Kamp: vs Aston Villa, @VillaPark, søndag 23/12, kl 14.30

Started by auren, December 20, 2018, 09:09:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Superfan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

MOT

Cannavaro

FOR ET LAG !!!!   TOP OF THE LEAGUE   !!!!   ROOFE !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Andersen

JAAADDDA ! fy fa....n så digg  ;D for et lag vi har ! vi nekter å tape !

Borge

Borge

berlin

baste

Mitt tips før kamp 1-3 røyk..men bryr æ mæ ?..

Fy faen gutter og jenter..dette lukter det gull av...

Og en ting til, ikke klag på Alioski...han er på laget av en grunn.

DenHviteYeboah

Jeg gråter! Det er helt enormt etter å ha blitt pissa på i årevis! Hallelujah!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

GeirO

MOT

stian

En helt sinnsyk 2. omgang! Med Leif Davis fra start og en benk med snittalder på 19,5 så tar de tre poeng borte mot Villa etter å ha kommet under 2-0 til pause. Dette er slikt som skiller de beste lagene fra de nest beste.

Volda69

Fantastisk og vel fortjent!  ;D God kvit jul på tabelltopp!  ;D
MOT

berlin

Quote from: DenHviteYeboah on December 23, 2018, 16:26:52
Jeg gråter! Det er helt enormt etter å ha blitt pissa på i årevis! Hallelujah!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvordan er det mulig? For et lag vi har, og for en forvandelse av omtrent samme tropp som i fjor! Jeg har ikke ord!

sportcarl1

Vilken andra halvlek, helt otrolig vändning och dessutom inte helt orättvist, vi skulle ju haft en straff för hands

Cherry

FOR en snuoperasjon ;D
Dette er fantastisk ift lagmoral, innsats og en lagfølelse ut av en annen verden!
Dæven’ så stolt jeg er!!
Jack Clarke.....wow!

ALAW⚽️

ziganda

Enormt imponerende. Se på Alioski, spillbar 100 % av tiden og vanvittig viktig oppspillspunkt. Steike for en kamp!

Lucas the Kop Cat

Som sagt, alltid mange mål i Villa-kampene. Deilig at vi fikk flest. Deilig at Roofe får avslutte scoringsballet  Deilig med Pontus-målpå corner. Deilig med mål av en unggutt. Da blir det "Marching on together" rundt juletreet i morgen!

Sent fra min ONEPLUS A6003 via Tapatalk

Bromancer

B_Ød

Riktig nok har jeg hatt meg noen pils til denne, men jeg tror aldri jeg har vært stoltere!!!
Rørt til tårer!!!!
Ups & Ups!!

binochee

Cannavaro

Dette her blir det GARANTERT noe bra av til slutt : tenk på disse unggutta som er med på dette nå....i helsikke for en opplevelse.  For en deilig vinner mentalitet....vi vil fremover og Villa er jo ikke i nærheten omtrent med unntak av et par avslutninger på mål.    Det lukter så SVIDD av dette Bielsa greiene her at jeg har ikke ord.   Så inni helsikke sjukt deilig å være Leeds fan denne jula !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Andersen

Dette er så bra ! så sterkt ! AV borte regnet vi jo ville bli tøft, en målestokk mot et lag som har vært bra . Vi ligger under 2- 0 , men vinner jaggu 2-3 ! Vi tok en Norwich vri på overtiden !  ;D Speachless ! MOT !

Eriksen55

Dette var magisk. Syntes vi var gode i første. I andre kjørte vi over dem fullstendig!!

God jul til alle!

berlin

Fra BBC:

"So Leeds will be top of the Championship at Christmas and - in recent years in the second tier - whoever has been top at Christmas has gone up in May."

Hallgi

FOR EIT COMEBACK!!
All respekt, på Villa Park med slik eit skadeskutt mannskap.., Wow, det er ikkje ord; Det er eit fantastisk lag Bielsa har i gang!!
Syns Pontus fortjene MOM for sine enormt viktige duellseirer+eit magisk mål (Dog litt slåande å sjå at han vel konsumerer noe adrenalin-preparat fleire ganger og flyr rundt med eit gigantisk smil:o)
Resten av laget presterer meget sterkt, det er eineste Alioski som irriterer; Spesielt for sine uendelige offsides, men har og eit par latterlige forsøk på å filme+klager på medspillere. Få han på benken please Bielsa, og håper skadesituasjonen bedrer seg, men for noen tenåringer vi har på gang!!!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Kato

AllWhiteTøyen

Herregud for en kamp! Fy f... for en herlig lagmoral! Jeg er totalt overveldet og utkjørt!

baste

Quote from: stian on December 23, 2018, 16:28:26
En helt sinnsyk 2. omgang! Med Leif Davis fra start og en benk med snittalder på 19,5 så tar de tre poeng borte mot Villa etter å ha kommet under 2-0 til pause. Dette er slikt som skiller de beste lagene fra de nest beste.

+10000`

Førr en manager..førr noen spillere, som leverer...unggutta...ka skal man si...dette laget rykker vi opp med, det føl æ mæ rimelig trygg på. Ingenting som sier at vi sprekker og taper kamp etter kamp..

6 seire på rad...love it.

GOD JUL ALLE LEEDS FAN

sportcarl1

Alisoki gjorde verkligen sin bästa match på hur länge som helst och works his socks off, Pontus, Klich och Pablo grymma i andra