Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1490724 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4920 på: August 30, 2021, 17:51:02 »
Super bekymra over forhandlinger med Scum. Husker hva som hendte da vi ønska oss Dennis Irwin ⚽👎

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4921 på: August 30, 2021, 18:06:45 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4922 på: August 30, 2021, 18:11:21 »
Ed Aarons
@ed_aarons
Understand talks are progressing between Man United and Leeds over fee for James, which could be initial £20m with significant add-ons

Går nok i boks denne, men litt mye penger…

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4923 på: August 30, 2021, 18:13:47 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)

Men holder det med 3 vinger.. 2 gode og 1 unproven.. Hay skrev i Athletic at Leeds ikke vil stå i veien om Costa går. Skjer det må det inn en erstatter.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4924 på: August 30, 2021, 18:17:33 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)

Men holder det med 3 vinger.. 2 gode og 1 unproven.. Hay skrev i Athletic at Leeds ikke vil stå i veien om Costa går. Skjer det må det inn en erstatter.

Vel, i fjor spilte Harrison, Costa og Raphinha ving. Forsåvidt også Alioski såvidt, men det var vel fordi han allerede var på banen og bare skiftet posisjon.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4925 på: August 30, 2021, 18:19:39 »
Is Dan James a goer, Phil? Will it go down to the wire?

Phil for 4 minutter siden:
strong chance

Sitat
Strong chance it goes to wire or strong chance it happens ?


strong chance of both

Sitat
Thats unusually positive from you Phil. Face with tears of joy
clubs are speaking, Bielsa has liked him for ages so bottom line - if everyone's happy then there'll be nothing stopping it.
« Siste redigering: August 30, 2021, 18:25:10 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4926 på: August 30, 2021, 18:45:09 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)

Men holder det med 3 vinger.. 2 gode og 1 unproven.. Hay skrev i Athletic at Leeds ikke vil stå i veien om Costa går. Skjer det må det inn en erstatter.
Og den erstatningen er Summerville.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4927 på: August 30, 2021, 18:47:39 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)

Men holder det med 3 vinger.. 2 gode og 1 unproven.. Hay skrev i Athletic at Leeds ikke vil stå i veien om Costa går. Skjer det må det inn en erstatter.

Vel, i fjor spilte Harrison, Costa og Raphinha ving. Forsåvidt også Alioski såvidt, men det var vel fordi han allerede var på banen og bare skiftet posisjon.

Jeg lever i troen om at Bielsa vil variere litt mer om han får mer kvalitet i troppen. Variere litt, ikke rotere ;D

James >Costa 100 dager i uka. Hjelper at Bielsa har siklet på han i flere år.

Med en god ving til inn så kan kanskje muligheten for Raphinha eller Harrison sentralt være aktuell. Tipper det er en plan bak signeringen, for Bielsa vil jo ikke ha for mange på samme posisjon.

Kampen i går viste at vi bør ha litt andre alternativer å bytte inn. James er en annen type enn de 4 drible vingene vi har.

Nå kan James få Bamford i boksen. Så heldig var han ikke i Man utd  ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4928 på: August 30, 2021, 18:48:55 »
...og noen på utgående også:

Adam Pope
@apopey

Hearing Leeds United defender Bryce Hosannah set to sign for National League Wrexham & winger Jordan Stevens for League 2 Barrow. Awaiting confirmation. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4929 på: August 30, 2021, 18:50:29 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)

Men holder det med 3 vinger.. 2 gode og 1 unproven.. Hay skrev i Athletic at Leeds ikke vil stå i veien om Costa går. Skjer det må det inn en erstatter.
Og den erstatningen er Summerville.

Enig i at Summerville bør få sjansen. Men James inn kan bety en ut. 4 vinger må man ha. Nå har man ikke Alioski som dyttes inn som ving heller.

En på twitter spådde at Harrison blir beste venstreback i PL innen 2023.. Litt spøk sikkert. Men kvalitet inn kan gi Bielsa noen ideer. Hvem hadde spådd at Alioski og Dallas var gode som VB i PL for 3 år siden!

Summerville erstatter Poveda
James erstatter Costa.

Isåfall en massiv oppgradering!
« Siste redigering: August 30, 2021, 19:02:34 av Eriksen55 »

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4930 på: August 30, 2021, 19:04:47 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)

Men holder det med 3 vinger.. 2 gode og 1 unproven.. Hay skrev i Athletic at Leeds ikke vil stå i veien om Costa går. Skjer det må det inn en erstatter.
Og den erstatningen er Summerville.

Enig i at Summerville bør få sjansen. Men James inn kan bety en ut. 4 vinger må man ha. Nå har man ikke Alioski som dyttes inn som ving heller.

Summerville erstatter Poveda
James erstatter Costa.

Isåfall en massiv oppgradering!
Det kan jeg være enig i, men skal vi bruke penger på en spiller før det stenger, så er det skrikende åpenbart etterhvert at det bør være en trollmann sentralt. Sånn som vi stanger og stanger og aldri klarer å spille ut etablert forsvar, så er det ingen vei utenom hvis vi ikke skal være i fare for å måtte kikke oss nervøst over skulderen mot slutten av sesongen etter en nedrykksstrek som er litt ubehagelig nær i forhold til i fjor. Et par langtidsskader på Phillips og Raphinha, så er vi seriøst i trøbbel.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4931 på: August 30, 2021, 19:11:54 »
 Leeds Disclosed
@LeedsDisclosed

David Manasseh (Daniel James agent).
“He (Daniel James) has always entertained the prospect of joining Leeds, but not on loan.”
“He’s flattered by Bielsa’s admiration. He wants the move to Leeds, but he’s happy to stay here. We will not force anything.”
#LUFC Hushed face
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4932 på: August 30, 2021, 19:22:01 »
Mike McGrath
@mcgrathmike
·
2m
#LUFC are close to agreeing £30m deal for #MUFC forward Dan James. According to Utd source it is on the brink of being completed as a permanent deal
@TeleFootball

Vi snakker ny klubbrekord folkens! Wow!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4933 på: August 30, 2021, 19:28:04 »

Vi snakker ny klubbrekord folkens! Wow!

For Daniel James.
Innbytter - om ikke en av nåværende kanter flyttes innover .o

For den summen MÅÅ det være planen!!!

(Vi snakker nok totalsum, etter installments, om han spiller 1000 seriekamper for Leeds, 500 landskamper for Wales osv)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4934 på: August 30, 2021, 19:29:49 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
36s
Daniel James is set to join Leeds United from Manchester United, deal confirmed and here-we-go soon! Final stages and it’s gonna be completed. 🔴🤝 #MUFC

James will join Leeds as exclusively reported today morning. 👇🏻

Aaaaand it’s done!

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4935 på: August 30, 2021, 19:32:41 »
Mike McGrath
@mcgrathmike
·
2m
#LUFC are close to agreeing £30m deal for #MUFC forward Dan James. According to Utd source it is on the brink of being completed as a permanent deal
@TeleFootball

Vi snakker ny klubbrekord folkens! Wow!
Det må være kødd! Galskap å betale så mye for en potensiell benkesliter til. Kunne nesten fått DePaul for samme prisen.  Scumchester ler hele veien til banken om de får så mye for han.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4936 på: August 30, 2021, 19:33:02 »
Fabrizio

Daniel James is set to join Leeds United from Manchester United, deal confirmed and here-we-go soon! Final stages and it’s gonna be completed. #MUFC

James will join Leeds as exclusively reported today morning


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4937 på: August 30, 2021, 19:42:38 »

Vi snakker ny klubbrekord folkens! Wow!

For Daniel James.
Innbytter - om ikke en av nåværende kanter flyttes innover .o

For den summen MÅÅ det være planen!!!

(Vi snakker nok totalsum, etter installments, om han spiller 1000 seriekamper for Leeds, 500 landskamper for Wales osv)

Han blir ikke benkevarmer. Er jo FFS ny klubbrekord den dealen! Det er madness, jeg er halvveis i sjokk. Dette må være et personlig Bielsa prosjekt. Og for de av oss som trodde klubben var blakk…absolutt ikke

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4938 på: August 30, 2021, 19:50:57 »

Vi snakker ny klubbrekord folkens! Wow!

For Daniel James.
Innbytter - om ikke en av nåværende kanter flyttes innover .o

For den summen MÅÅ det være planen!!!

(Vi snakker nok totalsum, etter installments, om han spiller 1000 seriekamper for Leeds, 500 landskamper for Wales osv)

Han blir ikke benkevarmer. Er jo FFS ny klubbrekord den dealen! Det er madness, jeg er halvveis i sjokk. Dette må være et personlig Bielsa prosjekt. Og for de av oss som trodde klubben var blakk…absolutt ikke

Kjenner jeg blir forbannet om vi betaler 30m for James, Scumfansen er jo fra seg av glede på Twitter over nyheten og summen. Nekter å tro den er riktig før det blir sitert i YEP.
Hvis de får det samme de betalte er det til å leve med.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4939 på: August 30, 2021, 19:52:33 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
·
2m
Daniel James to Leeds from Manchester United, done deal now confirmed and here we go! The agreement has been completed for €28m with add ons. Personal terms agreed few minutes ago too. 🔴🤝 #MUFC #LUFC

Medical tomorrow morning, official announcement soon.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4940 på: August 30, 2021, 19:55:31 »
Mener det eer helt feil å gå etter James nå, enten han vil eller ikke. Vi er godt forspent med folk som kan komme fra benken og presentere like godt som han. Trenger bare nevne Summerville. Bruk pengene og energien på en sentralt for fxxx!.

Eg e faktisk i "sats heller på Summerville"-leiren. Ikke kommet like langt som James i utviklingen selvfølgelig, men mer spennende...

Og gratis :)

Men holder det med 3 vinger.. 2 gode og 1 unproven.. Hay skrev i Athletic at Leeds ikke vil stå i veien om Costa går. Skjer det må det inn en erstatter.
Og den erstatningen er Summerville.

Enig i at Summerville bør få sjansen. Men James inn kan bety en ut. 4 vinger må man ha. Nå har man ikke Alioski som dyttes inn som ving heller.

Summerville erstatter Poveda
James erstatter Costa.

Isåfall en massiv oppgradering!
Det kan jeg være enig i, men skal vi bruke penger på en spiller før det stenger, så er det skrikende åpenbart etterhvert at det bør være en trollmann sentralt. Sånn som vi stanger og stanger og aldri klarer å spille ut etablert forsvar, så er det ingen vei utenom hvis vi ikke skal være i fare for å måtte kikke oss nervøst over skulderen mot slutten av sesongen etter en nedrykksstrek som er litt ubehagelig nær i forhold til i fjor. Et par langtidsskader på Phillips og Raphinha, så er vi seriøst i trøbbel.

Jeg mener også at vi trenger en 10'er mest. Men det betyr ikke at jeg ikke ønsker at vi styrker andre posisjoner hvis de 10erne dem har på listen ikke er tilgjengelige. Panikshopping er heldigvis ikke noe Orta & co driver med

200-250 mill. Garantert en plan. Om det er Harrison venstreback, Raphinha 10'er eller Costa ut.

Skjer overgangen vil det styrke laget uavhengig om man heller vil ha en annen reservekeeper, 8er eller 10er. ;D ;)


Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4941 på: August 30, 2021, 19:58:53 »
Hvis det ikke innebærer at Raphinha blir vår nye 10er, er dette tidenes verste prioritering. 28mill for en som kan løpe fort?? alvorlig talt.

gulle

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4942 på: August 30, 2021, 20:03:50 »
Leser på BBC at vi ryktes å være interessert i danske Damsgaard. Synes han var veldig god i EM
Har den kreativiteten jeg savner i dagens lag
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4943 på: August 30, 2021, 20:04:48 »
Hvis det ikke innebærer at Raphinha blir vår nye 10er, er dette tidenes verste prioritering. 28mill for en som kan løpe fort?? alvorlig talt.

Vent å se nå. Det kan bli tidenes kjøp eller tidenes flopp. Eller midt i mellom.

En grunn til at Bielsa har luktet på han i 2 år. At vi nå ser ut til å få en helt annen type ving inn mener jeg er bra.

Han kan mer enn å løpe fort heldigvis  ;)

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4944 på: August 30, 2021, 20:06:02 »
Vært svak de siste kampene jeg har sett av han hos de røde. Kommet litt bak i køen og lav på selvtillit.
Satser på at en definert rolle og en trener som er besatt av han vil hjelpe. Potensiale er jo stort.
Arbeidskapasitet og hurtighet i verdensklasse.
Har faktisk veldig troa på denne signering.
Har vel vært øverst på listen til craig dean i sin tid.
Han traff jo godt med oss og Ben White

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4945 på: August 30, 2021, 20:19:20 »
Hvis det ikke innebærer at Raphinha blir vår nye 10er, er dette tidenes verste prioritering. 28mill for en som kan løpe fort?? alvorlig talt.

Vent å se nå. Det kan bli tidenes kjøp eller tidenes flopp. Eller midt i mellom.



 ;D Hehe, den skal du ha...tidenes helgardering :D

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4946 på: August 30, 2021, 20:39:06 »
James blir absolutt en spennende spiller å følge i Leeds, og er i utgangspunktet en bra spiller å få inn. Men jeg synes prisen er hinsides all fornuft. Vi kunne fått en de Paul lignende spiller for den prisen. Virker som at Bielsa blir litt blendet av at han har ønsket seg James i 2-3 år, at han ber klubben nærmest sprenge banken for å sikre seg denne spilleren han har siklet så lenge på. Det kan selvsagt gå bra, men jeg frykter sjansen for fiasko er større enn stor suksess med en slik prislapp hengende på seg. Tenk - for 2,5 år siden var vi en hårsbredd fra å sikre oss ham, med en opsjon som vel var rundt 7 millioner pund. Hadde prisen vært 15-20 millioner pund, kunne jeg gått med på dette.

Uansett - en midtbanetroika bestående av en Raphinha i 10-er rollen med James og Harrison på kantene høres veldig spennende ut. Jeg regner med Bielsa har klare tanker om hvordan han skal få det beste ut av James.

auren
« Siste redigering: August 30, 2021, 21:01:46 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4947 på: August 30, 2021, 20:51:03 »
Høres hinsides mye ut, men jeg antar dette er gjennomtenkt og at Bielsa har klar tanker om hvordan han skal benyttes. Må ærlig nok si at i de scum matchene jeg har sett, har han virket som det svake leddet..

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4948 på: August 30, 2021, 20:51:47 »
James blir absolutt en spennende spiller å følge i Leeds, og er i utgangspunktet en bra spiller å få inn. Men jeg synes prisen er hinsides all fornuft. Vi kunne fått en de Paul lignende spiller for den prisen. Virker som at Bielsa blir litt blendet av at han har ønsket seg James i 2-3 år, at han ber klubben sprenge banken for å sikre seg denne spilleren han har siklet så lenge på. Det kan selvsagt gå bra, men jeg frykter sjansen for fiasko er større en stor suksess med en slik prislapp hengende på seg. Tenk - for 2,5 år siden var vi en hårsbredd fra å sikre oss ham, med en opsjon som vel var rundt 7 millioner pund. Hadde prisen vært 15-20 millioner pund, kunne jeg gått med på dette.

Uansett - en midtbanetroika bestående av en Raphinha i 10-er rollen med James og Harrison på kantene høres veldig spennende ut. Jeg regner med Bielsa har klare tanker om hvordan han skal få det beste ut av James.

auren

Daniel James er en flott spiller med masse potensiale. Fortsatt bare 23, fått 50 matcher i PL, masse lærdom og ett produkt som skal finpusses. Prisen er fryktelig, men Villa betalte nylig 35 for Buendia og Tammy Abraham gikk for 38, kanskje ikke sammenlignbart, men...   
Hadde vi fått James inn over streken deadline day i Januar 2018, så hadde vi rykket opp den sesongen. Det er jeg sikker på !  Her er historien igjen, og jeg får vondt i hele kroppen. https://www.youtube.com/watch?v=CG_TDb4YpwM 
Tror ikke det finnes den klubb hvor Daniel James er mer ønsket, dette blir kjempebra !

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #4949 på: August 30, 2021, 20:56:47 »
Hvis det ikke innebærer at Raphinha blir vår nye 10er, er dette tidenes verste prioritering. 28mill for en som kan løpe fort?? alvorlig talt.

Vent å se nå. Det kan bli tidenes kjøp eller tidenes flopp. Eller midt i mellom.



 ;D Hehe, den skal du ha...tidenes helgardering :D

Jo men det er jo litt sånn. Man vet aldri helt hvordan nye signeringer slår til. Det er litt sjansespill.Uansett pris. Derfor liker jeg at alle Leeds signerer er nøye vurdert, ok at dem handles når dem blir tilgjengelig i stedet for panikk avgjørelser i siste liten.

Klich var flopp som ble et scoop. Han er beste eksemplet på mitt poeng. Fungerer ikke under en manager, blomstrer under en annen. Ikke dømme før man ser hvordan ting går! :D

At Solskjær ikke får maks ut av James trenger ikke bety noen verdens ting!