Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1497759 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10080 på: September 02, 2023, 00:05:14 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

Er mange som lider av kortids hukommelse, som du sier han er skadet nesten hele tiden + at jeg mener at vi i championship har spillere med mer nok kvalitet i samme posisjon. Selvsagt er Sinisterra en spiller jeg gjerne vil beholde, men mener at vi har nok kvalitet på denne plassen i troppen uten at vi blir nevnemerklig svekket.

Vi blir klart svekket uten Sinisterra, må det ikke være noe tvil om.

Ingen tvil om heller. Så er det verste problemet at vi sitter ikke igjen med en dritt.

geirsilke

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10081 på: September 02, 2023, 00:05:36 »
Hørte nettopp at Southampton ble kvitt Bella-Kotchap til PSV på lån, han har også vært ønsket av Dortmund. Er en trøst at også konkurrentene kvitter seg med profiler helt på tampen...

Hallgi

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10082 på: September 02, 2023, 00:06:16 »
Uavklart ifølge Phil Hay

Well, that's the deadline. Still waiting for either end to confirm which way this has gone or is going. Deal sheet would allow more time to complete. #lufc
ALAW (& I am the pirate amongst us)

asLeeds

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10083 på: September 02, 2023, 00:06:59 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

Er mange som lider av kortids hukommelse, som du sier han er skadet nesten hele tiden + at jeg mener at vi i championship har spillere med mer nok kvalitet i samme posisjon. Selvsagt er Sinisterra en spiller jeg gjerne vil beholde, men mener at vi har nok kvalitet på denne plassen i troppen uten at vi blir nevnemerklig svekket.

Vi blir klart svekket uten Sinisterra, må det ikke være noe tvil om.

Spiller som er skadet 50% av kampene? Sår herved tvil ;)
DALHEIM WHITES

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10084 på: September 02, 2023, 00:08:58 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

Er mange som lider av kortids hukommelse, som du sier han er skadet nesten hele tiden + at jeg mener at vi i championship har spillere med mer nok kvalitet i samme posisjon. Selvsagt er Sinisterra en spiller jeg gjerne vil beholde, men mener at vi har nok kvalitet på denne plassen i troppen uten at vi blir nevnemerklig svekket.

Vi blir klart svekket uten Sinisterra, må det ikke være noe tvil om.

Ingen tvil om heller. Så er det verste problemet at vi sitter ikke igjen med en dritt.

vil jo si at vi sitter igjen med mange gode som kan spille vinger, men Sinisterra er selvsagt en spiller vi gjerne vil beholde. Men at vi ikke sitter igjen med en "dritt" vil jeg gjerne ha en god begrunnelse for. Dybden i stallen er er dårligere, men fortsatt gode nok på vingene til å være Championships kanskje beste offensive lag på papiret
« Siste redigering: September 02, 2023, 00:10:45 av karaba »

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10085 på: September 02, 2023, 00:11:37 »
Jeg mener mye av sesongen vår defineres den neste timen. Tror vi snakker om divisjonens beste spiller.

Tull, han er jo skadet halve tiden!!!!

Er mange som lider av kortids hukommelse, som du sier han er skadet nesten hele tiden + at jeg mener at vi i championship har spillere med mer nok kvalitet i samme posisjon. Selvsagt er Sinisterra en spiller jeg gjerne vil beholde, men mener at vi har nok kvalitet på denne plassen i troppen uten at vi blir nevnemerklig svekket.

Vi blir klart svekket uten Sinisterra, må det ikke være noe tvil om.

Ingen tvil om heller. Så er det verste problemet at vi sitter ikke igjen med en dritt.

vil jo si at vi sitter igjen med mange gode som kan spille vinger, men Sinisterra er selvsagt en spiller vi gjerne vil beholde. Men at vi ikke sitter igjen med en "dritt" vil jeg gjerne ha en god begrunnelse for. Dybden i stallen er er dårligere, men fortsatt gode nok på vingene til å være Championships kanskje beste offensive lag på papiret

Da mener jeg at vi ikke får noe igjen for å la Sinisterra gå. Ikke at de vi har igjen er dritt.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10086 på: September 02, 2023, 00:12:42 »
Jeg fatter ikke hvorfor de går med på dette..

Alex Crook ⚽️🎙
@alex_crook
Deal sheet in for Sinisterra

#AFCB #LUFC

#DeadlineDay

@talkSPORT

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10087 på: September 02, 2023, 00:17:22 »
talk that Jaidon Anthony comes the other way from Bournemouth if Sinisterra move goes through. Leeds didn't want Sinisterra to exit without a replacement arriving. #lufc

Phil Hay.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10088 på: September 02, 2023, 00:17:44 »
Jeg fatter ikke hvorfor de går med på dette..

Alex Crook ⚽️🎙
@alex_crook
Deal sheet in for Sinisterra

#AFCB #LUFC

#DeadlineDay

@talkSPORT

Mest sannsynlig fordi de ikke har noe valg.

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10089 på: September 02, 2023, 00:17:58 »
Ser ut som Jaidon Anthony kommer til oss... vet jeg ikke noe om

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10090 på: September 02, 2023, 00:20:38 »
Jeg fatter ikke hvorfor de går med på dette..

Alex Crook ⚽️🎙
@alex_crook
Deal sheet in for Sinisterra

#AFCB #LUFC

#DeadlineDay

@talkSPORT

Er litt vanskelig å skjønne Bournemouth, de kjøper en skadet Adams og låner kanskje en Sinisterra som har en skadestatistikk som ikke akkurat er hyggelig lesning.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10091 på: September 02, 2023, 00:21:14 »
Ventet på en venstreback og kanskje en 10er i dag. I steder LÅNER vi bort Sinisterra.

Kun i Leeds. God natt.
Marching on together!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10092 på: September 02, 2023, 00:24:11 »
Ventet på en venstreback og kanskje en 10er i dag. I steder LÅNER vi bort Sinisterra.

Kun i Leeds. God natt.

Kom vel ikke som en overraskelse det vel? Var det som var signalet fra Hay på Square Ball onsdag kveld. Ingen venstreback og at Sinisterra fort dro på lån. Får ihvertfall inn en erstatter. Aldri hørt om han før, men spilte en god del kamper i PL i fjor.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10093 på: September 02, 2023, 00:25:24 »
Ventet på en venstreback og kanskje en 10er i dag. I steder LÅNER vi bort Sinisterra.

Kun i Leeds. God natt.

Virker som vi får en erstatter inn for Sinisterra da. Jaidon har spilt 3 kamper i PL i år og hadde en ok sesong med 30 kamper i PL i fjor. Liten trøst og viktig for bredden.

Skulle helst sett at Sinisterra ble.

Krysser fingrene for komplikasjoner!

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10094 på: September 02, 2023, 00:25:41 »
Tap in:


Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Luis Sinisterra is new Bournemouth player. Done right now. All good. Loan move completed. 😉🍒 #AFCB


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Robert

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10095 på: September 02, 2023, 00:28:42 »
Enda en trist deadline day.
Vel, bare glede seg til seier litt senere idag da
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

morten1966

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10096 på: September 02, 2023, 00:31:13 »
Hadde forventet at Sini skulle forsvinne før...nå er det ingen vei tilbake for han. Får håpe han fortsetter å spille sine 5 kamper så skadet i 10. Takk Orta for alt!!!!

Reaney

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10097 på: September 02, 2023, 00:34:56 »
Der forsvant siste lille håp om top two i Championship for denne sesongen. Beste spiller og matchvinner ut etter Farke's optimistiske pressekonferanse. Det skal alltid være et eller annet dritt med Leeds.

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10098 på: September 02, 2023, 00:37:46 »
All eyes will be on whether Anthony does make the move to Elland Road as part of the deal for Sinisterra to go south.

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10099 på: September 02, 2023, 00:38:02 »
Ventet på en venstreback og kanskje en 10er i dag. I steder LÅNER vi bort Sinisterra.

Kun i Leeds. God natt.

Kom vel ikke som en overraskelse det vel? Var det som var signalet fra Hay på Square Ball onsdag kveld. Ingen venstreback og at Sinisterra fort dro på lån. Får ihvertfall inn en erstatter. Aldri hørt om han før, men spilte en god del kamper i PL i fjor.

auren

Neida, jeg hører på de og Hay nevnte at han trodde det. Fremstår derimot ikke som spesielt tett på alt som skjer og jeg tolket det mer som hans antakelse rundt Sini.

Men du underbygger jo uansett mitt poeng: Hvis dette ikke var overraskende, hvorfor henter man ikke en erstatter tidligere? Jeg tenker ikke på Anthony som visstnok ikke ville tidligere i dag, men eks Paintsil som vi tydeligvis hadde fått motbud på.

Om ikke Sinisterra hadde gått i kveld, hadde han grint seg til "sin favorittklubb i Saudi" neste uke.

Gjort mye bra dette vinduet, men mye tapte seg i dag. Skulle vært minst en inn (back) og ingen nære 11eren ut. Dengang ei.
Marching on together!

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10100 på: September 02, 2023, 00:38:05 »
Et godt overgangsvindu selv om Sinisterra forsvinner.


Sent from my iPad using Tapatalk

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10101 på: September 02, 2023, 00:38:40 »
Hadde forventet at Sini skulle forsvinne før...nå er det ingen vei tilbake for han. Får håpe han fortsetter å spille sine 5 kamper så skadet i 10. Takk Orta for alt!!!!

Håper han herjer Big time i 35 kamper jeg. Da blir han mer verdt når vi kan selge han neste sommer. Eller vi kan bruke han selv i PL.

Marc Roca spiller seg opp i verdi nå. Koch det samme, dessverre går han gratis neste sesong.

Hvis vi får inn Jaidon så er ikke det en halvgæern erstatter. Venstreving, ikke Sini nivå, men en god spiller.

Smudge

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10102 på: September 02, 2023, 00:47:33 »
Jaidon Anthony joins Leeds United as Luis Sinisterra loan swap with Bournemouth agreed after deadline - Sky Sports

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10103 på: September 02, 2023, 00:48:12 »
Hadde forventet at Sini skulle forsvinne før...nå er det ingen vei tilbake for han. Får håpe han fortsetter å spille sine 5 kamper så skadet i 10. Takk Orta for alt!!!!

Håper han herjer Big time i 35 kamper jeg. Da blir han mer verdt når vi kan selge han neste sommer. Eller vi kan bruke han selv i PL.

Marc Roca spiller seg opp i verdi nå. Koch det samme, dessverre går han gratis neste sesong.

Hvis vi får inn Jaidon så er ikke det en halvgæern erstatter. Venstreving, ikke Sini nivå, men en god spiller.

Det er ikke bekrefta, men det snakkes om en opsjon på drøyt £20 millioner.

Hvis det stemmer ville det vært komplett idioti på toppen av å bytte seg ned i kvalitet som du sier, men jeg blir ikke lenger overraska hva man klarer å få til i denne klubben.
Marching on together!

auren

Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10104 på: September 02, 2023, 00:52:06 »
Årsaken til overgangen:

Sinisterra had threatened legal action over the release clause in his contract. Leeds wanted to keep him but chose to avoid possible legal battle by allowing him to go.

Were only prepared to lose him if a replacement could come in. Anthony is it.

Phil Hay.

Denne trusselen må nesten være fremsatt i ettermiddag? Ellers virker det komplett idiotisk å ikke klare å finne en annen erstatter i god tid, feks Chair.

Siste ord er nok ikke sagt i denne saken. Trist at et relativt bra overgangsvindu huskes best for denne saken her

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10105 på: September 02, 2023, 00:57:27 »
Årsaken til overgangen:

Sinisterra had threatened legal action over the release clause in his contract. Leeds wanted to keep him but chose to avoid possible legal battle by allowing him to go.

Were only prepared to lose him if a replacement could come in. Anthony is it.

Phil Hay.

Denne trusselen må nesten være fremsatt i ettermiddag? Ellers virker det komplett idiotisk å ikke klare å finne en annen erstatter i god tid, feks Chair.

Siste ord er nok ikke sagt i denne saken. Trist at et relativt bra overgangsvindu huskes best for denne saken her

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Sinisterra blir skadet igjen og glemt om noen måneder :-) det viktigste nå er å få de vi har fått inn til å spille Farke fotball (noe Sinisterra tydeligvis ikke ville)


Sent from my iPad using Tapatalk

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10106 på: September 02, 2023, 00:59:09 »
Da ble dette fasit og stallen Farke kam disponere frem til 1 januar. Kan få en sterk 11er og bra bredde på benken her. Uten tvil en opprykkskandidat.

Gyabi og Hjelde ut på lån har jeg ikke sett bekreftet. Anthony mangler bare å annonseres. Han kommer.

Skulle gjerne hatt en venstreback. Men har alternativer. Er det helt krise så kommer januar vinduet eller noen kontraktsløse spillere.

Liten nedtur med Sinisterra. Men med erstatter inn er det lettere å svelge. Viktig å ikke kun sitte ned James og Poveda som reserver. Kanskje Gray nå kan dyrkes litt i 10er rollen.

Vinduet startet tungt. Snudde med mange bra signeringer. Noen ukjente, spesielt Gruev. Men Farke har selv plukket han ut, så tror dette blir bra.

Utlånene trekker ned litt. Men de var ikke til å unngå.  Mangel på vb trekker ned. Gir vinduet terningkast 4 - Og det var mye bedre enn fryktet.

Meslier - Darlow - Klaesson

Spence, Ayling
Rodon- Cresswell
Strujik, Cooper, Hjelde
Firpo, Byram

Ampadu, Shackleton, Bate
Gruev, Kamara, Gyabi, Dallas

Summerville, Poveda
Rutter, Gray, Gelhardt
Gnonto, Anthony, James

Piroe, Joseph, Bamford

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10107 på: September 02, 2023, 01:01:16 »
Hadde forventet at Sini skulle forsvinne før...nå er det ingen vei tilbake for han. Får håpe han fortsetter å spille sine 5 kamper så skadet i 10. Takk Orta for alt!!!!

Håper han herjer Big time i 35 kamper jeg. Da blir han mer verdt når vi kan selge han neste sommer. Eller vi kan bruke han selv i PL.

Marc Roca spiller seg opp i verdi nå. Koch det samme, dessverre går han gratis neste sesong.

Hvis vi får inn Jaidon så er ikke det en halvgæern erstatter. Venstreving, ikke Sini nivå, men en god spiller.

Det er ikke bekrefta, men det snakkes om en opsjon på drøyt £20 millioner.

Hvis det stemmer ville det vært komplett idioti på toppen av å bytte seg ned i kvalitet som du sier, men jeg blir ikke lenger overraska hva man klarer å få til i denne klubben.

Se fremover nå. Gi det en sjanse. Gjort er gjort og pengene er brukt. Mye som tyder på at det kan bli en bra sesong læll  :)

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10108 på: September 02, 2023, 01:03:17 »
Årsaken til overgangen:

Sinisterra had threatened legal action over the release clause in his contract. Leeds wanted to keep him but chose to avoid possible legal battle by allowing him to go.

Were only prepared to lose him if a replacement could come in. Anthony is it.

Phil Hay.

Denne trusselen må nesten være fremsatt i ettermiddag? Ellers virker det komplett idiotisk å ikke klare å finne en annen erstatter i god tid, feks Chair.

Siste ord er nok ikke sagt i denne saken. Trist at et relativt bra overgangsvindu huskes best for denne saken her

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Spørs hva man velger selv det - Jeg husker best offentliggjøringen av Piroe - Magisk!

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #10109 på: September 02, 2023, 01:06:20 »
Strengt tatt bare defensiv midtbane vi greide å forsterke denne uka, noe jeg vil påstå er skuffende. Offensivt ble vi klart dårligere.

MOT