Skrevet av Emne: EX- lånespiller: Eddie Nkethia  (Lest 63057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #180 på: Desember 30, 2019, 23:08:54 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.
Ikke ille. Nketiah ofres i et enspiss-system. Det får være måte på å garantere folk spilletid bare fordi de kommer fra PL-klubber. Når det gjelder Kent, ville Liverpool selge han, ikke låne han ut. Det var aldri aktuelt med noe kjøp av Kent, kun lån.

Jo, jeg synes det er ille at vårt eneste gode alternativ til Bamford forsvinner.
Det er det Arsenal som bestemmer.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nkethia
« Svar #181 på: Desember 30, 2019, 23:21:29 »
Ille. Dette er svakheten med systemet der Orta henter spillere. Orta hentet Nketiah, Bielsa ville ha Kent. Nketiah fikk ikke nok spilletid, og dette er enden på visa.
Ikke ille. Nketiah ofres i et enspiss-system. Det får være måte på å garantere folk spilletid bare fordi de kommer fra PL-klubber. Når det gjelder Kent, ville Liverpool selge han, ikke låne han ut. Det var aldri aktuelt med noe kjøp av Kent, kun lån.

Jo, jeg synes det er ille at vårt eneste gode alternativ til Bamford forsvinner.
Det er det Arsenal som bestemmer.

Som om jeg bestrider det (?) Og jeg synes det er ille at vi mister ham, det må jeg få lov til.

JaJa

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #182 på: Desember 31, 2019, 00:05:37 »
Hadde ikke oversikten over Barnes lånet. Mulig det kostet WBA opprykket.
Det var jo litt merkelig. Du gir jo inntrykk om at du har oversikt over alt som skjer.....

Reaney

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #183 på: Desember 31, 2019, 01:27:59 »
Så feil går det an å ta JaJa.

auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #184 på: Januar 01, 2020, 20:38:05 »
Phil Hay
@PhilHay_
·
1m
Arsenal's decision to recall him. Bielsa wanted him to stay but Arsenal/Nketiah chose not to. Don't be surprised if he winds up at Bristol City - they've never let their interest drop.

Fint hvis han går til Bristol City. De har ingen sjanse på direkte opprykk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #185 på: Januar 01, 2020, 21:10:51 »
Phil Hay
@PhilHay_
·
1m
Arsenal's decision to recall him. Bielsa wanted him to stay but Arsenal/Nketiah chose not to. Don't be surprised if he winds up at Bristol City - they've never let their interest drop.

Fint hvis han går til Bristol City. De har ingen sjanse på direkte opprykk.

auren

Om han er misfornøyd med å være bak Bamford, så er det bare å reise hjem. Bamford er bedre, er viktigere, jobber hardere, og er et klart førstevalg på topp.
 

auren

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #186 på: Januar 02, 2020, 09:04:25 »
Bristol Citys manager Lee Johnson fikk sparken i går kveld. Det tror jeg teller negativt i forhold til at Eddie ender opp der. Frykten er at han går til Brentford eller Forest.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

roaldv

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #187 på: Januar 02, 2020, 09:19:16 »
Bristol Citys manager Lee Johnson fikk sparken i går kveld. Det tror jeg teller negativt i forhold til at Eddie ender opp der. Frykten er at han går til Brentford eller Forest.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neida, dette kom fra en fake Bristol City konto.

NT

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #188 på: Januar 02, 2020, 09:37:30 »
Bristol Citys manager Lee Johnson fikk sparken i går kveld. Det tror jeg teller negativt i forhold til at Eddie ender opp der. Frykten er at han går til Brentford eller Forest.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Arsenal burde latt Eddie fått hele sesongen. I Leeds får han nå muligheten i ung alder å være godt inne i ett lag som kjemper for opprykk til Premier Leauge. Det er god læring det også, selv om du ikke er det klare førstevalget. Leser at Eddie i sin twitter-hilsen innleder med å skrive " Unfortunatly my time at Leeds has come to an end" . Ser også at Bielsa omtaler han i fine ordlag - velger å tolke dette som at han har trivdes svært godt selv om han har vært nr 2.   Og, det er bare en liten skade så er han nr 1. Hva med litt tålmodighet - kun 4 måneder for en ung spiller .   Men, når de da først henter han hjem igjen, ville det ikke vært bedre for Arsenal å tilby han til type klubb, eksempelvis Wigan, som definitivt kunne trengt en spiss som scorer mål - mer sannsynlig spilletid ?  Brentford og Forrest har sine notoriske målscorere som vel vil være like sterke utfordringer til Eddie som det Bamford var. Det kreves litt tid for å komme inn i mønsteret, så undrer litt om Brentford og Forrest hiver han rett inn som førstevalget fremme.  Blir spennende måned for både Eddie, Leeds og oss her på forum 


Hallgeir *

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #189 på: Januar 03, 2020, 13:19:03 »
Er det ikke merkelig at klubben drøyer så lenge med å komme med den offisielle beskjeden om at Nketiah har forlatt klubben?

Det kan vel ikke ha kommet noe formelt fra Arsenal heller da....
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #190 på: Januar 03, 2020, 15:06:45 »
Er det ikke merkelig at klubben drøyer så lenge med å komme med den offisielle beskjeden om at Nketiah har forlatt klubben?

Det kan vel ikke ha kommet noe formelt fra Arsenal heller da....

Tror de venter på at du skal forandre tråden til Ex låne-spiller Eddie Nketiah!  ;D
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #191 på: Januar 03, 2020, 18:22:52 »
Er det ikke merkelig at klubben drøyer så lenge med å komme med den offisielle beskjeden om at Nketiah har forlatt klubben?

Det kan vel ikke ha kommet noe formelt fra Arsenal heller da....

Tror de venter på at du skal forandre tråden til Ex låne-spiller Eddie Nketiah!  ;D
[/quote


Eller at noen venter på at du skal bytte ut de grusomme "nick'et" ditt?  ;)
Super Leeds since 1968

Forever Whites

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #192 på: Januar 03, 2020, 18:27:57 »
Er det ikke merkelig at klubben drøyer så lenge med å komme med den offisielle beskjeden om at Nketiah har forlatt klubben?

Det kan vel ikke ha kommet noe formelt fra Arsenal heller da....

Tror de venter på at du skal forandre tråden til Ex låne-spiller Eddie Nketiah!  ;D
[/quote


Eller at noen venter på at du skal bytte ut de grusomme "nick'et" ditt?  ;)

 :) Har vurdert å skifte til Bates men vet ikke om det klinger noe bedre?  ;)
Medlem 94237

Hallgeir *

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #193 på: Januar 03, 2020, 19:49:43 »
Er det ikke merkelig at klubben drøyer så lenge med å komme med den offisielle beskjeden om at Nketiah har forlatt klubben?

Det kan vel ikke ha kommet noe formelt fra Arsenal heller da....

Tror de venter på at du skal forandre tråden til Ex låne-spiller Eddie Nketiah!  ;D
[/quote


Eller at noen venter på at du skal bytte ut de grusomme "nick'et" ditt?  ;)

 :) Har vurdert å skifte til Bates men vet ikke om det klinger noe bedre?  ;)

Pest eller kolera?
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #194 på: Januar 03, 2020, 21:48:27 »
Bristol Citys manager Lee Johnson fikk sparken i går kveld. Det tror jeg teller negativt i forhold til at Eddie ender opp der. Frykten er at han går til Brentford eller Forest.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han må gjerne gå til Brentford og henvise en av deres to meget gode spisser (27 mål og 6 assist til sammen så langt) til benken.
Jon R.

ar9

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #195 på: Januar 03, 2020, 23:59:42 »
Bristol Citys manager Lee Johnson fikk sparken i går kveld. Det tror jeg teller negativt i forhold til at Eddie ender opp der. Frykten er at han går til Brentford eller Forest.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neida, dette kom fra en fake Bristol City konto.

Spillerstallen tatt i betraktning synes jeg Bristol City har prestert over hva man kan forvente de siste par tre sesongene.
De selger jo unna hver sommer.
Kan ikke se at det skal hjelpe å bytte trener.

asbfjell

Sv: Ny låne-spiller: Eddie Nketiah
« Svar #196 på: Januar 04, 2020, 00:50:57 »
Bristol Citys manager Lee Johnson fikk sparken i går kveld. Det tror jeg teller negativt i forhold til at Eddie ender opp der. Frykten er at han går til Brentford eller Forest.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Neida, dette kom fra en fake Bristol City konto.

Spillerstallen tatt i betraktning synes jeg Bristol City har prestert over hva man kan forvente de siste par tre sesongene.
De selger jo unna hver sommer.
Kan ikke se at det skal hjelpe å bytte trener.

Lee Johnson har nok vært i hardere vær tidligere. De hadde en forferdelig periode vinteren 2017 der de kun vant 1 av 17 kamper. På den tiden var det nærmest et unisont krav fra City-fansen om at klubbens styre skulle sparke Johnson. Styrets svar var at de skulle foreta en grundig evaluering av den sportslige ledelsen av klubben, og deretter fatte en beslutning. Som sagt så gjort - og beslutningen ble at klubbens førstelagstrener, vår gamle venn Jon Pemberton, måte forlate sin stilling. Her kan kan det legges til at Pemberton allerede var i klubben da Johnson ble ansatt som manager. Uansett - etter at avgjørelsen var tatt tok resultatene seg opp umiddelbart. Og etter den tid må man kunne si at Johnson har levert gode resultater i Bristol City, tilgjengelige resurser tatt i betraktning.

Dette får meg også til å tenke litt Woodgates situasjon i M'Boro. Frem til juleprogrammet var det ikke måte hvor håpløs han var ifølge svært mange av klubbens tilhengere. Nå har den pipa plutselig fått en helt annen lyd.

Men sånn er det i fotballens verden - også blant Leeds-fans. Der finnes det utrolig mange som sliter big time med å se ting i et større og lengre perspektiv enn de tre siste fotballkampene.

Reaney

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #197 på: Januar 27, 2020, 21:32:40 »
NKetiah har scoret for Arsenal i FA cupen i kveld.

RoarG

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #198 på: Januar 27, 2020, 21:34:44 »
NKetiah har scoret for Arsenal i FA cupen i kveld.
Da kan han vel ikke lånes ut? Har vel bare lov til å spille for 2 klubber pr. sesong?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

jackbauer68

  • Gjest
Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #199 på: Januar 27, 2020, 21:36:27 »
NKetiah har scoret for Arsenal i FA cupen i kveld.
Da kan han vel ikke lånes ut? Har vel bare lov til å spille for 2 klubber pr. sesong?

Det stemmer. Og Arsenal informerte om at han blir for en tid tilbake.

jaho

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #200 på: Januar 27, 2020, 21:42:02 »
NKetiah har scoret for Arsenal i FA cupen i kveld.
Da kan han vel ikke lånes ut? Har vel bare lov til å spille for 2 klubber pr. sesong?

Stemmer det. Han fikk også siste kvarteret i PL-kampen mot Sheff U. Sist match ubenyttet reserve mot Chelsea.

Reaney

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #201 på: Januar 27, 2020, 21:57:05 »
Enkelt å score for Nkeriah når vingene slår perfekte innlegg i god tid før de stanger i cornerflagget.

Reaney

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #202 på: Januar 27, 2020, 21:58:21 »
Nketiah  :)

palle

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #203 på: Januar 27, 2020, 22:39:15 »
Nketiah  :)

Hvem faen er Nkethia?     ::)
...ooo, vi vandrar saman...

Sydhagen

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #204 på: Januar 28, 2020, 09:39:33 »
Enkelt å score for Nkeriah når vingene slår perfekte innlegg i god tid før de stanger i cornerflagget.

Dette er et lite problem for Leeds synes jeg. Innleggene kommer for sent.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #205 på: Februar 23, 2020, 18:41:28 »
Og Eddie scorer sitt første PL mål ikveld for Arsenal.....
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #206 på: Februar 23, 2020, 19:07:27 »
Og Eddie scorer sitt første PL mål ikveld for Arsenal.....

Et strålende mål var det også. Har vel startet noen kamper for Arsenal og kommet inn i flere. Får mer spilletid der enn han fikk i Leeds. "Utrolig" nok.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #207 på: Februar 23, 2020, 19:23:58 »
Er som å få et knivstikk. At Leeds ikke klarer å ta vare på NKetiah i en sesong hvor vi sliter med å score mål er bare helt utrolig.

Bjorn

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #208 på: Februar 23, 2020, 20:23:48 »
Er som å få et knivstikk. At Leeds ikke klarer å ta vare på NKetiah i en sesong hvor vi sliter med å score mål er bare helt utrolig.

Sliter ikke med det samme som deg, men samme det.. Vi spiller hverken samme fotball eller system og Nkethia var ikke spilleren som kunne frelse Leeds på noen måte. Bra for han at han får spille og at han og leverer et mål nå og da. Bare han dropper å gjøre det mot oss neste sesong, uansett hvem han spiller for.   ;)
Marching On! 4276

Forever Whites

Sv: EX- lånespiller: Eddie Nkethia
« Svar #209 på: Februar 23, 2020, 20:37:47 »
Må se fremover nå.  Hjelper ikke å gråte over spilt melk.  Satser på at Big Kev finner formen og får spille litt snart. ;)
Medlem 94237