Skrevet av Emne: 1.Playoff-Kamp: vs Derby Co @Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport  (Lest 38365 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Hvor kan man købe adgang til at se kampen ?

Elland Road :D
 

gulle

Er på hytta uten tilgang til viasat.
Hadde bestemt at jeg ikke klarer å se på, men som det nærmer seg lurer jeg på om det finnes alternative måter å få sett kampen`?, eller må man bare dope seg med øl og rosenborg -Lillestrøm på eurosport?
Nå rykker vi opp! Jasederja

Johnnyj

Vurderer å kaste meg på toget fra odal`n og se kampen i Oslo... Er d på Dr Jekylls de fleste samles eller???

Leste først "kaste meg foran toget".

Så mye nerver som rører seg rundt i kroppen nå, så virker det som den beste løsningen  ;D

Cannavaro

To timer igjen......nervene begynner å komme nå kjenner jeg...
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Har en veldig avslappet inngang til kampen. Siste uke har vist oss at første semifinalekamp betyr ingenting.  Det er onsdagen som blir spennende.

I dag frykter jeg tap siden vi er i dårlig form og scorer bare på hver tolvte sjanse.

Ser noen skriver at slike kamper lever sitt eget liv, hva nå enn det betyr....sist jeg sjekket denne klisjeen fant jeg en fotnote der det sto «gjelder ikke Leeds United». Tror derfor formen er viktigst.

Men Leeds kan jo finne igjen formen sin en gang før kl. 18 i dag. Det er mitt håp....
MOT

Ove

Bortemål teller ikke. Kan det bli straffekonk.  I begge kamper ?  Borte og hjemme ?
 

Cherry

Avslappet her også.
Ingen store forhåpninger etter siste kamper og prestasjoner.
Pontus sa jo at alle er positive og klare i troppen da, og akkurat DET vil jeg se i dag....spilleglede og guts!
Så tar vi d derfra. ;)
 

sportcarl1

får se om Pontus spelar
 

Hallgeir *

Bortemål teller ikke. Kan det bli straffekonk.  I begge kamper ?  Borte og hjemme ?

Ikke i første kamp i alle fall.
Super Leeds since 1968

upwego14

Pontus ankommer i sivilt,spiller ikke.

auren

Berardi erstatter Jansson. Ellers samme lag som mot Ipswich. Svært tynn benk, med bare U-spillere og Izzy.

Tror vi skal ha problemer med å unngå tap I dag dessverre.

Nytt tips: 2-0.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Berardi var bunnsolid før han ble skadet. Dessuten syntes jeg Pontus har vært innvolvert i en del baklengs. Så dette kan slå begge veier.

Tror ikke det er noe større sjans for tap fordi benken er ung i dag. Gått bra nange ganger før. Shackleton og Clarke har bidratt bra før. Gotts og Bogusz kanskje best på u23. Halme klarte seg greit i høst. Strujik har sett bedre ut i hele år.Tolken har omtalt Izzy som "Izzy on fire Brown". Kanskje Cherry har rett. Han viser hva han kan når det virkelig gjelder!

Til neste kamp er Bamford, Pontus  og Roberts klare. Det vil gi en boost.

Kan gå alle veier fra 4-1 til 1-4. Spent, redd og nervøs. Noe i meg sier typisk Leeds å røre det vekk..mens noe sier meg at dette er året og at dem viser seg fra sitt beste og hva som virkelig bor i laget.

Drister meg til et uavgjort tips, 1-1 etter at vi har vært klart best.

berlin

Har absolutt ingen forutanelse om denne første kampen. Jeg tar gjerne uavgjort før den er spilt. Seier ville være klin kokos.

Blir det tap med 2 eller flere mål, vil jeg frykte at vi kommer til å stange og stange på Elland Road, og at ketsjup-effekten hva gjelder mål/sjanse-ration'n uteblir slik som vi er vant til. Siden vi slo WBA 4-0 vel? 

Hallgi

Leit at Jansson mangler; men får håpe og tru at Berardi leverer. Men er det noen som har sett Derby’s starters? Håper de har litt dårlige nyheter i dag og
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Kato

Hvis vi plutselig finner ut hvor målet står, vinner vi 3-0.
 

gulle

Mitt tips er at hvis vi taper med et mål, uavgjort eller seier, fikser vi det hjemme og går  til finalen, men jeg er spent på denne uten pontus, roberts og bamford , om vi går på en skrell her.....jævlig spent........
Nå rykker vi opp! Jasederja

Lucas the Kop Cat

I dag må  vi stole på skuddføttene til Pablo og Klich er jeg redd. Håper begge to har funnet toppformen til play off.

Myhre10

Leit at Jansson mangler; men får håpe og tru at Berardi leverer. Men er det noen som har sett Derby’s starters? Håper de har litt dårlige nyheter i dag og



Kelle RoosMålvakt

5

Fikayo TomoriForsvarer

46

Scott MaloneForsvarer

6

Richard KeoghForsvarer

37

Jayden BogleForsvarer

15

Bradley JohnsonMidtbane

8

Mason MountMidtbane

23

Duane HolmesMidtbane

10

Tom LawrenceAngriper

28

David NugentAngriper

7

Harry WilsonAngriper

karaba

Håper virkelig at Roofe har fått ristet av seg den kamp rusten som han har hatt etter at han kom tilbake etter skaden. Hvis ketchup effekten kommer for Roofe og Leeds så har jeg trua!
Litt nervøs for Berardi i midtforsvaret da vi blir enda mer sårbare på dødballer enn vanlig


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Nesten like spent på om det er Frilling som kommenterer!

GeirO

@Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #110 på: Mai 11, 2019, 18:07:18 »
Hvis vi plutselig finner ut hvor målet står, vinner vi 3-0.
Jeg ser målene på TV nå, men spillerne ser ikke de siden de sitter i garderoben  ;)
MOT

Robert

Så, hvor mange minutter av kampen er spilt før en viss Champions League semifinale nevnes? Skal vi tippe 4 minutter?
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

GeirO

@Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #112 på: Mai 11, 2019, 18:10:05 »
Håper ikke de stiller i gult og blått...
MOT

Lucas the Kop Cat

Nesten like spent på om det er Frilling som kommenterer!
Friling it is.

Lucas the Kop Cat

Sv: @Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #114 på: Mai 11, 2019, 18:12:52 »
Håper ikke de stiller i gult og blått...
Vi stiller i hvert fall ikke i hvitt.

Kai

Så, hvor mange minutter av kampen er spilt før en viss Champions League semifinale nevnes? Skal vi tippe 4 minutter?

Kjørte den før kampen denne gang. Var det andre setningen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Lykke til folkens!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

COME ON LEEEEEEDS !!!

Lykke til Leeds venner..... ;)
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

Sv: @Pride Park, lørdag 11/5 2019, kl 18.15 på Viasport
« Svar #118 på: Mai 11, 2019, 18:17:02 »
Håper ikke de stiller i gult og blått...
Vi stiller i hvert fall ikke i hvitt.
Blå buss-sete-drakter :)
MOT

Eriksen55

Så, hvor mange minutter av kampen er spilt før en viss Champions League semifinale nevnes? Skal vi tippe 4 minutter?

Kjørte den før kampen denne gang. Var det andre setningen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Har'n fått med seg at kampen har startet? Bare kakling!