

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #183 på: Januar 27, 2019, 21:08:46 »
Ryktes om Stefan Johansen....vet ikke helt hva jeg syns om det
https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/27/should-celtic-rival-leeds-united-for-midfielder-stefan-johansen/
Jeg vet. Nei, takk.

Er nok bare et tullerykte. Synd. Hadde vært en fin mann å ha. Løper mye, går i krigen, kynisk og holder bra CC nivå. Den på Fulham som spilte mest i fjor. Sneppet opp fra Klich, milevis oppgradering fra Baker. Hadde blitt en tøff kamp om plassene mellom Klich, Forshaw, Phillips og Johansen!
Johansen har en del mål i seg også. Han har fersk erfaring med å spille for et opprykkslag og er etter mitt syn en perfekt spiller å hente inn på lån.
Jon R.

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #184 på: Januar 28, 2019, 07:13:52 »
Siste dagene i vinduet går nå. Tabloidene starter uka med å gulpe opp igjen overgangsryktene angående Clarke. Stopper nok ikke med det før torsdag kveld.

Men Stoke ønsker å kvitte seg med Crouch. Noe for Leeds i en krevende serieinnspurt? Fyren har rutine, kan score noen mål til før karrieren slutter, og kan være god å ha på dødballer.
« Siste redigering: Januar 28, 2019, 07:20:10 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Allanclarke

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #185 på: Januar 28, 2019, 08:13:59 »
Siste dagene i vinduet går nå. Tabloidene starter uka med å gulpe opp igjen overgangsryktene angående Clarke. Stopper nok ikke med det før torsdag kveld.

Men Stoke ønsker å kvitte seg med Crouch. Noe for Leeds i en krevende serieinnspurt? Fyren har rutine, kan score noen mål til før karrieren slutter, og kan være god å ha på dødballer.
Ingenting for Leeds. Passer ikke vår spillestil, er for gammel og for høy lønn uansett. Nei takk.

Runar

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #186 på: Januar 28, 2019, 10:08:49 »
Siste dagene i vinduet går nå. Tabloidene starter uka med å gulpe opp igjen overgangsryktene angående Clarke. Stopper nok ikke med det før torsdag kveld.

Men Stoke ønsker å kvitte seg med Crouch. Noe for Leeds i en krevende serieinnspurt? Fyren har rutine, kan score noen mål til før karrieren slutter, og kan være god å ha på dødballer.
Ingenting for Leeds. Passer ikke vår spillestil, er for gammel og for høy lønn uansett. Nei takk.

Er et år yngre enn Klich og like gammel som Forshaw
 

Jon R

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #187 på: Januar 28, 2019, 10:14:51 »
Siste dagene i vinduet går nå. Tabloidene starter uka med å gulpe opp igjen overgangsryktene angående Clarke. Stopper nok ikke med det før torsdag kveld.

Men Stoke ønsker å kvitte seg med Crouch. Noe for Leeds i en krevende serieinnspurt? Fyren har rutine, kan score noen mål til før karrieren slutter, og kan være god å ha på dødballer.
Ingenting for Leeds. Passer ikke vår spillestil, er for gammel og for høy lønn uansett. Nei takk.

Er et år yngre enn Klich og like gammel som Forshaw
Peter Crouch er 37 år gammel, blir 38 om to dager.
Jon R.

B_Ød

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #188 på: Januar 28, 2019, 10:22:34 »
Da holder Klich seg veldig godt vil jeg si :-)
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #189 på: Januar 28, 2019, 10:24:19 »
Da holder Klich seg veldig godt vil jeg si :-)

Ja, det fårn si  :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #190 på: Januar 29, 2019, 16:06:12 »
Sacko på plass i Tyrkia. Klubben har skyhøye forventninger hva Hadi kan få til tydeligvis.

http://sportwitness.co.uk/details-leeds-united-outgoing-transfer-revealed-dramatic-player-announcement/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #191 på: Januar 29, 2019, 16:31:49 »
Haha, agent Ian Harte; :)

Ian Harte
@ianharte23

Ian Harte Retweeted Ricky Sacks 

Ricky just to keep you updated.   Jack will be staying at Leeds and wants to get the club back to where it belongs!!! #MOT


Ricky Sacks 
@RickSpur

[@MirrorFootball] now understands Tottenham Hotspur are aiming to complete the transfer of  Leeds Utd winger Jack Clarke before the transfer deadline.

Leeds are now hoping to agree with Spurs a loan-back option where they keep the player until the end of the season.

#THFC #COYS
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #192 på: Januar 29, 2019, 17:20:19 »
Haha, agent Ian Harte; :)

Ian Harte
@ianharte23

Ian Harte Retweeted Ricky Sacks 

Ricky just to keep you updated.   Jack will be staying at Leeds and wants to get the club back to where it belongs!!! #MOT


Ricky Sacks 
@RickSpur

[@MirrorFootball] now understands Tottenham Hotspur are aiming to complete the transfer of  Leeds Utd winger Jack Clarke before the transfer deadline.

Leeds are now hoping to agree with Spurs a loan-back option where they keep the player until the end of the season.

#THFC #COYS
Harte må ikke plage Ricky slik. Han trenger clickbaitsa. :P
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #193 på: Januar 30, 2019, 08:15:13 »
Sillyseason også i januar:

Nigel Martin

I have been told by a club insider just moments ago that Leicester City have had a £6.25 million bid accepted for Leeds United centre back Pontus Jansson. #LCFC #LUFC


Peter Jansson, The Brother

Allow me to kill this rumour.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bjorn

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #194 på: Januar 30, 2019, 10:44:44 »
Sillyseason også i januar:

Nigel Martin

I have been told by a club insider just moments ago that Leicester City have had a £6.25 million bid accepted for Leeds United centre back Pontus Jansson. #LCFC #LUFC


Peter Jansson, The Brother

Allow me to kill this rumour.


Hehe.
Heldigvis noen som er på.  ;D Er så mye tull der ute på nettet.
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #195 på: Januar 31, 2019, 11:41:56 »
Joe Urquhart

#LUFC deals so far:

In:
- Kiko Casilla (Real Madrid)
- Mateusz Bogusz (Ruch Chorzow)

Out:
- Will Huffer (Barnet) - loan
- Paudie O'Connor (Bradford) - loan
- Conor Shaughnessy (Hearts) - loan
- Samuel Saiz (Getafe)
- Hadi Sacko (Ankaragucu) - loan

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #196 på: Januar 31, 2019, 11:57:14 »
Top 4 i januarvinduet:










Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #198 på: Januar 31, 2019, 15:02:14 »
James-dealen ser ut til å gå i orden. Leeds skal angivelig låne han og betale £2M først, og kanskje mer siden. Dette i følge denne svære sure Swansea-bloggeren.

https://www.fansnetwork.co.uk/football/swanseacity/news/49577/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #199 på: Januar 31, 2019, 20:45:03 »
Lufcyouth

Good luck #lufc u23 striker  @samuelamissah3 who has today left the whites to go and play his football in Latvia




Virker som om det er permanent! Litt synd! Han var god og hadde potensiale.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ibster

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #200 på: Januar 31, 2019, 21:06:52 »
<- fornøyd med vinduet

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #201 på: Januar 31, 2019, 21:14:37 »
Villa (har de fortsatt lov å bruke penger???) og WBA styrker seg med en del i kveld, bl.a.

Pete O'Rourke
@SportsPeteO

Fulham midfielder Stefan Johansen undergoing a medical at West Brom. #FFC #wba #DeadlineDay
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #202 på: Januar 31, 2019, 21:26:05 »
Lufcyouth

Good luck #lufc u23 striker  @samuelamissah3 who has today left the whites to go and play his football in Latvia




Virker som om det er permanent! Litt synd! Han var god og hadde potensiale.


Dean
Good luck to Sammy Amissah who has left Leeds for Liepāja in Latvia. #lufc



Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #203 på: Februar 01, 2019, 09:09:31 »
Kiko og Bogusz........ja, ja- kunne vært værre.  Vi mistet jo ingen, dvs I vinduet da.... men er jo fortsatt 2 spillere short.
Litt skuffa. Trodde vi skulle vise mer muskler og skaffe oss "cover" på 10er plassen...
 

Annesj

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #204 på: Februar 01, 2019, 09:25:53 »
Kiko og Bogusz........ja, ja- kunne vært værre.  Vi mistet jo ingen, dvs I vinduet da.... men er jo fortsatt 2 spillere short.
Litt skuffa. Trodde vi skulle vise mer muskler og skaffe oss "cover" på 10er plassen...

Vi har jo det i Brown å Roberts(som virker som er i ferd med å finne form) Vi er ikke short syns jeg, men er avhengige av at bamford å Brown nå kommer å bidrar.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #205 på: Februar 01, 2019, 09:40:53 »
Grei oppsummering :
Radrizzani plays the PR game pretty well – although his critics claim not quite as smoothly as he once did – but did he and the Leeds hierarchy really do “all we could” to wrap up the James deal. The word from the Swansea end is that Leeds would only pay the £1.5million loan fee for James at the end of the season, and, only late in the day, did they even agree to paying half now and half in the summer. While there are two sides to every transfer saga, and usually plenty more, besides, huge question marks must be asked about the ambition and willingness to spend money at Leeds. Even if the club do secure Premier League promotion, they could be heading straight back down to the Championship if they are unable to finalise what are actually fairly inexpensive transfers in modern-day terms. Allowing the James deal to go late into deadline day was always a plan fraught with danger, and throwing all the outfield player eggs in one basket has massively backfired.

Håper bare ikke vi nå har SPART OSS TIL FANT......det vet vi i Mai.  Jeg kan ha feil da, forhåpentligvis - men i dag er jeg bekymret.
 

Kickthemdown

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #206 på: Februar 01, 2019, 09:45:04 »
Grei oppsummering :
Radrizzani plays the PR game pretty well – although his critics claim not quite as smoothly as he once did – but did he and the Leeds hierarchy really do “all we could” to wrap up the James deal. The word from the Swansea end is that Leeds would only pay the £1.5million loan fee for James at the end of the season, and, only late in the day, did they even agree to paying half now and half in the summer. While there are two sides to every transfer saga, and usually plenty more, besides, huge question marks must be asked about the ambition and willingness to spend money at Leeds. Even if the club do secure Premier League promotion, they could be heading straight back down to the Championship if they are unable to finalise what are actually fairly inexpensive transfers in modern-day terms. Allowing the James deal to go late into deadline day was always a plan fraught with danger, and throwing all the outfield player eggs in one basket has massively backfired.

Håper bare ikke vi nå har SPART OSS TIL FANT......det vet vi i Mai.  Jeg kan ha feil da, forhåpentligvis - men i dag er jeg bekymret.
Jeg tror fremdeles at vi går opp - Men om vi ikke gjør det så har Rad satt seg selv i en veldig sårbar posisjon. Han kommer til å bli ekstremt upopulær om denne gamblingen slår feil. Dette er den største sjansen vi har hatt/kommer til å få på en stund også henter vi kun inn en keeper.

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #207 på: Februar 01, 2019, 10:10:29 »
Grei oppsummering :
Radrizzani plays the PR game pretty well – although his critics claim not quite as smoothly as he once did – but did he and the Leeds hierarchy really do “all we could” to wrap up the James deal. The word from the Swansea end is that Leeds would only pay the £1.5million loan fee for James at the end of the season, and, only late in the day, did they even agree to paying half now and half in the summer. While there are two sides to every transfer saga, and usually plenty more, besides, huge question marks must be asked about the ambition and willingness to spend money at Leeds. Even if the club do secure Premier League promotion, they could be heading straight back down to the Championship if they are unable to finalise what are actually fairly inexpensive transfers in modern-day terms. Allowing the James deal to go late into deadline day was always a plan fraught with danger, and throwing all the outfield player eggs in one basket has massively backfired.

Håper bare ikke vi nå har SPART OSS TIL FANT......det vet vi i Mai.  Jeg kan ha feil da, forhåpentligvis - men i dag er jeg bekymret.
Jeg tror fremdeles at vi går opp - Men om vi ikke gjør det så har Rad satt seg selv i en veldig sårbar posisjon. Han kommer til å bli ekstremt upopulær om denne gamblingen slår feil. Dette er den største sjansen vi har hatt/kommer til å få på en stund også henter vi kun inn en keeper.

Casilla må redde MYE fremover , for å si det sånn` ;)
 

Cherry

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #208 på: Februar 01, 2019, 10:15:31 »
Boro og SheffU har vel forsterket mest...Mikel hadde jeg ikke fått med meg.
Scott Hogan gikk fra Villa Til Blades også leste jeg sent i går :o

https://www.skysports.com/football/news/12040/11623773/nine-key-sky-bet-championship-january-deals-kiko-casilla-ashley-cole-and-john-obi-mikel
 

DenHviteYeboah

Sv: Januarvinduet 2019
« Svar #209 på: Februar 01, 2019, 10:41:18 »
Skuffet!  :(
Men slik pleier det jo å være i januar. Merkelig nå som vi kan rykke opp og tjene milliarder...